Ik heb 2x toelating gedaan voor diergeneeskunde in Utrecht. Daar zat 2x een zogenaamde persoonlijkheidstest bij, die nagenoeg hetzelfde was beide keren.quote:Op maandag 18 november 2019 10:55 schreef Isabeau het volgende:
Hey, bedoelde iemand dit gisteren? HR afdeling die geen geschikte kandidaten kreeg omdat mensen werden weg gefilterd na een korte persoonlijkheidstest: https://imgur.com/gallery/OLOa7su
Dit deel van dit alles vond ik het meest hilarisch (hele stuk is een stuk langer):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Herkenbaar hoorquote:Op maandag 18 november 2019 13:16 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, sowiesoWas ook niks raars aan te zien, verder. Dus dat is goed. soms maak ik me ook gewoon teveel zorgen, denk ik. Zal wel komen omdat ik mn fair share of huisdierzorgen gehad heb.
soms baal ik er ook wel van, dat ik me (zo) snel en (zo) veel zorgen maakt. Zit me in de weg soms om gewoon te genieten, denk ik.
Ik vond 't zo'n hip kapselquote:Op maandag 18 november 2019 13:27 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Zeg Fiets, die mist een jasje hoor. Brrr! Ik krijg het al koud als ik naar hem (haar?) kijk.
Doet me aan een oud klasgenoot denken. Die had ook vaak een bos volumineus haar, en een sikjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
quote:Op maandag 18 november 2019 13:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
Lieverds, hebben jullie al gestemd voor de FOK! verkiezingen?Succes met de billenkoek L_S.... Leukste oudje.....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Hmm, dat is misschien niet oldbie maar 80+'er. Sorry Isaquote:Op maandag 18 november 2019 13:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Succes met de billenkoek L_S.... Leukste oudje.....
Zo lag jij of je kloons geen ban hebben mag dat volgens mij. Toch @zarGon ?quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef fietsie het volgende:
Mag je wel op je kloon account(s) stemmen?
Dit vraag ik voor een vriend.
Heb jij een kloon???quote:Op maandag 18 november 2019 13:42 schreef fietsie het volgende:
Mag je wel op je kloon account(s) stemmen?
Dit vraag ik voor een vriend.
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.quote:Op maandag 18 november 2019 13:43 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zo lag jij of je kloons geen ban hebben mag dat volgens mij. Toch @:zargon ?
Ja ok, maar dan moet je wel weten van wie die user een kloon isquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.
Stemmen op je kloon is letterlijk stemmen op jezelf, dus nee, stemmen op je kloons dus liever niet.
Primaquote:Op maandag 18 november 2019 13:45 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kloons zijn de jaren hiervoor gecombineerd onder één account.
Stemmen op je kloon is letterlijk stemmen op jezelf, dus nee, stemmen op je kloons dus liever niet.
Dat klopt.quote:Op maandag 18 november 2019 13:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ja ok, maar dan moet je wel weten van wie die user een kloon is
Ik denk niet dat je van CULlers erg veel gedonder kan verwachtenquote:Op maandag 18 november 2019 13:51 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat klopt.
Het maakt verder op zich heel weinig uit voor het eindresultaat, want die kloon 'wint' toch niet.
Maar goed, ik snap dat mensen het zien als een soort van competitie, maar het is gewoon voor de leuk eh. Je kunt dan anderen nomineren die je leuk vindt of juist niet. Als je per se op jezelf wil stemmen kan ik je niet tegenhouden, maar die spelregels zijn er om het een beetje leuk te houden.
Ja, jullie zijn wel lief.quote:Op maandag 18 november 2019 13:53 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je van CULlers erg veel gedonder kan verwachten
Ik vond het ook moeilijk. Ook omdat niet alle CULlers passen. 1 Naam per hokje is gewoon te wenig.quote:Op maandag 18 november 2019 14:07 schreef Candaasje het volgende:
Ik kan soms niet kiezen![]()
/zwaarleven
Tractoren doen het tegenwoordig wel goedquote:Op maandag 18 november 2019 14:26 schreef golfer het volgende:
Had klein cadeautje besteld en kwam uit bij een webwinkel met een Duits bankrekeningnummer. Betaald, maar verder geen bevestigingsmail of andere reactie ontvangen. Ging vorig jaar wel prima.
Site is per mail en per contactformulier nu opeens niet meer bereikbaar.
Bank gebeld met vraag om het bedrag te storneren. Dat gaat dus niet. Kan alleen bij (automatische) incasso's.
Rest mij niet anders nu dan @:Ludolf er met een knokploeg op af sturen?
Groene thee is vaak ook een kwestie vam goed klaar maken. Ik dacht altijd dat ik het heel vies vond.. maar valt eigenlijk wel mee.quote:Op maandag 18 november 2019 14:24 schreef minilot het volgende:
@:Candaasje Groene thee vind ik nog enigzins te doen. Heel soms. Meestal niet.
Me neither vermoed ikquote:Op maandag 18 november 2019 14:29 schreef Barreltje het volgende:
Ik ben een beetje af..
Weer 25.000 traptreden..![]()
Verder doe ik niet mee aan verkiezingen.. zit niks in voor mij.. ben niet forumbreed genoeg.
Je had geen inspraak vermoed ik zoquote:Op maandag 18 november 2019 14:31 schreef golfer het volgende:
Fok!verkiezingen laat ik ook aan mij voorbij gaan. Kom tegenwoordig nog maar in een paar forumonderdelen en topics en ken steeds minder users.
Ik heb een waterkoker met drie verschillende temperaturen. Groene thee: 80 gradenquote:Op maandag 18 november 2019 14:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Groene thee is vaak ook een kwestie vam goed klaar maken. Ik dacht altijd dat ik het heel vies vond.. maar valt eigenlijk wel mee.
Het is geen koffie... maar goede thee lust ik toch wel. Meestal drink ik thee van yogi... altijd met veel smaakvolle specerijen er in... en dan heb je meteen meer gevoel dat je wat drinkt
Lieverds, hebben jullie al gestemd voor de FOK! verkiezingen?Volledig begrijpelijke invulling zo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trekkers!quote:Op maandag 18 november 2019 14:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Tractoren doen het tegenwoordig wel goed
Lieverds, hebben jullie al gestemd voor de FOK! verkiezingen?Ik heb niet over alle kwesties en mening. Even kijken of je blanco kunt stemmenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op maandag 18 november 2019 14:46 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Trekkers!![]()
En nee, niet teveel gebruiken. Als je iets teveel gebruikt verliest het zijn kracht.
No pun intended trouwens
Je hoeft niet overal wat inte vullen.quote:Op maandag 18 november 2019 14:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb niet over alle kwesties en mening. Even kijken of je blanco kunt stemmen
Ik moet gewoon enorm veel traplopen de afgelopen dagen... en dat begin ik te voelen..quote:Op maandag 18 november 2019 14:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Me neither vermoed ik
Maareh.. hoe zit dat met die traptreden?
Geen beugel dus?quote:Op maandag 18 november 2019 14:51 schreef Lonaa het volgende:
Overigens deed ik de boodschap. Muppet doet net of ze naar buiten wil, maar wil dan niet want het regent. En dat hoektandje zit er nog steeds in. Zit los, verkleurd ook, tandvlees is blauwig want hij bloed af en toe, MAAR HIJ ZIT ER NOG STEEDS
Oh dat is handig!quote:Op maandag 18 november 2019 14:34 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik heb een waterkoker met drie verschillende temperaturen. Groene thee: 80 gradenAl blijft rooibos hier favoriet.
Zaterdag nog een nieuw theetje bij Kaldi gehaald: appeltjes van oranje. Rooibos met speculaas en appel.
Wel balen dat de nieuwjaarsthee dit jaar niet terug komt. Rooibos met kersen. Extra genieten van het halve busje wat ik nog heb dus.
Het lijkt allemaal goed te gaan.quote:
quote:Op maandag 18 november 2019 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal goed te gaan.De blijvende hoektanden lijken naast de kaak te groeien zoals het hoort. Het enige wat dus nog moet is dat ene melkhoektandje dat eruit moet.
Ik probeer wel te wiebelen maar vindt ze nie zo leuk en ze ligt halve dagen op een botje te kauwen maar met haar kiezen.quote:
1x een flinke 'wiebel'?quote:Op maandag 18 november 2019 15:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik probeer wel te wiebelen maar vindt ze nie zo leuk en ze ligt halve dagen op een botje te kauwen maar met haar kiezen.
"Lona's bankrekening vindt dit leuk"quote:Op maandag 18 november 2019 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Het lijkt allemaal goed te gaan.De blijvende hoektanden lijken naast de kaak te groeien zoals het hoort. Het enige wat dus nog moet is dat ene melkhoektandje dat eruit moet.
Was dat met blote hand? Lijkt me nog redelijk riskant met een dogquote:Op maandag 18 november 2019 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1x een flinke 'wiebel'?
heb er zo een bij een dog ook uitgetrokken
quote:Op maandag 18 november 2019 15:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
1x een flinke 'wiebel'?
heb er zo een bij een dog ook uitgetrokken
Hehehe ja, precies.quote:Op maandag 18 november 2019 15:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
"Lona's bankrekening vindt dit leuk"
Punttangetjequote:Op maandag 18 november 2019 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Mja, ik blijf het gewoon proberen. Hij zit nog wel te vast voor 1 flinke 'wiebel'.
Nee, E. is vorige week geopereerd. Er is een eierstok weggehaald. En ik heb begin van de middag een spijker door mn vinger geschoten tijdens 't klussen bij mn schoonpaquote:Op maandag 18 november 2019 15:17 schreef derLudolf het volgende:
Afgelopen drie dagen weinig gelezen hier... Hebben jullie samen een klusongeval gehad Frantic?
Hmm samen spelen met een flink stuk touw?quote:Op maandag 18 november 2019 15:10 schreef Lonaa het volgende:
[..]![]()
Mja, ik blijf het gewoon proberen. Hij zit nog wel te vast voor 1 flinke 'wiebel'.
Ook een manier om je vinger te fixeren.quote:Op maandag 18 november 2019 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
En ik heb begin van de middag een spijker door mn vinger geschoten tijdens 't klussen bij mn schoonpa
Als 't eerst vinger dan hout was geweest, had ik 'm er niet afgekregenquote:Op maandag 18 november 2019 15:28 schreef golfer het volgende:
[..]
Ook een manier om je vinger te fixeren.
Dagelijks.quote:Op maandag 18 november 2019 15:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm samen spelen met een flink stuk touw?
*Ril*quote:Op maandag 18 november 2019 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als 't eerst vinger dan hout was geweest, had ik 'm er niet afgekregen
Mijn mensenkind heeft iets vergelijkbaars. En moet tussen kerst en O&N getrokken worden als ze het er niet zelf uitwerkt.quote:Op maandag 18 november 2019 15:04 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik had als kind ook enorme wissel-issues. Er zijn uiteindelijk 7 melktanden getrokken. En 2 blijvende. Allemaal boven.quote:Op maandag 18 november 2019 15:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mijn mensenkind heeft iets vergelijkbaars. En moet tussen kerst en O&N getrokken worden als ze het er niet zelf uitwerkt.
Wat geef je voor les?quote:Op maandag 18 november 2019 15:47 schreef Clubsoda het volgende:
ik sta les te geven jongens, ik heb even niets te debateren
Soort van raakgeschoten dus.quote:Op maandag 18 november 2019 15:12 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Punttangetje
Naja. Ik heb iig geen bot geraakt met t spijker pistoolmeevaller. Tetanus prik en een pleistertje.
E. Zit nog bij de dokter..
Oja, nu weet ik het weerquote:Op maandag 18 november 2019 15:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nee, E. is vorige week geopereerd. Er is een eierstok weggehaald. En ik heb begin van de middag een spijker door mn vinger geschoten tijdens 't klussen bij mn schoonpa
Controlequote:Op maandag 18 november 2019 16:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oja, nu weet ik het weer![]()
Was vandaag controle of vanwege de pijn? Of is die inmiddels minder?
Je had ook een kat erbij kunnen nemenquote:Op maandag 18 november 2019 16:44 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ho, voel ook met mij mee dan, iemand moet die muppet uitlaten
Heb je geen buurkinderen die in katzwijm vallen bij Die Oren?quote:Op maandag 18 november 2019 16:44 schreef Lonaa het volgende:
Ja, ho, voel ook met mij mee dan, iemand moet die muppet uitlaten
Ik vertrouw mijn buurkinderen niet.quote:Op maandag 18 november 2019 16:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb je geen buurkinderen die in katzwijm vallen bij Die Oren?
Oh gatsie, m'n maag draaide zich om...quote:Op maandag 18 november 2019 15:29 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als 't eerst vinger dan hout was geweest, had ik 'm er niet afgekregen
Point taken.quote:Op maandag 18 november 2019 16:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je had ook een kat erbij kunnen nemen
Bodycam op de jas van muppet, live meekijken?quote:Op maandag 18 november 2019 16:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik vertrouw mijn buurkinderen niet.
Niet teveel bij nadenken bij dingen net (niet) goed gaan.quote:Op maandag 18 november 2019 16:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Oh gatsie, m'n maag draaide zich om...
Gelukkig is het geen moetenquote:Op maandag 18 november 2019 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Hele middag bij het gesprek van de casemanager en mijn oma geweest.
Nu best kapot, maar mag straks nog 2u gaan trainen.
quote:Op maandag 18 november 2019 17:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Eigenlijk weldat is het leuke van een demogroep
Kort maar krachtig.quote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd lieve Jeager
Had ook 1 feb erbij willen zijn, natuurlijk weer in mijn werkweekend
Loempiataart is bijna klaar.
Ben niet zo van de lange teksten
CUL / De quichewijzerquote:Op maandag 18 november 2019 17:31 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kort maar krachtig.
Loempiataart? Dat klinkt bijzonder
Kan je niet ruilen? Het is nog 2,5 maand.quote:Op maandag 18 november 2019 17:27 schreef uniekhoorn het volgende:
Gefeliciteerd lieve Jeager
Had ook 1 feb erbij willen zijn, natuurlijk weer in mijn werkweekend
Loempiataart is bijna klaar.
Ben niet zo van de lange teksten
Ik zag het, had al een plaatje opgezocht. Een taart als grote loempia. Ik dacht allemaal loempia's als taart.quote:Op maandag 18 november 2019 17:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
CUL / De quichewijzer
Hier, scroll naar post 29.
Post je mobiel?quote:Op maandag 18 november 2019 17:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
CUL / De quichewijzer
Zit je op je mobiel?quote:Op maandag 18 november 2019 17:39 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
CUL / De quichewijzer
Ja, mobiel. Maar t lukt niet.quote:Op maandag 18 november 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Post je mobiel?
Wist je dat direct kunt linken naar een post door op het icoontje naast de UN te gaan staan?
Even vasthouden en kiezen voor ‘copy link’.
Deze dus
[ afbeelding ]
Wellicht overbodige tip maar het maakte mijn FOK! leven een stuk fijner dus ik verspreid de vreugde
Oh doe dat door op quote te klikken, dan krijg je ook de URL van desbetreffende post.quote:Op maandag 18 november 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Post je mobiel?
Wist je dat direct kunt linken naar een post door op het icoontje naast de UN te gaan staan?
Deze dus
[ afbeelding ]
Wellicht overbodige tip maar het maakte mijn FOK! leven een stuk fijner dus ik verspreid de vreugde
Gedoe. En dan moet je die quote ook weer leegmaken en zo.quote:Op maandag 18 november 2019 17:47 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh doe dat door op quote te klikken, dan krijg je ook de URL van desbetreffende post.
Altijd meteen de prikplek masseren, dan verdwijnt de zere arm! En eenquote:Op maandag 18 november 2019 16:25 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb een zere arm nu. Gratis griepprik van de baas.
Als je linkte naar post 92 werkte hetquote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Testing...
CUL / [CULSC] Met een jasje aan
@:zargon![]()
Nooit geweten....quote:Op maandag 18 november 2019 17:44 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Post je mobiel?
Deze dus
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Testing...
Dat had ik destijds ook, astu!quote:
De UN zit rechts mobiel. Icoon ernaast is " en daarop klikken werkt niet.quote:Op maandag 18 november 2019 17:50 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Iets langer vasthouden (mobiel)quote:Op maandag 18 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De UN zit rechts mobiel. Icoon ernaast is " en daarop klikken werkt niet.
Heb ik geprobeerd, deed t niet. PI werkte wel.quote:Op maandag 18 november 2019 17:53 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Iets langer vasthouden (mobiel)
Daar heb ik nu niks meer aan.quote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Blues het volgende:
[..]
Altijd meteen de prikplek masseren, dan verdwijnt de zere arm! En eenderop.
Andere layout dan, want ik bedoelde hetzelfde als zarGon.quote:Op maandag 18 november 2019 17:52 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De UN zit rechts mobiel. Icoon ernaast is " en daarop klikken werkt niet.
Cat omcirkelde de PI hoorquote:Op maandag 18 november 2019 17:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd, deed t niet. PI werkte wel.
Is dat niet de desktoplayout?quote:Op maandag 18 november 2019 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Andere layout dan, want ik bedoelde hetzelfde als zarGon.
Wel bijzonder. Zoals I.Pad als Android geven hier de lay-out zoals ik postte. PI en UI (User Icon) links dus.
Bij mij PI & UN links en UI rechtsquote:Op maandag 18 november 2019 17:56 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Andere layout dan, want ik bedoelde hetzelfde als zarGon.
Wel bijzonder. Zoals I.Pad als Android geven hier de lay-out zoals ik postte. PI en UI (User Icon) links dus.
Ik zie nu ook dat ik UN en UI door elkaar gooide.quote:Op maandag 18 november 2019 17:58 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Bij mij PI & UN links en UI rechts
EDIT Wel hetzelfde als bij jou dus. Je hebt je post aangepast
Te arm voor een paraplu?quote:Op maandag 18 november 2019 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns jong0ns een nukkige PI![]()
Ik ben naar de kapper geweest door de stromende regen, wat zeg je me daarvan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(Zie edit, ik bedoelde UN)quote:
@garzon was je gewoon voor.quote:Op maandag 18 november 2019 18:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
(Zie edit, ik bedoelde UN)
Mogelijk desktop op de pad, maar ook dan klopt mijn verhaal![]()
Dingetje naast de UN. Zoals ik dus omcirkelde in mijn plaatje maar waar jij niet op wilde wachten.
Jij bent nukkigquote:Op maandag 18 november 2019 17:57 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat plaatje was nukkig en verscheen pas later.
Vruchtbaar gesprek gehad?quote:Op maandag 18 november 2019 17:12 schreef Sarabi het volgende:
Hele middag bij het gesprek van de casemanager en mijn oma geweest.
Nu best kapot, maar mag straks nog 2u gaan trainen.
quote:Op maandag 18 november 2019 18:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Te arm voor een paraplu?Nee ik had ook een paraplu meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Woei, wat een uitgavequote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vruchtbaar gesprek gehad?
Ik heb net voor 700 euro aan kleren besteld. Schoenen, sportbroek, joggingbroek, basic shirts en nette shirts, blouses en vesten.
Ik hoop het wel ja. Er zal wel eea terug gestuurd worden. Ik heb vorige week ook al nieuw ondergoed en sokken gekocht. Nu nog een tussendoorjas en 3 kilo afvallen of een nieuwe broek kopen en dan ben ik zeker voor een tijd klaar.quote:Op maandag 18 november 2019 18:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Woei, wat een uitgave![]()
Maar wel weer een tijdjebklaar dan denk ik
Pic?quote:Op maandag 18 november 2019 18:00 schreef Dr_Flash het volgende:
Jong0ns jong0ns een nukkige PI![]()
Ik ben naar de kapper geweest door de stromende regen, wat zeg je me daarvan
Druk bezig geweestquote:Op maandag 18 november 2019 18:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik hoop het wel ja. Er zal wel eea terug gestuurd worden. Ik heb vorige week ook al nieuw ondergoed en sokken gekocht. Nu nog een tussendoorjas en 3 kilo afvallen of een nieuwe broek kopen en dan ben ik zeker voor een tijd klaar.
quote:Op maandag 18 november 2019 17:49 schreef Zilverberk het volgende:
Testing...
quote:
Yep, ook al kan het bij mijn oma ook snel omslaan. Maar heb er nu een goed gevoel over.quote:Op maandag 18 november 2019 18:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Vruchtbaar gesprek gehad?
Ik heb net voor 700 euro aan kleren besteld. Schoenen, sportbroek, joggingbroek, basic shirts en nette shirts, blouses en vesten.
Mijn plaatje zei meer dan 1000 van jouw woordenquote:Op maandag 18 november 2019 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snel maar onvolledig of langzamer én meteen goed....
-popcorn bietst-quote:
Hmm bij ons niet.quote:Op maandag 18 november 2019 18:14 schreef fietsie het volgende:
OK. Wollen vest los aan over polo naar het werk was toch net nog te warm.
Jij weet wel beter dan mijn echte naam online te gebruikenquote:Op maandag 18 november 2019 18:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jezus zijn we daar nou NOG mee bezig?![]()
quote:Op maandag 18 november 2019 18:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij weet wel beter dan mijn echte naam online te gebruiken
Mag een meisje na 2000 jaar niet eens van stijl veranderen?quote:Op maandag 18 november 2019 18:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]Je haircut voldoet niet eens aan het signalement
![]()
Weet ik veel, ik ga daar niet over. Maar abortus schijnt ook al moeilijk te zijn dusquote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Mag een meisje na 2000 jaar niet eens van stijl veranderen?
Ja ik. Lekker laten staanquote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Had iemand al gezegd dat het staat te regenen buiten?
Je bent wel van de rode zeeën tegenwoordig he?quote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Tortellini prosciutto met wat ik voor de dames hie maar gewoon rooie troet zal noemen
Niet in de laatste vijf minuten.quote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Eckte kapitein heaquote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Je bent wel van de rode zeeën tegenwoordig he?
Voor:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 18 november 2019 18:03 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hangt hier al superlang rond toch
Oh nou dan werd het tijd sat het weer eens ter sprake kwam ook.quote:Op maandag 18 november 2019 18:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Niet in de laatste vijf minuten.
quote:Op maandag 18 november 2019 18:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ik vraag me echt af hoe jouw fotohoofd verschilt van je real life hoofd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spoilers!
Zout heeft mijn voorkeur, maar zoet is ook lekkerquote:
Ik kwam tot de conclusie dat een vaarbewijs effectiever zou zijn dan een rijbewijs, richting zwembad van kind.quote:Op maandag 18 november 2019 18:30 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Nietquote:Op maandag 18 november 2019 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vraag me echt af hoe jouw fotohoofd verschilt van je real life hoofd.
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Flink stuk eraf wel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ja nou wij zijn op weg naar Landgraaf voor skiles.. Ik hoop dat mijn huis er straks nog staat gezien ons mam daar nu alleen is..quote:Op maandag 18 november 2019 18:44 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kwam tot de conclusie dat een vaarbewijs effectiever zou zijn dan een rijbewijs, richting zwembad van kind.
Nopequote:Op maandag 18 november 2019 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Goed gesnoeidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We liepen bijna kapper synchroonMaar mijn afspraak is van vandaag naar woensdag verzet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ja wel beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Eerste kreeg je toch een beetje een toupetje
![]()
En wat LS zegt![]()
Zeker! Fijn! Dank jequote:Op maandag 18 november 2019 18:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh nou dan werd het tijd sat het weer eens ter sprake kwam ook.
Toupetje?!quote:Op maandag 18 november 2019 18:47 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja wel beter. Eerste kreeg je toch een beetje een toupetje
![]()
En wat LS zegt
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Moest aan Pechtold denken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
.
Die associatie heb ik nou echt nog nooit gehadquote:
Minder dan je hoopt.quote:Op maandag 18 november 2019 18:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik nu wel.quote:Op maandag 18 november 2019 18:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die associatie heb ik nou echt nog nooit gehad![]()
En nog niet trouwens
Dat, ja.quote:
Bel je dr woensdag tochquote:Op maandag 18 november 2019 19:59 schreef Barreltje het volgende:
Dr who.. als ik ooit nog tijd over heb zal ik eens aan die serie beginnen..
Ik had vandaag ook wel een timing dingetje:
Had ik me opgegeven voor een brochure van een cursus.. ,brochure gekregen van annie.. kreeg ik vandaag een mailtje van het instituut wat die cursus geeft, door bettie.. en dan stuur ik daar(naar bettie dus) een mailtje naar terug.. krijg Ik een return mail:"Ik ben er niet tot 20 november". Ja.. wtf!! Waarom stuur je dan een mail (waar in staat dat ik ze kan bellen als ik meer info wil) als je niet bereikbaar bent?!?!?![]()
![]()
quote:Op maandag 18 november 2019 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Over Out-of-Office auto-reply gesproken, Ik zal me eens verdiepen in een aparte voor het automatisch afwijzen van vergaderverzoeken. Met een tekst als
"Beste mailer,
Ik ben momenteel met vakantie. Ik doe dat om tot rust te komen. Ik heb dat heel hard nodig. Na mijn vakantie thuiskomen en zien dat mijn agenda alweer door diverse mensen helemaal volgepland is, is niet mijn idee van pret. Alle vergaderverzoeken tot en met ($einddatum vakantie plus 3 weken) worden daarom automatisch en rücksichtslos afgewezen.
Gegroet,
Fles"
Dat blijkt namelijk nodig te zijnIk onderzoek nog even in hoeverre het technisch mogelijk of sociaal geaccepteerd is, maar dit wil ik
Gewoon Pareto erin mikken als aanvullende reden. Maximaal 20% van de vergaderverzoeken accepteren, op jouw voorwaardenquote:Op maandag 18 november 2019 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
Over Out-of-Office auto-reply gesproken, Ik zal me eens verdiepen in een aparte voor het automatisch afwijzen van vergaderverzoeken. Met een tekst als
"Beste mailer,
Ik ben momenteel met vakantie. Ik doe dat om tot rust te komen. Ik heb dat heel hard nodig. Na mijn vakantie thuiskomen en zien dat mijn agenda alweer door diverse mensen helemaal volgepland is, is niet mijn idee van pret. Alle vergaderverzoeken tot en met ($einddatum vakantie plus 3 weken) worden daarom automatisch en rücksichtslos afgewezen.
Gegroet,
Fles"
Dat blijkt namelijk nodig te zijnIk onderzoek nog even in hoeverre het technisch mogelijk of sociaal geaccepteerd is, maar dit wil ik
Het zijn toch verzoeken?quote:Op maandag 18 november 2019 20:06 schreef Dr_Flash het volgende:
"Beste mailer,
Gegroet,
Fles"
Over twee dagen is ze er weer.quote:Op maandag 18 november 2019 19:59 schreef Barreltje het volgende:
Dr who.. als ik ooit nog tijd over heb zal ik eens aan die serie beginnen..
Ik had vandaag ook wel een timing dingetje:
Had ik me opgegeven voor een brochure van een cursus.. ,brochure gekregen van annie.. kreeg ik vandaag een mailtje van het instituut wat die cursus geeft, door bettie.. en dan stuur ik daar(naar bettie dus) een mailtje naar terug.. krijg Ik een return mail:"Ik ben er niet tot 20 november". Ja.. wtf!! Waarom stuur je dan een mail (waar in staat dat ik ze kan bellen als ik meer info wil) als je niet bereikbaar bent?!?!?![]()
![]()
"JE VROEG HET TOCH, LAMPEKAP! DAN IS NEE OOK EEN ANTWOORD, EPPO!"quote:Op maandag 18 november 2019 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zijn toch verzoeken?
Wat is er mis met NEE, NO, NEIN!terugmailen na je vakantie?
Of datquote:Op maandag 18 november 2019 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
"JE VROEG HET TOCH, LAMPEKAP! DAN IS NEE OOK EEN ANTWOORD, EPPO!"
Teveel werk. Te lang onzekerheid voor al die mensen. Toen ik net terugkwam uit Malta bleek ik in de kerstborrel-orga commissie te zitten. Eerste meeting was al geweest, taken waren al verdeeldquote:Op maandag 18 november 2019 20:15 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Het zijn toch verzoeken?
Wat is er mis met NEE, NO, NEIN!terugmailen na je vakantie?
Ahja maar da's hetzelfde als met mensen die gaan lopen bellen, en die niet snappen dat niet opnemen ook gewoon een optie is.quote:Op maandag 18 november 2019 20:17 schreef Molo het volgende:
[..]
"JE VROEG HET TOCH, LAMPEKAP! DAN IS NEE OOK EEN ANTWOORD, EPPO!"
Als dat ongevraagd en ongewenst is, dan hadden ze het wat mij betreft kunnen uitzoekenquote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel werk. Te lang onzekerheid voor al die mensen. Toen ik net terugkwam uit Malta bleek ik in de kerstborrel-orga commissie te zitten. Eerste meeting was al geweest, taken waren al verdeeldBeetje laat om dan nog nee te zeggen vond ik
.
Ik haat mensen zoals jijquote:Op maandag 18 november 2019 20:17 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik zeg dit omdat ik op de ochtend voor mijn vakantie deze week nog allerlei mails de deur uit heb gedaan met onder meer vergaderverzoeken en/of verzoeken om te reageren![]()
Dan oogst ik bij terugkomst.
Het is nooit te laat om uit een kerstwatdanook commissie te stappenquote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Teveel werk. Te lang onzekerheid voor al die mensen. Toen ik net terugkwam uit Malta bleek ik in de kerstborrel-orga commissie te zitten. Eerste meeting was al geweest, taken waren al verdeeldBeetje laat om dan nog nee te zeggen vond ik
.
Dan is er niet iets mis met jouw auto reply maar met jouw bedrijf.quote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
.
WAT!? Geenquote:
Ach ja ik had een half jaar geleden aangegeven dat het me wel leuk zou lijken en zo. En dat is ook wel zo. Alleen heb ik er nu even geen tijd voor eigenlijkquote:Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Als dat ongevraagd en ongewenst is, dan hadden ze het wat mij betreft kunnen uitzoeken
Ze hadden mij ineens ongevraagd bestuurslid van de personeelsvereniging gemaaktquote:Op maandag 18 november 2019 20:18 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
.
Kerstquote:Op maandag 18 november 2019 20:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is nooit te laat om uit een kerstwatdanook commissie te stappen [ link | afbeelding ]
quote:
De laatste 2 keren dat een werk-commissie een feestje organiseerde won ik wel een prijs.quote:
Gewoon voorstellen en ze anders inflexibele kutautisten noemenquote:Op maandag 18 november 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ach ja ik had een half jaar geleden aangegeven dat het me wel leuk zou lijken en zo. En dat is ook wel zo. Alleen heb ik er nu even geen tijd voor eigenlijkDus als ze kerst gewoon in maart doen vind ik het prima.
Commissieleden omkopen telt niet.quote:Op maandag 18 november 2019 20:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
De laatste 2 keren dat een werk-commissie een feestje organiseerde won ik wel een prijs.
Dus niet alle commissies zuigen
Ik heb wel collega's die gaan zeiken omdat ik het niet aan heb staan voor die ene dag per week dat ik er niet benquote:Op maandag 18 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens heb ik haat aan part-time werkende collega’s die standaard een OOO aan hebben staan op de dagen dat ze er niet zijn.
Als in:
Het is vandaag maandag, ik ben er dinsdag weer.
Het is vandaag woensdag, ik ben er donderdag weer.
Enzovoort
Stop met die mailbox vervuiling, voor heel dringende zaken bel ik je wel en hoor dan dat je er niet bent. En anders kan het prima een dagje wachten.
watquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb wel collega's die gaan zeiken omdat ik het niet aan heb staan voor die ene dag per week dat ik er niet ben
Opbokken, zo belangrijk is niks man
quote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee een mailtje van Cateven kijken
![]()
.... hmm hmm...
Oh of ik even met spoed ritselsnitsie bommedrop kassiepats wil regelen. Okee, kan ik in 5 minuten regelenIk ga gelijk mailen, zal ze blij mee zijn
"
"Hoi Cat! Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je!Fijn he?!
Love me!
"
"Beste mailer. Ik ben er de komende vier maanden niet wegens Kutsmoes76. Gegroet. Cat."![]()
KRIJG HET LAZARUS DE VOLGENDE KEER OOK MET JE "MET SPOED"
![]()
Ik zet er dan geen spoed bij meneer Flesquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
"Hee een mailtje van Cateven kijken
![]()
.... hmm hmm...
Oh of ik even met spoed ritselsnitsie bommedrop kassiepats wil regelen. Okee, kan ik in 5 minuten regelenIk ga gelijk mailen, zal ze blij mee zijn
"
"Hoi Cat! Ik heb het meteen in orde gemaakt voor je!Fijn he?!
Love me!
"
"Beste mailer. Ik ben er de komende vier maanden niet wegens Kutsmoes76. Gegroet. Cat."![]()
KRIJG HET LAZARUS DE VOLGENDE KEER OOK MET JE "MET SPOED":(
"Beste lezer, u hebt de boot gemist. Tot over vijf maanden, gr gr Frantic"quote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef FranticDJ het volgende:
toch blij dat ik niet echt van die reguliere (kantoor) werk perikelen heb
Ja dat zou je doenquote:Op maandag 18 november 2019 20:26 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik zet er dan geen spoed bij meneer Fles![]()
En als ik dat wel zou doen zou ik erbij zeggen dat ik het bij jou heb geparkeerd omdat ik mijn shit niet op orde had en nu vier maanden weg ben met een kutsmoes. En dat ik na die vier maanden graag met je overleg![]()
Ja echtquote:
Ik kreeg laatst telefonisch de vraag waarom ik niet via de berichtenfunctie in het EPD bereikbaar wasquote:Op maandag 18 november 2019 20:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja echt
Zorgmedewerkers![]()
En dan vooral medisch specialisten
Ik zeik over een hoop zaken maar hierin zijn wij het eensquote:Op maandag 18 november 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik heb wel collega's die gaan zeiken omdat ik het niet aan heb staan voor die ene dag per week dat ik er niet ben
Opbokken, zo belangrijk is niks man
Open en eerlijke communicatiequote:
Wat ik ook eens gehad hebquote:Op maandag 18 november 2019 20:26 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
En dat laatste dan ook terugmailen hè
quote:Op maandag 18 november 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
"Beste lezer, u hebt de boot gemist. Tot over vijf maanden, gr gr Frantic"
Telefonisch onbereikbaar zijn, opgelost!quote:Op maandag 18 november 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik kreeg laatst telefonisch de vraag waarom ik niet via de berichtenfunctie in het EPD bereikbaar was
quote:Op maandag 18 november 2019 20:29 schreef fietsie het volgende:
Ik kreeg laatst telefonisch de vraag waarom ik niet via de berichtenfunctie in het EPD bereikbaar was
quote:Op maandag 18 november 2019 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik ook eens gehad heb![]()
Komt een 2e lijns call binnen vanaf de helpdesk. Ik had nog wat meer info nodig, dus ik bel een half uurtje later terug naar de servicedesk voor die henk die die call gemaakt had. Dat ging zo:
Tuuut tuuut
"Helpdesk, met Piet."
- "Ey Piet, met Fles. $henk had call 12345 aangemeld, mag ik hem even?"
"Henk? Die werkt hier niet meer."
Whut![]()
Die was dus binnen dat half uur op staande voet ontslagenDidn't see that one coming
Uhuh, secretaresse kwam met draagbaar toestel aanwandelen. In onze werkkamer is geen vaste lijn.quote:Op maandag 18 november 2019 20:32 schreef Molo het volgende:
[..]
Telefonisch onbereikbaar zijn, opgelost!
quote:Op maandag 18 november 2019 20:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat ik ook eens gehad heb![]()
Komt een 2e lijns call binnen vanaf de helpdesk. Ik had nog wat meer info nodig, dus ik bel een half uurtje later terug naar de servicedesk voor die henk die die call gemaakt had. Dat ging zo:
Tuuut tuuut
"Helpdesk, met Piet."
- "Ey Piet, met Fles. $henk had call 12345 aangemeld, mag ik hem even?"
"Henk? Die werkt hier niet meer."
Whut![]()
Die was dus binnen dat half uur op staande voet ontslagenDidn't see that one coming
Komt het wel op neer. en dat zonder auto replyquote:Op maandag 18 november 2019 20:27 schreef Molo het volgende:
[..]
"Beste lezer, u hebt de boot gemist. Tot over vijf maanden, gr gr Frantic"
Hm ik vind het vooral prettig als mensen dat in hun mail handtekening zetten.quote:Op maandag 18 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens heb ik haat aan part-time werkende collega’s die standaard een OOO aan hebben staan op de dagen dat ze er niet zijn.
Als in:
Enzovoort
Stop met die mailbox vervuiling, voor heel dringende zaken bel ik je wel en hoor dan dat je er niet bent. En anders kan het prima een dagje wachten.
Heb ikquote:Op maandag 18 november 2019 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik vind het vooral prettig als mensen dat in hun mail handtekening zetten.
Mogen ze die OoO houden.
Precies. Heb ik ook.quote:Op maandag 18 november 2019 20:46 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hm ik vind het vooral prettig als mensen dat in hun mail handtekening zetten.
Mogen ze die OoO houden.
Ik echt niet hoor, daar heb ik teveel collega’s voor.quote:Op maandag 18 november 2019 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
Naar klanten ok.. maar intern weten je collega’s heus wel dat je parttime werkt.
quote:
Waarom stel je deze vraag?quote:
Nee, ernaastquote:Op maandag 18 november 2019 20:55 schreef fietsie het volgende:
[..]![]()
Nee hoorGroeit er mos tussen mijn hoorns?
Je hebt een PM (al even). Ik wacht nog op een datumquote:
Ik heb 70 collega’s. Die zowat allemaal parttime werken. Geen idee wie wanneer werkt. En ik verwacht ook niet van hen dat zij het van mij weten. Onze werkdagen zijn in het algemeen zo verdeeld dat men hooguit twee werkdagen achter elkaar vrij heeft. En daar is dus echt geen OOO voor nodig.quote:Op maandag 18 november 2019 20:49 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Naar klanten ok.. maar intern weten je collega’s heus wel dat je parttime werkt.
Ik ben nog aan het werk..quote:Op maandag 18 november 2019 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een PM (al even). Ik wacht nog op een datum
De afkorting daarvan is trouwens OOF. https://techcommunity.mic(...)t-an-OOO/ba-p/610191quote:
Daar zit je op te wachten? Dat haalde ik echt niet uit je ‘onzichtbaar’ postquote:Op maandag 18 november 2019 21:04 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hebt een PM (al even). Ik wacht nog op een datum
quote:
Nee, dat ging idd niet over de PM.quote:Op maandag 18 november 2019 21:07 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ik ben nog aan het werk..er wachten meerdere pms maar dat doe ik liever op de computer.. maar daar heb ik overdag geen tijd voor gehad
Maar hoe heeft dat te maken met je post? Dat ging toch niet over de pm
Dit ja!quote:Op maandag 18 november 2019 18:12 schreef zarGon het volgende:
[..]
Snel maar onvolledig of langzamer én meteen goed....
[..]
Voor:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na:Ik vind voor leuker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben zo'n parttimer en ik heb dus een collega die donderdagmiddag laat mailt met een voorstel en dan maandag mailt met "geen reactie, dus blijkbaar ok". En beide mails vind ik dan dinsdag, als ik er weer ben.quote:Op maandag 18 november 2019 20:22 schreef Cat-astrophe het volgende:
Als in:
Enzovoort
Mja bijzonder is dat he.quote:Op maandag 18 november 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:
Hebben jullie ook dat als er kruidnoten zijn, en er zit geen gesloten verpakking omheen, dat die dingen dan op moeten?
Nee. Totaal geen last van. Schuimpjes is een ander verhaal.quote:Op maandag 18 november 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:
Hebben jullie ook dat als er kruidnoten zijn, en er zit geen gesloten verpakking omheen, dat die dingen dan op moeten?
Taai taai.quote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Totaal geen last van. Schuimpjes is een ander verhaal.
Het zijn je ogen en mond op de tweede foto, denk ik.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh dat heb ik jaren niet kunnen eten maar sinds de grote tandrenovatie van dit voorjaar moet dat ook weer kunnenquote:
Daarvan ligt een open zakje in de keuken.quote:Op maandag 18 november 2019 21:27 schreef z80 het volgende:
[..]
Nee. Totaal geen last van. Schuimpjes is een ander verhaal.
Nu heb ik wel zin in schuimpjes.. bedanktquote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daarvan ligt een open zakje in de keuken.
Slechts eentje nemen lukte niet.. maar het zakje is ook niet leeg.
En kikkers en muizen?quote:Op maandag 18 november 2019 21:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nu heb ik wel zin in schuimpjes.. bedankt
quote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zijn je ogen en mond op de tweede foto, denk ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
quote:Op maandag 18 november 2019 21:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het zijn je ogen en mond op de tweede foto, denk ik.OmgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Sterkheidsbaas van alles.
Jouw collegaquote:Op maandag 18 november 2019 21:23 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben zo'n parttimer en ik heb dus een collega die donderdagmiddag laat mailt met een voorstel en dan maandag mailt met "geen reactie, dus blijkbaar ok". En beide mails vind ik dan dinsdag, als ik er weer ben.Echt gewoon 4 weken op een rij.
Toen ging de OOO aan.
Totaal niet herkenbaar.quote:Op maandag 18 november 2019 21:24 schreef fietsie het volgende:
Bij kikkers moet ik steeds terug denken aan Vietnam en Cambodja. Eerste land kleine complete gefrituurde kikkertjes. Tweede de lijfjes van het formaat kikker dat we hier ook kennen gevuld met kruiden van de bbq.quote:
Geloof dat ik 1x kikker geproeft heb. Toen ik nog heel klein was. Maar vind het er naar uitzien, zo'n kikkerlijkje en weet niet meer hoe het smaakte. Dus nee, laat maar.quote:Op maandag 18 november 2019 21:44 schreef z80 het volgende:
[..]
Bij kikkers moet ik steeds terug denken aan Vietnam en Cambodja. Eerste land kleine complete gefrituurde kikkertjes. Tweede de lijfjes van het formaat kikker dat we hier ook kennen gevuld met kruiden van de bbq.
Kikkerlikkerquote:Op maandag 18 november 2019 21:48 schreef FranticDJ het volgende:
Kikkerbillen
Veel te lang geleden...
Moeten ze wel echt goed EN vers zijn.quote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind eigenlijk ouderwetse, niet te harde klassieke pepernoten erg lekker. Maar zeldzaam.
Die grote bonkige deegdingen?quote:Op maandag 18 november 2019 21:52 schreef fietsie het volgende:
Ik vind eigenlijk ouderwetse, niet te harde klassieke pepernoten erg lekker. Maar zeldzaam.
Ja met die gekke hoekige vormenquote:Op maandag 18 november 2019 22:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Die grote bonkige deegdingen?
Trustequote:Op maandag 18 november 2019 22:01 schreef fietsie het volgende:
Mijn batterijtje is leeg; ineens koude rillingen.
Maar eens douchen en onder de wol. Komende dagen hoop werk-gedoe.
Oh, dat is laag.quote:Op maandag 18 november 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. Er is een jongen bij m'n ouders in 't dorp. Zit al heel z'n leven in een rolstoel, iedereen kent 'm, hij is met z'n fietsattachment altijd aan t fietsen door 't dorp en maakt altijd met iedereen een praatje.
Nu heeft een of andere onverlaat z'n gepersonaliseerde rolstoel gejat.
Laag. zeer laag.
Whut?!quote:Op maandag 18 november 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Wtf. Er is een jongen bij m'n ouders in 't dorp. Zit al heel z'n leven in een rolstoel, iedereen kent 'm, hij is met z'n fietsattachment altijd aan t fietsen door 't dorp en maakt altijd met iedereen een praatje.
Laag. zeer laag.
Wat een eikelsquote:Op maandag 18 november 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Laag. zeer laag.
Of ze begint door te krijgen hoeveel ze te verliezen heeft als ze blijft volhouden?quote:Op maandag 18 november 2019 22:13 schreef Blues het volgende:
Oh, de story van de coll. episode 469:
Ze heeft zich 'eroverheen' gezet en 'ze gaat ervoor' en ze wil weer graag met zijn allen door één deur. Supergezellige dag gehad met haar, ze vond zichzelf 'te star' en gaat het 'gewoon proberen allemaal'.
Wát heeft zij gegeten/gedaan/gesnoven afgelopen weekend
Maar als het écht zo is
Heb laatst nog zoiets gelezen van iemand uit Groningen of Assen.quote:Op maandag 18 november 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Laag. zeer laag.
Bah, bah, bahquote:Op maandag 18 november 2019 22:02 schreef FranticDJ het volgende:
Laag. zeer laag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |