Oh ja? Leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Gisteren bij Glow was er ook nog een bijrol voor de rubiks kubus
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:27 schreef Dr_Flash het volgende:
Die bovenste kan trouwens niet. Groen en blauw kunnen nooit aan hetzelfde blokje zitten. Geel en wit ook niet
Wel lief.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:44 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Bweh ik ben verschillende maaltijden aan het maken voor mijn vader voor de komende week morgen gaat daar de keuken eruit en gaan ze heel de boel verbouwen. Ze zitten dus twee weken zonder keuken.
Mijn moeder komt bij ons logeren zolang. Want dat gaat echt niet met haar en al die bouw mensen.
Volgende week mag dit nog een meer joy
Wat liefquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En ik zag dat iemand je heeft genomineerd voor beste/leukste crewlid op heel FOK!
Nja ik snap het ook niet. De Iglo Ping & Klaar maaltijden zijn voor de helft van de prijs veel smakelijker. En worden ook gratis thuisgebracht.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:38 schreef Candaasje het volgende:
Ik heb toch menig kant en klaar prutje gegeten, maar van jouw eten wordt ik ook niet enthousiast Fles.
Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:47 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wel lief.
Hier komen mijn ouders de komende 2 weken bij ons douchen omdat ze een nieuwe badkamer krijgen.
Fijn als je zo je ouders kan helpenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:50 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh ja is wel fijn als ze dan toch kunnen douchen he.
Mijn ouders wonen aan de andere kant van Brabant dus probeer ze op deze manier te helpen en mijn vader zijn handen vrij te maken door ons mam in huis te nemen...
Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:52 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Fijn als je zo je ouders kan helpen
Mijn ouders wonen 3 huizen verderop dus dat is helemaal makkelijk.
Nee, want ze durven niet zo maar langs te komenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:53 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh wauw dat is dichtbij.. Is dat soms niet te dicht bij?
Onee, dat willen wij echt niet en dat snappen ze goed.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ah dat scheelt wel weer.
Mijn schoonouders wonen aan de andere kant van het dorp en vooral mijn schoonvader heeft er een handje van om soms ineens op de stoep te staan.. Ik hekel dat echt.
Snieklaas is ook nog niet in het landquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef Barreltje het volgende:
Gedicht is klaar.. de letters liggen ook klaar.. alleen heeft niet iedereen zn schoen neergezet..
Mijn moeder is te oud om nog een kind te krijgen hoor.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:59 schreef derLudolf het volgende:
Gratis oppas om de hoek kan handig zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |