abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 10 april 2020 @ 18:10:30 #251
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192555388
quote:
10s.gif Op vrijdag 10 april 2020 17:42 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, jij geeft natuurlijk toch nooit antwoord, dus ben ik zelf een beetje gaan zoeken.
Bravo zoals het hoort
quote:
Hoef je tegenwoordig niet meer voor naar de bibliotheek zoals je weet. Die DUMB of 'deep underground military basis' komt kennelijk voor het eerst voor in een UFO-samenzweringstheorie in de jaren 90, gepropageerd door een zekere Philip Schneider.
[..]
In underground wars komt er volgens mij niks naar boven over ufo's of van het beeldmateriaal wat ze laten zien van de DUMB's . Wel bijv een heel hoog hotel met liften aan de buitenkant . En alle locaties op de wereld met DUMbs en de namen ervan en welke al zijn ingenomen door de white hats en welke niet .
quote:
https://en.wikipedia.org/wiki/UFO_conspiracy_theory

Het vuurgevecht tussen de grey ones (buitenaardsen) en militairen waarbij 60 mensen werden gedood vond plaats op de Dulce base, een soortgelijke basis als Area 51. Die Schneider vogel was 1 van de 3 mensen die dit overleefde, alhoewel hij een been en drie vingers verloor. Grey ones schoten met een soort beamer zoals in Star Trek wordt gebruikt. Naar verluid allemaal hè. Dit lijkt me idd toch meer een vorm van 'controlled opposition'.

https://en.wikipedia.org/wiki/Dulce_Base

Vraag echter: dus QAnon is evt ook gerelateerd aan UFO's??? Maken de grey ones deel uit van de cabal? En vecht Trump niet alleen tegen de cabal dus, maar ook tegen de grey ones?
Jij bent de eerste die daarover begint . Wie weet wat er allemaal niet voor ons verborgen is gehouden . Het gerucht gaat dat er technologie voor ons verborgen is gehouden zoals een apparaat voor gratis energie en 6000 genezingen voor ziektes zoals kanker .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192555614
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:10 schreef Summers het volgende:

[..]

Bravo zoals het hoort
[..]

In underground wars komt er volgens mij niks naar boven over ufo's of van het beeldmateriaal wat ze laten zien van de DUMB's . Wel bijv een heel hoog hotel met liften aan de buitenkant . En alle locaties op de wereld met DUMbs en de namen ervan en welke al zijn ingenomen door de white hats en welke niet .
[..]

Jij bent de eerste die daarover begint . Wie weet wat er allemaal niet voor ons verborgen is gehouden . Het gerucht gaat dat er technologie voor ons verborgen is gehouden zoals een apparaat voor gratis energie en 6000 genezingen voor ziektes zoals kanker .
Er moet toch een soort 'Grote Universele samenzweringstheorie bestaan, lijkt me? Ik bedoel, mensen die in QAnon geloven, geloven ook vaak in allerlei andere conspiracies. Op zich dus niet vreemd dat bijv. via die DUMBs nu die hele UFO handel erbij komt?
I´m back.
  vrijdag 10 april 2020 @ 20:13:55 #253
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192557262
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 18:28 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Er moet toch een soort 'Grote Universele samenzweringstheorie bestaan, lijkt me? Ik bedoel, mensen die in QAnon geloven, geloven ook vaak in allerlei andere conspiracies. Op zich dus niet vreemd dat bijv. via die DUMBs nu die hele UFO handel erbij komt?
Je moet bij degene wezen die dat op wikipedia heeft geschreven maar bij Qanon heb ik er nog nooit over gehoord .. De cabal die een new world order wilt vind ik voorlopig wel groot genoeg .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 10 april 2020 @ 23:38:39 #254
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192560772
zoals aangegeven is het vandaag DJT dag en zijn de DC Grand Jury subpoenas geopend door Durham
  zaterdag 11 april 2020 @ 10:47:27 #255
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192564860
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 14:15 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Overigens nog een opmerking, en niet om te bagatelliseren, bij Epstein draait het om tienermeisjes. Rijke mannen met een smaak voor heel jonge meisjes is natuurlijk een vrij algemeen voorkomend verschijnsel. Er is ook sprake van 'Lolita'- eiland, afgeleid van de titel van het boek 'Lolita' van Nabokov, waarin het ook om een tienermeisje draait. Bij pedofilie draait het om kinderen in een stadium voor de seksuele volwassenheid.
"Minderjarige meisjes" is een volkomen accurate omschrijving, dus ik begrijp jouw mitsen en maren niet. Waar het over gaat, is dat mensen in een machtspositie, of het financieel, een bepaalde status of een vertrouwensrelatie betreft, misbruik maken van die positie ten koste van mensen die niet in zulke posities verkeren of kwetsbaar zijn. En dat dit met de mantel der liefde is bedekt of door andere wordt weggezet als conspiracy is bijna net zo laakbaar, want dit is in mijn optiek simpelweg enabling.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192565129
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2020 10:47 schreef dellipder het volgende:

[..]

"Minderjarige meisjes" is een volkomen accurate omschrijving, dus ik begrijp jouw mitsen en maren niet. Waar het over gaat, is dat mensen in een machtspositie, of het financieel, een bepaalde status of een vertrouwensrelatie betreft, misbruik maken van die positie ten koste van mensen die niet in zulke posities verkeren of kwetsbaar zijn. En dat dit met de mantel der liefde is bedekt of door andere wordt weggezet als conspiracy is bijna net zo laakbaar, want dit is in mijn optiek simpelweg enabling.
Is geen bagatellisering, dat zei ik er al bij, maar het was geen pedofilie.Er wordt van gemaakt dat het een pedofiel is, maar feitelijk is dat niet zo.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:03:04 #257
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192565164
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:38 schreef zomerindebol het volgende:
zoals aangegeven is het vandaag DJT dag en zijn de DC Grand Jury subpoenas geopend door Durham
Ik weet even niet wat DJT-dag is, maar wat je hier inbrengt is niet nieuws. Het is al een tijdje bekend dat het onderzoek naar de oorsprong van het FBI-onderzoek Crossfire Hurricane een strafrechtelijk onderzoek is geworden. Dit betekent dat openbaar aanklager John Durham aan het onderzoeken is of de feiten die hij in het voortraject heeft gevonden kan verbinden aan bepaalde personen om te bepalen of daarbij de wet is overtreden. Durham probeert informatie en feiten te verzamelen die hem helpt in het opbouwen van een zaak. En een openbaar aanklager heeft altijd al de mogelijkheden vanuit zijn autoriteit mensen of documenten te dagvaarden en een grand jury in te stellen. De grand jury heeft hij waarschijnlijk vorig jaar oktober/november al ingesteld.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:04:10 #258
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192565177
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:00 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Is geen bagatellisering, dat zei ik er al bij, maar het was geen pedofilie.Er wordt van gemaakt dat het een pedofiel is, maar feitelijk is dat niet zo.
Nogmaals ik heb een accurate omschrijving gegeven.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192565232
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 20:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Je moet bij degene wezen die dat op wikipedia heeft geschreven maar bij Qanon heb ik er nog nooit over gehoord .. De cabal die een new world order wilt vind ik voorlopig wel groot genoeg .
Nee, maar jij gelooft bijv. letterlijk in elke samenzweringstheorie die er bestaat toch? En veel van jouw medestanders ook. Dan ga je toch een beetje theoretiseren? Dan zou je toch verbanden kunnen leggen tussen de ene en andere samenzweringstheorie? En op die manier kunnen komen tot niet alleen dus die klassieke Grote Samenzweringstheorie, maar een bij wijze van spreke Grote Universele Samenzweringstheorie. Zoals men in de fysica opzoek is naar een Grand Unified Theory bijv. die theorieën omtrent zwaartekracht, sterke en zwakke kernbinding en electro-magnetica in zich kan verenigen. Of kan je dat abstractievermogen niet aan?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 11-04-2020 11:26:49 ]
I´m back.
pi_192565246
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:04 schreef dellipder het volgende:

[..]

Nogmaals ik heb een accurate omschrijving gegeven.
Ja, nou ja als je het woord pedofilie gebruikt dan hebben mensen daar het beeld bij van kinderlokkers en -verkrachters, maar die Epstein was dus niet in die zin een pedofiel, alhoewel hij zo wel wordt genoemd.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:21:06 #261
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192565412
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:10 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, nou ja als je het woord pedofilie gebruikt dan hebben mensen daar het beeld bij van kinderlokkers en -verkrachters, maar die Epstein was dus niet in die zin een pedofiel, alhoewel hij zo wel wordt genoemd.
Ik heb het woord pedofilie niet gebruikt, maar minderjarige meisjes en dit is een accurate omschrijving. Jouw verdediging tegen een bepaald beeld dat ik in elk geval niet heb ingebracht begint rare vormen aan te nemen.
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
pi_192565464
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:21 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik heb het woord pedofilie niet gebruikt, maar minderjarige meisjes en dit is een accurate omschrijving. Jouw verdediging tegen een bepaald beeld dat ik in elk geval niet heb ingebracht begint rare vormen aan te nemen.
Nee, akkoord, dat doe jij ook niet, maar dat woord wordt altijd gebruikt, dus toen ik er voor het eerst van hoorde had ik daar ene bepaalde idee bij, maar het ging dus om jonge tienermeisjes. Daar is ook een woord voor btw, kan het even niet vinden.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:32:47 #263
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192565555
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:08 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nee, maar jij gelooft bijv. letterlijk in elke samenzweringstheorie die er bestaat toch? En veel van jouw medestanders ook. Dan ga je toch een beetje theoretiseren? Dan zou je toch verbanden kunnen leggen tussen de ene en andere samenzweringstheorie? En op die manier kunnen komen tot niet alleen dus die klassieke Grote Samenzweringstheorie, maar een bij wijze van spreke Grote Universele Samenzweringstheorie. Zoals men in de fysica opzoek is naar een Grand Unified Theory bijv. die theorieën omtrent zwaartekracht, sterke en zwakke kernbinding en electro-magnetica in zich kan verenigen. Of kan je abstractievermogen dat niet aan?
Aangezien de politiek en de msm altijd liegen en zaken verdraaien en een realiteit weerspiegelen die een politieke agenda dienen in plaats van de waarheid , ben jij eigenlijk degene die in samenzweringstheorieen gelooft , dat het als waarheid word gebracht of dat jij ervan uitgaat dat men niet liegt maakt geen verschil .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192565671
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 april 2020 23:38 schreef zomerindebol het volgende:
zoals aangegeven is het vandaag DJT dag en zijn de DC Grand Jury subpoenas geopend door Durham
Ja, wat is dat DJT dag? Donald J. Trump dag, maar hoezo? Ik zag dat paar keer langs komen idd gisteren, met een fotootje uit de jaren 70 van Trump naast een auto waarop het nummerbord was gesoept naar 4-10-20, dus april 10th 2020. Zijn de massa-arrestaties begonnen dan? Ook internationaal worden er mensen opgepakt, zag ik bij een Q-adept btw.
I´m back.
pi_192565702
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:32 schreef Summers het volgende:

[..]

Aangezien de politiek en de msm altijd liegen en zaken verdraaien en een realiteit weerspiegelen die een politieke agenda dienen in plaats van de waarheid , ben jij eigenlijk degene die in samenzweringstheorieen gelooft , dat het als waarheid word gebracht of dat jij ervan uitgaat dat men niet liegt maakt geen verschil .
Ik ga er niet vanuit dat "men" niet liegt iig. Liegen is bijna tweede natuur van politici. En ik ga er ook niet vanuit dat de reguliere media het altijd bij het rechte eind hebben. Ik ga er ook niet vanuit dat je altijd alles weet of te weten komt over allerlei kwesties via de reguliere media. Dus ik weet niet precies wat je bedoelt eigenlijk. Mijn vraag is of je niet een Grote Universele Samenzweringstheorie kunt opzetten onderhand. Wat denk jij? Ik bedoel ook Terry (FvD) hanteert een samenzweringstheorie. Populisten zijn ook een onderdeel dus van die Grote Universele Samenzweringstheorie wat mij betreft.

[ Bericht 5% gewijzigd door Ryan3 op 11-04-2020 11:52:29 ]
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 11:52:08 #266
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192565747
quote:
2s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:03 schreef dellipder het volgende:

[..]

Ik weet even niet wat DJT-dag is, maar wat je hier inbrengt is niet nieuws. Het is al een tijdje bekend dat het onderzoek naar de oorsprong van het FBI-onderzoek Crossfire Hurricane een strafrechtelijk onderzoek is geworden. Dit betekent dat openbaar aanklager John Durham aan het onderzoeken is of de feiten die hij in het voortraject heeft gevonden kan verbinden aan bepaalde personen om te bepalen of daarbij de wet is overtreden. Durham probeert informatie en feiten te verzamelen die hem helpt in het opbouwen van een zaak. En een openbaar aanklager heeft altijd al de mogelijkheden vanuit zijn autoriteit mensen of documenten te dagvaarden en een grand jury in te stellen. De grand jury heeft hij waarschijnlijk vorig jaar oktober/november al ingesteld.
Ja het is oud nieuws dat men er mee bezig is , maar er was nog niet echt iets naar buiten gekomen over daadwerkelijke subpoenas.
DJT dag is donald j trump staat gelijk aan 10-4-20 . gewoon een mooie bijkomstigheid imo.
De zaken gaan nu eenmaal een stuk langzamer dan gewenst ,maar er is beweging,
En natuurlijk proberen de verdachten zoals een HRC de zaken de vertragen zoals ze nu ook niet een verklaring wil geven onder ede.
pi_192565777
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:52 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ja het is oud nieuws dat men er mee bezig is , maar er was nog niet echt iets naar buiten gekomen over daadwerkelijke subpoenas.
DJT dag is donald j trump staat gelijk aan 10-4-20 . gewoon een mooie bijkomstigheid imo.
De zaken gaan nu eenmaal een stuk langzamer dan gewenst ,maar er is beweging,
En natuurlijk proberen de verdachten zoals een HRC de zaken de vertragen zoals ze nu ook niet een verklaring wil geven onder ede.
Maar hoezo is 4-10-20 (Amerikaanse notatie hè, dus niet 10-4-20) DJT dag dan, hij is niet jarig bijv. dat is 14 juni. Ik zag wel iemand een verwijzing geven naar de bijbel hoofdstuk, paragraaf, vers.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:00:35 #268
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192565840
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:44 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ja, wat is dat DJT dag? Donald J. Trump dag, maar hoezo? Ik zag dat paar keer langs komen idd gisteren, met een fotootje uit de jaren 70 van Trump naast een auto waarop het nummerbord was gesoept naar 4-10-20, dus april 10th 2020. Zijn de massa-arrestaties begonnen dan? Ook internationaal worden er mensen opgepakt, zag ik bij een Q-adept btw.
hoe denk je dat een proces moet gebeuren om een zittende wereldwijde macht omver te gooien.
Dat gebeurt in stappen en kan nooit ineens gebeuren
Het probleem van de Q volgers waaronder ik is dat je maar een deel van de kennis hebt, en het dus vaak een gok is wat er gebeurt.

Maar geloof je zelf dan echt dat bv de Clintons geld hebben gekregen voor hun goede doelen van russen en SA onder er iets voor terug tte hoeven doen.

Ik heb altijd problemen om het uit te leggen en mijn excuses daarvoor ,maar mijn gedachten gaan nu eenmaal veel sneller dan mijn typen op een toetsenbord al ben ik daar zelfs vrij snel op.
En ik heb overigens ook het geluk dat ik daadwerkelijk echte bronnen heb i, alleen heeft een ander daar niets aan behalve mijn eigen becestiging.

Overigens gaat een vergelijk met fysica is al erg fout en onmogelijke
Geloof je bv in skull and bones of is dat ook een samenzwering volgens jou
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:13:52 #269
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192565972
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:47 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Ik ga er niet vanuit dat "men" niet liegt iig. Liegen is bijna tweede natuur van politici. En ik ga er ook niet vanuit dat de reguliere media het altijd bij het rechte eind hebben. Ik ga er ook niet vanuit dat je altijd alles weet of te weten komt over allerlei kwesties via de reguliere media. Dus ik weet niet precies wat je bedoelt eigenlijk. Mijn vraag is of je niet een Grote Universele Samenzweringstheorie kunt opzetten onderhand. Wat denk jij? Ik bedoel ook Terry (FvD) hanteert een samenzweringstheorie. Populisten zijn ook een onderdeel dus van die Grote Universele Samenzweringstheorie wat mij betreft.
Dat heb je al twee keer gevraagd en mijn antwoord is nog steeds hetzelfde dus de volgende keer geef ik er geen antwoord meer op .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192566059
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:13 schreef Summers het volgende:

[..]

Dat heb je al twee keer gevraagd en mijn antwoord is nog steeds hetzelfde dus de volgende keer geef ik er geen antwoord meer op .
Flauw hoor. Elke keer als iemand jouw een vraag stelt of een kritiekpuntje probeert aan te halen loop je gauw weg. Je wilt gewoon niet uitgedaagd worden in je standpunten of je weet dat het eigenlijk allemaal flauwekul is, want het weerstaat geen uitdaging.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:27:11 #271
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192566141
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:20 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Flauw hoor. Elke keer als iemand jouw een vraag stelt of een kritiekpuntje probeert aan te halen loop je gauw weg. Je wilt gewoon niet uitgedaagd worden in je standpunten of je weet dat het eigenlijk allemaal flauwekul is, want het weerstaat geen uitdaging.
Het is niet echt boeiend als iemands uitgangspunt vooroordelen zijn en alleen interesse heeft om zijn vooroordelen te bevestigen . Dan kan je net zo goed uit je neus peuteren , daar heb je nog meer voordeel aan . Als je echt iets wilt leren moet je je eigen kennis gaan re-evalueren . Een ander uitdagen is de makkelijkste weg .

[ Bericht 3% gewijzigd door Summers op 11-04-2020 12:32:19 ]
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192566267
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:00 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

hoe denk je dat een proces moet gebeuren om een zittende wereldwijde macht omver te gooien.
Dat gebeurt in stappen en kan nooit ineens gebeuren
Het probleem van de Q volgers waaronder ik is dat je maar een deel van de kennis hebt, en het dus vaak een gok is wat er gebeurt.

Maar geloof je zelf dan echt dat bv de Clintons geld hebben gekregen voor hun goede doelen van russen en SA onder er iets voor terug tte hoeven doen.

Ik heb altijd problemen om het uit te leggen en mijn excuses daarvoor ,maar mijn gedachten gaan nu eenmaal veel sneller dan mijn typen op een toetsenbord al ben ik daar zelfs vrij snel op.
En ik heb overigens ook het geluk dat ik daadwerkelijk echte bronnen heb i, alleen heeft een ander daar niets aan behalve mijn eigen becestiging.

Overigens gaat een vergelijk met fysica is al erg fout en onmogelijke
Geloof je bv in skull and bones of is dat ook een samenzwering volgens jou
Nou ja, hoe ik denk dat een zittende wereldwijde macht ten val gebracht moet worden is niet de vraag hè. QAnon adepten komen met deze stelling en ze hadden van stond af aan daar een bepaald vastomlijnde interpretatie over. Via The Great Awakening en The Storm. En die storm dat waren die inmiddels 100.000 sealed indictments. En jij zei gister dus dat ze begonnen waren om die sealed indictments voor een Grand Jury te brengen in Durham? Overigens zegt dat nog niets hè. Een Grand Jury bepaalt (via dus ook jurysysteem) of iemand kan worden aangeklaagd of niet, dus daar kan ook nog een negatief antwoord uit vallen. En wat ik gelezen had, zou het een soort Nacht van de Lange Messen worden, naar Hitlers afrekening met de SA-top en andere tegenstanders in 1934. Zo noemen sommigen QAnons dit ook letterlijk. Trump zou hiervoor ook de staat van beleg invoeren, dus dan is een Grand Jury ook niet nodig. Lieden als Hillary, Bill, Barry Soetero a.k.a. Barack Obama en zijn man Michelle (ja, ja voor QAnons is Michelle een man), Soros, een hele zwik Hollywood acteurs en actrices zouden voor een militair tribunaal gesleept worden en dan of in Quantanamo terecht komen of worden geëxecuteerd. Hierna treedt een soort eeuwigdurende vrede op onder een regime van de Trump familie. Dus hierna krijg je Donald jr., dan Ivank, dan die andere zoon, dan die griezel waar Ivank mee is getrouwd en dan Barron en daarna komt dan de volgende generatie weer aan de beurt.
I´m back.
pi_192566297
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:27 schreef Summers het volgende:

[..]

Het is niet echt boeiend als iemands uitgangspunt vooroordelen zijn en alleen interesse heeft om zijn vooroordelen te bevestigen . Dan kan je net zo goed uit je neus peuteren , daar heb je nog meer voordeel aan . Als je echt iets wilt leren moet je je eigen kennis gaan re-evalueren . Een ander uitdagen is de makkelijkste weg .
Hoe bedoel je vooroordelen? Ik ben vooral vanuit sociologische aspecten geïnteresseerd eigenlijk.
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 12:57:55 #274
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192566486
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:40 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Hoe bedoel je vooroordelen? Ik ben vooral vanuit sociologische aspecten geïnteresseerd eigenlijk.
Je bent 1 klomp vooroordelen , als je meer wilt weten over conspiracies moet je je gewoon gaan verdiepen net als ieder ander . Je verspild je tijd om andere redenen te zoeken en uit te sluiten dat bnw onderwerpen waar kunnen zijn . Wat je eigenlijk doet is jezelf ontlopen want als het echt waar is moet je je wereldbeeld aanpassen , daarom zoek je 100 andere wegen om het te verklaren behalve de enige weg om erachter te komen en dat is je erin verdiepen zonder vooroordelen .
Aangezien er maar 1 weg is help ik je niet door mee te wandelen op doodlopende wegen .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
pi_192566693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent 1 klomp vooroordelen , als je meer wilt weten over conspiracies moet je je gewoon gaan verdiepen net als ieder ander . Je verspild je tijd om andere redenen te zoeken en uit te sluiten dat bnw onderwerpen waar kunnen zijn . Wat je eigenlijk doet is jezelf ontlopen want als het echt waar is moet je je wereldbeeld aanpassen , daarom zoek je 100 andere wegen om het te verklaren behalve de enige weg om erachter te komen en dat is je erin verdiepen zonder vooroordelen .
Aangezien er maar 1 weg is help ik je niet door mee te wandelen op doodlopende wegen .
Beetje vreemde constatering hoor, dat ik me er niet in verdiep. Ik verdiep me er juist heel erg in, dat kun je toch zien, dat leg ik toch steeds uit? Ik ben niet wat je kunt noemen een 'pseudo-skepticus' die zich er niet in verdiept en alles gewoon meteen afwijst. Ik ben wat je een 'skepticus' kunt noemen, ik verdiep me er wel in en probeer dan te weerleggen of niet. Hangt samen met de 'epistemologie' die je gebruikt, volgens mij. Dus wanneer kun je aannemen dat iets waar is en dus kennis oplevert en wanneer kun je aannemen dat dit niet het geval is.

Jij zegt dat je niet alles wat in de reguliere media aanbod komt kunt vertrouwen (of althans niets eigenlijk), ik ben het daarmee eens (alhoewel niet in de sterke variant), dat leg ik hierboven uit, om ongeveer dezelfde redenen (ofschoon niet omdat er een cabal oid zou zijn). Jij hangt dan alternatieve theorieën aan, die je vervolgens wel gelooft. Maar wat mij betreft moet je die alternatieve theorieën net zo goed als alles wat in de reguliere media aanbod komt ook niet op hun blauwe ogen geloven natuurlijk. Daarvoor geldt hetzelfde als voor mainstream informatie wat mij betreft. En hoe verder een bepaalde alternatieve theorie van de dagelijkse werkelijkheid afstaat hoe hoger de lat ligt voor het bewijs zelfs, denk ik. Dan ben je echt kritisch en onafhankelijk bezig, niet als je zomaar een serie niet te bewijzen vreemde alternatieve theorieën aanhangt omdat je denkt dat wat de reguliere media ons voorschotelen niet klopt.

Maar goed, dat doe je niet en dus, ben ik bang, ben je helemaal geen kritisch, zelfstandig nadenkend persoon.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ryan3 op 11-04-2020 13:40:11 ]
I´m back.
  zaterdag 11 april 2020 @ 13:12:47 #276
469602 dellipder
Unwashed brains
pi_192566696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 11:52 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Ja het is oud nieuws dat men er mee bezig is , maar er was nog niet echt iets naar buiten gekomen over daadwerkelijke subpoenas.
DJT dag is donald j trump staat gelijk aan 10-4-20 . gewoon een mooie bijkomstigheid imo.
De zaken gaan nu eenmaal een stuk langzamer dan gewenst ,maar er is beweging,
En natuurlijk proberen de verdachten zoals een HRC de zaken de vertragen zoals ze nu ook niet een verklaring wil geven onder ede.
De subpoenas worden teveel gehypet. Ik bedoel dat als ik het goed begrijp, verwijs je naar het interview van Hannity en John Solomon? In elk geval een subpoena is een middel om een zaak rond te krijgen. Dit middel volgt uit het instellen van een grand jury panel. Het zou eerder vreemd zijn dat er niemand gedagvaard zou worden, want er was voldoende basis om het onderzoek op te schalen naar het strafrechtelijk.

[ Bericht 0% gewijzigd door dellipder op 12-04-2020 09:35:32 ]
Crooked Hillary
“Political correctness is tyranny with manners"-- Charlton Heston (1999)
"If Fascism Ever Comes To America, It Will Come In The Name Of Liberalism" -- Ronald Reagan (1975)
"Socialsm...feeling hungry and misrable with a friend" -- Common sense (2018)
  zaterdag 11 april 2020 @ 13:47:11 #277
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192567173
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2020 13:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje vreemde constatering hoor, dat ik me er niet in verdiep. Ik verdiep me er juist heel erg in, dat kun je toch zien, dat leg ik toch steeds uit? Ik ben niet wat je kunt noemen een 'pseudo-skepticus' die zich er niet in verdiept en alles gewoon meteen afwijst. Ik ben wat je een 'skepticus' kunt noemen, ik verdiep me er wel in en probeer dan te weerleggen of niet. Hangt samen met de 'epistemologie' die je gebruikt, volgens mij. Dus wanneer kun je aannemen dat iets waar is en dus kennis oplevert en wanneer kun je aannemen dat dit niet het geval is.

Jij zegt dat je niet alles wat in de reguliere media aanbod komt kunt vertrouwen (of althans niets eigenlijk), ik ben het daarmee eens (alhoewel niet in de sterke variant), dat leg ik hierboven uit, om ongeveer dezelfde redenen (ofschoon niet omdat er een cabal oid zou zijn). Jij hangt dan alternatieve theorieën aan, die je vervolgens wel gelooft. Maar wat mij betreft moet je die alternatieve theorieën net zo goed als alles wat in de reguliere media aanbod komt ook niet op hun blauwe ogen geloven natuurlijk. Daarvoor geldt hetzelfde als voor mainstream informatie wat mij betreft. En hoe verder een bepaalde alternatieve theorie van de dagelijkse werkelijkheid afstaat hoe hoger de lat ligt voor het bewijs zelfs, denk ik. Dan ben je echt kritisch en onafhankelijk bezig, niet als je zomaar een serie niet te bewijzen vreemde alternatieve theorieën aanhangt omdat je denkt dat wat de reguliere media ons voorschotelen niet klopt.

Maar goed, dat doe je niet en dus, ben ik bang, ben je helemaal geen kritisch, zelfstandig nadenkend persoon.
Als ik het maar begrijp en weet dat ik een kritisch zelfstandig denkend persoon ben , meer heb ik niet nodig . Het was toch maar een illusie dat je externe goedkeuring nodig had om te zijn wie je bent , dat geloof heb ik laten vallen _O_
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zaterdag 11 april 2020 @ 13:49:19 #278
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192567203
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:57 schreef Summers het volgende:

[..]

Je bent 1 klomp vooroordelen , als je meer wilt weten over conspiracies moet je je gewoon gaan verdiepen net als ieder ander . Je verspild je tijd om andere redenen te zoeken en uit te sluiten dat bnw onderwerpen waar kunnen zijn . Wat je eigenlijk doet is jezelf ontlopen want als het echt waar is moet je je wereldbeeld aanpassen , daarom zoek je 100 andere wegen om het te verklaren behalve de enige weg om erachter te komen en dat is je erin verdiepen zonder vooroordelen .
Aangezien er maar 1 weg is help ik je niet door mee te wandelen op doodlopende wegen .
:')

De enigen die als de dood zijn dat hun wereldbeeld in elkaar dondert zijn aluhoedjes.

De wereld zal eens geen theater van grote kosmische tegenstellingen zijn met duistere elites en oppermachtige boemannen...

... zo saai.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 april 2020 @ 13:58:21 #279
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192567307
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 13:49 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

:')

De enigen die als de dood zijn dat hun wereldbeeld in elkaar dondert zijn aluhoedjes.

De wereld zal eens geen theater van grote kosmische tegenstellingen zijn met duistere elites en oppermachtige boemannen...

... zo saai.
Wees dan tevreden en gelukkig dat jij de waarheid weet ^O^ Niemand hoeft door jullie gered te worden want andere mensen zijn weer tevreden en gelukkig met hun wereldbeeld .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  Beste debater 2022 zaterdag 11 april 2020 @ 14:03:23 #280
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192567371
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 13:58 schreef Summers het volgende:

[..]

Wees dan tevreden en gelukkig dat jij de waarheid weet ^O^ Niemand hoeft door jullie gered te worden want andere mensen zijn weer tevreden en gelukkig met hun wereldbeeld .
Een wereldbeeld gebaseerd op leugens, laster en karaktermoord. Oh, en een goede internetverbinding voor je 'research'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zaterdag 11 april 2020 @ 14:08:53 #281
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_192567465
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 14:03 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Een wereldbeeld gebaseerd op leugens, laster en karaktermoord. Oh, en een goede internetverbinding voor je 'research'.
Dat is jouw perceptie en niet de leidraad van je 7 miljard mede-aardbewoners .
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  zaterdag 11 april 2020 @ 16:56:24 #282
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192569526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou ja, hoe ik denk dat een zittende wereldwijde macht ten val gebracht moet worden is niet de vraag hè. QAnon adepten komen met deze stelling en ze hadden van stond af aan daar een bepaald vastomlijnde interpretatie over. Via The Great Awakening en The Storm. En die storm dat waren die inmiddels 100.000 sealed indictments. En jij zei gister dus dat ze begonnen waren om die sealed indictments voor een Grand Jury te brengen in Durham? Overigens zegt dat nog niets hè. Een Grand Jury bepaalt (via dus ook jurysysteem) of iemand kan worden aangeklaagd of niet, dus daar kan ook nog een negatief antwoord uit vallen. En wat ik gelezen had, zou het een soort Nacht van de Lange Messen worden, naar Hitlers afrekening met de SA-top en andere tegenstanders in 1934. Zo noemen sommigen QAnons dit ook letterlijk. Trump zou hiervoor ook de staat van beleg invoeren, dus dan is een Grand Jury ook niet nodig. Lieden als Hillary, Bill, Barry Soetero a.k.a. Barack Obama en zijn man Michelle (ja, ja voor QAnons is Michelle een man), Soros, een hele zwik Hollywood acteurs en actrices zouden voor een militair tribunaal gesleept worden en dan of in Quantanamo terecht komen of worden geëxecuteerd. Hierna treedt een soort eeuwigdurende vrede op onder een regime van de Trump familie. Dus hierna krijg je Donald jr., dan Ivank, dan die andere zoon, dan die griezel waar Ivank mee is getrouwd en dan Barron en daarna komt dan de volgende generatie weer aan de beurt.
pff je dwaalt wel erg af, je bent weer bezig interpretaties van mensen te geven die niet veel draagvlak hebben.
in feite is het dat je moet afwachten hoe het allemaal gaat lopen en intussen is het verstandig om zelf info uit te vogelen ipv na pappagaaien
ik probeer het grootste deel wat ik zie nog verder te checken en bewijzen te zoeken of iig zal er ergens een behoorlijke lijn in moeten zitten om het kloppend te kunnen krijgen.

Voor mij en dat geld in feite voor iedereen moeilijk om te weten in hoeverre je op de hoogte bent en wat je daadwerkelijk wil zien.
Bv van mensen die behoorlijk democrat zijn is het bekend dat men amper iets kijkt van de republican point of view , terwijl dat andersom wel is,
Daarom zie je dat de mafkezen hoofdzakelijk aan linkse kant zijn terwijl het onder de rechtse kan vrij rustig is op dat gebied.

Het is voornamlijk dankzij de media niet gezond om uit de kast te komen als trump stemmer
  zondag 12 april 2020 @ 13:27:50 #283
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192580387

Goed gemaakte documentaire, bijna 1.5 miljoen views in 2 dagen, ging al hard voordat Q hem gister noemde.
2019: The Great Awakening
  Beste debater 2022 zondag 12 april 2020 @ 14:46:02 #284
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192581370
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 16:56 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

pff je dwaalt wel erg af, je bent weer bezig interpretaties van mensen te geven die niet veel draagvlak hebben.
in feite is het dat je moet afwachten hoe het allemaal gaat lopen en intussen is het verstandig om zelf info uit te vogelen ipv na pappagaaien
ik probeer het grootste deel wat ik zie nog verder te checken en bewijzen te zoeken of iig zal er ergens een behoorlijke lijn in moeten zitten om het kloppend te kunnen krijgen.

Voor mij en dat geld in feite voor iedereen moeilijk om te weten in hoeverre je op de hoogte bent en wat je daadwerkelijk wil zien.
Bv van mensen die behoorlijk democrat zijn is het bekend dat men amper iets kijkt van de republican point of view , terwijl dat andersom wel is,
Daarom zie je dat de mafkezen hoofdzakelijk aan linkse kant zijn terwijl het onder de rechtse kan vrij rustig is op dat gebied.

Het is voornamlijk dankzij de media niet gezond om uit de kast te komen als trump stemmer
Uh ja, rustig aan de rechtse kant... Tea Party waanzin vergeten?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 12 april 2020 @ 22:46:00 #285
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192588594
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 april 2020 12:57 schreef Summers het volgende:

[..]

{ } als je meer wilt weten over conspiracies moet je je gewoon gaan verdiepen net als ieder ander . Je verspild je tijd om andere redenen te zoeken en uit te sluiten dat bnw onderwerpen waar kunnen zijn . Wat je eigenlijk doet is jezelf ontlopen want als het echt waar is moet je je wereldbeeld aanpassen , daarom zoek je 100 andere wegen om het te verklaren behalve de enige weg om erachter te komen en dat is je erin verdiepen zonder vooroordelen .
Aangezien er maar 1 weg is help ik je niet door mee te wandelen op doodlopende wegen .
mooi verwoord.
en gaat denk ik op voor veel fulltime 'debunkers' hier.
Informeer je zelf je zelf gewoon..breed...
als je het echt wilt weten.

en zoniet, ook prima, maar besteed je tijd dan lieveraan dingen waar je wél in gelooft, waarde aan hecht, passie voor hebt. (zou ik zeggen :-)
Lego, darten, macrame, pantomime, keelklank-zingen, paaldansen..
iets Leuks
Huig
pi_192588765
quote:
14s.gif Op zaterdag 11 april 2020 13:12 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Beetje vreemde constatering hoor, dat ik me er niet in verdiep. Ik verdiep me er juist heel erg in, dat kun je toch zien, dat leg ik toch steeds uit? Ik ben niet wat je kunt noemen een 'pseudo-skepticus' die zich er niet in verdiept en alles gewoon meteen afwijst. Ik ben wat je een 'skepticus' kunt noemen, ik verdiep me er wel in en probeer dan te weerleggen of niet. Hangt samen met de 'epistemologie' die je gebruikt, volgens mij. Dus wanneer kun je aannemen dat iets waar is en dus kennis oplevert en wanneer kun je aannemen dat dit niet het geval is.

Jij zegt dat je niet alles wat in de reguliere media aanbod komt kunt vertrouwen (of althans niets eigenlijk), ik ben het daarmee eens (alhoewel niet in de sterke variant), dat leg ik hierboven uit, om ongeveer dezelfde redenen (ofschoon niet omdat er een cabal oid zou zijn). Jij hangt dan alternatieve theorieën aan, die je vervolgens wel gelooft. Maar wat mij betreft moet je die alternatieve theorieën net zo goed als alles wat in de reguliere media aanbod komt ook niet op hun blauwe ogen geloven natuurlijk. Daarvoor geldt hetzelfde als voor mainstream informatie wat mij betreft. En hoe verder een bepaalde alternatieve theorie van de dagelijkse werkelijkheid afstaat hoe hoger de lat ligt voor het bewijs zelfs, denk ik. Dan ben je echt kritisch en onafhankelijk bezig, niet als je zomaar een serie niet te bewijzen vreemde alternatieve theorieën aanhangt omdat je denkt dat wat de reguliere media ons voorschotelen niet klopt.

Maar goed, dat doe je niet en dus, ben ik bang, ben je helemaal geen kritisch, zelfstandig nadenkend persoon.
Daar gaat het mis bij veel mensen, zo ook de persoon die je quote. Sommigen nemen alles wat via alternatieve media komt gelijk voor waarheid aan, het 5G gebeuren bijvoorbeeld.
  maandag 13 april 2020 @ 08:26:54 #287
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192592265
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 14:46 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Uh ja, rustig aan de rechtse kant... Tea Party waanzin vergeten?
Het gaat meer om het nu dan om 10 jaar geleden.
Want dan kan je wel door blijven gaan en het hebben over de slavendrijvers van een democraten
  maandag 13 april 2020 @ 09:33:30 #288
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_192592665
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:46 schreef Orwell het volgende:

[..]

mooi verwoord.
en gaat denk ik op voor veel fulltime 'debunkers' hier.
Informeer je zelf je zelf gewoon..breed...
als je het echt wilt weten.

en zoniet, ook prima, maar besteed je tijd dan lieveraan dingen waar je wél in gelooft, waarde aan hecht, passie voor hebt. (zou ik zeggen :-)
Lego, darten, macrame, pantomime, keelklank-zingen, paaldansen..
iets Leuks
mooi gevarieerd :D

BTW ik was me even wat aan het verdiepen in dit onderwerp.
en kwam dit tegen op wiki

Enkele prominente aanhangers van de complottheorie zijn actrice en comédienne Roseanne Barr en honkbalspeler Curt Schilling. Bekende personen als James Woods, Jenna Jameson en Mike Cernovich hebben in het openbaar hun interesse in het onderwerp getoond.

Roseanne was meen ik ooit President kandidaat green party.
James Woods, Jenna Jameson James woods ( een van de meest slimme mensen in hollywood) en dan een porno ster, die combi ook :D
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_192595892
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 13:27 schreef MangoTree het volgende:

Goed gemaakte documentaire, bijna 1.5 miljoen views in 2 dagen, ging al hard voordat Q hem gister noemde.
Nou krijgen we het hoor, dacht ik even, maar in feite gewoon bagger "docu", zelfde laken een pak, zoals altijd... Recap: meneer is een stuntman in Hollywood, krijgt een (niet eens levensbedreigende) verwonding, komt in een persoonlijke crisis terecht en gaat zogenaamd kritisch nadenken en enfin we krijgen veel zelfde onzin, die je altijd krijgt, over santanisme (wat alleen relevant is natuurlijk als je überhaupt in goden en duivels gelooft) dan wat dezelfde ouwe MK-ultra crap erin, die altijd weer wordt gebruikt (ooit 1 persoon om het leven gekomen met die LSD-experimenten, waar genoeg docu's over zijn, verder is dit project al heeeeel lang geleden gestopt, omdat het niet werkte net als allerlei andere bizarre experimenten) en dan komt-ie op debunked #pizzagate terecht (neem dit artikel op wikipedia als uitgangspunt: https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory en zoek vandaar verder) en vervolgens zegt de meneer dat-ie alleen wil werken aan mooie en lieve films in de industrie (want niet iedereen is slecht in Hollywood of bij de CIA). Groot segment van films uit Hollywood is juist mooi en lief, in de meeste Hollywood films overwint ook het "goede" en wordt het "kwade" gestraft, maar ja.... laat maar, eerste wat in deze docu zo'n beetje wordt gezegd: hoe weet je dat alles wat je ziet en hoort waar is... klopt en geldt zeker voor deze "docu" ook. Het is echt een sleets verhaal aan het worden wat het samenzweringsgilde steeds weer weet te fabriceren imho. Het blijft bij verdachtmakingen en een vage zondagschool wereldbeschouwing over krachten van het goede die strijden tegen krachten van het kwade.

[ Bericht 1% gewijzigd door Ryan3 op 13-04-2020 13:46:20 ]
I´m back.
  Beste debater 2022 maandag 13 april 2020 @ 14:13:54 #290
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192596541
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 08:26 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Het gaat meer om het nu dan om 10 jaar geleden.
Want dan kan je wel door blijven gaan en het hebben over de slavendrijvers van een democraten
Oh je hebt het over de Breckinridge-democraten. Interessant.

Wat vindt jij van de stelling van Breckinridge inzake slavernij? En hoe zou je dat koppelen aan de stelling aangaande mensenrechten zoals door Humphrey geformuleerd in 1948? Enige inzichten in hoe deze verandering in denken is gekomen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Beste debater 2022 maandag 13 april 2020 @ 14:17:08 #291
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192596585
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 13:37 schreef Ryan3 het volgende:

[..]

Nou krijgen we het hoor, dacht ik even, maar in feite gewoon bagger "docu", zelfde laken een pak, zoals altijd... Recap: meneer is een stuntman in Hollywood, krijgt een (niet eens levensbedreigende) verwonding, komt in een persoonlijke crisis terecht en gaat zogenaamd kritisch nadenken en enfin we krijgen veel zelfde onzin, die je altijd krijgt, over santanisme (wat alleen relevant is natuurlijk als je überhaupt in goden en duivels gelooft) dan wat dezelfde ouwe MK-ultra crap erin, die altijd weer wordt gebruikt (ooit 1 persoon om het leven gekomen met die LSD-experimenten, waar genoeg docu's over zijn, verder is dit project al heeeeel lang geleden gestopt, omdat het niet werkte net als allerlei andere bizarre experimenten) en dan komt-ie op debunked #pizzagate terecht (neem dit artikel op wikipedia als uitgangspunt: https://en.wikipedia.org/wiki/Pizzagate_conspiracy_theory en zoek vandaar verder) en vervolgens zegt de meneer dat-ie alleen wil werken aan mooie en lieve films in de industrie (want niet iedereen is slecht in Hollywood of bij de CIA). Groot segment van films uit Hollywood is juist mooi en lief, in de meeste Hollywood films overwint ook het "goede" en wordt het "kwade" gestraft, maar ja.... laat maar, eerste wat in deze docu zo'n beetje wordt gezegd: hoe weet je dat alles wat je ziet en hoort waar is... klopt en geldt zeker voor deze "docu" ook. Het is echt een sleets verhaal aan het worden wat het samenzweringsgilde steeds weer weet te fabriceren imho. Het blijft bij verdachtmakingen en een vage zondagschool wereldbeschouwing over krachten van het goede die strijden tegen krachten van het kwade.
Hulde... het is en blijft een infantiele wereld, die hele complotdenkerij.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 april 2020 @ 15:10:34 #292
273703 MangoTree
I wish I had...
pi_192597352
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:17 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Hulde... het is en blijft een infantiele wereld, die hele complotdenkerij.
De gedachtenpolitie :W
2019: The Great Awakening
pi_192597383
quote:
0s.gif Op zondag 12 april 2020 22:52 schreef illusions het volgende:

[..]

Daar gaat het mis bij veel mensen, zo ook de persoon die je quote. Sommigen nemen alles wat via alternatieve media komt gelijk voor waarheid aan, het 5G gebeuren bijvoorbeeld.
Klopt, eigenschap van veel complotteurs. Voor degenen die weer onderzoek doen naar complottheorieën en de complottheoriegemeenschap (en ik weet niet of dat inmiddels in de NLse academische wereld een volwaardige discipline is; indien niet zo, dan zou ik daar toch maar eens aan beginnen langzamerhand) is vervolgens de vraag of je prima facie iedere complottheorie van de hand moet wijzen en dus niet inhoudelijk moet onderzoeken, maar alleen voor wat betreft de consequenties mbt bijv. nationale veiligheid, of toch ook inhoudelijk. Ikzelf denk dat je de boel zeker inhoudelijk moet blijven bestuderen. We zien nu al dat 5G gelinkt wordt aan deze pandemie en dat mensen die 5G-4G masten aan het vernielen zijn. Je moet natuurlijk de gevolgen dus van die complottheorieën bestuderen maar ook de inhoud imho, om de beweegredenen van deze mensen te kunnen begrijpen.
I´m back.
  Beste debater 2022 maandag 13 april 2020 @ 15:18:23 #294
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192597475
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

De gedachtenpolitie :W
Ook die bestaat niet, hoe graag jij en je vriendjes, gehuld in de mantel van gewaand slachtofferschap, dat ook zouden willen.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 april 2020 @ 19:12:59 #295
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_192601331
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:10 schreef MangoTree het volgende:

[..]

De gedachtenpolitie :W
Jup en dan ook nog ene van the special forces - die hoog van de toren blaast alle truthers over 1 kam scheert met als bonus steeds moet benadrukken hoe infantiel ze zijn want hij heeft het bestudeerd en begrijpt de beweegredenen. Eigendunk stinkt.

[ Bericht 2% gewijzigd door SuperHartje op 13-04-2020 22:28:39 ]
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  Beste debater 2022 maandag 13 april 2020 @ 20:49:14 #296
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192603097
quote:
14s.gif Op maandag 13 april 2020 19:12 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Jup en dan ook nog ene van the special forces - die hoog van de toren blaast alle truthers over 1 kam scheert met als bonus steeds moet benadrukken hoe infantiel ze zijn want hij heeft het bestudeerd en begrijpt de beweegredenen. Eigendunk stinkt.
Wat een eer.

In tegenstelling tot complotters pleeg ik inderdaad eerst research te doen aleer ik met allerhande beweringen op de proppen kom.

Dat is overigens ook best christelijk; verder zal ik best falen als de pest, maar wanneer het karaktermoord betreft, en het vals beschuldigen van jan en alleman omdat jij zo nodig in een grote boze elite moet geloven is het tijd om je van weerwoord te dienen inderdaad.

Succes verder met je wel onderzochte, diepgaand bestudeerde kruistocht.

[ Bericht 7% gewijzigd door SuperHartje op 13-04-2020 22:28:18 ]
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 13 april 2020 @ 22:10:32 #297
153313 Orwell
aka Huig Molenaar
pi_192604510
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 15:18 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ook die bestaat niet, hoe graag jij en je vriendjes, gehuld in de mantel van gewaand slachtofferschap, dat ook zouden willen.
nice..
Leon de Winter?
Huig
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:21:13 #298
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192606500
quote:
0s.gif Op maandag 13 april 2020 14:13 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Oh je hebt het over de Breckinridge-democraten. Interessant.

Wat vindt jij van de stelling van Breckinridge inzake slavernij? En hoe zou je dat koppelen aan de stelling aangaande mensenrechten zoals door Humphrey geformuleerd in 1948? Enige inzichten in hoe deze verandering in denken is gekomen?
Nou ging het mij er voornamelijk om dat we het niet over een ver verleden hebben maar over nu, en dan ga je in feite nog verder het verleden in.
Trouwens over breckinridge zijn de experts het niet echt eens, dus daar kan je op dat gebied dan niet zoveel mee lijkt me.

Maar nogmaals het gaat over het nu en niet over de amerikaanse historie al is die wel interessant natuurlijk.
Ik zou zeggen maak een topic aan
  Beste debater 2022 dinsdag 14 april 2020 @ 00:21:52 #299
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_192606506
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 april 2020 00:21 schreef zomerindebol het volgende:

[..]

Nou ging het mij er voornamelijk om dat we het niet over een ver verleden hebben maar over nu, en dan ga je in feite nog verder het verleden in.
Trouwens over breckinridge zijn de experts het niet echt eens, dus daar kan je op dat gebied dan niet zoveel mee lijkt me.

Maar nogmaals het gaat over het nu en niet over de amerikaanse historie al is die wel interessant natuurlijk.
Ik zou zeggen maak een topic aan
Hoezo zijn de experts het niet eens over Breckinridge? Noem er eens een paar...
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  dinsdag 14 april 2020 @ 00:26:11 #300
476864 zomerindebol
de kortste weg
pi_192606537
quote:
10s.gif Op maandag 13 april 2020 09:33 schreef theguyver het volgende:

[..]

mooi gevarieerd :D

BTW ik was me even wat aan het verdiepen in dit onderwerp.
en kwam dit tegen op wiki

Enkele prominente aanhangers van de complottheorie zijn actrice en comédienne Roseanne Barr en honkbalspeler Curt Schilling. Bekende personen als James Woods, Jenna Jameson en Mike Cernovich hebben in het openbaar hun interesse in het onderwerp getoond.

Roseanne was meen ik ooit President kandidaat green party.
James Woods, Jenna Jameson James woods ( een van de meest slimme mensen in hollywood) en dan een porno ster, die combi ook :D
En vergeet niet dat ook de half broer van obama erin gelooft , kim dot com en ook de eigenaar van 8chan.
Oh en er zijn er nog veel meer.
Maar de hoeveelheid mensen wil overigens niets zeggen of iets waar is of niet.

Een hoop geouwehoer maar nog geen debunking van Q , wel van soms de conclusies die mensen trekken, wat gewoon ook vrij logisch is.
Maar als je gewoon goed kijkt zie je het gebeuren en dan kom je tot de conclusie dat het onmogelijk is dat trump en q niet verbonden zijn en dat het een militair gebeuren is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')