Mag.quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij mag het wel gewoon kaal houden
Ga je dan ook altijd aan je eigen oksel ruiken?quote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruiken
@GGMM is het hier niet mee eensquote:Op zondag 17 november 2019 22:20 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Je wil toch niet op een klein jongetje lijken daar beneden
Dit is niet mn eerste avond vriendquote:Op zondag 17 november 2019 22:19 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee, als je nou had gezegd, goh goed begin, eerste avond meteen om je moeten lachen, dat biedt perspectief. Maar dit is een beetje meh meh
Je begint gewoon weer op 0 uiteraardquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was oprecht maar ok dan niet
[..]
Dit is niet mn eerste avond vriend
Oquote:Op zondag 17 november 2019 22:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je begint gewoon weer op 0 uiteraard
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ja het is veel belangrijker wat kopje wil
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragielquote:
Laat die droom maar varen, maat.quote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik stop als ik mod van ELF, FEE of BNW mag zijn.
Geef het tijd om weer even aan het forum te wennenquote:Op zondag 17 november 2019 22:22 schreef Dromenvangertje het volgende:
Dat handmatige refresh systeem ook
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?quote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Geen iphone gelukkig dus die dikke reet kan geen kwaadquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou ik maar mee oppassen met die dikke reet. Telefoontjes zijn fragiel
Sommige vrouwen houden er van om vernederd te worden. Even uittestenquote:Op zondag 17 november 2019 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nou alweer random vrouwen te beledigen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |