Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de English Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:22 schreef Fer het volgende:
Bestelde laatst bij snackbar met Chinese eigenaar. Die verstond iets anders toen kapsalon zei.
Dit kreeg ik
[ afbeelding ]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de Hollandse Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:quote:Op dinsdag 8 september 2020 17:26 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de English Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:
[ afbeelding ]
Ze zijn de kaas vergetenquote:Op dinsdag 8 september 2020 17:35 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Iets soortgelijks had ik laatst ook. Ik bestelde uit nieuwsgierigheid de Hollandse Kapsalon en toen kreeg ik dit voorgeschoteld:
[ afbeelding ]
Daar ben ik in 2009 voor het laatst geweestquote:Op dinsdag 8 september 2020 16:31 schreef very het volgende:
Jaffa, daar waar je je kappa knoffo op een bord mag verwachten![]()
[ afbeelding ]
Sambal van de snackturk.quote:Op zondag 2 februari 2020 10:19 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Het moet ook eigenlijk kappa knoffo samba zijn.
Een potje sambal oelek uit de supermarkt is nog hemels in vergelijking met de sambal van de snackturk. Zij serveren eerder dit spul:quote:Op dinsdag 8 september 2020 20:57 schreef Nine. het volgende:
[..]
Daar krijg je ook gewoon: KLB / Sambal Oelek
Maak daar maar 7+ euro vanquote:Op zaterdag 16 november 2019 21:10 schreef Quotidien het volgende:
Kapsalon met knoflook ~5 euro bij de lokale turk of egyptenaar friet onderop met een laag shwama bovenop en wat sla dat niemand opeet
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |