@haags_kwartiertjequote:
Ha die Limoe, daar ben je! Waar was je al die tijd? @haags_kwartiertje Haga is ook zoek tegenwoordig.quote:
Hoeveel @Limoentjuh s zijn er in al die tijd geplaatst?quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Limoe, daar ben je! Waar was je al die tijd? @:haags_kwartiertje Haga is ook zoek tegenwoordig.
Hoe is het verder met je?
Ja, en vergeet niet die mooie pasfoto's van @Limoentjuhquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel @:limoentjuh s zijn er in al die tijd geplaatst?
Jah, daar was niks mis mee!quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:28 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, en vergeet niet die mooie pasfoto's van @:limoentjuh
Ja, maar zelfs haar haar is limoengroenquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, daar was niks mis mee!Zat alleen wel steeds veel tijd tussen dat er weer eentje gepost werd.
Ik had alleen altijd gedacht dat ze een brunette was!
Stokmeisterquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
Ja, maar zelfs haar haar is limoengroen
Mooi! Hoe is het daar in Belgica?quote:
Huisje gaat niet door, lang verhaal. Maar ben er niet verdrietig omquote:Op vrijdag 15 november 2019 21:00 schreef stokj het volgende:
[..]
Mooi! Hoe is het daar in Belgica?![]()
Met mij gaat het zoals gewoonlijk. Kan natuurlijk altijd beter.
Jammer om te horen dat het niet door is gegaan.quote:Op vrijdag 15 november 2019 21:34 schreef Kopjechino het volgende:
[..]
Huisje gaat niet door, lang verhaal. Maar ben er niet verdrietig om
quote:
Ha die meneer HoSquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:17 schreef stokj het volgende:
[..]
Ha die Limoe, daar ben je! Waar was je al die tijd? @:haags_kwartiertje Haga is ook zoek tegenwoordig.
Hoe is het verder met je?
936quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Hoeveel @:limoentjuh s zijn er in al die tijd geplaatst?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:29 schreef ToT het volgende:
[..]
Jah, daar was niks mis mee!Zat alleen wel steeds veel tijd tussen dat er weer eentje gepost werd.
Ik had alleen altijd gedacht dat ze een brunette was!
Nee, ik heb momenteel paars haarquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:34 schreef stokj het volgende:
[..]
Ja, maar zelfs haar haar is limoengroen
Pics?quote:Op zaterdag 16 november 2019 06:58 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]
[..]
Nee, ik heb momenteel paars haar
Ja dat is lekker makkelijk. Ik heb jou niet op Whatsappquote:
quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ja dat is lekker makkelijk. Ik heb jou niet op Whatsapp![]()
Ik heb dat vroeger gehadquote:Op zaterdag 16 november 2019 08:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]maakte ook maar een grapje, heb geen paars haar joh. Wilde dat vroeger wel altijd hebben
Aubergine paars?quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:21 schreef Mickytjuh het volgende:
Niet super fel, richting het donkere.
Maar wel echt paars.
Had gekund toch. Gewoon nemenquote:Op zaterdag 16 november 2019 08:19 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]maakte ook maar een grapje, heb geen paars haar joh. Wilde dat vroeger wel altijd hebben
Exact!quote:
Is nog uit het rolletjes tijdperk.quote:Op zaterdag 16 november 2019 08:24 schreef Limoentjuh het volgende:
[..]jaaaa dat is zooo mooi. Heb je daar nog oude foto’s van ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |