quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:12 schreef Voxs het volgende:
Las ik witte wijn in dat lijstje van curry makerij? In je mond dan zeker he?
Nooit last vanquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik te lang gezeten![]()
Hoe doen jullie dat met je werk?
Heb je nou gelopen of gelezen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat ik een kilometer heb geboekt.
Gelopen :pquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nou gelopen of gelezen?
Het is minder maar niet weg. Zal morgen wel goed zitten denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen is leuker![]()
Heeft het geholpen?
Heb je verloren?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Is er ergens op FOK een Unibet/gok topicreeks?
Dat is er sowieso wel ooit geweest. Ik zal even zoeken voor jequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Pokémon spelen.quote:
Dit is een zwevende bitterbal?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:05 schreef bitterbal het volgende:
Komen heel langzaam bij bitterballen
[ afbeelding ]
Nee dit is een slijmerig kleedje in een oud gebouw.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een zwevende bitterbal?
Nee, bij een vriend langs geweest. Soto soep en lekker Surinaams broodje gegeten. Was gezelligquote:
Is ook een soort feestje toch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bij een vriend langs geweest. Soto soep en lekker Surinaams broodje gegeten. Was gezellig
Waarom is het kleedje slijmerig?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een slijmerig kleedje in een oud gebouw.
Maar met wat verbeelding kan het ook een bitterbal zijn ja.
Ja de texture moest slijm zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is het kleedje slijmerig?
Ja dat heb je af en toe nodig. Kan een hele goede uitlaatklep zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het broodje vond ik wel een feestje ja.Maar vooral gewoon goede gesprekken gevoerd.
O ja, ik dacht al dat iemand z’n kwakkie er me had afgeveegd of zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de texture moest slijm zijn
https://www.textures.com/download/pbr0171/133206
Nee zulke smerige dingen verzin ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik dacht al dat iemand z’n kwakkie er me had afgeveegd of zo
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heb je af en toe nodig. Kan een hele goede uitlaatklep zijn.
Rustig. Iedereen zat waarschijnlijk naar de voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeker! En hoe is het hier vanavond?
Zijn ook geen dingen om te zeggen tegen een damequote:Op dinsdag 19 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zulke smerige dingen verzin ik niet![]()
Slaap lekker
O ja, dat heb ik dan gemist. Ruim gewonnen, zie ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig. Iedereen zat waarschijnlijk naar de voetbal te kijken
Ja, ik verdwaal nog wel eens tussen deze 2.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, dat heb ik dan gemist. Ruim gewonnen, zie ik.
Jij komt toch ook uit 40+ overgewaaid?
Die andere is wat drukker.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja, ik verdwaal nog wel eens tussen deze 2.
Ja klopt. Maar hier ook met vlagen.quote:Op woensdag 20 november 2019 00:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die andere is wat drukker.
Dit is even niet zo’n vlaagquote:Op woensdag 20 november 2019 00:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja klopt. Maar hier ook met vlagen.
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is even niet zo’n vlaag![]()
Waar komt jouw nick vandaan?
Budaquote:
O leukquote:Op woensdag 20 november 2019 00:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mazaru is het aapje that speaks no evil.
Bitterbal op 1quote:Op woensdag 20 november 2019 00:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 19-11-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 69 bitterbal
02 25 Budapestenaar
03 19 UitStraling
04 17 DerRabbit
05 16 gianni61
06 15 Molo
07 12 Karzai
08 10 Arch-Indar
09 08 Koen66
09 08 mazaru
11 07 Pumpalov
12 06 PoezeligDing
12 06 Bos81
14 05 scrupuleus
15 04 goldfinger1963
16 03 Voxs
17 02 Muck
17 02 BlauweTijger
17 02 Miniem
20 01 DaMart
20 01 IJsdraakje
klik hier voor meer stats
quote:Op woensdag 20 november 2019 00:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
GF, ik heb je gebruikelijke triopost in de war geschopt. Alles goed met je?
Regelmatig de laatste tijdquote:
Ook met een mooi post aantalquote:Op woensdag 20 november 2019 00:18 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Regelmatig de laatste tijd
quote:Op woensdag 20 november 2019 09:51 schreef scrupuleus het volgende:
Het gaat goed mis als je de posts begint te tellen
@:haags_kwartiertje
Sla je 112 over?quote:Op woensdag 20 november 2019 09:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb ze specifiek uitgeteld. Volgende poging is 666 posts
Niemand die het gaat controleren ookquote:Op woensdag 20 november 2019 10:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mooi smoesje om niet te hoeven lopen, ja ik heb toch geen tenen joh.
Ja waarom kruipen en glibberen we niet over een laag slijm van A naar B?quote:Op woensdag 20 november 2019 10:36 schreef scrupuleus het volgende:
Waarom zou je in godesnaam willen lopen
Tenenpolitie.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:39 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Niemand die het gaat controleren ook
Soms na een wilde nacht.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja waarom kruipen en glibberen we niet over een laag slijm van A naar B?
niks zo vervelend als koude tenenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Koen66 jarig? Feli!
En warm ingepakte tenen.
Ik had vannacht koude tenenquote:Op woensdag 20 november 2019 10:49 schreef IJsdraakje het volgende:
@:Koen66 jarig? Feli!
En warm ingepakte tenen.
Niet snel last van gelukkig. Hoogstens last van een koude Joop.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had vannacht koude tenen
Veel vrouwen die met een thermostaattiran samenwonen las ik van de week.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet snel last van gelukkig. Hoogstens last van een koude Joop.
Geen last van. Hoogstens een beetje een mismatch af en toe, maar bij 19.5/20 graden vinden we het allebei het prettigst. Als ik lang stilzit, pak ik toch wel een dekentje.quote:Op woensdag 20 november 2019 10:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Veel vrouwen die met een thermostaattiran samenwonen las ik van de week.
quote:Op woensdag 20 november 2019 10:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet snel last van gelukkig. Hoogstens last van een koude Joop.
Vooral oppervlakkig, zelf heeft 'ie het niet zo snel koud. Alleen lig ik meestal iets eerder in bed en om me niet compleet wakker te maken, kleedt 'ie zich buiten de slaapkamer uit. In die paar minuten kan je snel afkoelen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Joop is een ijspegel? Verder ben ik altijd wel warm. En met sokken aan viel ik snel in slaap gelukkig
19 graden is een prima temperatuur om met een hoodie en joggingbroek op de bank te liggenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Geen last van. Hoogstens een beetje een mismatch af en toe, maar bij 19.5/20 graden vinden we het allebei het prettigst. Als ik lang stilzit, pak ik toch wel een dekentje.
Volgens mij stond 'ie gisteren op 19, maar toen was het voor Joop toch ook een sweater pakken. Magische grens tussen t-shirt en sweater.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
19 graden is een prima temperatuur om met een hoodie en joggingbroek op de bank te liggen
21 graden bij mij.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Bij 19 graden binnen heb ik het dus echt koud.
Reptiel.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:03 schreef bitterbal het volgende:
Bij 19 graden binnen heb ik het dus echt koud.
bij het niks doen dan he.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:03 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Volgens mij stond 'ie gisteren op 19, maar toen was het voor Joop toch ook een sweater pakken. Magische grens tussen t-shirt en sweater.
Stemmen kan tot en met zondag 15 december 2019.quote:
Ja waar is de link dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 11:11 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Stemmen kan tot en met zondag 15 december 2019.
Promoot dit topic en deze verkiezingen bij je FOK!vrienden!
Dat was de bedoeling, maar dan had ik niet mee moeten posten met die Real Time Soapsquote:Op woensdag 20 november 2019 00:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O leukDat wist ik niet. Jij spreekt geen kwaad dus?
Uhuh. Dit was de situatie allebei zitten gamen, ik met dekentje, hij met sweater.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bij het niks doen dan he.
als ik actef bezig ben, kan ik met 15 graden ook nogwel in t-shirt lopen
Je kunt een nick change aanvragenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat was de bedoeling, maar dan had ik niet mee moeten posten met die Real Time Soaps
mwa, iets meer heb ik toch wel nodig.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Uhuh. Dit was de situatie allebei zitten gamen, ik met dekentje, hij met sweater.
Zodra ik lichamelijk actief ben, is alles al snel te warm. Als ik met mijn clubje ga hardlopen, is het ook eigenlijk altijd een t-shirt. Hoogstens een dunne longsleeve als het regent of erg hard waait.
op een zacht wit broodje?quote:
Maar fietsen is daar ook weer anders in dan hardlopen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, iets meer heb ik toch wel nodig.
na het fietsen afgelopen weekend had ik toch wel heel koude tenen
meteen maar waterafstotende merinowol sokken besteld en overschoenen
klopt. maar hardlopen doe ik niet meer sinds ik een mountainbike hebquote:Op woensdag 20 november 2019 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar fietsen is daar ook weer anders in dan hardlopen.
Oh, maar muts/oorwarmers en handschoenen doe ik ook bij koud weer hoor. Maar als ik dan óók nog lange mouwen aanheb, ga ik dood van de warmte.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
klopt. maar hardlopen doe ik niet meer sinds ik een mountainbike heb
en ook tijdens het hardlopen had ik wel dunne handschoentjes en een dunne muts in de winter nodig..
ik fiets eigenlijk pas sinds het voorjaar redelijk fanatiek, dus ik heb nu even wat koud weer kleding er bij moeten kopen. Vooral handschoenen zijn redelijk onmisbaarquote:Op woensdag 20 november 2019 11:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar muts/oorwarmers en handschoenen doe ik ook bij koud weer hoor. Maar als ik dan óók nog lange mouwen aanheb, ga ik dood van de warmte.![]()
Gelukkig heb ik ondertussen aardig goed door hoeveel kleding ik nodig heb.
Geen handschoenen is nu wel echt een slecht idee ja.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik fiets eigenlijk pas sinds het voorjaar redelijk fanatiek, dus ik heb nu even wat koud weer kleding er bij moeten kopen. Vooral handschoenen zijn redelijk onmisbaar
dat je een hekel aan je nichtje hebtquote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef Karzai het volgende:
Denk dat ik deze koop voor mijn nichtje met kerst, wat denken jullie?
https://www.happysocks.com/nl/forest-gift-box-4.html
Ik ga hem zo ook maar eens invullenquote:Op woensdag 20 november 2019 11:12 schreef gianni61 het volgende:
[..]
JUB / FOK!verkiezingen 2019 - Stemtopic!
ik ook niet.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:49 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik snap Happy Socks niet geloof ik.
Maar ik heb een hekel aan kleur, wellicht is dat het.
have fun. Ik begin er niet aanquote:Op woensdag 20 november 2019 11:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ga hem zo ook maar eens invullen
Sowieso, 10 euro voor één paar sokken.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ook niet.
dacht ook dat het alleen voor middle aged mannen was.
Ja tof. Ik wil ook Happy Socks maar die bestaan niet in maat 47quote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef Karzai het volgende:
mwa, voor goede wandelsokken betaal ik dat wel.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Sowieso, 10 euro voor één paar sokken.
Da's inderdaad een ander verhaal dan "ik zit de hele dag stil en draag vooral sokken omdat prettiger in schoenen" dan een "ik ga een paar uur mijn voeten belasten". Da's hetzelfde als niet hardlopen in een katoenen shirt, maar in plaats daarvan iets meer uitgeven aan een technisch shirt imo. Of jezelf trakteren op fijne handschoenen voor bij het fietsen.quote:Op woensdag 20 november 2019 11:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, voor goede wandelsokken betaal ik dat wel.
maar voor alledaags gebruik moeten ze gewoon per 3 paar verpakt zijn voor een paar euro
Verloren moeite. Ik leef wel met mijn zondesquote:Op woensdag 20 november 2019 11:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je kunt een nick change aanvragen
zijn het er veel?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Verloren moeite. Ik leef wel met mijn zondes
Dit inderdaad.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's inderdaad een ander verhaal dan "ik zit de hele dag stil en draag vooral sokken omdat prettiger in schoenen" dan een "ik ga een paar uur mijn voeten belasten". Da's hetzelfde als niet hardlopen in een katoenen shirt, maar in plaats daarvan iets meer uitgeven aan een technisch shirt imo. Of jezelf trakteren op fijne handschoenen voor bij het fietsen.
Bij Bol scheelt het al vijf euroquote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef Karzai het volgende:
met alle sport kleding die ik inmiddels heb, kan ik het niet meer "iets" meer noemenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Da's inderdaad een ander verhaal dan "ik zit de hele dag stil en draag vooral sokken omdat prettiger in schoenen" dan een "ik ga een paar uur mijn voeten belasten". Da's hetzelfde als niet hardlopen in een katoenen shirt, maar in plaats daarvan iets meer uitgeven aan een technisch shirt imo. Of jezelf trakteren op fijne handschoenen voor bij het fietsen.
Behoorlijk. Maar de meeste gelukkig voordat er internet wasquote:
ik ken het gevoel.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Behoorlijk. Maar de meeste gelukkig voordat er internet was
Leuk!quote:Op woensdag 20 november 2019 11:46 schreef Karzai het volgende:
Echt wel! Ben zo dankbaar dat je er toen niet mee op YT stond.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:08 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik ken het gevoel.
telefoons met camera's en internet zouden dodelijk zijn geweest in mijn jongere jaren
Het zal wel een flink verschil van kwaliteit zijn, maar mijn sokken mogen ook maar een paar euro kosten.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Leuk!
Ik heb nu een alternatief aan van de zeeman
Dat hoop ik wel voor de Happy Socksquote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zal wel een flink verschil van kwaliteit zijn, maar mijn sokken mogen ook maar een paar euro kosten.
toen je roddels gewoon nog kon ontkennenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Echt wel! Ben zo dankbaar dat je er toen niet mee op YT stond.
deadpool en punisher sokken van 1 dollar op wish.com doen het ook primaquote:Op woensdag 20 november 2019 12:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat hoop ik wel voor de Happy Socks
Die van de zeeman waren dacht ik 1,50 per paar. Tot nu toe stellen ze mij nog niet teleur
Zelfde hier, maar ik wil gewoon meerdere keren per week kunnen sporten (in alle situaties) zonder dat ik dagelijks die wasmachine moet laten draaien.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
met alle sport kleding die ik inmiddels heb, kan ik het niet meer "iets" meer noemen
Ja, mijn notes beginnen de laatste tijd de pan uit te rijzen. Ik dacht dat dit soort dingen wel zouden helpenquote:Op woensdag 20 november 2019 12:13 schreef Budapestenaar het volgende:
Drie nominaties van Koffiekonijn
Ik dm je even mijn Zwitserse bankrekeningnummerquote:Op woensdag 20 november 2019 12:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, mijn notes beginnen de laatste tijd de pan uit te rijzen. Ik dacht dat dit soort dingen wel zouden helpen
Was de vorige overboeking van ¤450.000.000,- niet genoegquote:Op woensdag 20 november 2019 12:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dm je even mijn Zwitserse bankrekeningnummer
quote:Op woensdag 20 november 2019 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Bedenk mij net dat ik mijn nomiatie voor meest corrupte mod nog moet invullen
Hm vooruit, we redden het tot eind november. Dan is de benzinetank van de Rolls leeg en wil ik een nieuwequote:Op woensdag 20 november 2019 12:30 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Was de vorige overboeking van ¤450.000.000,- niet genoeg
Dan zal ik wel weer een nieuwe voorraad sturen voor december met een extraatje voor de feestdagen.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm vooruit, we redden het tot eind november. Dan is de benzinetank van de Rolls leeg en wil ik een nieuwe
opzichtige hosselpoging ditquote:Op woensdag 20 november 2019 12:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Om dit te voorkomen kun je mijn rekening nummer via dm vragen.
Ja dacht pik ook een graantje mee.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
opzichtige hosselpoging dit
Terecht.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dacht pik ook een graantje mee.
Waar blijft je dm?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Terecht.De feestdagen zijn een dure tijd.
quote:Op woensdag 20 november 2019 12:49 schreef bitterbal het volgende:
De nominatie voor meest corrupte mod is vanwege onverwachte gebeurtenissen geschrapt.
quote:
Mswati III. Ben jij het?quote:Zijn land crepeert, maar koning koopt splinternieuwe Rolls-Royce voor al zijn 15 vrouwen
Het Afrikaanse land Eswatini, dat tot vorig jaar nog Swaziland heette, wordt verscheurd door armoede, maar dat weerhield koning Mswati III er niet van zijn toch al indrukwekkende autocollectie uit te breiden met niet minder dan 19 Rolls-Royces en 120 BMW’s.
https://www.ad.nl/auto/zi(...)15-vrouwen~af3d8a60/
Die sleep ik zo in de wachtquote:Op woensdag 20 november 2019 12:50 schreef Budapestenaar het volgende:
Volgend jaar introduceren we de categorie Leukste bitterbal
quote:Op woensdag 20 november 2019 12:52 schreef bitterbal het volgende:
Ben trouwens in Swaziland geweest. Heel leeg en mooi :p En uiteraard overal een grote foto van deze koning
Valt wel meequote:Op woensdag 20 november 2019 12:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Jij hebt best veel gereisd!
Oh wauw.quote:Op woensdag 20 november 2019 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Volgens de Britse krant The Guardian verhoogde Mswati enkele jaren geleden zijn huishoudbudget tot 61 miljoen dollar - en dat terwijl de meerderheid van zijn onderdanen van minder dan één dollar per dag moet zien rond te komen. Mswati heerst al over Swaziland sinds 1986, als opvolger van zijn vader koning Sobhuza II, van wie hij de 67e (!) zoon was. Zijn wil is letterlijk wet: een grondwet hanteert Mswati niet.
Wat een schoft.
Mooie natuur?quote:Op woensdag 20 november 2019 12:56 schreef bitterbal het volgende:
Als jullie ooit de kans hebben om naar Mozambique te gaan moet je het doen.
Ja wat ik heb gezien zeer veel palmbomen en rieten hutjesquote:
Wel lekker duidelijk, geen onnodige overlegstructuren, top Lean bezig enzoquote:Op woensdag 20 november 2019 12:53 schreef bitterbal het volgende:
Volgens de Britse krant The Guardian verhoogde Mswati enkele jaren geleden zijn huishoudbudget tot 61 miljoen dollar - en dat terwijl de meerderheid van zijn onderdanen van minder dan één dollar per dag moet zien rond te komen. Mswati heerst al over Swaziland sinds 1986, als opvolger van zijn vader koning Sobhuza II, van wie hij de 67e (!) zoon was. Zijn wil is letterlijk wet: een grondwet hanteert Mswati niet.
Wat een schoft.
Onderdanen ook lean.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Wel lekker duidelijk, geen onnodige overlegstructuren, top Lean bezig enzo
Gefeliciteerd!quote:
Geen discussie niks, gewoon uitvoeren die handelquote:
geenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:34 schreef Molo het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Wat voor taart is er?
uhm..quote:
collega is morgen jarig en haalt voor het hele gebouw. We delen de kostenquote:
Goed geregeld!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
collega is morgen jarig en haalt voor het hele gebouw. We delen de kosten
hoe groot is het gebouw?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Handig!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ie 80 donuts haalt ofzo, lang niet iedereen krijgt cq komtquote:
Ah, goed bezig!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
en hoeveel mensen krijgen donuts?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ie 80 donuts haalt ofzo, lang niet iedereen krijgt cq komt
Hmmhmmquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
4, beetje doorbikkenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoeveel mensen krijgen donuts?
en zijn het goede donuts?
dit is een grap hoop ik..quote:Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, goed bezig!
Maar waarom donuts en niet de superieure godenspijzen die ook wel oliebollen worden genoemd?
hij haalt ze bij een of andere bakker, waren vorig jaar erg lekkerquote:Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en hoeveel mensen krijgen donuts?
en zijn het goede donuts?
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Hmmhmm
Is die nog steeds goed?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Of heb je nieuwe gemacht?
Lekker wel hoor
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Olieboltrauma's.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, goed bezig!
Maar waarom donuts en niet de superieure godenspijzen die ook wel oliebollen worden genoemd?
Oliebollen zijn volgende maand aan de beurtquote:Op woensdag 20 november 2019 13:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah, goed bezig!
Ik durf het niet aan om voor het hele gebouw te trakterenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
geloof dat ie 80 donuts haalt ofzo, lang niet iedereen krijgt cq komt
Over oliebollen maak ik nooit grappenquote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oliebollen zijn volgende maand aan de beurt
ik normaal ook niet, en zeker geen dure taart.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:47 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik durf het niet aan om voor het hele gebouw te trakteren![]()
Alleen al op mijn afdeling ben ik met twee keer met mijn ogen knipperen een complete taart kwijt
Ik heb gisteren het laatste stukje opquote:Op woensdag 20 november 2019 13:46 schreef Molo het volgende:
[..]
Is die nog steeds goed?![]()
Of heb je nieuwe gemacht?
Lekker wel hoor
Oh wow!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik heb gisteren het laatste stukje op
Blijft verrassend lang prima
Dat zeg ik, trauma's.quote:
ik bak ze zelf altijd de 31equote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Goeie wel om met mijn verjaardag uit te delen volgende maand. Scheelt ook weer moeite qua zelf wat bakken enzo
ik luister tegelijk ook naar saaie meetingquote:Op woensdag 20 november 2019 13:49 schreef Molo het volgende:
Ik heb toch wel verrassend veel zin om mijn bed in te duiken
oliebollen zijn alleen lekker als ze nog een beetje warm en vers zijn, daarna zijn het gewoon vettige teleurstellingen.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Over oliebollen maak ik nooit grappen![]()
gezellig dat je hier weer post trouwens![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gratis?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:48 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dat zeg ik, trauma's.
En ik moet rustig aan doen, zo zonder m'n gratis 700kcal per week.
Waar?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
hmmhmm
Trakteer morgen donuts overigens
Niet alleen op verjaardagenquote:Op woensdag 20 november 2019 13:50 schreef gianni61 het volgende:
gekke mensen allemaal.
als limburger snap je tenminste dat op verjaardagen vlaai hoort.
Ja Koos bakt ze ook eens per jaar. Vers op oudjaarsdagquote:Op woensdag 20 november 2019 13:49 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik bak ze zelf altijd de 31e
maar gezien dieet ga ik de inname wel ietwat beperken
Ja, m'n weekplanning ligt op z'n gat qua sport.quote:
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oliebollen zijn alleen lekker als ze nog een beetje warm en vers zijn, daarna zijn het gewoon vettige teleurstellingen.
donuts kunnen tenminste nog glazuur of vulling hebbenVlak bij mijn werk staat een kraam, dus ik vind het een puik ideeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Donuts vreet ik te snel door, en die vullingen enzo vind ik niks eigenlijk, ik wil alleen klef deeg![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
true.quote:
Wie gaat je dit keer meeten ouwe snoeperd?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:43 schreef Koen66 het volgende:
zou eigenlijk een meet hebben op zaterdag en verjaardag op zondag, maar er kwam iets anders voor de zondag
Oh ja, tzt even polsen of Joop z'n pa weer bakt.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja Koos bakt ze ook eens per jaar. Vers op oudjaarsdag![]()
![]()
![]()
![]()
Beperken is een goed idee. Die dingen zijn killing
Dekselvlaai, primaquote:Op woensdag 20 november 2019 13:50 schreef gianni61 het volgende:
gekke mensen allemaal.
als limburger snap je tenminste dat op verjaardagen vlaai hoort.
Owwww, ja dat is waarquote:Op woensdag 20 november 2019 13:51 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, m'n weekplanning ligt op z'n gat qua sport.
niemand dus, dat gaat dus niet door hequote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wie gaat je dit keer meeten ouwe snoeperd?
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Wie gaat je dit keer meeten ouwe snoeperd?
Of als omkoop middel!quote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
true.
vlaaien gelden ook gewoon als wettig betaalmiddel in veel situaties.
ik bedenk me wel dat ik bij mn verjaardag pizza getrakteerd heb.
maar ja, dat is dan italiaanse vlaai.
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlak bij mijn werk staat een kraam, dus ik vind het een puik idee![]()
Donuts vreet ik te snel door, en die vullingen enzo vind ik niks eigenlijk, ik wil alleen klef deeg![]()
![]()
muffins en cupcakes zijn ook gevaarlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wie kan er nou serieus 1 cupcake eten..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Gelukkig was m'n vaste trainer er al weg, geen vaste begeleiding, geen vaste les en dom gekut, doeidoei.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:53 schreef Molo het volgende:
[..]
Owwww, ja dat is waar
Kutsportschool
Ik heb oud en nieuw al geregeldquote:Op woensdag 20 november 2019 13:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh ja, tzt even polsen of Joop z'n pa weer bakt.
Heb m'n eerste uitnodiging ook al te pakken. Ze zijn er in ieder geval op tijd bij.
Oh, ik las het als zondag is veranderd maar zaterdag gaat gewoon door.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:53 schreef Koen66 het volgende:
[..]
niemand dus, dat gaat dus niet door he
quote:Op woensdag 20 november 2019 13:54 schreef gianni61 het volgende:
[..]
muffins en cupcakes zijn ook gevaarlijk.
wie kan er nou serieus 1 cupcake eten..Alleen als ze daarna de muffins bij me vandaan houden. Of als het een grote is, dat vult wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Ja idem hierquote:
[..]
wie kan er nou serieus 1 cupcake eten..En de andere is met vakantie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bis vincit qui se vincit!
[..]
wie kan er nou serieus 1 cupcake eten..Yep, en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van zoet, maar dat, vers, gaat er goed inSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ok, heel heel hartgrondig mee eensOh how you'd have a happy life, if you did the things you like
ik weet niet wie op vakantie is.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En de andere is met vakantie?
die andere 2 ook dan?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep, en ik hou eigenlijk helemaal niet zo van zoet, maar dat, vers, gaat er goed in![]()
En ok, heel heel hartgrondig mee eens
ook niet.... Zaterdag verjaardag, zondag familiedag op werk. zaterdag is dus de meet zonder @Koen66quote:Op woensdag 20 november 2019 13:55 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Oh, ik las het als zondag is veranderd maar zaterdag gaat gewoon door.
Doe dan een andere maand, in februari word er al carnaval gevierdquote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Decemberverjaardagen, doe eens gewoon in een stomme maand als februari jarig zijn ofzo.
Juh, 2 januari.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja idem hier
22 hier, jij ook rond die tijd toch?
Maar vier het op werk wel ervoor denk ik. Leuk joh
eind januari ook goed?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Decemberverjaardagen, doe eens gewoon in een stomme maand als februari jarig zijn ofzo.
2 kinderen, 1 broertje, een schoonvader hier...quote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik las niet goed geloof ikquote:Op woensdag 20 november 2019 13:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik weet niet wie op vakantie is.
[..]
die andere 2 ook dan?
Boven de rivieren, nooit last van.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan een andere maand, in februari word er al carnaval gevierd
ik boek wel weer een vakantie rond carnaval. ook nergens last vanquote:Op woensdag 20 november 2019 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boven de rivieren, nooit last van.
Daar komt vanaf 2020 verandering inquote:Op woensdag 20 november 2019 13:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boven de rivieren, nooit last van.
Heb je even?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:56 schreef IJsdraakje het volgende:
Beter dan aanschuiven rond de feestdagen. Gelukkig viert vent het niet echt, anders was het helemaal week op week familiegeneuzel.quote:
Ik heb dit weekend toegezegd te gaan vieren. Heb het nu al koud bij het ideequote:Op woensdag 20 november 2019 13:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Doe dan een andere maand, in februari word er al carnaval gevierd
dan wordt het helemaal afgeschaft?quote:Op woensdag 20 november 2019 13:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Daar komt vanaf 2020 verandering in
DAT BEDOEL IK.quote:Op woensdag 20 november 2019 13:59 schreef Muck het volgende:
[..]
Heb je even?![]()
Nichtje: 5 december
Neefje: 12
Tante: 13
Vriendin:20
Broer: 25
Moeder: 31
Ikzelf: 2 Jan
Vlak voor kerst, immer kutquote:Op woensdag 20 november 2019 13:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Beter dan aanschuiven rond de feestdagen. Gelukkig viert vent het niet echt, anders was het helemaal week op week familiegeneuzel.
Ja joh, ik kan zowat een hypotheek afsluitenquote:Op woensdag 20 november 2019 14:00 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
DAT BEDOEL IK.
En dan kerst en O&N-dingen tussendoor ook nog!
Dan verplaatsen de rivieren vanwege de stikstofquote:Op woensdag 20 november 2019 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan wordt het helemaal afgeschaft?
Vandaar de grote hoeveelheden alcoholquote:Op woensdag 20 november 2019 14:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb dit weekend toegezegd te gaan vieren. Heb het nu al koud bij het idee
Neen, dan word het verschoven naar een vaste week voorafgaand aan mijn verjaardag door heel Nederlandquote:Op woensdag 20 november 2019 14:00 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dan wordt het helemaal afgeschaft?
Die hendel ik niet meer johquote:Op woensdag 20 november 2019 14:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Vandaar de grote hoeveelheden alcohol
wat raar. waarom?quote:Op woensdag 20 november 2019 14:02 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Neen, dan word het verschoven naar een vaste week voorafgaand aan mijn verjaardag door heel Nederland
Voor de duidelijkheid. Iedere jaar een andere weekend carnaval vieren is zoooooo verwarrendquote:
Wel lekker goedkoopquote:Op woensdag 20 november 2019 14:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Die hendel ik niet meer joh![]()
Was zaterdag aan het tollen na vier wijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |