Nee toch geen seks lolquote:
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachenquote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.quote:
Lekker fris, lijkt ie groterquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.
Okseltjes, piemeltje
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteekquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachen
Omgeving van mijn eigen pener..quote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Ik ben fan van trimmenquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.
Okseltjes, piemeltje
Wetenschappers gebruiken dit in 2020 om de intelligentie te bepalen, gefeliciteerd je bent het nieuwe wünderkindquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Nu maak je het grapje kapot, neem je verlies gewoon als een manquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omgeving van mijn eigen pener..
Man man man moet ik alles uit gaan leggen hier?
Het was oprecht maar ok dan nietquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteek
Net zo makkelijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was oprecht maar ok dan niet
quote:
Ooit was deze wel een grote hypequote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruikenquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeit mij weinig hoor, maar mijn zweet stinkt
Nee, als je nou had gezegd, goh goed begin, eerste avond meteen om je moeten lachen, dat biedt perspectief. Maar dit is een beetje meh mehquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Neem alleen je moederquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Nu maak je het grapje kapot, neem je verlies gewoon als een man
Die heb ik gelukkig gemist.quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
[..]
Ooit was deze wel een grote hype
Mag.quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag het wel gewoon kaal houden
Ga je dan ook altijd aan je eigen oksel ruiken?quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruiken
@GGMM is het hier niet mee eensquote:Op zondag 17 november 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil toch niet op een klein jongetje lijken daar beneden
Dit is niet mn eerste avond vriendquote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je nou had gezegd, goh goed begin, eerste avond meteen om je moeten lachen, dat biedt perspectief. Maar dit is een beetje meh meh
Je begint gewoon weer op 0 uiteraardquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
[..]
Dit is niet mn eerste avond vriend
Oquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint gewoon weer op 0 uiteraard
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja het is veel belangrijker wat kopje wil
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragielquote:
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik stop als ik mod van ELF, FEE of BNW mag zijn.
Geef het tijd om weer even aan het forum te wennenquote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat handmatige refresh systeem ook
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Geen iphone gelukkig dus die dikke reet kan geen kwaadquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Sommige vrouwen houden er van om vernederd te worden. Even uittestenquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |