quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:12 schreef Voxs het volgende:
Las ik witte wijn in dat lijstje van curry makerij? In je mond dan zeker he?
Nooit last vanquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef bitterbal het volgende:
Misschien heb ik te lang gezeten![]()
Hoe doen jullie dat met je werk?
Heb je nou gelopen of gelezen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou dat ik een kilometer heb geboekt.
Gelopen :pquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je nou gelopen of gelezen?
Het is minder maar niet weg. Zal morgen wel goed zitten denk ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lezen is leuker![]()
Heeft het geholpen?
Heb je verloren?quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Is er ergens op FOK een Unibet/gok topicreeks?
Dat is er sowieso wel ooit geweest. Ik zal even zoeken voor jequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Nopequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:29 schreef BlauweTijger het volgende:
Pokémon spelen.quote:
Dit is een zwevende bitterbal?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:05 schreef bitterbal het volgende:
Komen heel langzaam bij bitterballen
[ afbeelding ]
Nee dit is een slijmerig kleedje in een oud gebouw.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dit is een zwevende bitterbal?
Nee, bij een vriend langs geweest. Soto soep en lekker Surinaams broodje gegeten. Was gezelligquote:
Is ook een soort feestje toch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, bij een vriend langs geweest. Soto soep en lekker Surinaams broodje gegeten. Was gezellig
Waarom is het kleedje slijmerig?quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee dit is een slijmerig kleedje in een oud gebouw.
Maar met wat verbeelding kan het ook een bitterbal zijn ja.
Ja de texture moest slijm zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Waarom is het kleedje slijmerig?
Ja dat heb je af en toe nodig. Kan een hele goede uitlaatklep zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Het broodje vond ik wel een feestje ja.Maar vooral gewoon goede gesprekken gevoerd.
O ja, ik dacht al dat iemand z’n kwakkie er me had afgeveegd of zoquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja de texture moest slijm zijn
https://www.textures.com/download/pbr0171/133206
Nee zulke smerige dingen verzin ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, ik dacht al dat iemand z’n kwakkie er me had afgeveegd of zo
quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja dat heb je af en toe nodig. Kan een hele goede uitlaatklep zijn.
Rustig. Iedereen zat waarschijnlijk naar de voetbal te kijkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Zeker! En hoe is het hier vanavond?
Zijn ook geen dingen om te zeggen tegen een damequote:Op dinsdag 19 november 2019 23:57 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee zulke smerige dingen verzin ik niet![]()
Slaap lekker
O ja, dat heb ik dan gemist. Ruim gewonnen, zie ik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 23:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Rustig. Iedereen zat waarschijnlijk naar de voetbal te kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |