maar ik ben net op het werk...quote:
ja, heerlijk.quote:
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?quote:Op maandag 18 november 2019 08:42 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, heerlijk.
En jij? nog wat leuks gedaan?
Heb je je vermaakt in Barcelona?quote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voelquote:Op maandag 18 november 2019 08:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Lekker gerelaxed of nog wat spannends gedaan?
Ik had vakantie vorige week, dus mijn weekend bestond vooral uit bijkomen van mijn vakantie
Lekkerquote:Op maandag 18 november 2019 08:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
niks spannend vooral relaxen en sporten. (wat ik nu ook wel een beetje aan mn benen voel)
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
Ik werd gebeld toen dat kon.quote:Op maandag 18 november 2019 08:59 schreef gianni61 het volgende:
blijkbaar heb ik het hele weekend niet naar mn mail gekeken
anders had ik wel gezien dat ik zaterdag al mn nieuwe bril had kunnen afhalen
ja, of na het werk maar even snel langs gaanquote:Op maandag 18 november 2019 09:04 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Oh dat is irritant! Nu pas komend weekend ophalen?
@:Ang3l wij zijn zaterdag bij Mis Amores geweest! En daarna ene drnakje bij Ginscal, maar tering wat is het duur daar.
dat had ook gekundquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |