Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopenquote:
Ik rook ook. Maar zou het niet binnen doen in een niet-rokershuis. En zeker niet na expliciete afspraken.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
Ik ben best wel een beetje over de zeik.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
De bakker hier heeft ze. Klein stukje fietsen, ik ga vrijdag langs.quote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind eigenlijk ouderwetse, niet te harde klassieke pepernoten erg lekker. Maar zeldzaam.
En terecht. Wat een rotstreek.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het was buiten zo koud.
Ik.doe dat ook zeker niet in een niet-rokershuis.quote:Op maandag 18 november 2019 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zelf ook jaren gerookt. Moet iedereen voor zichzelf weten. Alleen niet in mijn huis. Deed ik ook niet toen ik zelf nog rookte.. 3 huizen terug.
Zuurstofdieven sloeg meer op de mensen die de rolstoelfiets hebben ontframed (pun intended)quote:Op maandag 18 november 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopen
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).quote:
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is trouwens ook iets van na die hersenbloeding. Ze kan vreselijk maar dan ook vreselijk egoïstisch zijn en alles wat krom is probeert ze recht te lullen. Mijn man is een rondje met de hond lopen die is echt MAD.
"Ben je godverdomme nou verslaafd of niet"quote:
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bijquote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Candaasje het volgende:
Daar zou ik ook niet blij mee zijn TP![]()
Ok, na 2 uur te hebben lopen schelden op powerpoint (ik maakt niet zo vaak presentaties. ) ga ik maar eens naar bed. Morgen van half 9 tot 18 uur colleges zag ik net op het rooster.
(Leuke colleges wel, maar mèn, ik vrees dat de prof biochemie weer eens de pech heeft een stel halfgare studenten te mogen onderwijzen op het einde van de dag. Dat geluk heeft hij altijd)
quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Scheelt ons weer een paar dagen werken tot het pensioenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?
Doe jij niet aan weekend?quote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.
Zondag, wugh.
Kan ja. We'll see. Maar ik ga er dus niet over liegenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En als je alle mitsen en maren afkapt met "het stinkt hier, dus voortaan rook je buiten"? Dan hoef je niet in discussie over haar best gedaan etc.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.
Ik vind dit echt heel lastig. Ik moet van de week toch echt een paar keer even naar mijn werk en als ik dan het idee heb dat ik in een stinkend huis thuis kom... Ben je ook niet even rustig weg.
ik zei al toen ze zei van ja het is zo koud van dat rook je maar nietquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Ben je godverdomme nou verslaafd of niet"
Ok, tegen je moeder wellicht niet heel aardig om te zeggen
Wat enorm lastig.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.
Ik vind dit echt heel lastig. Ik moet van de week toch echt een paar keer even naar mijn werk en als ik dan het idee heb dat ik in een stinkend huis thuis kom... Ben je ook niet even rustig weg.
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald hebquote:Op maandag 18 november 2019 23:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als je alle mitsen en maren afkapt met "het stinkt hier, dus voortaan rook je buiten"? Dan hoef je niet in discussie over haar best gedaan etc.
Dit is scholing aan kansarme kinderen. Vrijwilligerswerk, softie hier.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe jij niet aan weekend?![]()
Oh en ik heb het pas 20 december ofzo nodig. Maar ik had beloofd te presenteren, dus dan wil ik ook wel een beetje een ppt waar ik achter kan staan(figuurlijk, niet letterlijk
)
Niet intrappen en niet pikken. Jouw huis (jullie huis).quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald heb
Niks lastig. Er wordt binnen NIET gerookt. PUNT.quote:
Dat is het ook. In jullie huis wordt NIET gerookt. Klaar. Geen uitzonderingen.quote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald heb
Ik denk dat dit de enige optie is ja. Bot, duidelijk, onverbiddelijk.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks lastig. Er wordt binnen NIET gerookt. PUNT.
Ahwquote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit is scholing aan kansarme kinderen. Vrijwilligerswerk, softie hier.
Schuld van TP zelf. Als dat écht een grens is...quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Jeetje wat shit TP, ook dat het echt niet aankomt
Niet meegekregen dat de moeder van TP hersenletsel heeft zeker?quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld van TP zelf. Als dat écht een grens is...
Jouw man is een watje...quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat was ook de reactie van mijn man.
Nah, niet mee eens. Als je hebt aangegeven dat er binnen niet mag worden gerookt, dan hoort een ander die regel gewoon te respecteren. En dus niet of buiten te roken.quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TP pikt het...quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Als je hebt aangegeven dat er binnen niet mag worden gerookt, dan hoort een ander die regel gewoon te respecteren. En dus niet of buiten te roken.
Dat TP's moeder het niet snapt, is niet TP's fout.
Jazeker wel.quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat de moeder van TP hersenletsel heeft zeker?
Sleutel inleveren?quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de enige optie is ja. Bot, duidelijk, onverbiddelijk.
En anders sleutel inleveren.
Ja het is mijn schuld dat mijn moeder hersenletsetsel heeft en dingen niet meer snapt en of anders begrijpt..quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. Ben je wel lekker? Hoezo handhaaf ik mijn grenzen niet? Ik was meer dan 100km van mijn huis af.quote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP heeft te veel medelijden en h handhaaft haar grenzen niet.
Absurde gedachtengang inderdaad.quote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja het is mijn schuld dat mijn moeder hersenletsetsel heeft en dingen niet meer snapt en of anders begrijpt..
Het moet niet mooier worden
Nee, hier kan je niks aan doen. Niks van aantrekkenquote:Op maandag 18 november 2019 23:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. Ben je wel lekker? Hoezo handhaaf ik mijn grenzen niet? Ik was meer dan 100km van mijn huis af.
Slaap lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 23:16 schreef Candaasje het volgende:
Ok lieve mensen, welterusten. Ik heb nog heel geen zin om te gaan slapen, maar anders heb ik morgenochtend spijt
Ja, dat kun je wél.quote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, hier kan je niks aan doen. Niks van aantrekken
Whut?quote:Op maandag 18 november 2019 23:15 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Absurde gedachtengang inderdaad.
Laten we (ik ook) maar niet te veel in gaan op posts van mensen die uit zijn op een discussie. Jij hebt genoeg aan je hoofd ook.
Ah, shit, dat was ik vergeten ja. Dat logeren maakt het extra lastig ja. En extra rot.quote:Op maandag 18 november 2019 23:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Sleutel inleveren?
Mijn moeder woont tijdelijk bij mij zodat er in het huis van mijn ouders verbouwd kan worden he
En mijn moeder is niet zoals andere mensen. Bepaalde dingen komen gewoon niet aan. En dat vind ik ook heel kut en lastig maar ze kan er niks aan doen. Maakt niet dat ik dan minder boos ben ofzo. Daarom ventileer ik het hier.
Heb natuurlijk wel mijn moeder een flinke preek gegeven.. Die ze waarschijnlijk nu alweer vergeten is....
Maakt niet uitquote:Op maandag 18 november 2019 23:21 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ah, shit, dat was ik vergeten ja. Dat logeren maakt het extra lastig ja. En extra rot.
Slaap lekker.quote:Op maandag 18 november 2019 23:31 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Maakt niet uitkunnen niet alles onthouden he..
past er weer goed bij
![]()
Ze is het ook allemaal alweer vergeten...
Slaap lekker
Dat heb ik regelmatig als ik jouw posts lees. Jij hebt echt het inlevingsvermogen van een amoebe en komt vaak erg raar en andere users beledigend en schofferend onder jouw steen vandaan.quote:
Inb4 mini'squote:Op dinsdag 19 november 2019 02:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Tevens die Five Guys houdt me wel wakker. Vandaag al zo'n 10x naar toilet geweest en deze nacht nu al 3x.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 06:01 schreef Barreltje het volgende:
Tevens goedemorgen!
Ik heb vannacht gezwommen en een heel programma over "goede voeding" gevolgd bij de zwemclub
Hmm ik dacht precies hetzelfdequote:Op maandag 18 november 2019 22:03 schreef Lonaa het volgende: [..] Oh, dat is laag. Om een of andere reden verwachtte ik dat je zou typen 'en nu kan ie ineens lopen, blijkt dat ie heel die rolstoel niet nodig had', maar dit is sneu, ja.
Look who is talking...quote:Op dinsdag 19 november 2019 00:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat heb ik regelmatig als ik jouw posts lees. Jij hebt echt het inlevingsvermogen van een amoebe en komt vaak erg raar en andere users beledigend en schofferend onder jouw steen vandaan.
Helemaal dit!quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:08 schreef sigme het volgende:
Goedemorgen!
@:Thinkk-Pinkk sterkte met je logerende moeder. Het zal lastig en vervelend zijn, daarom is het extra lief dat je dit op je neemt.
Hm ik was nog druk met verzinnen hoe ik een pistool kon krijgen bij degene die wel raak zou schieten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
GoedemorgenZo flauw als de wekker gaat en je nog niet klaar bent met slapen..
Was mijn eerste gedachte... huh.. zegt ie dat nou echt?!quote:
Oef, dat is wel erg lang 'plezier' van een diner ja.... hopelijk inmiddels al iets beter te pas?quote:Op dinsdag 19 november 2019 02:25 schreef FutureFairytale het volgende:
Heeft iemand je iets misdaan Whiskers dat je zo door blijft gaan over dit zonder enige rem?
TP zal het zelf wel beter weten in haar situatie.
Mijn moeder heeft gelukkig geen hersenletsel maar dan alsnog zou ik niet boos kunnen blijven op haar als ze dat zou doen.
Tevens die Five Guys houdt me wel wakker. Vandaag al zo'n 10x naar toilet geweest en deze nacht nu al 3x.
Iemand ruimde mijn boekenkast op... want alle boeken die evengroot zijn bij elkaar staat netter.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:36 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh allen!
Ik heb al gedoucht en mijn 'kot' voor zeker de helft opgeruimd. *trots is*![]()
(Het is weliswaar nog geen 14 m2, maar toch, ik ben vorige week nog smakelijk uitgelachen door vriendin die het grappig vond dat mijn boekenkast dan wel keurig gesorteerd is, en de rest zeg maar 'BOEM'. Ontploft. Complete Oerknal, Chaos. Entropie for the win enzulks.)
[..]
Oef, dat is wel erg lang 'plezier' van een diner ja.... hopelijk inmiddels al iets beter te pas?
Het was ook helemaal niet zo kwaad bedoeld als het waarschijnlijk over is gekomen. Heb TP al een DM gestuurd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Was mijn eerste gedachte... huh.. zegt ie dat nou echt?!
Enige is dat we het daar wel van gewend zijn.
En ik althans, van jou een heel stuk minder.
Ik had ook heel verstandig verder niks gestuurd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:41 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het was ook helemaal niet zo kwaad bedoeld als het waarschijnlijk over is gekomen. Heb TP al een DM gestuurd.
Zo dan ben je al lekker fanatiek geweest. Wel herkenbaar van die boekenkast enzoquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:36 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh allen!
(Het is weliswaar nog geen 14 m2, maar toch, ik ben vorige week nog smakelijk uitgelachen door vriendin die het grappig vond dat mijn boekenkast dan wel keurig gesorteerd is, en de rest zeg maar 'BOEM'. Ontploft. Complete Oerknal, Chaos. Entropie for the win enzulks.)
[..]
Oef, dat is wel erg lang 'plezier' van een diner ja.... hopelijk inmiddels al iets beter te pas?
Ik heb bovenin mijn boekenkasten alle series staan, dan alles van een schrijver. De rest staat gesplitst op taal en samengevoegd op kleur dat staat zo leukquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:37 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Iemand ruimde mijn boekenkast op... want alle boeken die evengroot zijn bij elkaar staat netter.
Ben nog steeds in de war...
Ja snotver, nou moet ik een fapje!quote:
Die moest ik drie keer lezenquote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Oh en dankjewel allemaal heel lief. Whiskers heeft mij inderdaad een DM gestuurd en laten we het daar maar bij laten.
Buiten dat.. Ik moet de hond uitlaten maar wij hebben beide (de hond en ik) besloten dat dat nog best even kan wachten tot het droog is.
Of gewoon geen huisdieren, maar een kind. Die droogt zichzelf af.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Behalve die regen dan. Ik zeg het nog eens: neem katten![]()
Enige risico wat ik loop is dat ik als handdoek gebruikt word.
Na een zekere leeftijd ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Of gewoon geen huisdieren, maar een kind. Die droogt zichzelf af.
IK GA EEDER DOOD?quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
Goedemorgen
Wat is hier vannacht gebeurd? Mja, fijn dat Whiskers een PM heeft gestuurd, hopelijk kon ze daarin beter uitleggen hoe ze het bedoelde, want in de teruglees kwam het bij mij ook niet echt over, zeg maar.
Ik vind roken smerig. Maar weet dat het een hardnekkige verslaving is. Lijkt me ontzettend moeilijk om mee te stoppen en ik ben zeker niet degene die verslaafden moet gaan overhalen. Mochten ze het niet weten, dan ben ik wel altijd bereid ze te informeren dat ze nu waarschijnlijk eerder doodgaan (in context hoor, ik weet wie zo’n opmerking kan hebben en wie niet) en in mijn huis en auto wordt niet gerookt.
Formeel zou ik mijn cliënten kunnen vragen niet te roken als ik er ben, omdat ik recht heb op een rookvrije werkplek. En het is soms pijnlijk om te zien hoe iemand die ontzettend benauwd is daar nog een sloot teer en nicotine bovenop gooit![]()
Maar hun huizen stinken toch al en zolang ze maar niet in mijn gezicht blazen laat ik dat maar gaan. Want meestal hebben ze weinig andere pleziertjes in het leven.
Klopt, kwestie van geduld.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:01 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Na een zekere leeftijd ja.
Maar kinderen zijn duuuuuuur!
Daar ben je een uitzondering.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:01 schreef Lonaa het volgende:
[..]
IK GA EEDER DOOD?![]()
Weet je, het gaat, net als met andere dingen, over leven en laten leven. Samen met een stukje respect en normaal doen.
Dat wil zeggen dat de niet-roker mij niet op belerende toon hoeft aan te spreken op het feit dat ik rook en dat dat slecht is, en ik als roker niet zo maar overal ga lopen paffen en dat met/bij niet-rokers in enige vorm van overleg doe.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Nohquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Daar ben je een uitzondering.
Een heel toffe uitzondering.
quote:
Precies. De rokers die ik ken doen echt hun best om anderen zo min mogelijk hinder te laten ondervinden.quote:Weet je, het gaat, net als met andere dingen, over leven en laten leven. Samen met een stukje respect en normaal doen.
Dat wil zeggen dat de niet-roker mij niet op belerende toon hoeft aan te spreken op het feit dat ik rook en dat dat slecht is, en ik als roker niet zo maar overal ga lopen paffen en dat met/bij niet-rokers in enige vorm van overleg doe.
Het is allemaal niet zo moeilijk.
Hier een aantal planken met fantasy... gesorteerd op schrijver en serie.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:52 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb bovenin mijn boekenkasten alle series staan, dan alles van een schrijver. De rest staat gesplitst op taal en samengevoegd op kleur dat staat zo leuk![]()
Iedere keer als er mensen zijn blijven slapen staan boeken spontaan weer andersik zet ze gewoon terug.
Vind je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Vond ik lastig om soms bij familieleden te zien.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
En het is soms pijnlijk om te zien hoe iemand die ontzettend benauwd is daar nog een sloot teer en nicotine bovenop gooit![]()
Ik ken alleen maar junkies met asociaal junkiegedrag.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ken zowat alleen maar Loonaas, eigenlijk.
Zometeen naar de huisartsquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:07 schreef Zilverberk het volgende:
Gaan jullie nog wat leuks doen vandaag?
Dat gaat verder dan schoonmaken. Herorganiseren in andermans huis zinder overleg... ik zou er slecht tegen kunnen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier een aantal planken met fantasy... gesorteerd op schrijver en serie.
Die staan er nog wel.
Nog een plank of 2 met de 3 schrijvers waar ik gewoon een behoorlijk aantal boeken van heb.
Ook dat staat er grotendeels nog.
Maar de rest van de planken was verdeeld volgens mijn onnavolgbare logica.
Gebaseerd op hoe goed ik een boek vind of opmerkelijk... en een deel met boeken waar ik niet zo veel mee heb.. waar ik weleens spontaan wat van weggeef en dergelijke.
En dus 2 planken met ongelezen boeken.
En dat staat nu dus allemaal netjes gesorteerd op formaat
En ik wil niet zeuren want ben superblij dat degene af en toe wat bijpoetst in huis.
Dat kan ik echt wel gebruiken.
Maar resultaat bleef voorheen beperkt tot servies en bestek dat onvindbaar goed was opgeruimd.
(weleens 2 weken geen glas gevonden.. bleken ze op het plankje boven de schoonmaakmiddelen te staan. En ook borden en bekers wisselen regelmatig van lokatie. Incl de kopjes op een handig plekje en de bekers niet. Want handig. Behalve dat ik dus mn koffie altijd uit een beker drink)
Maar goed... binnenkort maar eens een weekend in de boekenkast kruipen.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:10 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ken alleen maar junkies met asiciaal junkiegedrag.
Gelukkig zijn het er ondertussen maar heel weinig in mijn omgeving. Mensen zijn massaal gestopt of dood.quote:
Eigenlijk moet het gewoon altijd mooi weer zijn. Gewoon lekker buiten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nu ga je zeker meteen stoppen he![]()
[..]
Precies. De rokers die ik ken doen echt hun best om anderen zo min mogelijk hinder te laten ondervinden.
Al kan ik niet ontkennen dat ik soms wel baal als ik in mijn eentje ergens zit omdat een rokende vriendin even naar buiten moet voor een peuk. Of dat we samen op een rokersplek zitten. Maar ja, dat is geven en nemen.
De roker rookt dan meestal ook minder sigaretten dan normaal, om niet te vaak weg te hoeven zijn.
Laatste keer dat ik katten had moest ik er via Fok een nieuw huisje voor zoeken omdat ik er stik allergisch voor bleek te zijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Oh, hier ook zo te zienquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik katten had moest ik er via Fok een nieuw huisje voor zoeken omdat ik er stik allergisch voor bleek te zijn![]()
Nee hoor ik ben gek op mijn hond
Maar ik denk dat het een paraplu gaat worden..
[ afbeelding ]
Alle rokers naar Aruba, bedoel je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:13 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Eigenlijk moet het gewoon altijd mooi weer zijn. Gewoon lekker buiten.
Ziet uit als een goed plan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Laatste keer dat ik katten had moest ik er via Fok een nieuw huisje voor zoeken omdat ik er stik allergisch voor bleek te zijn![]()
Nee hoor ik ben gek op mijn hond
Maar ik denk dat het een paraplu gaat worden..
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Alle rokers naar Aruba, bedoel je?
quote:
Ah dat is best onhandig. Ik denk dat als je gewoon aangeeft dat je het heel lief vind dat ze schoonmaakt maar of ze dingen op dezelfde plek wil laten staan omdat dat voor jou handiger is dat dat echt geen kwaad bloed zou zetten hoorquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hier een aantal planken met fantasy... gesorteerd op schrijver en serie.
Die staan er nog wel.
Nog een plank of 2 met de 3 schrijvers waar ik gewoon een behoorlijk aantal boeken van heb.
Ook dat staat er grotendeels nog.
Maar de rest van de planken was verdeeld volgens mijn onnavolgbare logica.
Gebaseerd op hoe goed ik een boek vind of opmerkelijk... en een deel met boeken waar ik niet zo veel mee heb.. waar ik weleens spontaan wat van weggeef en dergelijke.
En dus 2 planken met ongelezen boeken.
En dat staat nu dus allemaal netjes gesorteerd op formaat
En ik wil niet zeuren want ben superblij dat degene af en toe wat bijpoetst in huis.
Dat kan ik echt wel gebruiken.
Maar resultaat bleef voorheen beperkt tot servies en bestek dat onvindbaar goed was opgeruimd.
(weleens 2 weken geen glas gevonden.. bleken ze op het plankje boven de schoonmaakmiddelen te staan. En ook borden en bekers wisselen regelmatig van lokatie. Incl de kopjes op een handig plekje en de bekers niet. Want handig. Behalve dat ik dus mn koffie altijd uit een beker drink)
Maar goed... binnenkort maar eens een weekend in de boekenkast kruipen.
Werken..quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:07 schreef Zilverberk het volgende:
Hier overheen bedoel jequote:Op dinsdag 19 november 2019 08:16 schreef Lonaa het volgende:
Hmm. Het draait wel de goede kant op. De ochtendplas is gedaan dus misschien kan ik het rekken.
Ja die bende die mijn huis heet opruimen.. Nou ja of dat nou echt leuk isquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:07 schreef Zilverberk het volgende:
De oudste is dol op regenquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Dit gaat over katten?quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:24 schreef Muck het volgende:
[..]
De oudste is dol op regen
Hij rolt ook gewoon door plassen heen en gebruikt mij, inderdaad, na afloop graag als handdoek
Meestal komt ze van de bank, kwartiertje nadat ik beneden ben, dan gaan we even snel de tuin in. Struint ze naar achter, doet plas, rent weer naar de achterdeur, terug op de bank. Voor even.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:21 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hier overheen bedoel je![]()
Nu al ochtendplas. Wij zijn meestal toch al snel een half uur verder voor Loebes al zijn bosjes, paaltjes en dingetjes voorzien heeft van een vlaggetje
Haha, over katten jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit gaat over katten?
Ik dacht even dat het over een kind ging
Ditquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:24 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dit gaat over katten?
Ik dacht even dat het over een kind ging
Nee hoor. Ik denk er precies hetzelfde overquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh ik app ook weleens “help! Ik kan $insert_random niet vinden”quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:20 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah dat is best onhandig. Ik denk dat als je gewoon aangeeft dat je het heel lief vind dat ze schoonmaakt maar of ze dingen op dezelfde plek wil laten staan omdat dat voor jou handiger is dat dat echt geen kwaad bloed zou zetten hoor![]()
Ik poets zelf ook bij mijn beste vriend en verzet ook perongeluk wel eens wat... Soms vind hij bepaalde dingen niet handig. En dan zegt hij dat ook. Maakt mij niet uit hoor is verder ook niet op een kwade toon ofzo
Ah ja dat helpt. Loebes mag van mij niet in de tuin plassen. Ik weet niet of dat reu eigen is.. Maar dat kan best wel stinken na een tijdje. In Eindhoven mocht het nog wel maar dan zat ik weleens buiten en dan rook ik het.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:25 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Meestal komt ze van de bank, kwartiertje nadat ik beneden ben, dan gaan we even snel de tuin in. Struint ze naar achter, doet plas, rent weer naar de achterdeur, terug op de bank. Voor even.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik denk er precies hetzelfde over
quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:27 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ga je ticket niet betalen.
Ik denk wel dat muppet het zou waarderen.
Ik vond reuen altijd dodelijk vermoeiend. HIER EEN DRUPPEN. OH EN HIER. EN HIER OOK. OMG DIT MOET IK BESNUFFELEN. EN BEDRUPPELEN.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja dat helpt. Loebes mag van mij niet in de tuin plassen. Ik weet niet of dat reu eigen is.. Maar dat kan best wel stinken na een tijdje. In Eindhoven mocht het nog wel maar dan zat ik weleens buiten en dan rook ik het.
Ik heb zelf weinig ervaring met teefjes heb altijd reuen gehad vandaar. Die willen natuurlijk een goede geur verspreiden overal.
Kleine keukens zijn lastig he. Ik weet dat nog wel van mijn eerste huis dat het echt passen en meten was. Dat ik vaak de vaatwasser maar zo lang mogelijk gebruikte als een door extra kast en pas ging uit ruimen als er al een hoop uit wasquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:27 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Oh ik app ook weleens “help! Ik kan $insert_random niet vinden”
En dat vind ze ook geen probleem.
Maar dat verplaatsen... “ja dat is handig”
Nouja vind ik dus niet perse.
(Sterker nog.. het stond met een reden op de plek waar ik het neerzette zou je denken)
Vandeweek stonden de ontbijtbordjes ineens een plank hoger.
Wat in theorie inderdaad wel handiger is qua ruimte... maar nu kan dochterlief niet meer zelf een bord pakken
Ik heb ook gewoon een veel te kleine keuken.. zelfs met alleen de basis aan spullen is het gewoon steeds passen en meten.
Haha ja overal plasjes doen die reuenquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vond reuen altijd dodelijk vermoeiend. HIER EEN DRUPPEN. OH EN HIER. EN HIER OOK. OMG DIT MOET IK BESNUFFELEN. EN BEDRUPPELEN.
Sally had er al een beetje een handje van om op een aantal plekken wat achter te laten. Muppet plast zich gewoon leeg, klaar.
Dat dat in de tuin is komt omdat dat in het begin de enige plek is waar ze zich veilig voelde. De tuin moet toch nog en het gras is toch al geen gras. Heb het nooit geroken. Bij Sally ook niet, die deed d'r avondplas in de tuin wegens lui.
Muppet alleen de ochtend en avondplas. En soms nog een keer tussendoor wegens 'vergeten', 'geen tijd' of 'durf niet' tijdens de wandeling.
Die juiste grasspriet zoeken is ook wel wat herkenbaar jaquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha ja overal plasjes doen die reuen![]()
Mijn schoonouders hebben ook een teefje en die moet echt de goede grasspriet hebben voor ze eindelijk eens wil plassen. Het is ook maar net wat je gewend ben denk ik.
OS ze al wat meer relaxed buiten?
Sinds afgelopen zomer is de boekenkast naar de slaapkamer verhuisd. Werd gek van alle stof, nu zie ik het niet zo vaak meerquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:36 schreef Barreltje het volgende:
Oh ik ben nu wel enorm nieuwsgierig naar jullie boekenkasten![]()
![]()
Hier 1 rommelige in de woonkamer en 2 in de logeerkamer met deuren ervoor en geen idee welke boeken daar in staan
Hehe in ons oude huis.. kastjes tot het plafond.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:32 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kleine keukens zijn lastig he. Ik weet dat nog wel van mijn eerste huis dat het echt passen en meten was. Dat ik vaak de vaatwasser maar zo lang mogelijk gebruikte als een door extra kast en pas ging uit ruimen als er al een hoop uit was![]()
Ik zou het gewoon eens rustig aangeven hoor. Kind moet wel zelf een bordje kunnen pakken natuurlijk.
Hier een reden trouwens dat we geen bovenkastjes hebben mijn man is 1,93 en zette altijd alles bovenin kastjes en dan kon ik er met de beste wil van de wereld niet bij. Dus zowel ons vorige huis als deze hebben we geen bovenkasten meer.. Ik was dat zo beu
Kan wel een keer een foto maken.. weet alleen niet of het op 1 foto pastquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Hier 1 rommelige in de woonkamer en 2 in de logeerkamer met deuren ervoor en geen idee welke boeken daar in staan
Die staan in 40 dozen op zolderquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Ja!quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:40 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Kan wel een keer een foto maken.. weet alleen niet of het op 1 foto past
Er is een topic over 'show je bestekla', je kunt er één maken over boekenkasten.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:36 schreef Barreltje het volgende:
![]()
Niet dat de kast zo enorm groot is.. maar staat een tafel voorquote:
Hier nog steeds verwoede pogingen op kantoor te komen. Lijkt te gaan lukken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:58 schreef Zilverberk het volgende:
Sta ik klaar om naar het werkcollege te gaan, blijk ik uitgeroosterd te zijn. Vier docenten, drie groepen en ik ben de mazzelaar.![]()
Note to self: even het rooster goed in mijn agenda zetten.
Jaaaquote:
Ligt er ook een beetje aan wat het beroepsveld van de hoogleraar is..quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
En ik heb even een vraag aan jullie, as vrijdag ga ik naar een oratie van een aangetrouwde neef (samen met nog 2 nichtjes). Wat geef je zo iemand? Heeft één van jullie een idee?
Op basis van twee persoonlijke ervaringen: zoals een bruiloft zonder dresscode van iemand die je niet supergoed kentquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
En ik heb even een vraag aan jullie, as vrijdag ga ik naar een oratie van een aangetrouwde neef (samen met nog 2 nichtjes). Wat geef je zo iemand? Heeft één van jullie een idee?
En dit. Een beetje.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat het beroepsveld van de hoogleraar is..
Een gegraveerde pen met naam plus nieuwe titel?quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
Mogge!
Gisteravond nadat het bezoek weg was maar niet meer meegepraat. Gisteren gekookt (geovend) uit de "Groene Bakplaat". Heel simpel gerecht. Heel veel paprikas en cherry tomaatjes, paar blaadjes laurier, rozemarijn, olijfolie, peper, zout chilivlokken, knoflook en gnochhi (gekochte, 1x zelfgemaakt nooit weer). Dat half uur in de oven en dan moest er ricotta over, maar mooie feta leek me lekkerder. En dat was het. Ben nu al fan van dat kookboek.
Ik heb in een kamer een boekenkastenwand. Voorheen zelfs 2 wanden. Daar 4 jaar geleden enorm opgeruimd. De boeken kon ik niet meer lezen (of vasthouden) en de ruimte had ik nodig. Dus 18 verhuisdozen naar een goed doel. Totaal geen spijt van. Ik heb er een aantal gehouden, voornamelijk sentimenteel en da's goed.
Krijgt zo'n vent 100 pennen..quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:32 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Een gegraveerde pen met naam plus nieuwe titel?
Verkeerd gelezen. Kado, geen outfitquote:Op dinsdag 19 november 2019 09:31 schreef minilot het volgende:
[..]
Op basis van twee persoonlijke ervaringen: zoals een bruiloft zonder dresscode van iemand die je niet supergoed kent
Acute interne geneeskunde (medisch dus)quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:29 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ligt er ook een beetje aan wat het beroepsveld van de hoogleraar is..
Bloemen leek ons niet handig, maar een mooie fles wijn is natuurlijk nooit verkeerd.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:34 schreef Barreltje het volgende:
Ohh en kaat.. wat is het budget? Want dat kan nog wel belangrijk zijn..
*ziet al hele wereldbollen met drank en sigaren er in voor zich*
Outfit boeit vermoedelijk geen reedt bij zulke gelegenheden. Bij de laatste (academische) promotie waar ik bij was waren er mensen in pak en mensen in verwassen spijkerbroek plus lelijk t-shirt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:34 schreef minilot het volgende:
[..]
Verkeerd gelezen. Kado, geen outfitAhem.
Hm, promoties waar ik was toch wel degelijk iedereen netjes, ondanks wetenschapsrichtingen waarbij je dat niet direct zou verwachten..quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:01 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Outfit boeit vermoedelijk geen reedt bij zulke gelegenheden. Bij de laatste (academische) promotie waar ik bij was waren er mensen in pak en mensen in verwassen spijkerbroek plus lelijk t-shirt.![]()
Al hebben artsen waarschijnlijk meer stijl en/of gevoel voor uiterlijkheden dan die lab-nerds die daar liepen.
Iedereen?quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:04 schreef minilot het volgende:
[..]
Hm, promoties waar ik was toch wel degelijk iedereen netjes, ondanks wetenschapsrichtingen waarbij je dat niet direct zou verwachten..
Ik ben voornamelijk in Utrecht geweest, maar ook in Rotterdam, Delft en Amsterdam.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:05 schreef minilot het volgende:
(Was wel steeds in Leiden, wellicht daardoor vanuit historie wat meer gevoel voor ceremonie?)
Check.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:08 schreef Tele6 het volgende:
Ik ben bij eentje geweest, in Utrecht, en daar was ook alles van supernetjes tot grijsverwassen shirt met gaten. Ook nerdy vakgebied. Een paar mensen kwamen direct uit het lab erheen en als je de hele dag in labjas loopt maakt het natuurlijk ook niet uit wat je eronder draagt
Niks. Ik heb even moeten zoeken, en uiteindelijk wel een bron gevonden:quote:Op dinsdag 19 november 2019 09:19 schreef Kaatje1 het volgende:
https://www.beatrijs.com/faq/#cadeautjequote:Voor feestelijke gelegenheden die op de een of andere manier te maken hebben met werk hoeft u geen cadeautje mee te nemen. Onder dit soort recepties vallen: personeelsfeestjes, nieuwjaarsrecepties, openingen van winkels, bedrijven of tentoonstellingen, vernissages, boekpresentaties, premières, prijsuitreikingen, ontvangsten waarbij lintjes of koninklijke onderscheidingen worden uitgereikt, bedrijfsjubilea, universitaire promoties, inaugurale redes, afscheidsrecepties.
Daar vind ik de gezondheidsvoordelen toch echt te groot voorquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:02 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Voortaan brokjes bij de supermarkt halen!![]()
![]()
Dank!quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:11 schreef sigme het volgende:
[..]
Niks. Ik heb even moeten zoeken, en uiteindelijk wel een bron gevonden:
[..]
https://www.beatrijs.com/faq/#cadeautje
Oh die eerste fotoquote:Op dinsdag 19 november 2019 10:20 schreef Jagärtrut het volgende:
op mijn promotie was iedereen redelijk netjes gekleed....
En onze boekenkasten:
[ afbeelding ] Duitse en Nederlandse literatuur, kookboeken.
[ afbeelding ]
academische boeken, speelgoed.
Dan staan er nog twee kisten met boeken in Zweden, en we lezen tegenwoordig alleen nog maar digitaal...Anders zouden we nog 2x zoveel boekenkasten nodig hebben, denk ik.
Ik wil ook graag een plankje met boeken in de keuken maar ik zou niet weten waar..quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Boekenkasten![]()
Ik wil ook zo graag een boekenkast. Maar helaas, ik heb alleen een paar rijtjes op een dressoir, in de vensterbank en op het toilet staan. Ik heb wel plannen voor een boekenplank boven de deuren in de gang en een plankje voor kookboeken in de keuken.
Denk in 24 uur totaal 17x geweest. Maar goed, niet ziek ofzo. Buik is nu weer helemaal rustigquote:Op dinsdag 19 november 2019 07:36 schreef Candaasje het volgende:
Mogguh allen!
[..]
O nee, dat is echt vreselijk (stank). Zo'n diepe penetrante geur.. Daar word ik zo onpasselijk van! En jij zat er naast? Bah.quote:Op dinsdag 19 november 2019 07:57 schreef Zilverberk het volgende:
Ik zat in de bus naast iemand die stonk. Meestal zit ik dat uit, maar vandaag kon ik het niet opbrengen. Hij zette er ook nog bonkende muziek bij op (via koptelefoon wel) en toen ben ik elders gaan zitten.
#sneeuwvlokje vandaag
Ik ook! Behalve op feestjes, en dan bedoel ik niet verjaardagen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 08:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vind je?
Ik ken zowat alleen maar Loonaas, eigenlijk.
Oh wat vervelend. Fijn dat het nu weer beter is.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:31 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Denk in 24 uur totaal 17x geweest. Maar goed, niet ziek ofzo. Buik is nu weer helemaal rustigThanks
Ik heb hier een prachtige plaats boven een radiator. Daar kunnen dan 4 maanden mijn moestuinplantjes ontkiemen in de lichtbak en de rest van het jaar mogen de boeken er op. Een van mijn betere brainwaves.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh die eerste foto
[..]
Ik wil ook graag een plankje met boeken in de keuken maar ik zou niet weten waar..
Heb ze nu in de kast in de woonkamer staan maarja.
Ben nu even een bende aan het maken van mijn keuken. Maar als ik het zo opgeruimd heb zal ik eens een foto maken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 10:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik heb hier een prachtige plaats boven een radiator. Daar kunnen dan 4 maanden mijn moestuinplantjes ontkiemen in de lichtbak en de rest van het jaar mogen de boeken er op. Een van mijn betere brainwaves.
Ik moet echt eens een lijstje maken van kleine klusjes voor de winter. We proberen seizoensgebonden te klussen. Binnenprojecten in de winter en buitenprojecten in de zomer. Maar de buitenprojecten zijn nogal groots dus onze winter is relatief kort. En we zitten te wachten tot het duidelijk wordt hoe groot de erfenis van J's opa is voor we echt grote plannen kunnen maken.
Ik heb dat jaren geleden ook gedaan. Vreet nog steeds aan mij.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik heb dit jaar tassen vol boeken weggegeven. Had geen goede plek om ze op te bergen, had met de meeste titels niet veel dus nu heb ik nog maar een plank of 3 met boeken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden ook gedaan. Vreet nog steeds aan mij.
Papierbak is erg jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb ze op een vlooienmarkt verkocht en de rest weggegeven. Voelt toch beter.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
En soms ontlopen die twee genres elkaar nauwelijks.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:03 schreef FranticDJ het volgende:
Hoop vak gerelateerd materiaal en een hoop fantasy.
Zout in de wonde dit.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Papierbak is erg ja
Ik heb ze op een vlooienmarkt verkocht en de rest weggegeven. Voelt toch beter.
quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:05 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb dat jaren geleden ook gedaan. Vreet nog steeds aan mij.
Jaren geleden had ik ruimte nodig, boeken verkocht aan de Slegte. Zeker de helft daarvan heb ik dezelfde week nog weer teruggekocht. Ik heb er veel geld op verlorenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik ruimte nodig, boeken verkocht aan de Slegte. Zeker de helft daarvan heb ik dezelfde week nog weer teruggekocht. Ik heb er veel geld op verloren
quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Jaren geleden had ik ruimte nodig, boeken verkocht aan de Slegte. Zeker de helft daarvan heb ik dezelfde week nog weer teruggekocht. Ik heb er veel geld op verloren
TTK / Foto's van je boekenkastquote:Op dinsdag 19 november 2019 08:45 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Er is een topic over 'show je bestekla', je kunt er één maken over boekenkasten.
Slim. Het rare is, toen ik die 18 verhuisdozen weggaf aan een goed doel, ik er minder moeite mee had. En eigenlijk nog steeds niet.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:28 schreef Zilverberk het volgende:
[..]![]()
Om precies deze reden laat ik boeken én uitgezocht speelgoed van de miniberk altijd een week in een tas of doos in de gang staan. Er wordt meestal nog wel wat uitgegraaid.
Nomnomnom! Welke merken heb je?quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment zit ze er naast.![]()
Awwwquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:20 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat deed mijn (ontslagen) hulp met mijn eettafel toen ze er met een natte emmer een kring op had gemaakt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Smakelijk Dora!
Mijn bestekla is een beetje een bende. Zal er zo eens een foto van maken.
Moeders besloot heel.lief af te wassen toen ik even in de garage was stond te vouwen (mijn wasmachine staat in de garage)
Kom binnen staat ze met de schuur kant van een schuursponsje op mijn tefal wok te schrobben. Ik het hart medicatie nodig aan het eind van deze periode![]()
Heb het sponsje maar even omgedraaid
Wat een ellende toch eigenlijk, de consequenties van een hersenbloedingquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Smakelijk Dora!
Moeders besloot heel.lief af te wassen toen ik even in de garage was stond te vouwen (mijn wasmachine staat in de garage)
Kom binnen staat ze met de schuur kant van een schuursponsje op mijn tefal wok te schrobben. Ik het hart medicatie nodig aan het eind van deze periode![]()
Kippennek, paardenvlees, lamsvlees, kalkoenvlees, orgaanmix, lanspens, zalmbuiken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Nomnomnom! Welke merken heb je?
WORSTquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:35 schreef Lonaa het volgende:
[ afbeelding ]
Op dit moment zit ze er naast.![]()
Zo dan, hond op stand. Culisnob in wording.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kippennek, paardenvlees, lamsvlees, kalkoenvlees, orgaanmix, lanspens, zalmbuiken.
Vrijdag komen de kwartelkarkassen, parelhoenkarkassen, konijnenkarkassen en sardienes.![]()
Dus de komende week doen we ontdooien, verpakken en hopen dat alles in de vriezer past
Dacht ik. Katten eten hier trouwens ook van. Minus de pens. En potentieel de lam want blerf. En de orgaanmix is ook altijd wel een uitdaging.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo dan, hond op stand. Culisnob in wording.
Jammer dat veel foto's het dan niet meer doenquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
TTK / Foto's van je boekenkast
Wel een oudje.
Ik zag worsten dus dacht merk als Tinlo, Bibi etc.quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:49 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Kippennek, paardenvlees, lamsvlees, kalkoenvlees, orgaanmix, lanspens, zalmbuiken.
Vrijdag komen de kwartelkarkassen, parelhoenkarkassen, konijnenkarkassen en sardienes.![]()
Dus de komende week doen we ontdooien, verpakken en hopen dat alles in de vriezer past
Pfff... je moet wel alert blijven zeg!quote:Op dinsdag 19 november 2019 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Smakelijk Dora!
De worsten zijn de orgaanmixen en de kalkoen. Da's een soort puree.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zag worsten dus dacht merk als Tinlo, Bibi etc.
Vis is zo viessssGelukkig vinden de katten dat ook hier
Wij doen het met koe, paard, geit, komijn, kip en kwartel.
Als je 2,5 uur vertraging hebt, kun je toch wel een kwartiertje besteden aan het bellen van je klanten? Hij heeft het meeste last van boze klanten, denk ik. Die lui op kantoor zijn onverschillig.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:00 schreef Lonaa het volgende:
Ik ga wel even klachtenmail sturen. Levering zou om 9 uur zijn. Chauffeur is altijd stipt. Of vroeg.
Om half 10 nog niemand gezien, even mn gegevens bekeken en mijn factuuradres was oude adres. Afleveradres wel huidig. Dus even bellen. 'Ja nee hoor, komt goed, hij komt naar nieuwe adres en is onderweg. Gewoon wat laat.'
Ok, kan. Fine. Half 11. Nog niemand. Nogmaals bellen. 'Yo, kweet niet, maar ik heb ook gewoon shit te doen. Hond moet eruit, bijvoorbeeld. En ik kan niet gewoon briefje met 'zet maar achter neer' want ik moet nog betalen. Waar is je chauffeur?'
Ze zou dat checken en me terug bellen.
Belt ze terug. 'Ik kan de chauffeur niet bereiken maar hij is op het adres voor jouw adres'
'Ja ok, maar waar is dat dan? Als dat Hengelo is is het 10 minuten, als het facking Lichtenvoorde is, is het 40 minuten'
'Ja dat weet ik niet, ik ga wel even bellen en dan bel ik je terug.'
MENS. Ik ben gewoon gaan wandelen. Mens heeft nooit terug gebeld. Chauffeur was er net, zei sorry, had zelfs al gehoord bij vorige bezorgingen dat mensen bang waren dat ie ongeluk gehad had (hij is echt altijd stipt) Hij begreep ook niet dat de mensen op de zaak niet even belde om te zeggen dat ie 2 en een half uur vertraging heeft want hij kon dat moeilijk zelf doen, tijdens het rijden en bezorgen. Fair enough.
Maar niet oke dit, eigenlijk.
Oh fijnquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat deed mijn (ontslagen) hulp met mijn eettafel toen ze er met een natte emmer een kring op had gemaakt.
Mijn vader is gewoon thuis. Ik heb een heleboel 1 persoonsporties eten gemaakt voor hem en mijn broertje en hij heeft een inductie plaatje die hij los kan gebruiken dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 19 november 2019 11:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat een ellende toch eigenlijk, de consequenties van een hersenbloeding
Sterkte met haar.
Hoelang blijft ze? En woont je vader dan tijdelijk ergens anders?
Mja, vind ik ook prima. Kan me eigenlijk niet schelen wie me belt, maar dit is niet oke.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je 2,5 uur vertraging hebt, kun je toch wel een kwartiertje besteden aan het bellen van je klanten? Hij heeft het meeste last van boze klanten, denk ik. Die lui op kantoor zijn onverschillig.
Hu mij is altijd verteld dat honden dat biet voelen. Loebes loopt er ook altijd vrolijk doorheen en merk nooit wat aan hem.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:05 schreef Lonaa het volgende:
Muppet is door de brandnetels gebanjerd en nu heeft ze jeuk aan haar pootjes
Die van beauty and the beast?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:07 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoor net tale as old as time.. mooi, die zit de rest van de dag in m’n hoofd.
Das de enige die ik kenquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Die van beauty and the beast?
Tussen de kussentjes onder haar pootjes. Da's gewoon kale huid toch? Naja, is ook beetje oorzaak-gevolg dat ik het koppel, ze zat net best heftig te knabbelen tusssen haar kussentjes, doet ze normaal nooit zo heftig. En ze heeft door de brandnetels gejast.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Hu mij is altijd verteld dat honden dat biet voelen. Loebes loopt er ook altijd vrolijk doorheen en merk nooit wat aan hem.
Ik ken ook geen andere dus dacht misschien heb ik wat gemist.. Dat zal niet de eerste noch laatste keer zijn namelijk.quote:
Oh ja dat is verrekte onhandig. Onze Loebes heeft ook hooikoorts is allergisch voor alle grassen en mijten.. Lucky himquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:11 schreef FranticDJ het volgende:
Sowieso is die huid tussen die pootjes raar/gevoelig. Beagle heeft hooikoorts, dus we moeten z’n poten wassen zodra we thuis komen.
Ah ja zelfs daar heeft Loebes haarquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:09 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Tussen de kussentjes onder haar pootjes. Da's gewoon kale huid toch? Naja, is ook beetje oorzaak-gevolg dat ik het koppel, ze zat net best heftig te knabbelen tusssen haar kussentjes, doet ze normaal nooit zo heftig. En ze heeft door de brandnetels gejast.
Wel die uit de oorspronkelijke film. Celine Dion en Ariana Grande hebben toch niet dat ‘magische’quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een heeeeel mooi nummer
Nja echt wassen doen we niet hoor. We laten m door een teiltje water lopen.. als hij de kans krijgt vliegt ie toch weer t gras in in de tuin.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja dat is verrekte onhandig. Onze Loebes heeft ook hooikoorts is allergisch voor alle grassen en mijten.. Lucky himhij krijgt vanaf februari tot begin november ook Apoquel tegen de jeuk.
[..]
Ah ja zelfs daar heeft Loebes haar
Die chauffeur kan beter gewoon proberen door te rijden en zn werk te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Als je 2,5 uur vertraging hebt, kun je toch wel een kwartiertje besteden aan het bellen van je klanten? Hij heeft het meeste last van boze klanten, denk ik. Die lui op kantoor zijn onverschillig.
Wauwquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:12 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ah ja zelfs daar heeft Loebes haar
Die 2,5 uur rij je écht niet meer in hoor.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Die chauffeur kan beter gewoon proberen door te rijden en zn werk te doen.
En al belt er niemand alle klanten... zorg dan wel dat je op de hoogte bent van dat ie zoveel vertraging heeft... dan heb je wat te melden bij je klant zonder 5x terug te moeten bellen.
Mensen hebben best begrip als ze weten wat er aan de hand is.
Maar dus alleen.. als ze weten wat er aan de hand is. (En dus gewoon even de hond kunnen uitlaten.. of iets anders ipv geen idee hebben hoe lang het nog gaat duren)
Effe door wat water laten lopen? Misschien helpt dat?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wauw
Ze ligt wel beetje zielig te knabbelen en te miepen
Daar ben ik het wel mee eens.. Bedankt trouwens.. Door Beauty and the Beast loop ik nu.. "Be our guest, be our guestquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:13 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Wel die uit de oorspronkelijke film. Celine Dion en Ariana Grande hebben toch niet dat ‘magische’
Maar dat jeukt ook enorm, brandnetelsquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Lonaa het volgende:
Wauw
Helpt bij ons ook niet toch? Ze zit overal aan te knabbelen nu, ze is ook echt ENORM aan het verharen. Huuu.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Effe door wat water laten lopen? Misschien helpt dat?
Ja, alles ruikt naar vlees, de dozen, het vlees, de verpakkingen. OMG OMG OMG.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:18 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Maar dat jeukt ook enorm, brandnetelsIk zou ook miepen! En al dat eten
Ruiken de dozen naar dat voer dat ze er zo enthousiast naast zit?
Zit hier overigens ook te wachten op bedrijf wat de ventilatie komt nakijken en schoonmaken. Zelf daarvoor vanmorgen wat schoon gemaakt en toen kwam ik er achter dat de waterleidingmeter lektDus die komen morgen
En ik wil weg, want zonnetjeMaar kan dus even niet. Jross is sporten en als hij terug is kan ik weg
Reageren de katten daar niet op?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:20 schreef Lonaa het volgende:
Ja, alles ruikt naar vlees, de dozen, het vlees, de verpakkingen. OMG OMG OMG.
Ja jammer dat ze niet snappen dat ze dat niet moeten doen hé? Meneer ligt ook het liefste in het gras..quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nja echt wassen doen we niet hoor. We laten m door een teiltje water lopen.. als hij de kans krijgt vliegt ie toch weer t gras in in de tuin.
Wat voor ras is Loebes?
Even pootjes wassen dan maar. Zit er niks tussen haar zooltjes? Gebeurt hier soms weleens.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:15 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wauw
Koelen helpt wel iets.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Helpt bij ons ook niet toch? Ze zit overal aan te knabbelen nu, ze is ook echt ENORM aan het verharen. Huuu.
Zeker wel.quote:
Niks zichtbaars iig. Had al even gekeken. Zie ook geen bultjes, maar zal er even met een doekje lang gaan.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:22 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Koelen helpt wel iets.
Plus dat je niet zeker weet of het door brandnetels komt. Misschien heeft ze wat anders tussen haar tenen.
Ja maar niet door de chauffeur.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:16 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Die 2,5 uur rij je écht niet meer in hoor.
Maar informeren - ongeacht door wie of op welke manier - was hier wel op zijn plaats geweest.
Ik hoop dat t helpt.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:23 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Niks zichtbaars iig. Had al even gekeken. Zie ook geen bultjes, maar zal er even met een doekje lang gaan.
I am with you on this one.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ja maar niet door de chauffeur.
Die moet zn eigen werk doen.
Namelijk doorrijden.
En je kunt niet doorrijden terwijl je mensen hun telnr zoekt. Dat is levensgevaarlijk.
Ja zeg. Hoe durf je dan ookquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Wie ik wel niet dacht te zijn met m'n koude natte doek jonge.![]()
Ja, mooi hoor. Zo'n gepikeerde 'uh, WAT?'-blik.quote:
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:29 schreef Lonaa het volgende:
Wie ik wel niet dacht te zijn met m'n koude natte doek jonge.![]()
Ja echt de tijden van verharen is echt aangebroken.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:32 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, mooi hoor. Zo'n gepikeerde 'uh, WAT?'-blik.
Ze is sowieso onrustig. Maar massief haren, dus dat zal wel jeuken. En al het ritme kapot voor vandaag.
Da's speelkwartier. Was ik wel van plan straks even te doen. Maar voor nu ligt het te slapen geloof ik. Finally.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:36 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Zou borstelen om de losse haren uit haar vacht te halen wel mogen?
quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:37 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Da's speelkwartier. Was ik wel van plan straks even te doen. Maar voor nu ligt het te slapen geloof ik. Finally.
Ik heb momenteel ook een tapijtje op mijn laminaat liggen ja. En gisteren nog gestofzuigd. Het zijn ook allemaal van die fijne korte haartjes die overal in gaan zitten. Vet cool.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:37 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja echt de tijden van verharen is echt aangebroken.
Iedere dag hele plukken opzuigen hier. Niet normaal. Hij ziet er nu uit als een ontplofte marmot ook
Vooral als je zelf iets zwarts aantrektquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:38 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb momenteel ook een tapijtje op mijn laminaat liggen ja. En gisteren nog gestofzuigd. Het zijn ook allemaal van die fijne korte haartjes die overal in gaan zitten. Vet cool.
Ik heb een heel gaaf effect op mijn legging ja.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Vooral als je zelf iets zwarts aantrekt
Zwaarbehaarde benen in een panty effect?quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik heb een heel gaaf effect op mijn legging ja.
Tafel is door de meubelmaker opgehaald, geschuurd en geolied.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:05 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh fijnnog goed gekomen ?
[..]
Mijn vader is gewoon thuis. Ik heb een heleboel 1 persoonsporties eten gemaakt voor hem en mijn broertje en hij heeft een inductie plaatje die hij los kan gebruiken dus dat komt wel goed
Oh nee.. Hoe krijgt ze het voor elkaarquote:Op dinsdag 19 november 2019 12:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Tafel is door de meubelmaker opgehaald, geschuurd en geolied.
Dat lukte helaas niet met de kringen in het aanrechtblad waar ze flessen chloor op had gezet.
Toen ze de badkamervloertegels met iets had behandeld (waar op stond dat het voor geglazuurde tegels was) heeft ze die 4 uur lang schoongeschrobt en de sleutel ingeleverd.
Dommigheid. Wel eea van de verzekering teruggekregen. Daar had ik in 35 jaar niets geclaimd, nu 2x in 6 maanden of zo, kreeg ik meteen een brief "wanneer u binnen 1,5 jaar nog iets claimt verhogen wij uw bijdrage". Wtf, bedrag dat ik totaal heb gekregen is minder dan alle premies bij elkaar. Heb een pisnijdige brief geschreven dat ik dat soort onbehoorlijke geintjes niet waardeer.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nee.. Hoe krijgt ze het voor elkaar
Regel nummer 1: ga de nagellak nooit verwijderen met nagellak remover... dit laat namelijk vlekken na op het oppervlak. Spuit met haarlak op de vlek en laat gedurende min 2O seconden drogen. Daarna komt de vlek normaal gezien vlot los. Is dit niet het geval, dan moet je de procedure herhalen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:56 schreef Lonaa het volgende:
Ik knoeide nagellak op mijn houten tafel. Hoe krijg ik dat er nog af? Remover is niet een goed idee.
Nee, nog nooit een volle fles proberen te vullenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Ken je dat? Dat je met je waterfles bij het tappunt staat. op de knop drukt en dat METEEN alles onder zit? "Oh hij was nog vol"![]()
Mijn zusje heeft vroeger bij mijn ouders thuis ooit nagellak van een houten tafel verwijderd met nagellakremover.quote:Op dinsdag 19 november 2019 12:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Regel nummer 1: ga de nagellak nooit verwijderen met nagellak remover... dit laat namelijk vlekken na op het oppervlak. Spuit met haarlak op de vlek en laat gedurende min 2O seconden drogen. Daarna komt de vlek normaal gezien vlot los. Is dit niet het geval, dan moet je de procedure herhalen.
Ja, herkenbaar +1.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een keer iets schoongemaakt waardoor het vele malen erger werdTegels op de douchevloer. Daar was wat verf op gekomen, dus verfverwijderspul gehaald. Tegels mee schoon gemaakt. Bleek een soort beschermlaagje op die tegels te zitten of zo, nu allemaal rare lelijke witte vlekken op mijn blauwe tegels
![]()
Vanmorgen huis schoongemaakt. Ik stoor me er normaal niet aan als het niet perfect schoon is, maar zodra ik ga schoonmaken dan zie ik echt álles en rol ik van het ene ding schoonmaken in het andere. Herkenbaar? Ben inmiddels voor mijn gevoel nog lang niet klaar en voelt het huis smeriger aan dan gisteren. Na 3 uur poetsen.
Daar zou ik niet op komen. Nagellak remover. Volgens mij is dat ook super agressief, bijtend spulquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:09 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zusje heeft vroeger bij mijn ouders thuis ooit nagellak van een houten tafel verwijderd met nagellakremover.Ik weet dat het dat niet beter maakt.
Haarlak? Hmm.
Mijn zusje was 6. Het was een logisch redernatiequote:Op dinsdag 19 november 2019 13:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Daar zou ik niet op komen. Nagellak remover. Volgens mij is dat ook super agressief, bijtend spul
Oooh, dan mag je dat soort blunders makenquote:Op dinsdag 19 november 2019 13:11 schreef Lonaa het volgende:
Mijn zusje was 6. Het was een logisch redernatie
Nee, was echt heel lelijk. Hele laklaag eraf ditdat.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oooh, dan mag je dat soort blunders makenOuders niet blij natuurlijk.
Ik herken wel dat je van 't één in 't ander valt dan ja..Oh ja dat ook nog en dat is ook viezzzzz.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:08 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb ook een keer iets schoongemaakt waardoor het vele malen erger werdTegels op de douchevloer. Daar was wat verf op gekomen, dus verfverwijderspul gehaald. Tegels mee schoon gemaakt. Bleek een soort beschermlaagje op die tegels te zitten of zo, nu allemaal rare lelijke witte vlekken op mijn blauwe tegels
![]()
Vanmorgen huis schoongemaakt. Ik stoor me er normaal niet aan als het niet perfect schoon is, maar zodra ik ga schoonmaken dan zie ik echt álles en rol ik van het ene ding schoonmaken in het andere. Herkenbaar? Ben inmiddels voor mijn gevoel nog lang niet klaar en voelt het huis smeriger aan dan gisteren. Na 3 uur poetsen.
De planning was uurtje schoonmaken. Toilet en keuken. Dus hoe dat 3 uur is geworden...quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:19 schreef Blues het volgende:
Ik herken wel dat je van 't één in 't ander valt dan ja..Oh ja dat ook nog en dat is ook viezzzzz.
Vind werkjes als poetsen en ruimen en doen wel altijd zen in je hoofd. Je bent alleen maar met dát bezig.
3 uur is wel wat veelVroegah hield ik naast mn eigen huishouden ook dat van een vriendin bij 3x in de week omdat zij wilde afstuderen en ik kwam daar 2x in de week voor 3 uur. Ze was elke x weer verbaasd over dat je zoveel kan doen in 3 uur. Ja duh als je daar alleen maar voor komt
ja, hier ook. Mijn ouders komen dit weekend in ons huis logeren en op de kinderen passen (quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:08 schreef Isabeau het volgende:
![]()
Boem boem engsel.quote:Op dinsdag 19 november 2019 14:06 schreef golfer het volgende:
Ben voor het eerst helemaal van scratch daging rendang aan het maken, dus ook mijn eigen boemboemengsel gemaakt. Staat nu op sudderplaatje te pruttelen.
Het schijnt dat ze dan niet zo goed vocht opnemen, gestreken theedoeken. Dus ik heb een geweldig excuus om dat vooral niet te doen.quote:Op dinsdag 19 november 2019 13:49 schreef Jagärtrut het volgende:
ja, hier ook. Mijn ouders komen dit weekend in ons huis logeren en op de kinderen passen (![]()
![]()
), dus ik heb ook het gevoel dat het super super schoon moet zijn, want bij m'n moeder is het altijd perfect schoon. Die strijkt zelfs de theedoeken...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |