Is dat wat je voelt als je mij ziet postenquote:Op zondag 17 november 2019 22:04 schreef I het volgende:
[..]
Het bad is altijd ijskoud als ik daar een kijkje neem.
Dat zijn jouw woorden.quote:Op zondag 17 november 2019 22:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Is dat wat je voelt als je mij ziet posten
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.quote:
Laten we er maar een feestje van maken danquote:Op zondag 17 november 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.
Martin Scorsesequote:Op zondag 17 november 2019 22:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja. Net als dat er vast iemand jarig is vandaag.
Die hoeft niet ongesteld te worden hoor.quote:
Ik doe het.quote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ik vraag hier even om een mening: is je borstharen scheren gay?
quote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Die hoeft niet ongesteld te worden hoor.
In principe verandert het niets aan jouw gevoelens voor mannenquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebtquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nee. Het is alleen gay als je op mannen valtquote:Op zondag 17 november 2019 22:09 schreef R-woud93 het volgende:
Nee jij loopt altijd wegXDquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee loop niet hand in hand.
@:fok-it @:elan
Gelukkigquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
In principe verandert het niets aan jouw gevoelens voor mannen
Spendeer je je tijd buiten FOK! op buzzfeed?quote:Op zondag 17 november 2019 22:11 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee. Het is alleen gay als je op mannen valt
Smh toxic masculinity ook
Zo danquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Nee loop niet hand in hand.
@:fok-it @:elan
:Squote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Rood schaamhaar is ook weer zoiets
Heb je een maagd gepaktquote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
borspierenquote:
Had die discussie met een collega die dat wel doet, ik zelf niet maar heb gewoon alleen haar op de borst maar ik heb nog nooit bedacht om het weg te halenquote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebt
Roest aan de kullequote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
"Why i left buzzfeed"quote:Op zondag 17 november 2019 22:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Spendeer je je tijd buiten FOK! op buzzfeed?
Als je maar paar donshaartjes hebt vind ik het beetje lame om te laten staan eigenlijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:13 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Had die discussie met een collega die dat wel doet, ik zelf niet maar heb gewoon alleen haar op de borst maar ik heb nog nooit bedacht om het weg te halen
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.quote:Op zondag 17 november 2019 22:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ligt er beetje aan hoeveel borsthaar je hebt
Genot die app.quote:
Ziet tie er toch weer wat groter uit hequote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik ben sowieso wel van het scheren hoor.
Okseltjes, piemeltje
Mooi in balans hier, als je heel veel heb of idd bijna niets dan snap ik het welquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je maar paar donshaartjes hebt vind ik het beetje lame om te laten staan eigenlijkAls je een vachtje hebt en je vrouwtje vindt dat niet verkeerd, tsja gewoon laten staan dan
Niet meer.quote:
Hier alleen de pener en omgevingquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Ja jij hebt dat probleem nietquote:Op zondag 17 november 2019 22:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ziet tie er toch weer wat groter uit he
Scheer je de peners in je omgeving ook?quote:
Heel slecht ditquote:
Nee toch geen seks lolquote:
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachenquote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.quote:
Lekker fris, lijkt ie groterquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteekquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Ok eerste en laatste keer dat ik om een van je posts moet lachen
Omgeving van mijn eigen pener..quote:Op zondag 17 november 2019 22:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Scheer je de peners in je omgeving ook?
Ik ben fan van trimmenquote:Op zondag 17 november 2019 22:14 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Okseltjes, piemeltje
Wetenschappers gebruiken dit in 2020 om de intelligentie te bepalen, gefeliciteerd je bent het nieuwe wünderkindquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Nu maak je het grapje kapot, neem je verlies gewoon als een manquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Omgeving van mijn eigen pener..
Man man man moet ik alles uit gaan leggen hier?
Het was oprecht maar ok dan nietquote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jezus wat is dit nou weer voor negatieve insteek
Net zo makkelijkquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Het was oprecht maar ok dan niet
quote:
Ooit was deze wel een grote hypequote:Op zondag 17 november 2019 22:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sorry, maar dit vind ik niet zo grappig.
Ik vind mijn eigen zweet altijd best oké ruikenquote:Op zondag 17 november 2019 22:18 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Boeit mij weinig hoor, maar mijn zweet stinkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |