Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopenquote:
Ik rook ook. Maar zou het niet binnen doen in een niet-rokershuis. En zeker niet na expliciete afspraken.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
Ik ben best wel een beetje over de zeik.
quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zucht mijn moeder rookt dus... En we hadden heel duidelijk gezegd niet roken binnen...dus ik kom binnen alles meurt naar de rook.. Ja zegt ze maar ik heb bij de afzuigkap gestaan..
Het was buiten zo koud.
De bakker hier heeft ze. Klein stukje fietsen, ik ga vrijdag langs.quote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind eigenlijk ouderwetse, niet te harde klassieke pepernoten erg lekker. Maar zeldzaam.
En terecht. Wat een rotstreek.quote:Op maandag 18 november 2019 22:45 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Het was buiten zo koud.
Ik.doe dat ook zeker niet in een niet-rokershuis.quote:Op maandag 18 november 2019 22:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik heb zelf ook jaren gerookt. Moet iedereen voor zichzelf weten. Alleen niet in mijn huis. Deed ik ook niet toen ik zelf nog rookte.. 3 huizen terug.
Zuurstofdieven sloeg meer op de mensen die de rolstoelfiets hebben ontframed (pun intended)quote:Op maandag 18 november 2019 22:29 schreef Molo het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon particulier zo'n scootmobiel kopen
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).quote:
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?quote:Op maandag 18 november 2019 22:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Dat is trouwens ook iets van na die hersenbloeding. Ze kan vreselijk maar dan ook vreselijk egoïstisch zijn en alles wat krom is probeert ze recht te lullen. Mijn man is een rondje met de hond lopen die is echt MAD.
"Ben je godverdomme nou verslaafd of niet"quote:
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bijquote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee. Maar ik ga ook niet liegen. En iedereen die me irl kent weet dat ik rook (en daar hangen er hier een paar van rond).
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Candaasje het volgende:
Daar zou ik ook niet blij mee zijn TP![]()
Ok, na 2 uur te hebben lopen schelden op powerpoint (ik maakt niet zo vaak presentaties. ) ga ik maar eens naar bed. Morgen van half 9 tot 18 uur colleges zag ik net op het rooster.
(Leuke colleges wel, maar mèn, ik vrees dat de prof biochemie weer eens de pech heeft een stel halfgare studenten te mogen onderwijzen op het einde van de dag. Dat geluk heeft hij altijd)
quote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Scheelt ons weer een paar dagen werken tot het pensioenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik ken naast jou nog drie rokers in de SC. Leven en laten leven. Jullie waarschijnlijk wat korter maar dat hoort er bij
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.quote:Op maandag 18 november 2019 22:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Kan je wel boos op haar worden of is ze zo beschadigd dat dat ook niet werkt?
Doe jij niet aan weekend?quote:Op maandag 18 november 2019 23:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik heb ook net wat in elkaar geflansd in .ppt. heb het zondag nodig.
Zondag, wugh.
Kan ja. We'll see. Maar ik ga er dus niet over liegenquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
En als je alle mitsen en maren afkapt met "het stinkt hier, dus voortaan rook je buiten"? Dan hoef je niet in discussie over haar best gedaan etc.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.
Ik vind dit echt heel lastig. Ik moet van de week toch echt een paar keer even naar mijn werk en als ik dan het idee heb dat ik in een stinkend huis thuis kom... Ben je ook niet even rustig weg.
ik zei al toen ze zei van ja het is zo koud van dat rook je maar nietquote:Op maandag 18 november 2019 22:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Ben je godverdomme nou verslaafd of niet"
Ok, tegen je moeder wellicht niet heel aardig om te zeggen
Wat enorm lastig.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dan gaat ze maar door over dat ze toch echt zo veel mogelijk onder de afzuigkap heeft gestaan wat ik zeg over dat onder de afzuigkap nog steeds binnen is komt niet aan.
Ik vind dit echt heel lastig. Ik moet van de week toch echt een paar keer even naar mijn werk en als ik dan het idee heb dat ik in een stinkend huis thuis kom... Ben je ook niet even rustig weg.
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald hebquote:Op maandag 18 november 2019 23:03 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
En als je alle mitsen en maren afkapt met "het stinkt hier, dus voortaan rook je buiten"? Dan hoef je niet in discussie over haar best gedaan etc.
Dit is scholing aan kansarme kinderen. Vrijwilligerswerk, softie hier.quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Doe jij niet aan weekend?![]()
Oh en ik heb het pas 20 december ofzo nodig. Maar ik had beloofd te presenteren, dus dan wil ik ook wel een beetje een ppt waar ik achter kan staan(figuurlijk, niet letterlijk
)
Niet intrappen en niet pikken. Jouw huis (jullie huis).quote:Op maandag 18 november 2019 23:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
quote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald heb
Niks lastig. Er wordt binnen NIET gerookt. PUNT.quote:
Dat is het ook. In jullie huis wordt NIET gerookt. Klaar. Geen uitzonderingen.quote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Was het..aar zo simpel haha. Ik heb het geprobeerd. Ik ben blij dat ik laatst wat kaarsen bij de rituals gehaald heb
Ik denk dat dit de enige optie is ja. Bot, duidelijk, onverbiddelijk.quote:Op maandag 18 november 2019 23:06 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niks lastig. Er wordt binnen NIET gerookt. PUNT.
Ahwquote:Op maandag 18 november 2019 23:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dit is scholing aan kansarme kinderen. Vrijwilligerswerk, softie hier.
Schuld van TP zelf. Als dat écht een grens is...quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ahw![]()
Jeetje wat shit TP, ook dat het echt niet aankomt
Niet meegekregen dat de moeder van TP hersenletsel heeft zeker?quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schuld van TP zelf. Als dat écht een grens is...
Jouw man is een watje...quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat was ook de reactie van mijn man.
Nah, niet mee eens. Als je hebt aangegeven dat er binnen niet mag worden gerookt, dan hoort een ander die regel gewoon te respecteren. En dus niet of buiten te roken.quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
TP pikt het...quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nah, niet mee eens. Als je hebt aangegeven dat er binnen niet mag worden gerookt, dan hoort een ander die regel gewoon te respecteren. En dus niet of buiten te roken.
Dat TP's moeder het niet snapt, is niet TP's fout.
Jazeker wel.quote:Op maandag 18 november 2019 23:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Niet meegekregen dat de moeder van TP hersenletsel heeft zeker?
Sleutel inleveren?quote:Op maandag 18 november 2019 23:07 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik denk dat dit de enige optie is ja. Bot, duidelijk, onverbiddelijk.
En anders sleutel inleveren.
Ja het is mijn schuld dat mijn moeder hersenletsetsel heeft en dingen niet meer snapt en of anders begrijpt..quote:Op maandag 18 november 2019 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ja sorry hoor.. Ben je wel lekker? Hoezo handhaaf ik mijn grenzen niet? Ik was meer dan 100km van mijn huis af.quote:Op maandag 18 november 2019 23:13 schreef Whiskers2009 het volgende:
TP heeft te veel medelijden en h handhaaft haar grenzen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |