Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel geld hebben om over te maken.
Oke Chia.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | oooo$$$$$$$$$$$$oooo oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$ o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$ oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$ "$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$ $$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$ "$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$ $$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o $$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$"""""""" """" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$ "$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$ $$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$ $$$$o o$$$" "$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$ "$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$"" ""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$""" ""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$ """"$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$" "$$$"""" |
doe eensquote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | reICareI reICareIC ICareICareICar ICareICareICare reICareICareICareI reICareICareICareIC CareICareICareICareICa reICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareICare CareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareI CareICareICareICareICareICareICa ICaICareICareICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareICareICar eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareI reICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa reICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc ICareICareICareICareICareICareICareICareICare reICareICareICareIICareICareICareICareIca ICareICareICareICareICareICareICarICa reICareICareICareICareICarICare areICareICareICareICareICa ICareICareICareICare areICareICareICa eICareICareI CareICar reIC eI |
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.quote:
Oh bahquote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
:s praat Nederlands met mequote:
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van.
maar ik zou het risico nemen.
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.quote:
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creepquote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.
Vreemde aanname.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creep
I'm creeping deathquote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef I het volgende:
Mensen die dit soort aannames doen, zijn 100% creep.
Waarom slaap je niet dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:52 schreef I het volgende:
[..]
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.Maar ik ben nog wakker, dus we gaan zien hoe lang nog.
![]()
En met jou?
Teveel aan m'n hoofd door ziekenhuisafspraak van gisteren, probeerde nog een beetje afleiding te zoeken, maar helaas. Werd er alleen maar meer wakker van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet dan?
Ik ben erg moe en kan niet wachten tot ik vanavond in bed lig.
Arme jijquote:Op woensdag 20 november 2019 08:59 schreef I het volgende:
[..]
Teveel aan m'n hoofd door ziekenhuisafspraak van gisteren, probeerde nog een beetje afleiding te zoeken, maar helaas. Werd er alleen maar meer wakker van.![]()
Slaap jij wel genoeg dan? Niet te hard van stapel lopen met alles hè?
Zit hoogstwaarschijnlijk weer een operatie aan te komen, artsen gaan in overleg, over twee maanden weet ik meer, maar er is geen andere oplossing.. Prismabril biedt niet voldoende correctie waardoor ik niet meer dubbel zie.. Dus ik zie (quote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jijHadden ze slecht nieuws? Ik heb niet alles meegekregen ben ik bang.
Nee ik slaap te weinig en moet weer op mezelf passen met hoe ik met mijn tijd om ga.
Weer een operatie. Pff wat is dit vermoeiend voor je zeg.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:33 schreef I het volgende:
[..]
Zit hoogstwaarschijnlijk weer een operatie aan te komen, artsen gaan in overleg, over twee maanden weet ik meer, maar er is geen andere oplossing.. Prismabril biedt niet voldoende correctie waardoor ik niet meer dubbel zie.. Dus ik zie () geen andere opties.. Kan zo ook gewoon niet door blijven lopen namelijk.
Let daar eens op danWel aan jezelf en je gezondheid blijven denken hè.
Baal er wel behoorlijk van ja. Mja. Is niks aan te doen.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer een operatie. Pff wat is dit vermoeiend voor je zeg.![]()
Wil je ondertussen werk proberen te zoeken of is dat echt niet raadzaam?
Ik doe mijn best
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik loop achter met de was doen, echt de vraag wat ik aan ga doen vandaag.
toch wel echte kwaliteitsonderbroeken van de action he?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.
Leuke anekdote.
Ik heb dit een keer met sokken gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.
Leuke anekdote.
een handdoek die te klein is om echt iets mee af te drogen.quote:
Dus gasten krijgen een te kleine handdoek. Typisch tatta gedrag weer. Voor een normale handdoek moeten ze zeker betalenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een handdoek die te klein is om echt iets mee af te drogen.
nee, gasten krijgen gewoon een handdoek. een gastendoek hang je op de wc bij het veel te kleine wasbakje en en het kleine zeepje zodat je de schijn kunt hoog houden dat mensen hun handen daar wassen.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus gasten krijgen een te kleine handdoek. Typisch tatta gedrag weer. Voor een normale handdoek moeten ze zeker betalen
Gewoon klein handdoekje om handen af te drogen, weet Yolante alles van.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Is een gastendoekje niet bedoeld voor de voeten?
dan doen alle studenten tochquote:Op woensdag 20 november 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb dit een keer met sokken gedaan.
Sinds mijn nieuwe werk ga ik al om 21.30 slapen en dat bevalt wel. Al ben ik nog steeds moe want blijf regelmatig piekeren in bed. Maar het is in ieder geval beter dan toen ik rond 12 naar bed ging. Alleen mijn eigen tijd voelt nu echt kort op de avondquote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jijHadden ze slecht nieuws? Ik heb niet alles meegekregen ben ik bang.
Nee ik slaap te weinig en moet weer op mezelf passen met hoe ik met mijn tijd om ga.
Oh, ja dit dus.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gasten krijgen gewoon een handdoek. een gastendoek hang je op de wc bij het veel te kleine wasbakje en en het kleine zeepje zodat je de schijn kunt hoog houden dat mensen hun handen daar wassen.
al is het volgens mij meer de gedachte dat je het maar 1malig gebruikt, dat het daarom zo klein is.quote:
Maar dat is dan toch gewoon een handdoekquote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Gewoon klein handdoekje om handen af te drogen, weet Yolante alles van.
Ik heb gestemd mensenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:55 schreef naatje_1 het volgende:
Humorvolste user:: Werkman
Intelligentste user:: Fok-it
Grootste vredesstichter:: I
Grootste filosoof:: EttovanBelgie
Trouwste user:: Greys
Beste debater:: JR-Style-93
User die overal een mening over heeft:: Mani89
Meest relativerende user:: Slobeend
Kunstzinnigste/artistiekste user:: johannes_vermeer
Behulpzaamste user:: Faux.
Knapste mannelijke user:: Treinhoer
Mooiste vrouwelijke user:: Moira.
User die overal opduikt:: haags_kwartiertje
Liefste User:: Flippiee
Grootste baggeraar:: wollah
Grootste zuiger:: Kluun1985
User die altijd blij en positief is:: Limoentjuh
User die je het meest gemist hebt:: klaasweetalles
Beste/leukste slowchat:: ONZ SC
Beste/leukste topicreeks:: Radio 49
Welke user zou je het meest IRL willen ontmoeten?:: moemoe
Welke user die je IRL hebt ontmoet is het leukst?:: Greys
Beste/leukste forum:: ESF
Beste/leukste mod:: ijs_beer
Beste/leukste Forum Admin:: murp
Beste/leukste Admin:: yvonne
Mag toch hopen dat die oud collega hem maar eenmalig gebruikt heeft ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
al is het volgens mij meer de gedachte dat je het maar 1malig gebruikt, dat het daarom zo klein is.
Nee als deze op de wc hangt is het een gastendoekjequote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Maar dat is dan toch gewoon een handdoek
Raar gedoe. Alsof ik ooit gasten hebquote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee als deze op de wc hangt is het een gastendoekje
maar wat heeft yolanthe hier mee te maken?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Nee als deze op de wc hangt is het een gastendoekje
Dat gedoe jaren geleden met Yolante en Jantje Smitquote:Op woensdag 20 november 2019 14:01 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar wat heeft yolanthe hier mee te maken?
geen idee. ik kijk niet naar shownieuwsquote:Op woensdag 20 november 2019 14:01 schreef Zucht. het volgende:
[..]
Dat gedoe jaren geleden met Yolante en Jantje Smit
Ik ook niet, was toen echt booming, alle media nam het over.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee. ik kijk niet naar shownieuws
Je hebt toch ook theedoeken in huis, alsof je daar alleen theeglazen mee afdroogt :squote:Op woensdag 20 november 2019 14:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Raar gedoe. Alsof ik ooit gasten heb
Ohhh dan vind ik gerust wel tijdquote:Op woensdag 20 november 2019 14:08 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Stemmen kan tot en met zondag 15 december 2019.
Echt niet :squote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag ook iemand anders machtigen.
Je hoeft ook niet alles in te vullenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:08 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ohhh dan vind ik gerust wel tijd
quote:
Wordt wel aangeraden, want ja, die vragen zijn er niet voor niks.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles in te vullen
Denken dat ik jou als liefste user kies als ik de grootste zuiger en baggeraar benquote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef Tjacka het volgende:
I wilt geen berichtjes van jou ontvangen!
ik heb je tenminste genomineerdquote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denken dat ik jou als liefste user kies als ik de grootste zuiger en baggeraar ben
Goed verhaal Tjack
Oh dan mag jijquote:Op woensdag 20 november 2019 14:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je mag ook iemand anders machtigen.
Oh laat maarquote:Op woensdag 20 november 2019 14:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh hoor net dat je niemand mag machtigen.
Gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2019 14:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet alles in te vullen
Valt wel mee toch? Vind jou wel een lieve jongen altijdquote:Op woensdag 20 november 2019 14:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Oh ik heb ook een stem voor liefste user.
Bijzonder.
Oh ik vind dat wel meevallen.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Valt wel mee toch? Vind jou wel een lieve jongen altijd
succes broquote:Op woensdag 20 november 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen te hardlopen.
Nooit ruzie zoeken in ieder geval. Altijd wel geïnteresseerd in anderen.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh ik vind dat wel meevallen.
Wel lekker weerquote:Op woensdag 20 november 2019 14:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik ga maar weer eens proberen te hardlopen.
als ik mijn nominaties aan pasquote:Op woensdag 20 november 2019 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit ruzie zoeken in ieder geval. Altijd wel geïnteresseerd in anderen.
Neequote:Op woensdag 20 november 2019 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik mijn nominaties aan pas
zet je mij dan als liefste user?
Je bent niet echt een lieve userquote:Op woensdag 20 november 2019 14:24 schreef Tjacka het volgende:
[..]
als ik mijn nominaties aan pas
zet je mij dan als liefste user?
Een nieuwe watquote:
ik kan niet tegen verandering !quote:
Ik had het verschil niet eens gemerkt denk ikquote:Op woensdag 20 november 2019 14:29 schreef I het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
flauwquote:
nouja meningen kunnen verschillen gelukkigquote:Op woensdag 20 november 2019 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet echt een lieve user
Dit was de oude;quote:Op woensdag 20 november 2019 14:30 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik had het verschil niet eens gemerkt denk ik
Echt hequote:Op woensdag 20 november 2019 14:25 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Je bent niet echt een lieve user
Weet nog wel hoe je tegen Charlotte deed, die arme schatquote:Op woensdag 20 november 2019 14:31 schreef Tjacka het volgende:
[..]
flauw
[..]
nouja meningen kunnen verschillen gelukkig
Chilllll. Als mensen je tegenhouden en zeggen dat het nog geen tijd is, gewoon zeggen: NOU EN, IN DUBAI WEL! En dan stampvoetend weglopen.quote:
nouja later bekoelde ikquote:Op woensdag 20 november 2019 14:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Weet nog wel hoe je tegen Charlotte deed, die arme schat
Je haalt echt alles uit de kast hehquote:Op woensdag 20 november 2019 14:16 schreef Tjacka het volgende:
Hey, ik zie dat je nog geen stem heb uitgebracht op Tjacka als liefst user! Stemmen kan via de volgende link! Alvast bedankt! JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
quote:Op woensdag 20 november 2019 14:52 schreef Solotovski het volgende:
Haha net een mail ontvangen van iemand die slotje als achternaam heeft
ja nu ggmm nogquote:Op woensdag 20 november 2019 14:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Je haalt echt alles uit de kast heh
Dit ga ik doenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:41 schreef I het volgende:
[..]
Chilllll. Als mensen je tegenhouden en zeggen dat het nog geen tijd is, gewoon zeggen: NOU EN, IN DUBAI WEL! En dan stampvoetend weglopen.
Die hoeft niet gered te wordenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:43 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij wilt gewoon je eigen hachje redden natuurlijk
En er gaan er nog een paar komen ook denk ik....quote:Op woensdag 20 november 2019 14:51 schreef Tjacka het volgende:
zelfs ggmm heeft de nodige fouten gemaakt in zijn FOK!carriere
Ik hou je op de hoogte.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
En er gaan er nog een paar komen ook denk ik....
Soms heb ik wel eens zin om ruzie te maken hoorquote:Op woensdag 20 november 2019 14:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nooit ruzie zoeken in ieder geval. Altijd wel geïnteresseerd in anderen.
Ik zag wel stukjes vries op de weg liggenquote:
traan gelatenquote:Op woensdag 20 november 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens zin om ruzie te maken hooren heel veel mensen boeien mij ook niet zo.
[..]
Ik zag wel stukjes vries op de weg liggen
Aan rozen heb je dan ook helemaal niks.quote:Op woensdag 20 november 2019 14:56 schreef naatje_1 het volgende:
Doet me denken aan die knakker die 600 rozen had besteld om uit te delen zodat hij werd gekozen voor de usr, maar nog niet eens 20 stemmen op z'n naam kreeg (lol)
Dat bedoel ik, volledig weggegooid geldquote:Op woensdag 20 november 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Aan rozen heb je dan ook helemaal niks.
Ja dat zal wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 15:30 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Soms heb ik wel eens zin om ruzie te maken hooren heel veel mensen boeien mij ook niet zo.
[..]
Ik zag wel stukjes vries op de weg liggen
quote:Op woensdag 20 november 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat merk ik vooral aan onze whatsappgesprekken.
ja achquote:Op woensdag 20 november 2019 15:40 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat merk ik vooral aan onze whatsappgesprekken.
Jaquote:Op woensdag 20 november 2019 15:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Is het gelukt? Is het gelukt?
Is het gelukt? Is het gelukt?
Is het gelukt?
Plsquote:Op woensdag 20 november 2019 16:18 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Fijn
Dat weet ikquote:Op woensdag 20 november 2019 16:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
[..]
ja ach
ik ben niet iemand die altijd praat op whatsapp
Een echte slimbal inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slimbal die gast he
Aan mij vraagt hij nooit wat
Weer een grote fout @Tjackaquote:Op woensdag 20 november 2019 16:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Slimbal die gast he
Aan mij vraagt hij nooit wat
Doe ik het welquote:Op woensdag 20 november 2019 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag hem niet meer belachelijk maken
Waarom niet?quote:Op woensdag 20 november 2019 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ik mag hem niet meer belachelijk maken
Ik heb al een tijd geen FOK!pauze gehad hoor.quote:Op woensdag 20 november 2019 16:33 schreef Tjacka het volgende:
[..]
jij was nooit meer op fok
uit het oog maar niet uit het hart
Gelukkig maar!quote:Op woensdag 20 november 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen FOK!pauze gehad hoor.
oke maatquote:Op woensdag 20 november 2019 16:48 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb al een tijd geen FOK!pauze gehad hoor.
Nog maar eventjes wachtenquote:Op woensdag 20 november 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 22,5 uur is het weekend boys.
??quote:Op woensdag 20 november 2019 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
Over 22,5 uur is het weekend boys.
Dat niet, maar mijn slechtste vrije dag is beter dan mijn beste werkdagquote:Op woensdag 20 november 2019 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ga jij nog wat leuks doen vriend?
zoveel waarheidquote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn slechtste vrije dag is beter dan mijn beste werkdag
Dan heb je ook een kut baan!quote:Op woensdag 20 november 2019 20:00 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat niet, maar mijn slechtste vrije dag is beter dan mijn beste werkdag
maak gebbetje maatquote:Op woensdag 20 november 2019 20:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Waren niet genoeg uren voor 5 dagen.
Heb het ook wel nodig, geestelijk gezien. Ben gewoon zeer moe na 4 lange dagen geestelijk moe.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:19 schreef JanCees het volgende:
ik zou opzich ook wel 4 dagen willen werken maar heb euros nodig en meer uren per dag.. weet niet of ik dat zou willen
Straks heb je burnoutquote:Op woensdag 20 november 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het ook wel nodig, geestelijk gezien. Ben gewoon zeer moe na 4 lange dagen geestelijk moe.
Misschien wegens mijn autisme.
Misschien gewoon omdat werken vermoeiend isquote:Op woensdag 20 november 2019 20:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Heb het ook wel nodig, geestelijk gezien. Ben gewoon zeer moe na 4 lange dagen geestelijk moe.
Misschien wegens mijn autisme.
Had ook vroeger met simpele baantjes dat ik moe was na afloop ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 20:33 schreef Kiid het volgende:
[..]
Misschien gewoon omdat werken vermoeiend is
Fysiek werken lijkt mij eerder bevrijdendquote:Op woensdag 20 november 2019 20:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had ook vroeger met simpele baantjes dat ik moe was na afloop ja.
Er was een tijd dat dat niet zo wasquote:Op woensdag 20 november 2019 20:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Fysiek werken lijkt mij eerder bevrijdend
Want? Ze gingen uiteindelijk dood en de wereld miste ze niet. De definitie van bevrijdendquote:Op woensdag 20 november 2019 20:58 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Er was een tijd dat dat niet zo was
Grootste filosoof awardquote:Op woensdag 20 november 2019 21:02 schreef Kiid het volgende:
[..]
Want? Ze gingen uiteindelijk dood en de wereld miste ze niet. De definitie van bevrijdend
Ik zou er goud voor over hebben vriend. Echt waarquote:Op woensdag 20 november 2019 21:16 schreef I het volgende:
[..]
Na zo'n beetje een jaar thuiszitten en je alles behalve nuttig voelen écht wel.
Ok.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:20 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ik zou er goud voor over hebben vriend. Echt waar
Het gemeenschappelijke FOK!tuintje kan wel een schoffelbeurt gebruiken ja?quote:Op woensdag 20 november 2019 21:26 schreef murp het volgende:
[..]
We zoeken nog een arbeidsparticipant
En ik zoek nog een nanny voor een paar dagen in de week, zou je dan ook het huis schoon kunnen maken en als ik thuis kom wil ik graag direct kunnen etenquote:Op woensdag 20 november 2019 21:31 schreef I het volgende:
[..]
Het gemeenschappelijke FOK!tuintje kan wel een schoffelbeurt gebruiken ja?
Als jij een zak geld klaar legt, wil ik dat best overhandigen aan een nanny, een schoonmaakster, en een cateraar.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:32 schreef murp het volgende:
[..]
En ik zoek nog een nanny voor een paar dagen in de week, zou je dan ook het huis schoon kunnen maken en als ik thuis kom wil ik graag direct kunnen eten
Oh, gratis gebruik van mn pc als toetjequote:Op woensdag 20 november 2019 21:35 schreef I het volgende:
[..]
Als jij een zak geld klaar legt, wil ik dat best overhandigen aan een nanny, een schoonmaakster, en een cateraar.
Tempting.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:38 schreef murp het volgende:
[..]
Oh, gratis gebruik van mn pc als toetje
Ik zou niet durven.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:40 schreef murp het volgende:
[..]
Als je maar niet gluutd onder mijn acount he he he he
ehh
Maak er dan effe een kek grafiekje van ofzo, Dan weet ik wat meerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:49 schreef I het volgende:
[..]
Top, dan lees ik ze tegen die tijd wel uit.
Zal het wel even op murp.fokcrew.nl plaatsen ofzo.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:50 schreef murp het volgende:
[..]
Maak er dan effe een kek grafiekje van ofzo, Dan weet ik wat meer
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:52 schreef I het volgende:
Over logs gesproken, las gisteren tijdens het opzoeken van forumdata over de grote FOK! crash, en dat Arcee gewoon FOK! kon redden omdat ie heel FOK! back-upped had staan.Volgens mij zijn die topics uiteindelijk niet teruggezet, maar het kón wel.
Baasje is 't toch.
ja, dat bekt ook lekkerquote:Op woensdag 20 november 2019 21:53 schreef I het volgende:
[..]
Zal het wel even op murp.fokcrew.nl plaatsen ofzo.
Zo voor de feestdagen moet je toch gekke dingen verzinnen, al die kutkoters zeurten bij paps en mamsquote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef I het volgende:
Zojuist reclame op de radio; "Ik zou deze telefoon zeker aanraden als je indruk wilt maken op je vrienden"
Wtf.Is dat het doel van een telefoon tegenwoordig?
Ja als je niet nieuwste model hebt dan ben je niet stoer, duh.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:57 schreef I het volgende:
Zojuist reclame op de radio; "Ik zou deze telefoon zeker aanraden als je indruk wilt maken op je vrienden"
Wtf.Is dat het doel van een telefoon tegenwoordig?
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:59 schreef murp het volgende:
[..]
Zo voor de feestdagen moet je toch gekke dingen verzinnen, al die kutkoters zeurten bij paps en mams
't is toch te triest voor woorden, en die krengen kosten ook nog 'ns 70euri per maand ofzoquote:Op woensdag 20 november 2019 22:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja als je niet nieuwste model hebt dan ben je niet stoer, duh.
Ik moet ook aan een nieuwe Iphone. Mijn SE wordt net iets te kleinquote:Op woensdag 20 november 2019 22:06 schreef I het volgende:
[..]
[..]
't is toch te triest voor woorden, en die krengen kosten ook nog 'ns 70euri per maand ofzoOf 900,- zonder abo.
Ik zocht de openingsdatum van EXA in 2001 (voor FOK!crew.nl), en eh, ja, die kon ik dus niet vinden. Bleek dat MED/FB topic dus vergaan te zijn tijdens die crash.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:09 schreef murp het volgende:
[..]
Maar hoe kom je erbij om dit te vinden/zoeken/tegenkomen?
Hahaha ik ga never nooit een telefoon kopen voor 900 euro. Zoveel leuke dingen wat je kan doen + telefoon kopen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:06 schreef I het volgende:
[..]
[..]
't is toch te triest voor woorden, en die krengen kosten ook nog 'ns 70euri per maand ofzoOf 900,- zonder abo.
En hoe zoek je dat dan? google? mycroft? FOK!search?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:11 schreef I het volgende:
[..]
Ik zocht de openingsdatum van EXA in 2001 (voor FOK!crew.nl), en eh, ja, die kon ik dus niet vinden. Bleek dat MED/FB topic dus vergaan te zijn tijdens die crash.
Altijd al iPhone gehad? Ik heb een tijdje de oude iPhone van m'n broer gebruikt, maar kon er maar niet aan wennen. Heb nu een Nokia 8.1, helemaal top.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:10 schreef murp het volgende:
[..]
Ik moet ook aan een nieuwe Iphone. Mijn SE wordt net iets te klein
Zou ik er ook echt nooit voor overhebben nee. 400,- vind ik al te duur.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hahaha ik ga never nooit een telefoon kopen voor 900 euro. Zoveel leuke dingen wat je kan doen + telefoon kopen.
Alles t/m 2012 via FOK!search, alles daarna via Mycroft, en als het daar niet te vinden is (Mycroft zoekt namelijk niet in TT's, en sommige medjes bevatten in de topics zelf geen verwijzing naar de fora zelf), dan zoek ik in MED tussen bepaalde datums.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:12 schreef murp het volgende:
[..]
En hoe zoek je dat dan? google? mycroft? FOK!search?
Gelukkig heb je tegenwoordig voor 200 euro ofzo ook een prima telefoon. Maar jaaaa heb je niet de allernieuwste Iphon.e natuurlijkquote:Op woensdag 20 november 2019 22:13 schreef I het volgende:
[..]
Zou ik er ook echt nooit voor overhebben nee. 400,- vind ik al te duur.
Ja kloptquote:Op woensdag 20 november 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Wow dacht even dat ik woord was vergeten.
Kan echt nietquote:Op woensdag 20 november 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Gelukkig heb je tegenwoordig voor 200 euro ofzo ook een prima telefoon. Maar jaaaa heb je niet de allernieuwste Iphon.e natuurlijk
Je gebruikt Chrome toch? Makkelijk te verhelpen dan.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:15 schreef Amarantha het volgende:
Wow dacht even dat ik woord was vergeten.
Ama heeft een adblocker?quote:Op woensdag 20 november 2019 22:19 schreef I het volgende:
@:Amarantha FB / Autoparse (of hoe het heet) stuk?
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja maar die durf ik niet aan te spreken.
Oh druk net laptop uit. Zal morgen even kijken.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:19 schreef I het volgende:
[..]
Kan echt niet
[..]
Je gebruikt Chrome toch? Makkelijk te verhelpen dan.
Ahum.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:28 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel dit is mijn sc dus mijn regels
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh druk net laptop uit. Zal morgen even kijken.
Echt hè.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
Jezelf een sc toe eigenen
Flikker toch allemaal op
Jij hebt nog 21 andere scs dus maak je niet drukquote:Op woensdag 20 november 2019 22:32 schreef scrupuleus het volgende:
Jezelf een sc toe eigenen
Flikker toch allemaal op
Bedanktquote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt nog 21 andere scs dus maak je niet druk
Klopt, ik had zo'n 85% van de verdwenen posts, topics en users nog.quote:Op woensdag 20 november 2019 21:52 schreef I het volgende:
Over logs gesproken, las gisteren tijdens het opzoeken van forumdata over de grote FOK! crash, en dat Arcee gewoon FOK! kon redden omdat ie heel FOK! back-upped had staan.Volgens mij zijn die topics uiteindelijk niet teruggezet, maar het kón wel.
Baasje is 't toch.
hee wat doet een groot klb'er hierquote:Op woensdag 20 november 2019 22:33 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij hebt nog 21 andere scs dus maak je niet druk
quote:Op woensdag 20 november 2019 21:52 schreef I het volgende:
Baasje is 't toch.
Watquote:Op woensdag 20 november 2019 22:37 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hee wat doet een groot klb'er hier
Bijna 2211 verjaardag genotquote:Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooie (even) cijfers en bijna 2222.
Toch zonde. Nu weet ik niet exact wanneer EXA 2001 geopend is.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:36 schreef Arcee het volgende:
[..]
Klopt, ik had zo'n 85% van de verdwenen posts, topics en users nog.
Maar de crew had uiteindelijk geen interesse of vond het te veel werk.
Topic #2224.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn er wel meer FB-topics met forum-aankondigingen verdwenen gegaan daar.![]()
Ik heb je net twee topics te laat aangehaald.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:40 schreef Arcee het volgende:
[..]
Mooie (even) cijfers en bijna 2222.
quote:Op woensdag 20 november 2019 22:47 schreef I het volgende:
[..]
Toch zonde. Nu weet ik niet exact wanneer EXA 2001 geopend is.
Nu moet ik het hiermee doen.Dat boeit toch ook helemaal niemandSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En volgens mij zijn er wel meer FB-topics met forum-aankondigingen verdwenen gegaan daar.
Jawel hoor is hier leuker dan klbquote:Op woensdag 20 november 2019 22:48 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je zit in onz, dit is niet jouw thuis
Dat bepaal ik zelf wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat boeit toch ook helemaal niemand
In welk opzichtquote:Op woensdag 20 november 2019 22:48 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jawel hoor is hier leuker dan klb
Kloptquote:Op woensdag 20 november 2019 22:47 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat boeit toch ook helemaal niemand
Wel eens overwogen om treinen te gaan spottenquote:Op woensdag 20 november 2019 22:51 schreef I het volgende:
Men noemt het ook wel 'ns bezigheidstherapie.
Is levensgevaarlijk. We weten allemaal hoe het met Socios is afgelopen.quote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wel eens overwogen om treinen te gaan spotten
Die kocht een autoquote:Op woensdag 20 november 2019 22:53 schreef I het volgende:
[..]
Is levensgevaarlijk. We weten allemaal hoe het met Socios is afgelopen.
Bergen moet je op een hele andere manieren betwistenquote:Op woensdag 20 november 2019 23:05 schreef I het volgende:
[..]
Bergafwaarts in de auto is wel zuinig.
Kinderensquote:Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone nodig zodat ik m’n kinderens iPads kan beheren
Lopend?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Bergen moet je op een hele andere manieren betwisten
Ah, die meuk bestaat ook nog ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:08 schreef murp het volgende:
[..]
Ik heb een iPhone nodig zodat ik m’n kinderens iPads kan beheren
Preikestolen.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Wat is de hoogste berg die jullie ooit beklommen hebben?
604 meter. Ohh dat kan nog wel wat beterquote:
't is vooral de tocht er naartoe die slopend is.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:35 schreef Fok-it het volgende:
[..]
604 meter. Ohh dat kan nog wel wat beter
Flinke hellingsgraad zeker?quote:Op woensdag 20 november 2019 23:35 schreef I het volgende:
[..]
't is vooral de tocht er naartoe die slopend is.2 uur heen, 2 uur terug.
Veel grote rotsblokken, steile paadjes, afdalingen en klauterpartijen.quote:
Wel goed gevoel hou je dan over als je op de top bent jaquote:Op woensdag 20 november 2019 23:38 schreef I het volgende:
[..]
Veel grote rotsblokken, steile paadjes, afdalingen en klauterpartijen.En ik had al een crappy conditie, dus dat hielp ook niet mee.
Maar goed, achteraf is dat het allemaal waard.
Dat zekerquote:Op woensdag 20 november 2019 23:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wel goed gevoel hou je dan over als je op de top bent jaIk moet ook maar weer eens bergtochtjes gaan wandelen. Was leuk altijd vroeger
Sowieso prima toch. Om nou meteen weer na 2 minuten naar beneden te sjeezen. Dat lijkt me dan ook kut aan die hoge toppen waar je voor je eigen veiligheid meteen weer moet afdalen. Haalt de pret toch beetje wegquote:Op woensdag 20 november 2019 23:42 schreef I het volgende:
[..]
Dat zekerHeb wel eerst een half uur voor me uit zitten staren om bij te komen voordat ik van het uitzicht kon genieten.
Maar dan geniet je er wel extra veel van.
Gebrek aan Chevy is wel een hele sterkequote:Op woensdag 20 november 2019 22:50 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Leukere mensen. Geen mods die zich willen profileren. Geen rosevla
Ja true. Sowieso ruim de tijd voor genomen toen. Ook een dik half uur op de rand van die klif gezeten, lekker chillen met bizar mooi uitzicht.quote:Op woensdag 20 november 2019 23:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sowieso prima toch. Om nou meteen weer na 2 minuten naar beneden te sjeezen. Dat lijkt me dan ook kut aan die hoge toppen waar je voor je eigen veiligheid meteen weer moet afdalen. Haalt de pret toch beetje weg
Machu picchu montana. Dat viel op gegeven toch wel even tegenquote:Op woensdag 20 november 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Klopt het echt met die letterlijk verticale afdaling of is dat overdreven in beeld gebracht altijdquote:Op donderdag 21 november 2019 00:09 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Machu picchu montana. Dat viel op gegeven toch wel even tegen
Nais naisquote:Op donderdag 21 november 2019 00:09 schreef I het volgende:
[..]
Ja true. Sowieso ruim de tijd voor genomen toen. Ook een dik half uur op de rand van die klif gezeten, lekker chillen met bizar mooi uitzicht.
Echt geen idee. Boven de 2700 sowiesoquote:Op woensdag 20 november 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Verticaal is het niet, wel steil hier en daar natuurlijkquote:Op donderdag 21 november 2019 00:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Klopt het echt met die letterlijk verticale afdaling of is dat overdreven in beeld gebracht altijd
Viola Holtquote:Op woensdag 20 november 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Daar zit ik ook op ongeveer. Edelweissspitze op 2500 is denk ik hoogstequote:Op donderdag 21 november 2019 00:16 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Echt geen idee. Boven de 2700 sowieso
Gewoon hoogste piekquote:Op donderdag 21 november 2019 00:19 schreef naatje_1 het volgende:
@:fok-it of bedoel je hoeveel hoogteverschil ik heb overbrugd tijdens een wandeling?
Worth it wel of overgewaardeerdquote:
Is wel heel lekker als je uiteindelijk boven staatquote:
Nou ja,quote:Op donderdag 21 november 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En met enig vervoer erheen telt ook niet heh
Dan ben ik nog wel een stukje hoger geweestquote:Op donderdag 21 november 2019 00:25 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En met enig vervoer erheen telt ook niet heh
Ben een keer met de trein bij Zermatt omhoog geweest, dat is het hoogste punt dat je met voertuig kan bereiken in Europaquote:Op donderdag 21 november 2019 00:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou ja,
De laatste 500 meter lopen op een 3k piek zeg ik, ja. Beetje jammer
Vaalserbergquote:Op woensdag 20 november 2019 23:29 schreef Fok-it het volgende:
Ik vond dat als kind echt doodeng met wintersport. Over die fucking dunne gladde weggetjes naar boven met de auto, met een afgrond van 40-45 meter diep naast je. In een skibus is dat helemaal dramaquote:Op donderdag 21 november 2019 00:29 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ben een keer met de trein bij Zermatt omhoog geweest, dat is het hoogste punt dat je met voertuig kan bereiken in Europa
Gelukkig was dit in de zomer. Ben dus ook nog nooit op wintersport geweestquote:Op donderdag 21 november 2019 00:31 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik vond dat als kind echt doodeng met wintersport. Over die fucking dunne gladde weggetjes naar boven met de auto, met een afgrond van 40-45 meter diep naast je. In een skibus is dat helemaal drama
Leuk hoor. Biertje in het zonnetje erbij. Bratwurstje etenquote:Op donderdag 21 november 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig was dit in de zomer. Ben dus ook nog nooit op wintersport geweest
Jammer dat de Vaalserberg niet goed genoeg voor je isquote:Op donderdag 21 november 2019 00:34 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Leuk hoor. Biertje in het zonnetje erbij. Bratwurstje eten
Ik ook niet, trekt me ook niet zo.quote:Op donderdag 21 november 2019 00:32 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Gelukkig was dit in de zomer. Ben dus ook nog nooit op wintersport geweest
Het is ook alleen leuk als pappie en mammie het betalenquote:Op donderdag 21 november 2019 00:36 schreef SoS87 het volgende:
[..]
Ik ook niet, trekt me ook niet zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |