Herkenbaar. Er werd echt een vinger over de tv gehaald om te zien hoe vies ik wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 14:27 schreef AnneX het volgende:
Is het wel een bekende poetshulp? Bloes.
Bekend zeg van het poetsen als Moeders komt.![]()
Ging ik op zijn sigme’s met een nagelborsteltje aan de gang.
Vond zij wel weer wat anders.
Jullie hebben liefdevolle ouders, dat komt vast goed.
(mijne waren kritische ouders, kon altijd beter, oh wacht...appel/stam)
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Herkenbaar. Er werd echt een vinger over de tv gehaald om te zien hoe vies ik was![]()
Ik hoop dat de poets van Blues er is, anders klopt de TT niet.
Dat is ook veel beter en liever.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:54 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik kan me toch echt niet herinneren dat mijn moeder ooit zoiets gedaan heeft.
Hooguit een opmerking hoe iets handiger/sneller/beter schoongemaakt kon worden.
Ik heb haar wel eens haar eigen keuken uitgezet. Ze had haar pols gebroken en heel veel moesappeltjes gekregen. Of ik daar appelmoes van wilde maken. Tuurlijk. Maar dat deed ik op mijn manier die niet haar manier was. Aan een stuk door commentaar. Dus hup de keuken uit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat is ook veel beter en liever.
coquinaria misschien? Nee dus, daar staat het nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan het recept van stoofpeertjes dat ik vorig jaar gebruikt heb niet meer vinden. Er ging sinaasappelschil in en de website zag er ouderwets uit. Meer weet ik niet.
Bummer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
De poetsjongeman is het waarschijnlijk vergeten en reageert vooralsnog niet op whatsappjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.![]()
Dat staat natuurlijk volledig los van elkaar. Je betaalt premie zodat je verzekerd bent, dat is geen spaartegoed.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:58 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dommigheid. Wel eea van de verzekering teruggekregen. Daar had ik in 35 jaar niets geclaimd, nu 2x in 6 maanden of zo, kreeg ik meteen een brief "wanneer u binnen 1,5 jaar nog iets claimt verhogen wij uw bijdrage". Wtf, bedrag dat ik totaal heb gekregen is minder dan alle premies bij elkaar. Heb een pisnijdige brief geschreven dat ik dat soort onbehoorlijke geintjes niet waardeer.
Met drank, tķch?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik kan het recept van stoofpeertjes dat ik vorig jaar gebruikt heb niet meer vinden. Er ging sinaasappelschil in en de website zag er ouderwets uit. Meer weet ik niet.
Dat snap ik ook wel, maar na 35 jaar schadeloos meteen zo'n (niet netjes opgestelde) brief vind ik onbeschoft.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:18 schreef futiledevices het volgende:
[..]
Dat staat natuurlijk volledig los van elkaar. Je betaalt premie zodat je verzekerd bent, dat is geen spaartegoed.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:14 schreef AnneX het volgende:
[..]
Bummer.![]()
Wat ik heb overgehouden aan de opfriscursus - dat willen jullie graag weten 😎is het bestaan van artikel 5 van het WvR.
Als iemand van rechts door rood knalt op mij, dan ben ik nog steeds fout.![]()
Kapstokartikel. https://www.advocaat-verk(...)rijgedrag-art-5-wvw/
Of dat internationaal geldt, wist Henk niet.
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragen0 fouten hier bij deze vragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! Šgolfer
quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb haar wel eens haar eigen keuken uitgezet. Ze had haar pols gebroken en heel veel moesappeltjes gekregen. Of ik daar appelmoes van wilde maken. Tuurlijk. Maar dat deed ik op mijn manier die niet haar manier was. Aan een stuk door commentaar. Dus hup de keuken uit.
Volgende dag belde ze, wat heb jij erin gedaan, die van jou is veel lekkerder
[..]
Bummer.![]()
Wat ik heb overgehouden aan de opfriscursus - dat willen jullie graag weten 😎is het bestaan van artikel 5 van het WvR.
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragenHoe kom je er zo bij om zo'n opfriscursus te gaan doen eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Artikel 5 is echt Nederlands. De verkeerswet verschilt natuurlijk per land.Spoilers!
Vanuit de verzekeraar volledig begrijpelijk. Heeft niets te maken met hoe lang je al verzekerd bent, natuurlijk -- nogmaals, het is geen spaarpot. Ik vind het juist onbeschoft om zo'n brief te schrijven.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik ook wel, maar na 35 jaar schadeloos meteen zo'n (niet netjes opgestelde) brief vind ik onbeschoft.
In het plaatselijk sufferdje - gratisz - was wel benieuwd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hoe kom je er zo bij om zo'n opfriscursus te gaan doen eigenlijk?
Artikel 5 is echt Nederlands. De verkeerswet verschilt natuurlijk per land.
[..]
Bummer.![]()
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragenKorte testje 8/8 goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Edit: deze 8 vragen had ik goed.
I solemnly swear i'm up to no good
Eerste keer dat hij zou komen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:06 schreef golfer het volgende:
De poetsjongeman is het waarschijnlijk vergeten en reageert vooralsnog niet op whatsappjes.
Nee dat niet. Maar wel vaak te laat of hij vergeet het etc. ook zijn we niet heel erg tevreden over hem.. dus nu ben ik er klaar mee en een mailtje gestuurd naar wonen plus.quote:
Is inderdaad wel heel jammer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:46 schreef Blues het volgende:
Heb nu zelf maar e.e.a. gedaan en is mijn rug dooT. (we hebben ze niet voor niets, die hulpen)
Ben er best een beetje teleurgesteld over want ik heb een lange adem met iemand waarvan je in het begin al ziet aankomen dat het niet écht gaat werken.
Dit is toch al vaker voorgekomen? Dat de hulp niet goed is/niet komt. Hoe reageert Wonen Plus daar dan op?quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:46 schreef Blues het volgende:
Heb nu zelf maar e.e.a. gedaan en is mijn rug dooT. (we hebben ze niet voor niets, die hulpen)
Ben er best een beetje teleurgesteld over want ik heb een lange adem met iemand waarvan je in het begin al ziet aankomen dat het niet écht gaat werken.
Ah ja klaar is klaar idd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar wel vaak te laat of hij vergeet het etc. ook zijn we niet heel erg tevreden over hem.. dus nu ben ik er klaar mee en een mailtje gestuurd naar wonen plus.
De kwaliteit van de poetsers wisselt sterk, het zijn dan ook altijd studenten. Prima, we zijn niet veeleisend, maar continue dingen die je steeds aangeeft vergeten en hij denkt dan dat als ik benadruk dat dit en dat ķķk bij het poetsen van een douchecabine hoort hij dat maar eenmalig doet...
Hahaha morgen weer een ronde.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, je kan het nog een klein beetje zien.
Dat hangt van ons af, of we verder willen met iemand of niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 15:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Dit is toch al vaker voorgekomen? Dat de hulp niet goed is/niet komt. Hoe reageert Wonen Plus daar dan op?
Dat doe je netjes!quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:29 schreef sigme het volgende:
Ik heb m’n iphone weer terug (lees: mijn liefste heeft ‘m gerepareerd), dus nu worden weer automatisch en ongevraagd al mijn stappen geteld. Ik blijk echt heel strak iets boven de 10-duizend/dag te zitten.
[..]
Bummer.![]()
Verder had ik flink wat fouten in de 15 vragenVier keer gedaan, drie keer voor de auto en eenmaal voor vortganger. Wisselende resultaten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier kunnen jullie zelf kijken hoe het je afgaat. https://opfriscursus.vvn.nl/v/vraag/meerkeuze/mc_371
Ook één keer foutloos, dat wel.
Eindhovenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoow, weer een nachtje stayover in Eindjelekker even biertje pakken, straks lekker eten en morgen uitslapen
heerlijk
Doe je goedquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
Zoow, weer een nachtje stayover in Eindjelekker even biertje pakken, straks lekker eten en morgen uitslapen
heerlijk
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 3quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Waar kan ik die show je keuken en show je bestek la topic vinden? Ben eindelijk klaar met stofzuigen. Hond haat mij weer even tot het eten klaar staat
Beter dan heen en weer reizen naar huis.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:01 schreef Dr_Flash het volgende:
heerlijk
Doe dan ook niet zo knieperig joh.quote:Op dinsdag 19 november 2019 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Een deel van het vlees staat te ontdooien in het bijhok. Dora staat in de keuken te miepen en te blaffen want HALLO GEEF. Dit is onhandig.
Thanks!quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
CUL / Show hier spontaan je besteklade. Deel 3
Eigenlijk niet want geldquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe je goed![]()
Blijf je regelmatig over?
Zeker. En zo lang het bij een uitzondering blijft is het goed te doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beter dan heen en weer reizen naar huis.
Vind je. Ik zou het liefste iedere keer die klipjes netjes naast elkaar leggen. Werkt niet door het heen en weer gaan van de la verschuift dat steedsquote:
Het staat inmiddels boven, in de badkamer. Ik heb d'r laten zien dat het bijhok leeg is, ze staat nog steeds voor de deur. Afgewisseld met de tuindeuren. Ze heeft net geplast, dus dat is het ook niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe dan ook niet zo knieperig joh.
Ik zal straks eens mijn lades laten zien.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vind je. Ik zou het liefste iedere keer die klipjes netjes naast elkaar leggen. Werkt niet door het heen en weer gaan van de la verschuift dat steeds![]()
En hij is 1,20 breed veel ruimte om alles een beetje geordend te houden eerste huis was de helft.. Die zat propvol
Begint ze te puberen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:12 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het staat inmiddels boven, in de badkamer. Ik heb d'r laten zien dat het bijhok leeg is, ze staat nog steeds voor de deur. Afgewisseld met de tuindeuren. Ze heeft net geplast, dus dat is het ook niet.
Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:13 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zal straks eens mijn lades laten zien.
Ja precies. Dr zit helemaal nog geen 300 gram vlees in. En een bullepees. En koekjes.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lonaa laat haar gewoon verhongeren joh.
Sterktequote:
arm beest.. Kom maar hier ben wel gewend aan hongerige honden..quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Lonaa laat haar gewoon verhongeren joh.
Ik heb te weinig vakjes én teveel troep. Alles door elkaar, knijpers erbij, kruimels van de thee, dit dat alles.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Mijn schoonmoeder heeft echt al haar bestek echt lepeltje lepeltje liggen en dan klein bestek voor ontbijt enzo weer apart van groot bestek... Ik vind dat knap ik mik het altijd gewoon in het goede bakje en dan graaf ik wel naar de goede vorkeet toch altijd met dezelfde Donald duck vork
![]()
Hele dagen politieagent spelen hihahoquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:15 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sterkte
[..]
arm beest.. Kom maar hier ben wel gewend aan hongerige honden..
Kruimels heb ik ook wel sterk ja. Vooral met deze la omdat hij onder de kookplaat zit en we hebben semi greeploos Dus het blijft ook in dat randje zitten en dan valt het in de la. Heb niet lang nadat we hier gingen wonen een kleine kruimelzuiger gekochtquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb te weinig vakjes én teveel troep. Alles door elkaar, knijpers erbij, kruimels van de thee, dit dat alles.
Kijk maar uit, straks komt ze met een vriendje thuisquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Je bent niet de eerste die het suggereert
Het gaat ook weer over.. Als ze een jaar of 3 zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:17 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hele dagen politieagent spelen hihaho
En wat ga je maken?quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:20 schreef Uhmmpie het volgende:
Zo.. voor het eerst in weken zelf koken op dinsdag.
Dat niet koken went snel zo blijkt
Ene week werd er voor me gekookt, andere week kwam ik thuis bij een dochter die al had gegeten dus at ik onderweg iets of thuis zo’n quick and dirty noodle soep
En dat best wel aantal weken op rij.
Maar wel blije katers... iemand die vanavond in bed slaapt, bezoek dat graag kroelt en het laatste restje runderhart in de voederbakjes.
Nou niks spannends eigenlijk.quote:
Wil de baas niet meefinancieren? Reiskosten loopt ook best op, lijkt me.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eigenlijk niet want geldkomt nu toevallig zo uit
Dora leeft in het momentquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja precies. Dr zit helemaal nog geen 300 gram vlees in. En een bullepees. En koekjes.
En er komen echt niet nog 3 sardientjes straks.
Ik declareer reiskosten alsof ik op en neer ga. Daar leg ik dan wat bij en dan slaap ik in een fatsoenlijk hotel. Als ik aan de baas vraag om mijn hotel te betalen stuurt ie me naar een shabby tent 3 km verderop want goedkoper. Dat wil ik nietquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Wil de baas niet meefinancieren? Reiskosten loopt ook best op, lijkt me.
Als het aan haar ligt heeft ze die al. Een Mastin Espagnol.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kijk maar uit, straks komt ze met een vriendje thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Daar kan ik me iets bij voorstellenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik declareer reiskosten alsof ik op en neer ga. Daar leg ik dan wat bij en dan slaap ik in een fatsoenlijk hotel. Als ik aan de baas vraag om mijn hotel te betalen stuurt ie me naar een shabby tent 3 km verderop want goedkoper. Dat wil ik niet
Die puber-puber-fase vind ik eigenlijk wel leuk. Want dwars, maar ze weten het wel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Het gaat ook weer over.. Als ze een jaar of 3 zijn
Plus, dit hoef ik niet te vragenquote:Op dinsdag 19 november 2019 17:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar kan ik me iets bij voorstellen
Oh cool hij bestaat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
K&W / Show je keuken # 3
Deze zocht je toch ook?
Wauw veel tijd doorgebracht in de keuken dus.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ondanks jullie oorverdovende zwijgen op mijn vraag 'hoe moet ik met mijn cassoulet' heb ik er een gemaakt hoor. Bonen hadden toch wat zachter gemogen, maar het was smullen en ging schoon op.
Met dezelfde bereidingswijze heb ik witte bonnen in (eigen) tomatensaus gemaakt, die hebben een zwoerd van een van de vele gerookte gezouten hammen meegekregen tijdens bereiding.
Die schotel is dan -als ik de zwoerd eruit gevist heb- overmorgen voor liefste.
Vandaag ook zijn eten gemaakt voor morgen: geruld gehakt, rijst, tomatensaus & auberginepreu. En voor mezelf voor morgen (en nog 4 porties in de diepvries) kippesoep, van bouillon getrokken van een kort gegrilld karkas, met mooi zachte vermicelli en wat lente-ui en wortel.
Straks dan nog even fruitsalade & rauwkost snijden, en nog even wat toetjes maken voor liefste, ik heb spul klaargezet voor een langevingertoet en een speculaaskoekjestoet. Beide met mascarpone, wat drank, misschien wat kwark.
Ik had er geen vraag in gelezen en heb meteen een recept opgezocht en uitgeprint.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:51 schreef sigme het volgende:
Nou, ondanks jullie oorverdovende zwijgen op mijn vraag 'hoe moet ik met mijn cassoulet' heb ik er een gemaakt hoor. Bonen hadden toch wat zachter gemogen, maar het was smullen en ging schoon op.
Met dezelfde bereidingswijze heb ik witte bonnen in (eigen) tomatensaus gemaakt, die hebben een zwoerd van een van de vele gerookte gezouten hammen meegekregen tijdens bereiding.
Die schotel is dan -als ik de zwoerd eruit gevist heb- overmorgen voor liefste.
Vandaag ook zijn eten gemaakt voor morgen: geruld gehakt, rijst, tomatensaus & auberginepreu. En voor mezelf voor morgen (en nog 4 porties in de diepvries) kippesoep, van bouillon getrokken van een kort gegrilld karkas, met mooi zachte vermicelli en wat lente-ui en wortel.
Straks dan nog even fruitsalade & rauwkost snijden, en nog even wat toetjes maken voor liefste, ik heb spul klaargezet voor een langevingertoet en een speculaaskoekjestoet. Beide met mascarpone, wat drank, misschien wat kwark.
Mijn vader schreef "vies" in het stof op de kap van mijn platenspeler in mijn studentenkamer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:27 schreef AnneX het volgende:
Is het wel een bekende poetshulp? Bloes.
Bekend zeg van het poetsen als Moeders komt.![]()
Ging ik op zijn sigme’s met een nagelborsteltje aan de gang.
Vond zij wel weer wat anders.
Jullie hebben liefdevolle ouders, dat komt vast goed.
(mijne waren kritische ouders, kon altijd beter, oh wacht...appel/stam)
Ik weet t wel, maar vind het niks.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wauw veel tijd doorgebracht in de keuken dus.
En sorry ik zou nog steeds niet weten wat een cassoulet is
Wel veel rijst ook! Valt niet echt tegen dus.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Half uurtje geleden belde een verraste meneer aan. Ik denk dat hij mijn oma zocht![]()
Keurig binnen de aangegeven tijd arriveerden, met hem, de vier Uitgekookt maaltijden. Ik had hongerrr dus ben nu klaar. Voor de eerste review.
[ afbeelding ]
Visragout met groenten en zilvervliesrijst.
Zoals je aan het bakje kunt zien is de doos niet altijd netjes rechtop gehouden. Andere maaltijden hadden deze handicap ook.
Maar het is de smaak die telt
En die is best oké. Royale stukken vis, groenten zijn niet sufgekookt. Saus is smaakvol en niet te zout.
Minpuntjes: rijst is kalkachtig. Stiekem toch ingevroren geweest? En het schijfje limoen is een mooie touch, maar omdat die er al een tijd op ligt zijn een paar happen wel erg zuur.
Al in al: 7,5/10
Ziet heerlijk uitquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef Blues het volgende:
Was heerlijk, g's daging rendang met sayur lodeh en basmatirijst![]()
[ afbeelding ]
Ja, prima portie. En, ook belangrijk: laat nog net genoeg ruimte voor een toetjequote:Op dinsdag 19 november 2019 18:18 schreef Blues het volgende:
[..]
Wel veel rijst ook! Valt niet echt tegen dus.
Boahquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Zou proberenquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
Ik zie die vis niet terug. Kijkend naar de foto en het verhaal lijkt me 7,5 aan de hoge kantquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Half uurtje geleden belde een verraste meneer aan. Ik denk dat hij mijn oma zocht![]()
Keurig binnen de aangegeven tijd arriveerden, met hem, de vier Uitgekookt maaltijden. Ik had hongerrr dus ben nu klaar. Voor de eerste review.
[ afbeelding ]
Visragout met groenten en zilvervliesrijst.
Zoals je aan het bakje kunt zien is de doos niet altijd netjes rechtop gehouden. Andere maaltijden hadden deze handicap ook.
Maar het is de smaak die telt
En die is best oké. Royale stukken vis, groenten zijn niet sufgekookt. Saus is smaakvol en niet te zout.
Minpuntjes: rijst is kalkachtig. Stiekem toch ingevroren geweest? En het schijfje limoen is een mooie touch, maar omdat die er al een tijd op ligt zijn een paar happen wel erg zuur.
Al in al: 7,5/10
Vis zit door de saus heen en voor een deel verstopt in de rijst. Is meer dan het lijkt op de foto.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie die vis niet terug. Kijkend naar de foto en het verhaal lijkt me 7,5 aan de hoge kant
quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
Voedings- en fermentatiedeskundige Peter van Berkel loopt een paar lichtjaren achter in zijn opvattingen:
[ afbeelding ]
Boerenkool nooit als hard ervaren eigenlijk. Het kookt meestal zo'n 25 minuten a half uur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Begin je nooit met koken van de boerenkool. Als je dat tegelijk opzet is het nog zo hard. Ik laat de boerenkool zeker een uur koken voordat ik de aardappels er bij in doe.
Ja dit..... boerenkool met "scherpe " randjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Begin je nooit met koken van de boerenkool. Als je dat tegelijk opzet is het nog zo hard. Ik laat de boerenkool zeker een uur koken voordat ik de aardappels er bij in doe.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Doe ik ook. Alles samen de pan in klatsen. Lekker hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boerenkool nooit als hard ervaren eigenlijk. Het kookt meestal zo'n 25 minuten a half uur.
Hmm same here.quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:55 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Boerenkool nooit als hard ervaren eigenlijk. Het kookt meestal zo'n 25 minuten a half uur.
Ooit iets gelezen van een vrouw die zei "ik zeg niets, heb gewoon eens in de maand vrij van heel veel taken"quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]![]()
Ik hang rond jn wat groepen over wecken en inmaken en daar doen die verhalen ook nog steeds de ronde.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 18:55 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja dit..... boerenkool met "scherpe " randjes
Jongens ik wil een tattoo van een pentuniaVoor een tattoo zou ik even contact opnemen met Memo, zij weet er veel vanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maakt ook uit waar je 'm wilt hebben? Lichaam, arm, been? Als ik google zie ik wel mooie maar op heel verschillende plekken
[ Bericht 5% gewijzigd door Kaatje1 op 19-11-2019 19:19:38 ]We have far more in common than that which devides us..
Volgens mij is het niet zijn mening.quote:Op dinsdag 19 november 2019 17:49 schreef golfer het volgende:
Voedings- en fermentatiedeskundige Peter van Berkel loopt een paar lichtjaren achter in zijn opvattingen:
[ afbeelding ]
[..]
Jongens ik wil een tattoo van een pentuniaIk wil wel een tattoo van een pecuniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
[..]
Jongens ik wil een tattoo van een pentuniaHeb je meer tattoos eigenlijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf ben ik er niet van. Kan het wel mooi vinden, met mate. 😎
Ieder zijn smaak. Zou nog even een paar maanden wachten.
#bemoeimuts.
Zķ lekker...even recept delen https://www.hellofresh.nl(...)8406d9976d000860a8b5
Ziet er goed uit, golfer![]()
[..]
Jongens ik wil een tattoo van een pentuniaHmm even in je omgeving mensen met een mooie tattoo zoeken in jouw stijl..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan vragen waar ze zijn geweest.
Dan kun je de tatoeerder zelf laten tekenen op jouw aanwijzingen... dan is het exact jouw persoonlijke ontwerp.
Ja, dit. Ik lees ook niet dat het zijn mening is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:05 schreef Bramito het volgende:
[..]
Volgens mij is het niet zijn mening.
Dit. Alles bij elkaar in de pan, 25 minuten koken, stampen, serveren. Lekker.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Doe ik ook. Alles samen de pan in klatsen. Lekker hoor![]()
Met zelfgemaakte appelmoes
Ik heb er 2 op mijn enkel... Overleden tantenzeggertje (vlinder met harttje) Voor heit een veer die vogels worden (Hij was jager, boer en hij hield van alle natuur, hij mocht vrijuit vliegen naar allle pijn en nu voor mem. , die komt ook op de hoogte van de enkel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Heb je meer tattoos eigenlijk?
Zelf ben ik er niet van. Kan het wel mooi vinden, met mate. 😎
Ieder zijn smaak. Zou nog even een paar maanden wachten.
#bemoeimuts.
Zķ lekker...even recept delen https://www.hellofresh.nl(...)8406d9976d000860a8b5
Ziet er goed uit, golfer
Ziet er super uitquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:17 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:30 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ik heb er 2 op mijn enkel... Overleden tantenzeggertje (vlinder met harttje) Voor heit een veer die vogels worden (Hij was jager, boer en hij hield van alle natuur, hij mocht vrijuit vliegen naar allle pijn en nu voor mem. , die komt ook op de hoogte van de enkel.
Mem mag een mooie kleur hebben... ik vind PAARS
Zo las ik het ookquote:
Ik wok de boerenkool tegenwoordig apart voor ik het samen voegquote:Op dinsdag 19 november 2019 18:45 schreef derLudolf het volgende:
Volgens mij mochten vroeger menstruerende vrouwen ook niet aan gehakt komen, dat zou zuur wordenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo las ik het ookHij vertelt over de opvattingen in andere culturen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat is ook zo. Ik vind ze ook niet zo mooi. daarom ook om onderbeen, ziet niemand.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wok de boerenkool tegenwoordig apart voor ik het samen voegLas die tip ooit eens omdat ik de boerenkool anders ook te hard vond.
En ik vind 98% van alle tatoeages echt idioot lelijk. De enige persoon waarbij ik elke keer dacht 'goh, zo is dat toch best mooi' was Memomaar Memo is ook totaal geen tokkie en de meeste mensen die ik ken met tatoeages vallen toch wel een beetje in die categorie
[..]
Jongens ik wil een tattoo van een pentuniaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.klinkt mooi. Ik heb er twee, waaronder 1 markering van bestralen :’)
Dat heb ik ook met de dochter van vrienden (vriendin schrikt zich nog iedere keer weer een hoedje). De dochter heeft best mooie tattoos, alleen allemaal een tikje te groot. De eerste zag ik op de foto zonder rest van het lijf erbij en ik dacht dat dat ca 5x5 cm was. Bleek het uiteindelijk haar hele schouderblad te vullen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik wok de boerenkool tegenwoordig apart voor ik het samen voegLas die tip ooit eens omdat ik de boerenkool anders ook te hard vond.
En ik vind 98% van alle tatoeages echt idioot lelijk. De enige persoon waarbij ik elke keer dacht 'goh, zo is dat toch best mooi' was Memomaar Memo is ook totaal geen tokkie en de meeste mensen die ik ken met tatoeages vallen toch wel een beetje in die categorie
Tot aan zijn laatste zin dacht ik dat ook. En wellicht klopt dat ook, maar dan heeft hij die laatste zin onhandig geformuleerd of had hij er een duidelijk citaat van moeten maken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zo las ik het ookHij vertelt over de opvattingen in andere culturen.
Wat wil je dan ongeveer, want dit was petunia en paars. Meer gestyleerd? Kan je een foto plaatsen wat je al hebt en of je dat in die stijl ook wil?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zo. Ik vind ze ook niet zo mooi. daarom ook om onderbeen, ziet niemand.
Maar voor mijnzelf vind ik de liefde als ik er naar kijk
Kaatje, nee. lelijk
Kreeg net een push melding.. iets met verstekelingen.. lijkt wel vrij serieus te wezenquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
* Zilverberk is te lui om te googlen.
Mijn neefje kwam zijn tattoo laten zien. Helemaal trots. En aangezien hij er blij mee is, ga ik niet roepen 'och, wat een lelijk ding'. Is ook verder niet mijn zaak, hij moet zelf weten wat hij mooi vindt. Maar toen hij dus zijn shirt omhoog deed om het te laten zien kon ik alleen maar 'jeetje, wat een grote!' uitbrengen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:42 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat heb ik ook met de dochter van vrienden (vriendin schrikt zich nog iedere keer weer een hoedje). De dochter heeft best mooie tattoos, alleen allemaal een tikje te groot. De eerste zag ik op de foto zonder rest van het lijf erbij en ik dacht dat dat ca 5x5 cm was. Bleek het uiteindelijk haar hele schouderblad te vullen.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:41 schreef Zilverberk het volgende:
Klein spectakel hier.Niet voor mensen die wee worden van bloed.
Oeh ja, dat wil welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
https://www.rijnmond.nl/n(...)kelingen-op-veerbootquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Kreeg net een push melding.. iets met verstekelingen.. lijkt wel vrij serieus te wezen
Die laatste zin was ook absoluut onhandig geformuleerdquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tot aan zijn laatste zin dacht ik dat ook. En wellicht klopt dat ook, maar dan heeft hij die laatste zin onhandig geformuleerd of had hij er een duidelijk citaat van moeten maken.
Groetjes, een tokkie met tattoo
Wat mensen in een koelcontainer. Niet bepaald handig...quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:43 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand dan?
* Zilverberk is te lui om te googlen.
Dat jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
https://www.rijnmond.nl/n(...)kelingen-op-veerboot
"In de Vulcaanhaven in Vlaardingen zijn veel ambulances en politie aanwezig voor een incident op een veerboot. Onderweg naar Engeland zijn op de DFDS-veerboot Brittania Seaways 26 verstekelingen aangetroffen zijn."
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Oeh ja, dat wil wel
Hahahaha, mooie halloweenactie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij die Vietnamezen week of twee-drie terug waren ze te laat, nu hopelijk niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Wat mensen in een koelcontainer. Niet bepaald handig...
Maar dat is toch attent? Waarom zou je erom liegen? Terwijl je zijn enthousiasme ook niet wil temperen. Want er iets aan veranderen gaat toch niet lukken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:45 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mijn neefje kwam zijn tattoo laten zien. Helemaal trots. En aangezien hij er blij mee is, ga ik niet roepen 'och, wat een lelijk ding'. Is ook verder niet mijn zaak, hij moet zelf weten wat hij mooi vindt. Maar toen hij dus zijn shirt omhoog deed om het te laten zien kon ik alleen maar 'jeetje, wat een grote!' uitbrengen.Ik kon niets verzinnen wat positief zou klinken
Maar hij had het geloof ik niet door in zijn enthousiasme.
Ja, dat! Die van mij zit ook op een plek waarbij ik precies kan bepalen wie hem wel of niet ziet. Hij is van en voor mij en voor niemand anders.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:41 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ja maar dat is ook zo. Ik vind ze ook niet zo mooi. daarom ook om onderbeen, ziet niemand.
Maar voor mijnzelf vind ik de liefde als ik er naar kijk
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:49 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Hahahaha, mooie halloweenactie!Weet je meteen wat je wel en niet moet dragen bij die gelegenheden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik draag dus nooit meer wit.
Gelukkig dat het er nog uit ging!Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik kook het dus helemaal naar de tyfusquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb echt geen uur de tijd s avonds.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik kook het dus helemaal naar de tyfus
Wellicht zonde van alle vitaminen in deze superfood, maar ik eet het omdat het lekker is
En jij bent wel hip en eet het dus bijna rauwquote:Op dinsdag 19 november 2019 19:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb echt geen uur de tijd s avonds.
Neem liever de tijd om iets lekkerder te maken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ook. Maar ik heb echt geen uur de tijd s avonds.
Volgens mijn studenten ben ik semi-bejaard.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En jij bent wel hip en eet het dus bijna rauw
Stamppot staat in 30 min op tafel, dat is wat mij betreft prima voor een doordeweekse avondmaaltijd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:56 schreef derLudolf het volgende:
Maar stamppot eet je sowieso niet als het snel wilt lijkt me. Of je koopt geschilde aardappels.
Precies. Laatste tien minuten rookworst mee verwarmen en hatsee!quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stamppot staat in 30 min op tafel, is prima voor een doordeweekse avondmaaltijd.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Stamppot staat in 30 min op tafel, is prima voor een doordeweekse avondmaaltijd.
Dat is pups voor "hip"quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:55 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Volgens mijn studenten ben ik semi-bejaard.
Hoe lang kook jij je aardappels? Die van mij zijn in 15-20 minuten echt wel klaar.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]koop je gekookte aardappels dan?
Aardappels zijn in 20 minuten wel gaar hoor! Tenzij je ze misschien heel kookt.quote:
Nee?quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]koop je gekookte aardappels dan?
Oh dat moest ik maar eens even zelf gaan inspecteren danquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ze vonden mij laatst ook al dik.
Aardappels? 25 minuten?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Hoe lang kook jij je aardappels? Die van mij zijn in 15-20 minuten echt wel klaar.
Voor verreweg de meeste gerechten wordt het toch gesneden of geprakt dus intact hoef je ze niet te laten.
Dan zijn ze al bijna 5 minuten gaar ja. Stampen prima.quote:
Kiek dan op feesboek.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh dat moest ik maar eens even zelf gaan inspecteren dan
Snij je ze niet door?quote:
Ik zou zelf zeker 2 kilo aardappelen minder koken bij 500 gram boerenkool.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had 3 kilo aardappelen, 500 gram boerenkool, 2 Hema worsten, spekjes, jus, alles bij elkaar inclusief stampen enzo denk 35-40 minuten.
3 kilo? Welk weeshuis heb je gevoed?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik had 3 kilo aardappelen, 500 gram boerenkool, 2 Hema worsten, spekjes, jus, alles bij elkaar inclusief stampen enzo denk 35-40 minuten.
Ik 2,5 kilo minder aardappels.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeker 2 kilo aardappelen minder koken bij 500 gram boerenkool.
Morgen opbakkenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
3 kilo? Welk weeshuis heb je gevoed?
Uhuh ik denk dat ik daar ook ongeveer uitkom; sowieso maak ik bij stamppot altijd groente > aardappel qua volume.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik 2,5 kilo minder aardappels.
Sobersoquote:
Waar koop je dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:08 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Bohzoals @:pietverdriet zei: in eendenvet
Dusquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Kiek dan op feesboek.
Edit: net gekeken, geen recente foto waarbij dikheid inspecteerbaar is.
Bij de Citroen dealer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Of moet ik een eend uit het park plukken?
quote:
Houd je wel eens over bij eend bereidingen.. Anders bij de poelier.. Ik haal t wel eens bij een traiteur net over de grens, of wanneer we boodschappen in Frankrijk doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar koop je dat?
Of moet ik een eend uit het park plukken?
Parkeend klinkt makkelijker.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Houd je wel eens over bij eend bereidingen.. Anders bij de poelier.. Ik haal t wel eens bij een traiteur net over de grens, of wanneer we boodschappen in Frankrijk doen.
Poelier die bij ons op de markt staat verkoopt t ook in z'n webshopquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Parkeend klinkt makkelijker.
Geen idee; ik houd het bij ganzevet omdat dat in de kast staat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:15 schreef sigme het volgende:
Is eendevet veel lekkerder dan ganzevet?
Digitale eenden zijn nķg handiger inderdaadquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Poelier die bij ons op de markt staat verkoopt t ook in z'n webshopminder bewerkelijk als parkeend
Ik vind 't vergelijkbaar.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:15 schreef sigme het volgende:
Is eendevet veel lekkerder dan ganzevet?
Normaal zou ik er iets minder aardappelen in doen. Maar de hadden alleen 3 kilo zakken of 5. Maar zeker geen 500 gram op 1 kilo aardappelen. Dan vind ik het niet lekker meer. Te gezondquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:06 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou zelf zeker 2 kilo aardappelen minder koken bij 500 gram boerenkool.
Ik maak meteen voor meer maaltijden hequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
3 kilo? Welk weeshuis heb je gevoed?
Beetje lokken met brood en dan grijpen, nek uitrekken en mee in de rugzak.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:14 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Parkeend klinkt makkelijker.
En waar haal je dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:15 schreef fietsie het volgende:
[..]
Geen idee; ik houd het bij ganzevet omdat dat in de kast staat.
Allemaal één sliertje boerenkool pp?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Normaal zou ik er iets minder aardappelen in doen. Maar de hadden alleen 3 kilo zakken of 5. Maar zeker geen 500 gram op 1 kilo aardappelen. Dan vind ik het niet lekker meer. Te gezond
[..]
Ik maak meteen voor meer maaltijden he
Dan moeten ze niet lekker zijn.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
ey kutjes blijf eens van die brave zwemvogeltjes af jah
Ik zie de praktische problemen. Gelukkig zijn er ook digitale eenden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beetje lokken met brood en dan grijpen, nek uitrekken en mee in de rugzak.
Valt wel onder stropen. En ik ben niet handig met demonteren.
[..]
En waar haal je dat?
https://www.zeevla.nl/product/eendenvet-in-pot/quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Beetje lokken met brood en dan grijpen, nek uitrekken en mee in de rugzak.
Valt wel onder stropen. En ik ben niet handig met demonteren.
[..]
En waar haal je dat?
Viel wel mee. Vooral wat snijwerk en verder: lang leve de keukenmachine.quote:Op dinsdag 19 november 2019 19:33 schreef Isabeau het volgende:
Was dat nou veel werk, die boemboe maken, golfer?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Allemaal één sliertje boerenkool pp?
Kliekjes zijn uiteraard geweldig. Ik hou er ook ontzettend van
Ik zie zo veel lekkers, moet ik ook van af blijvenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan moeten ze niet lekker zijn.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die verkoopt ook panklare konijnen!
Scheelt zoveel ruimte tegenover bakjes.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Blues het volgende:
Tokkie meld zich, 2 kleine tattoos![]()
Voor Uniek, mooie gedachte, die andere van jou vind ik ook mooiEr is iets fout gegaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij heeft "Bluem" gelezen. Twee keer
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Kliekjequote:
Watte?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Er is iets fout gegaanHij heeft "Bluem" gelezen. Twee keer
Yes ik weet 't. Heb alleen een jetser van een vrieskast staan nu dus gebruik weer veel bakjesquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Scheelt zoveel ruimte tegenover bakjes.
Het staat mij ergens tegen die plastic zakjes.. Maar als ik dat niet doe moet ik best veel voeding weggooien omdat het niet past... Keuzes.
Wat voor lekkers zie jij dan?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zie zo veel lekkers, moet ik ook van af blijven![]()
Had iets groener gemogen maar niet veelquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Niet groen genoeg naar mijn smaak.
IK SNAP UT NIET JOCHIEquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Moest het geen "Blues" worden dan?
Ik heb ze ook even geprobeerd maar vind het toch net niks. Vriezen ongelijkmatig in, kreuken, bollen op etc.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Scheelt zoveel ruimte tegenover bakjes.
Het staat mij ergens tegen die plastic zakjes.. Maar als ik dat niet doe moet ik best veel voeding weggooien omdat het niet past... Keuzes.
Kliekjes van bijna 2 kiloquote:
Dat scheelt een hoop. Misschien dat ik er ooit nog een bij koop voor in de garage maar daar staat al een koek/vries combi.. Ook volquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes ik weet 't. Heb alleen een jetser van een vrieskast staan nu dus gebruik weer veel bakjes
Hmm, ja, als je daar aanzit wordt je de zaak uit gesmeten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kapstertjes gisteren bijvoorbeeld
quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:04 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dan zijn ze al bijna 5 minuten gaar ja. Stampen prima.
Kook jij op het petroleumstel in de schuur?
Ik weet niet welke aardappels jullie koken of hoe klein jullie ze snijden, maar na 20 minuten heb ik nog geen aardappels gaar.quote:
Oh nee eigenlijk geen last van. Je moet ze wel netjes neerleggen dat wel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:28 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb ze ook even geprobeerd maar vind het toch net niks. Vriezen ongelijkmatig in, kreuken, bollen op etc.
Ik heb nu een collectie vierkante en rechthoekige bakjes van verschillende groottes. Per gerecht bakje op maat en die kan ik dan mooi stapelen.
Waarschijnlijk kook je ze in alcohol. Dat kookt te vroeg. YOUZ DOIN IT WRONG BOIIquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet welke aardappels jullie koken of hoe klein jullie ze snijden, maar na 20 minuten heb ik nog geen aardappels gaar.
Heb ik alsnog harde stukjes in de stamppot.
Ik kocht het bij de Jumbo in Groningen. Onder de zondagsopvan voor ontoerekeningsvatbare volwassenen. Het stadion.quote:
Een gewone aardappel gaat in 2 tot 4 stukken. Gaat hier prima in 20 min. Geen idee waarom dat bij jou niet lukt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Ik weet niet welke aardappels jullie koken of hoe klein jullie ze snijden, maar na 20 minuten heb ik nog geen aardappels gaar.
Zouden ze daar lekkerder van worden?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kook je ze in alcohol. Dat kookt te vroeg. YOUZ DOIN IT WRONG BOII
Misschien heeft hij hard water.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een gewone aardappel gaat in 2 tot 4 stukken. Gaat hier prima in 20 min. Geen idee waarom dat bij jou niet lukt.
Heb je al eens een tandarts bezocht voor een beter kunstgebitje?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:29 schreef derLudolf het volgende:
[..]
[..]
Eerder hoogteverschil, dat zn water eerder kookt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Misschien heeft hij hard water.
de Hondsrug is de Himalaya niet hoor. Ik denk dat ie ze in alcohol kooktquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Eerder hoogteverschil, dat zn water eerder kookt.
ga je dan ook reviews doen en zo?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon geīnspireerd door dat Uitgekookt gepraat van jullie. Maar dan door gewoon kant en klare maaltijden uit de supermarkt te bestellen. Eet de komende periode twee avonden alleen en dat leek me wel makkelijk. Ben benieuwd.
Maar dat is zo weinig groentequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:36 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon geīnspireerd door dat Uitgekookt gepraat van jullie. Maar dan door gewoon kant en klare maaltijden uit de supermarkt te bestellen. Eet de komende periode twee avonden alleen en dat leek me wel makkelijk. Ben benieuwd.
O Fles, we zijn influencers gewordenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ga je dan ook reviews doen en zo?
Kommaaarrrrrrr met die doekoesquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
O Fles, we zijn influencers geworden
Kan maar die zijn best duurquote:
De roerbaksensaties zijn prima. Heb ik deze week ook in de bonus gekocht.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:40 schreef Myraela het volgende:
[..]
Zo spannend zijn ze denk ik niet. Maar zal het vast kort hier delen. Ik heb deze twee. Gelukkig kies ik ook niet twee maaltijden met ongeveer dezelfde ingrediënten.Maar die leken me gewoon wel lekker en gezond.
[ afbeelding ]
Ach, er zijn meer maaltijden op een dag om groenten te eten. Maar in eentje zit iets van 200 gram groenten. Dat vind ik nog best meevallen. Tenminste, volgens mij zijn die porties sowieso gewoon klein in vergelijking met wat ik normaal eet. Dus dan is toch nog 200 gram groenten best veel.quote:
En anders hak je er een komkommer bij of zo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:43 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ach, er zijn meer maaltijden op een dag om groenten te eten. Maar in eentje zit iets van 200 gram groenten. Dat vind ik nog best meevallen. Tenminste, volgens mij zijn die porties sowieso gewoon klein in vergelijking met wat ik normaal eet. Dus dan is toch nog 200 gram groenten best veel.
Da's een saaie bende daar. Is er geen kroeg om de hoek?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:43 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even afronden en terug naar de kamer
Goed bedacht!quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het stiekem ook omdat ik anders op avonden dat mijn vriend niet thuis is, altijd de neiging heb ongezond te gaan vreten. Dus dan is dit nog best een gezonde optie.
Ja, dat helemaal! Erg is dat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:44 schreef Myraela het volgende:
Ik doe het stiekem ook omdat ik anders op avonden dat mijn vriend niet thuis is, altijd de neiging heb ongezond te gaan vreten. Dus dan is dit nog best een gezonde optie.
Ik heb wat jaartjes terug wel voor mijn blog veel kant en klare dingen geproefd. Maar dan de wat vreemdere dingen, zoals de bami en nasi uit blik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:40 schreef Cat-astrophe het volgende:
O Fles, we zijn influencers geworden
Was t wat? Ik heb Maggi Spaghetti in blik staan....quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wat jaartjes terug wel voor mijn blog veel kant en klare dingen geproefd. Maar dan de wat vreemdere dingen, zoals de bami en nasi uit blik.
[ afbeelding ]
Ik had laatst broodjes uit blik..quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb wat jaartjes terug wel voor mijn blog veel kant en klare dingen geproefd. Maar dan de wat vreemdere dingen, zoals de bami en nasi uit blik.
[ afbeelding ]
brrr zelfs dat vlees ziet er niet eetbaar uit..quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:48 schreef Myraela het volgende:
Al waren de Unox hamburgers uit zo'n zakje wel een van de smerigste dingen.
[ afbeelding ]
Ow... Haha. Slechte kant en klare meuk,! Mooiquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:
[..]
Was t wat? Ik heb Maggi Spaghetti in blik staan....
Broodjes uit blik... nog nooit van gehoord.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik had laatst broodjes uit blik..
Heb ze wat heter en langer afgebakken. Was nog wel aardig
Ik vond het echt smerig, zelfs met een lading pindasaus. Maar ik krijg er soms nog reacties op van mensen die de blikken nog zoeken omdat ze die zo lekker vonden.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:48 schreef fietsie het volgende:Was t wat? Ik heb Maggi Spaghetti in blik staan....
Ik deed boodschappen in Duitsland en kwam 't tegenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:50 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ow... Haha. Slechte kant en klare meuk,! Mooi
Is dat niet uit nostalgie?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:50 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik vond het echt smerig, zelfs met een lading pindasaus. Maar ik krijg er soms nog reacties op van mensen die de blikken nog zoeken omdat ze die zo lekker vonden.
Danerolle ook niet?quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Broodjes uit blik... nog nooit van gehoord.
jawel maar dan moet ik daar weer helemaal heenquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Da's een saaie bende daar. Is er geen kroeg om de hoek?
Ragout uit blik vind ik soms ook erg lekker.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind kalfsrsgout zo lekker, soms. En kipsate stokjes uit de vriezer van de Lidl
Boh..quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik vind kalfsrsgout zo lekker, soms. En kipsate stokjes uit de vriezer van de Lidl
Oh god, die namen wij vroeger wel mee op vakantie volgens mijquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:48 schreef Myraela het volgende:
Al waren de Unox hamburgers uit zo'n zakje wel een van de smerigste dingen.
[ afbeelding ]
Voor twee flesjes haal je over de grens belang een kratquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dan moet ik daar weer helemaal heenEn het kost al genoeg hier allemaal. ¤ 6,70 voor een halve liter Duits witbier.
Die laatste sluit ik me bij aanquote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Dure garp ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
jawel maar dan moet ik daar weer helemaal heenEn het kost al genoeg hier allemaal. ¤ 6,70 voor een halve liter Duits witbier.
precies. Dus ik stop er maar mee voor vanavond. Morgen weer werken en zo ook.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:56 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor twee flesjes haal je over de grens belang een krat
Robin kreeg moordneigingen toen ik dat hier meedeeldequote:Op dinsdag 19 november 2019 20:53 schreef uniekhoorn het volgende:
Die vind ik niks. Ik haal sateh van één of ander vaag merk uit de jumbo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Mora kipsate lekker. En dan uit de magnetron, en dan vooral hopen dat je van die droge randjes hebt.![]()
nee voor de mensenmassa naar huis gegaanquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Vorige week naar glow geweest?
Mora pittige (quote:Op dinsdag 19 november 2019 20:57 schreef Myraela het volgende:
Ik vind Mora kipsate lekker. En dan uit de magnetron, en dan vooral hopen dat je van die droge randjes hebt.![]()
Die zijn er nog steeds maar tegenwoordig heb je milieugezeik enzo.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:00 schreef fietsie het volgende:
Ik kijk ondertussen videootjes uit de tijd dat er nog engineers waren die echt hielden van auto's: Group B rallywagens
Dan kan je nog beter bier gaan drinken in de kroeg. Da's beduidend goedkoper, ome Fles.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:02 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik heb echt zin om een biljetjen te kopen waarvoor 665 US$ best een hele goeie prijs isMisschien moet ik maar gewoon offline gaan voor vanavond
Oh ja je hebt van de blikken bami hequote:Op dinsdag 19 november 2019 21:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
K&K uit blik nooit geprobeerd, dat lijkt me echt verschrikkelijk.
Sterkte.quote:
Dan maak ik pelmeni voor ze, krijgen ze heimwee en gaan ze terug naar huis.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja je hebt van de blikken bami heMisschien als noodvoer, voor as de russe komme
![]()
ja dat is ook zo iddquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dan kan je nog beter bier gaan drinken in de kroeg. Da's beduidend goedkoper, ome Fles.
Neeheeeeeejquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Sterkte.
En ik verwacht dat je binnen een kwartier het biljet hebt gekocht
Zelfs toen ik omringd was door Russen at ik geen K&K uit blik.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja je hebt van de blikken bami heMisschien als noodvoer, voor as de russe komme
![]()
Te zien aan de jeugdige frisheid van Elisabeth is dat een behoorlijk oud biljet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 21:07 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja dat is ook zo iddElke pint die ik nu laat staatn brengt me een vol procent dichter bij Deze schoonheid
ja. Niet nu dusquote:Op dinsdag 19 november 2019 21:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Krijgen we de update als hij gelijk heeft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |