Is dat wat je voelt als je mij ziet postenquote:Op zondag 17 november 2019 22:04 schreef I het volgende:
[..]
Het bad is altijd ijskoud als ik daar een kijkje neem.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat wat je voelt als je mij ziet posten
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.quote:
Laten we er maar een feestje van maken danquote:Op zondag 17 november 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.
Martin Scorsesequote:Op zondag 17 november 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.
Die hoeft niet ongesteld te worden hoor.quote:
Ik doe het.quote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vraag hier even om een mening: is je borstharen scheren gay?
quote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeft niet ongesteld te worden hoor.
In principe verandert het niets aan jouw gevoelens voor mannenquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebtquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nee. Het is alleen gay als je op mannen valtquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nee jij loopt altijd wegXDquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee loop niet hand in hand.
@:fok-it @:elan
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe verandert het niets aan jouw gevoelens voor mannen
Spendeer je je tijd buiten FOK! op buzzfeed?quote:Op zondag 17 november 2019 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen gay als je op mannen valt
Smh toxic masculinity ook
Zo danquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee loop niet hand in hand.
@:fok-it @:elan
:Squote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rood schaamhaar is ook weer zoiets
Heb je een maagd gepaktquote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
borspierenquote:
Had die discussie met een collega die dat wel doet, ik zelf niet maar heb gewoon alleen haar op de borst maar ik heb nog nooit bedacht om het weg te halenquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebt
Roest aan de kullequote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Why i left buzzfeed"quote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spendeer je je tijd buiten FOK! op buzzfeed?
Als je maar paar donshaartjes hebt vind ik het beetje lame om te laten staan eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had die discussie met een collega die dat wel doet, ik zelf niet maar heb gewoon alleen haar op de borst maar ik heb nog nooit bedacht om het weg te halen
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebt
Genot die app.quote:
Ziet tie er toch weer wat groter uit hequote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.
Okseltjes, piemeltje
Mooi in balans hier, als je heel veel heb of idd bijna niets dan snap ik het welquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar paar donshaartjes hebt vind ik het beetje lame om te laten staan eigenlijkAls je een vachtje hebt en je vrouwtje vindt dat niet verkeerd, tsja gewoon laten staan dan
Niet meer.quote:
Hier alleen de pener en omgevingquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Ja jij hebt dat probleem nietquote:Op zondag 17 november 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet tie er toch weer wat groter uit he
Scheer je de peners in je omgeving ook?quote:
Heel slecht ditquote:
Nee toch geen seks lolquote:
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachenquote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.quote:
Lekker fris, lijkt ie groterquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteekquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachen
Omgeving van mijn eigen pener..quote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Ik ben fan van trimmenquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Wetenschappers gebruiken dit in 2020 om de intelligentie te bepalen, gefeliciteerd je bent het nieuwe wünderkindquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Nu maak je het grapje kapot, neem je verlies gewoon als een manquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omgeving van mijn eigen pener..
Man man man moet ik alles uit gaan leggen hier?
Het was oprecht maar ok dan nietquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteek
Net zo makkelijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was oprecht maar ok dan niet
quote:
Ooit was deze wel een grote hypequote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruikenquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeit mij weinig hoor, maar mijn zweet stinkt
Nee, als je nou had gezegd, goh goed begin, eerste avond meteen om je moeten lachen, dat biedt perspectief. Maar dit is een beetje meh mehquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem alleen je moederquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu maak je het grapje kapot, neem je verlies gewoon als een man
Die heb ik gelukkig gemist.quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ooit was deze wel een grote hype
Mag.quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag het wel gewoon kaal houden
Ga je dan ook altijd aan je eigen oksel ruiken?quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruiken
@GGMM is het hier niet mee eensquote:Op zondag 17 november 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil toch niet op een klein jongetje lijken daar beneden
Dit is niet mn eerste avond vriendquote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je nou had gezegd, goh goed begin, eerste avond meteen om je moeten lachen, dat biedt perspectief. Maar dit is een beetje meh meh
Je begint gewoon weer op 0 uiteraardquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet mn eerste avond vriend
Oquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint gewoon weer op 0 uiteraard
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja het is veel belangrijker wat kopje wil
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragielquote:
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik stop als ik mod van ELF, FEE of BNW mag zijn.
Geef het tijd om weer even aan het forum te wennenquote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat handmatige refresh systeem ook
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Geen iphone gelukkig dus die dikke reet kan geen kwaadquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Sommige vrouwen houden er van om vernederd te worden. Even uittestenquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?
quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja weet ook wel dat jij er al vuistdiep inzit
Er komt geen elfstedentocht johquote:
Ben zo weer weg helaaschquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Geef het tijd om weer even aan het forum te wennen
Post er überhaupt wel iemand in BNW?quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt geen elfstedentocht joh
En BNW zoeken we iemand die serieus is
En FEE heeft 2 goede mods.
Ik had erachter gezet sinds 2 weken, maar ik dacht ik haal het weg ook.quote:
quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Sommige vrouwen houden er van om vernederd te worden. Even uittesten
Kwa seks, toch niet verbaal?quote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net alsof ik niet serieus ben lolquote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Er komt geen elfstedentocht joh
En BNW zoeken we iemand die serieus is
En FEE heeft 2 goede mods.
I`m just the messengerquote:
Dat siert je. Ik neem dit mee in m'n nominatie overwegingen.quote:Op zondag 17 november 2019 22:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik had erachter gezet sinds 2 weken, maar ik dacht ik haal het weg ook.
Leuk dat jij hem alsnog maakt.
Zo werkt dat vaak niet, wij willen hier allemaal weg maar uiteindelijk begin je toch te spieken en voor je het weet ligt er weer een berichtje onder de previewquote:
Zal vast ook een kink zijn voor sommigenquote:
Gewoon lekker blijven afstoten en aantrekken hoorquote:Op zondag 17 november 2019 22:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ik niet. Is dat ook verdacht?quote:Op zondag 17 november 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ze is hier wel ineens veel minder, dat is wel verdacht
Het is al weer 10 jaar geleden dat ik dit account heb aangemaakt en toch kom ik soms weer even hallo zeggen en wat mensen boos maken. 112quote:Op zondag 17 november 2019 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Zo werkt dat vaak niet, wij willen hier allemaal weg maar uiteindelijk begin je toch te spieken en voor je het weet ligt er weer een berichtje onder de preview
Welke is het nouquote:Op zondag 17 november 2019 22:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Gewoon lekker blijven afstoten en aantrekken hoor
Ik herken jouw username wel, maar meer niet. Waarom bel je de politiequote:Op zondag 17 november 2019 22:28 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het is al weer 10 jaar geleden dat ik dit account heb aangemaakt en toch kom ik soms weer even hallo zeggen en wat mensen boos maken. 112
Geen probleem hahaquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef R-woud93 het volgende:
Ik wil iedereen hier ook even bedanken voor alle stemmen op mij, waardeer het
Ik wil de afgelopen 10 jaar terugquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik herken jouw username wel, maar meer niet. Waarom bel je de politie
Nice, had al m'n twijfels of het zou werken. Bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
En via de website van I ingevuld.
Krijg overigens sindsdien hele rare pop-ups
Daar zeg je me watquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik wil de afgelopen 10 jaar terug
Ik ookquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Als dat het enige is...quote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef GGMM het volgende:
En via de website van I ingevuld.
Krijg overigens sindsdien hele rare pop-ups
Waanbeelden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent sowieso verdacht, jij lag er al letterlijk op hier
Vooral beste FA ben ik erg benieuwd naar.quote:
Ik wou m'n stem-post eigenlijk gebruiken om dat topic te kicken wanneer het weer eens doodloopt, maar dat klinkt ook zo sneu.quote:
Om die mooie tijd hier weer opnieuw te kunnen beleven zekerquote:Op zondag 17 november 2019 22:29 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ik heb op jou gestemd maatquote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Vooral beste FA ben ik erg benieuwd naar.
Hopelijk creëert het geen rare sfeer tussen ons als hij de ander kiest.
At je ze voorheen koud?quote:Op zondag 17 november 2019 22:32 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee
Heb nu in dit huisje een magnetron
Is toch geen wedstrijd. Jullie staan allebei in mijn top 5!quote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zag ik ja, dat stel ik zeer op prijs.quote:
Ik ga dan echt aan mijzelf twijfelen als ie jou kiest hoor!quote:Op zondag 17 november 2019 22:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |