Ach zoquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
Kapsalon met knoflook ~5 euro bij de lokale turk of egyptenaar friet onderop met een laag shwama bovenop en wat sla dat niemand opeet
Nuchter zijnquote:
Vergeet de gouda kaas niet.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
Kapsalon met knoflook ~5 euro bij de lokale turk of egyptenaar friet onderop met een laag shwama bovenop en wat sla dat niemand opeet
Tja, je kunt niet adoreren wat je niet kent.quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet kappa knoffo adorerenculinair barbaar
niet 24/7 met een biergordel vol met blikken gladiator rond lopenquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:18 schreef marc0871 het volgende:
Heb je een plaatje van een typische Kapsalon
Kost maar 5 euro.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:41 schreef Nismo91 het volgende:
@:wollah
@:wielrennerdt
@:mikeytt
Deze arme knul heeft nog nooit een kappa knoffo geklapt
quote:Op zondag 17 november 2019 00:26 schreef Broeder_Jacob het volgende:
Kapsalon knoflook is echt typisch van die gore ranzige rotzooi die je alleen in je lichaam stopt als je in de verste verte geen greintje zelfrespect hebt en jezelf echt diep, diep haat.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:41 schreef Nismo91 het volgende:
@:wollah
@:wielrennerdt
@:mikeytt
Deze arme knul heeft nog nooit een kappa knoffo geklapt
Denken dat ik nog nooit een kappa knoffo heb geklaptquote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:58 schreef polderturk het volgende:
[..]
Kost maar 5 euro.
Als ik je had gekend had ik je wel getrakteerd.
Sla is lekkerquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
Waarvan de geslachtsziekte die daardoor is ontstaan de mensen die hierover topics openen heeft besmet. Leid blijkbaar tot een hersenbeschadiging.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:17 schreef Rozevla het volgende:
Kappa knoffo is groepsverkrachting in een Turks bejaardentehuis.
Hoe eet je dat eigenlijk? Prik je alle verschillende ingrediënten aan je vork en doe je dat dan in 1 keer in je mond of eet je alles apart?quote:Op zondag 17 november 2019 00:26 schreef Broeder_Jacob het volgende:
Kapsalon knoflook is echt typisch van die gore ranzige rotzooi die je alleen in je lichaam stopt als je in de verste verte geen greintje zelfrespect hebt en jezelf echt diep, diep haat.
[ afbeelding ]
Bedankt voor de kick, wollah.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 19:38 schreef polderturk het volgende:
Als ik kapsalon google, dan krijg ik alleen foto's van het gerecht in plaats van een plek waar je je haren kan laten knippen.
Is jouw google stuk?quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:08 schreef marc0871 het volgende:
Klacht; ik weet niet wat Kappa Knoffo is
Ik zie Rotterdam over de polder liggen en Zoetermeer ligt aan de andere kant van de A12.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 20:36 schreef Oostblokkert het volgende:
Kappa knoffo niet herkennen is het wel duidelijk dat je nooit in de randstad bent geweest.
Ik denk dat ik andere dingen lekker vind dan jij.quote:Op zaterdag 1 februari 2020 21:24 schreef Hallojo het volgende:
Wie kappa knoffo niet kent heeft nog nooit lekker gegeten.
Het moet ook eigenlijk kappa knoffo samba zijn.quote:Op zondag 2 februari 2020 03:28 schreef Fer het volgende:
Kappa knoffo
Alsof die zooi te hachelen is zonder knoflooksaus.
Deze boy WEET !!!quote:Op zondag 2 februari 2020 10:23 schreef switchboy het volgende:
De echte bazen weten dat je dit gerecht met extra kaas en sambal naast de knoflooksaus dient te eten.
Kan je het hele weekend op teren en het werkt goed tegen katers.
Dus spot je iemand zonder sambal, heb je te maken met een amateur, een poser zogezegd.
Eigenlijk moet je dit godenvoedsel ook het best in Rotterdam eten. Wij hebben het tenslotte uitgevonden.
Spot je een turk die het spelt als kabsalon, käpsalon, capsalön of kapsalön of en variant heb je te maken met namaak.
quote:Op zaterdag 16 november 2019 21:26 schreef PausNicolaas het volgende:
Niet kappa knoffo adorerenculinair barbaar
denken dat men in rotterdam iets kan uitvindenquote:Op zondag 2 februari 2020 10:23 schreef switchboy het volgende:
De echte bazen weten dat je dit gerecht met extra kaas en sambal naast de knoflooksaus dient te eten.
Kan je het hele weekend op teren en het werkt goed tegen katers.
Dus spot je iemand zonder sambal, heb je te maken met een amateur, een poser zogezegd.
Eigenlijk moet je dit godenvoedsel ook het best in Rotterdam eten. Wij hebben het tenslotte uitgevonden.
Spot je een turk die het spelt als kabsalon, käpsalon, capsalön of kapsalön of en variant heb je te maken met namaak.
Kappa Knoffo 4ever.quote:Op woensdag 5 februari 2020 14:55 schreef SebbeSwensje het volgende:
De gimmick moet echt dood gewoon, hoe eerder hoe beter
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de English Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Fer het volgende:
Bestelde laatst bij snackbar met Chinese eigenaar. Die verstond iets anders toen kapsalon zei.
Dit kreeg ik
[ afbeelding ]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de Hollandse Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de English Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:
[ afbeelding ]
Ze zijn de kaas vergetenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de Hollandse Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:
[ afbeelding ]
Daar ben ik in 2009 voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef very het volgende:
Jaffa, daar waar je je kappa knoffo op een bord mag verwachten![]()
[ afbeelding ]
Sambal van de snackturk.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het moet ook eigenlijk kappa knoffo samba zijn.
Een potje sambal oelek uit de supermarkt is nog hemels in vergelijking met de sambal van de snackturk. Zij serveren eerder dit spul:quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar krijg je ook gewoon: KLB / Sambal Oelek
Maak daar maar 7+ euro vanquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |