Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moet je wel geld hebben om over te maken.
Oke Chia.quote:Op woensdag 20 november 2019 07:51 schreef Chia het volgende:
[..]
Desnoods stuur je je moeder snel even een Tikkie om geld te lenen.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 | oooo$$$$$$$$$$$$oooo oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o oo$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o o$ $$ o$ o $ oo o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$o $$ $$ $$o$ oo $ $ "$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$o $$$o$$o$ "$$$$$$o$ o$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$o $$$$$$$$ $$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$ """$$$ "$$$""""$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$ $$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ "$$$o o$$" $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$o $$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" "$$$$$$ooooo$$$$o o$$$oooo$$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ o$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$"$$$$ $$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ $$$$"""""""" """" $$$$ "$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$" o$$$ "$$$o """$$$$$$$$$$$$$$$$$$"$$" $$$ $$$o "$$""$$$$$$"""" o$$$ $$$$o o$$$" "$$$$o o$$$$$$o"$$$$o o$$$$ "$$$$$oo ""$$$$o$$$$$o o$$$$"" ""$$$$$oooo "$$$o$$$$$$$$$""" ""$$$$$$$oo $$$$$$$$$$ """"$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$" "$$$"""" |
doe eensquote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:35 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Zal mijn tong eens naar je uitsteken
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 | reICareI reICareIC ICareICareICar ICareICareICare reICareICareICareI reICareICareICareIC CareICareICareICareICa reICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareI ICarICareICareICareICareICare CareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareI CareICareICareICareICareICareICa ICaICareICareICareICareICareICareI ICareICareICareICareICareICareICar eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICar ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc eICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareI reICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICare ICareICareICareICareICareICareICareICareICareICareICa reICareICareICareICareICareICareICareICareICareIc ICareICareICareICareICareICareICareICareICare reICareICareICareIICareICareICareICareIca ICareICareICareICareICareICareICarICa reICareICareICareICareICarICare areICareICareICareICareICa ICareICareICareICare areICareICareICa eICareICareI CareICar reIC eI |
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.quote:
Oh bahquote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
:s praat Nederlands met mequote:
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niet te dicht bij I komen, anders gaan jullie tongen waarschijnlijk.
quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
daar weet ik niks van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:49 schreef I het volgende:
[..]
Ik zou niet durven, krijg ik d'r vriend straks achter me aan. :s Daar heb ik beangstigende dingen over gehoord.
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daar weet ik niks van.
maar ik zou het risico nemen.
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.quote:
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creepquote:Op woensdag 20 november 2019 08:50 schreef I het volgende:
[..]
Ik ben geen creep, dus het houdt hier wel op.
Vreemde aanname.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mensen die zeggen dat ze geen creep zijn, zijn 100% creep
I'm creeping deathquote:Op woensdag 20 november 2019 08:54 schreef I het volgende:
Mensen die dit soort aannames doen, zijn 100% creep.
Waarom slaap je niet dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 08:52 schreef I het volgende:
[..]
Nu nog wel redelijk, maar gaat weer een zwaar dagje worden ben ik bang.Maar ik ben nog wakker, dus we gaan zien hoe lang nog.
![]()
En met jou?
Teveel aan m'n hoofd door ziekenhuisafspraak van gisteren, probeerde nog een beetje afleiding te zoeken, maar helaas. Werd er alleen maar meer wakker van.quote:Op woensdag 20 november 2019 08:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Waarom slaap je niet dan?
Ik ben erg moe en kan niet wachten tot ik vanavond in bed lig.
Arme jijquote:Op woensdag 20 november 2019 08:59 schreef I het volgende:
[..]
Teveel aan m'n hoofd door ziekenhuisafspraak van gisteren, probeerde nog een beetje afleiding te zoeken, maar helaas. Werd er alleen maar meer wakker van.![]()
Slaap jij wel genoeg dan? Niet te hard van stapel lopen met alles hè?
Zit hoogstwaarschijnlijk weer een operatie aan te komen, artsen gaan in overleg, over twee maanden weet ik meer, maar er is geen andere oplossing.. Prismabril biedt niet voldoende correctie waardoor ik niet meer dubbel zie.. Dus ik zie (quote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jijHadden ze slecht nieuws? Ik heb niet alles meegekregen ben ik bang.
Nee ik slaap te weinig en moet weer op mezelf passen met hoe ik met mijn tijd om ga.
Weer een operatie. Pff wat is dit vermoeiend voor je zeg.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:33 schreef I het volgende:
[..]
Zit hoogstwaarschijnlijk weer een operatie aan te komen, artsen gaan in overleg, over twee maanden weet ik meer, maar er is geen andere oplossing.. Prismabril biedt niet voldoende correctie waardoor ik niet meer dubbel zie.. Dus ik zie () geen andere opties.. Kan zo ook gewoon niet door blijven lopen namelijk.
Let daar eens op danWel aan jezelf en je gezondheid blijven denken hè.
Baal er wel behoorlijk van ja. Mja. Is niks aan te doen.quote:Op woensdag 20 november 2019 09:49 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Weer een operatie. Pff wat is dit vermoeiend voor je zeg.![]()
Wil je ondertussen werk proberen te zoeken of is dat echt niet raadzaam?
Ik doe mijn best
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef naatje_1 het volgende:
Ik loop achter met de was doen, echt de vraag wat ik aan ga doen vandaag.
toch wel echte kwaliteitsonderbroeken van de action he?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.
Leuke anekdote.
Ik heb dit een keer met sokken gedaan.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:55 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had ergens 2 weken geleden ofzo helemaal geen schone onderbroeken meer, toen heb ik nieuwe gekocht.
Leuke anekdote.
een handdoek die te klein is om echt iets mee af te drogen.quote:
Dus gasten krijgen een te kleine handdoek. Typisch tatta gedrag weer. Voor een normale handdoek moeten ze zeker betalenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een handdoek die te klein is om echt iets mee af te drogen.
nee, gasten krijgen gewoon een handdoek. een gastendoek hang je op de wc bij het veel te kleine wasbakje en en het kleine zeepje zodat je de schijn kunt hoog houden dat mensen hun handen daar wassen.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dus gasten krijgen een te kleine handdoek. Typisch tatta gedrag weer. Voor een normale handdoek moeten ze zeker betalen
Gewoon klein handdoekje om handen af te drogen, weet Yolante alles van.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:40 schreef naatje_1 het volgende:
Is een gastendoekje niet bedoeld voor de voeten?
dan doen alle studenten tochquote:Op woensdag 20 november 2019 13:19 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik heb dit een keer met sokken gedaan.
Sinds mijn nieuwe werk ga ik al om 21.30 slapen en dat bevalt wel. Al ben ik nog steeds moe want blijf regelmatig piekeren in bed. Maar het is in ieder geval beter dan toen ik rond 12 naar bed ging. Alleen mijn eigen tijd voelt nu echt kort op de avondquote:Op woensdag 20 november 2019 09:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Arme jijHadden ze slecht nieuws? Ik heb niet alles meegekregen ben ik bang.
Nee ik slaap te weinig en moet weer op mezelf passen met hoe ik met mijn tijd om ga.
Oh, ja dit dus.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:38 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gasten krijgen gewoon een handdoek. een gastendoek hang je op de wc bij het veel te kleine wasbakje en en het kleine zeepje zodat je de schijn kunt hoog houden dat mensen hun handen daar wassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |