Was het maar zo'n feestquote:
Het is een abessijnquote:
quote:Op donderdag 14 november 2019 22:27 schreef golfer het volgende:
Onze Xena heeft ook het luisterboek ontdekt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fijn he!quote:Op vrijdag 15 november 2019 06:31 schreef derLudolf het volgende:
Duitse bakkers die om 5u al los zijn![]()
Verse broodjes
Gheheh.. een apple-tv-theemutsquote:Op vrijdag 15 november 2019 05:33 schreef Uhmmpie het volgende:
Goodmorning
Onze poes lag vooral graag op de appletv
Die was lekker warm.
Alleen was poes alleen een keer zo breed als de appletv..
dus dan was even wat anders opzetten niet echt een optie meer
Ik hou dan weer niet van warme broodjes. Ze moeten wel afgekoeld zijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 06:32 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Fijn he!
Dat hebben we in Frankrijk ook wel eens gehad.. reden we in de nacht door naar wi terspirt.. kwamen we daar aan in het dal-dorp om 4 uur ofzo.. bakker open.. warme croissants..![]()
![]()
Nope... Ik doe het vier dagen per week, maar wennen doet het nooitquote:Op vrijdag 15 november 2019 06:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Mogguh... Hoe vaak ik het ook doe,5.15 opstaan went niet...
Pfft dan ben ik Amersfoort al voorbij johquote:
Dat maakt vroeg wakker zijn wel wat beterquote:Op vrijdag 15 november 2019 06:31 schreef derLudolf het volgende:
Duitse bakkers die om 5u al los zijn![]()
Verse broodjes
Richting Utrecht? Dan zitten we in dezelfde trein waarschijnlijkquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Pfft dan ben ik Amersfoort al voorbij joh
Heb ik ook gehad. Nu even weer een broodje voorzien van boter en kernschinkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Goedemorgen
Door jullie heb ik zin in warme broodjes...
En ik hen yoghurt
Ohaiquote:Op vrijdag 15 november 2019 07:51 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Richting Utrecht? Dan zitten we in dezelfde trein waarschijnlijk
Is er een tekort aan ambulances in de regio? Zo iemand mag wel netjes verzorgd worden, in t ziekenhuis bij voorkeur. Niet in een stilstaande trein oid.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik probeer nu naar Eindhoven te komen maar door 1 onwel geworden reiziger in de stoptrein bij Vught ligt het hele treinverkeer Den Bosch - Eindhoven plat
Nu heb ik ook zijn n in tostiquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:02 schreef Myraela het volgende:
Net ontbeten met een kleine tosti en een grote bak aardbeien. Het leven is mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
Nu ga ik bij iedereen die ik zie twijfelen of het Piet of Fles isquote:Op vrijdag 15 november 2019 08:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ohaija, in Utrecht pak ik dan die naar Eindhoven van 7:33
Ik scharrel ook in Utrecht rond, maar dat verschil is makkelijker te zienquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nu ga ik bij iedereen die ik zie twijfelen of het Piet of Fles is
Hoezo is Piet daar dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Fles is wel herkenbaar. Genoeg foto's ook op FOK. Of even op youtube kijken voor bewegend beeldquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:26 schreef Anthraxx het volgende:
Hehe, ben in juni een rondje met wat mensen wezen treinen. Fles herkende ik wel op t stationquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:34 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Fles is wel herkenbaar. Genoeg foto's ook op FOK. Of even op youtube kijken voor bewegend beeld
Piet daarentegen....
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik ga de runderlappen zo eens opzetten
quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:24 schreef derLudolf het volgende:
Het heeft even geduurd, maar de situatie rondom Bad Oeynhausen is echt verbeterd.Twéé handen aan het stuur joh. We willen je graag heel houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
/mama-modus
Ik vind ze het allerlekkerste gewoon met zout en peper. Dus nee haha.quote:Op vrijdag 15 november 2019 09:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Ga je d'r nooit iets "speciaals" mee doen?
Klinkt als een prima ontbijt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:09 schreef minilot het volgende:
Hier niks echt ontbijtigs in huis wegens nodig boodschappen doen, dus startte de dag met gestoomde paksoi met sambal en een ei erdoor. Beetje druivensap en koffie ook nog
Volgende week vrijdag dan? Ik kan tot een uur of 1, daarna fluks naar huis.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:12 schreef minilot het volgende:
Ik zou best even naar het Speelklokmuseum in Utrecht willen nu, maar teveel te doen vandaag. J. heeft bijna een weekje vrij (inzake Sinterklaassurprise), dan maar even een rondje Utrechtse musea op één van de doordeweekse dagen
Je sambal ziet er niet uit als sambal.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:14 schreef minilot het volgende:
[..]
Pre-eidoorroerenzodatnétgestold:
[ afbeelding ]
Planning juist post-middagdutje en daarna eten in de stad, sorry!quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:14 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Volgende week vrijdag dan? Ik kan tot een uur of 1, daarna fluks naar huis.
Is één van de sambals van de buren, helemaal glad en gezeefd als een soort sriracha met een zweempje zoet en een dotje gefermenteerdquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:15 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Je sambal ziet er niet uit als sambal.
Dát klinkt goed.quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:16 schreef minilot het volgende:
[..]
Is één van de sambals van de buren, helemaal glad en gezeefd als een soort sriracha met een zweempje zoet en een dotje gefermenteerd
Meestalquote:Op vrijdag 15 november 2019 10:17 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Doe je ook wel eens kleine mensen kleren aan dan?
Ooh!quote:Op vrijdag 15 november 2019 10:19 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Hoho, wel trui aan met minischoudervullingen.
Uiteindelijk met een half uur vertraging op kantoor aangekomen. Allang blij dat de trein niet opgeheven werd.quote:Op vrijdag 15 november 2019 08:18 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Is er een tekort aan ambulances in de regio? Zo iemand mag wel netjes verzorgd worden, in t ziekenhuis bij voorkeur. Niet in een stilstaande trein oid.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:32 schreef Jagärtrut het volgende:
Ben maandag pas jarig, hoor! Zondag komt visite, maar dacht dat de soep wel 2 nachtjes op het balkon kan staan... Scheelt morgen stress!
Nummer 2: https://pinchofyum.com/sweet-potato-peanut-soup
Nummer 3 moet ik nog even een precies recept bedenken. Iig bodem van speculaasjes...
ook lekker! De tomaten paprika soep is ook een hello fresh recept van een aantal maanden geleden. Met parel couscous. Er zou ook dragon en gedroogde abrikoos in moeten, maar beiden kon ik niet vinden in de supermarkt...quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:45 schreef AnneX het volgende:
[..]![]()
De linkjes blijven interessant.
Gister deze gemaakt: mét zoete aardappel en zķnder pinda’s.
https://www.hellofresh.nl(...)d03ee6628651205c00c7
Die is zooo lekker, mijn aller-favorietste soep van HFquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ook lekker! De tomaten paprika soep is ook een hello fresh recept van een aantal maanden geleden. Met parel couscous. Er zou ook dragon en gedroogde abrikoos in moeten, maar beiden kon ik niet vinden in de supermarkt...
! Ik heb dragon in huis en vroeg me af wat ik daar nu eens me moest doenquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
ook lekker! De tomaten paprika soep is ook een hello fresh recept van een aantal maanden geleden. Met parel couscous. Er zou ook dragon en gedroogde abrikoos in moeten, maar beiden kon ik niet vinden in de supermarkt...
Broertje reedquote:Op vrijdag 15 november 2019 09:54 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Twéé handen aan het stuur joh. We willen je graag heel houden.![]()
/mama-modus
Dat klinkt alsof Sinterklaas een nummertjestrekapparaat in je schoen moet doen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 11:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
Tevens spinnende kat op schoot en eentje spinnend naast me, die haar kans afwacht om schoot over te nemen.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:50 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof Sinterklaas een nummertjestrekapparaat in je schoen moet doen.
Gedroogde abrikoos ligt hier bij de gedroogde bonen. En tevens een stuk verderop bij de surinaamse producten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:21 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Gelukkig maar.quote:
https://www.hellofresh.nl(...)88b4567?locale=nl-NLquote:Op vrijdag 15 november 2019 12:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
! Ik heb dragon in huis en vroeg me af wat ik daar nu eens me moest doenRecept?
Het heeft even geduurd, maar de situatie rondom Bad Oeynhausen is echt verbeterd.Zo zo, dertig jaar of zo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Het heeft even geduurd, maar de situatie rondom Bad Oeynhausen is echt verbeterd.Brandt het lampje van de handrem nou?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie het net pas.![]()
Wij waren er gisteren. Heel eind dezelfde ervaring als jij.quote:Op donderdag 14 november 2019 19:58 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Voor degene die het wilde weten. @:Sarabi en ik weet niet wie nog meer.
Wij waren rond 18:30 bij het station in Eindhoven daar wachtte een vriendin op ons.
Het was nog niet heel druk en eigenlijk viel het heel de avond wel mee. Alleen dat stuk waar ze je door het Dela gebouw heen leiden liep helemaal vast en was echt niet handig.
Veel projecties weer. Wel mooi hoor maar wel veel van hetzelfde.
Project van de fontys was stuk ofzo denk ik toen wij er waren stond lang stil en er waren mensen mee bezig dus zijn we op een gegeven moment doorgelopen.
Er waren ook veel stukken met helemaal niks. Dus tja dan is het makkelijk 5 km vullen![]()
Was wel weer een leuke avond maar ik heb echt het idee dat er een paar jaar geleden nog toffer projecten waren.
Oh ja kut ik moet eigenlijk morgen nog even naar Gronau zoiets halenquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:01 schreef Sarabi het volgende:
Verder vanmorgen 24 biertjes geshopt voor de advent kalender voor mijn mandie kant en klare pakketten vallen ons altijd een beetje tegen dus nu stellen we pakketten voor elkaar samen
quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:54 schreef Jagärtrut het volgende:
https://www.hellofresh.nl(...)88b4567?locale=nl-NL
Nee bandenspanning. Die heeft storing.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Brandt het lampje van de handrem nou?
Ik zie het net pas.
Er zijn slechtere oorwurmenquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:20 schreef AnneX het volgende:
Aaw...een nieuwe oorwurm!
Was ik net de ‘listen to the music/ doobie brothers” kwijt, werd deze onmiddellijk gevolgd door een 4-stemmig ‘driving home for christmas’ in de app. van de laatste koorrepetitie.
# merci@zangjuf.
Ik heb vorig jaar dus gemist.quote:Op vrijdag 15 november 2019 12:58 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Wij waren er gisteren. Heel eind dezelfde ervaring als jij.
Ook vond ik het wel mooier dan vorig jaar, maar de jaren daarvoor waren veel beter dan dit jaar.
De zonnebloemen waren wel gaaf omdat je er doorheen kon lopen.
En de projectie op een van de gebouwen vond ik echt heel goed gedaan, beste gebruik van die techniek van alle jaren. Weet alleen niet meer welk gebouw dat wasniet de kerken.
De kerken blijven mooi maar veel van hetzelfde.
Verder gewoon lekker samen gewandeld, drukte viel weer goed mee.
Oh, dát lampje zou ik moeten herkennen. Die van ons heeft al n paar keer alarm gegeven, ook een keer terecht.quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:09 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Nee bandenspanning. Die heeft storing.
Handrem is rood
quote:Op vrijdag 15 november 2019 13:01 schreef Sarabi het volgende:
Verder vanmorgen 24 biertjes geshopt voor de advent kalender voor mijn man
Ja. Een supersaaie omdat ik het zoeken beu was. De joekel van een capuchon vind ik er wel oké aanquote:Op vrijdag 15 november 2019 11:01 schreef Lot_1 het volgende:
Heb je al een winterjas gekocht, @:mini: ?
Ik vind de houtje-touwtje leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
Ja. Een supersaaie omdat ik het zoeken beu was. De joekel van een capuchon vind ik er wel oké aan
[ afbeelding ]
Deze dus onterecht. Controleer juist regelmatig de bandenspanningquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:56 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Oh, dát lampje zou ik moeten herkennen. Die van ons heeft al n paar keer alarm gegeven, ook een keer terecht.
Ik ook. Wilde eerste niet omdat Günther ook al een houtjetouwtjejas heeft, maar naja.quote:
Oh! Nu vind ik het xtra cutequote:Op vrijdag 15 november 2019 14:21 schreef minilot het volgende:
Ik ook. Wilde eerste niet omdat Günther ook al een houtjetouwtjejas heeft, maar naja.
quote:
Dit vraagt eigenlijk om foto's.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:24 schreef minilot het volgende:
[..]![]()
We twinnen me al iets te vaak per ongeluk met zwarte skinny spijkerbroeken en Conversegympen.
Euhm niet echt zoiets, alleen paar dagen London voor concert , paar dagen Duitsland voor Europapark en dan in mei festival in Berlijn.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:30 schreef Isabeau het volgende:
MemoWat heb jij toch altijd toffe tripjes
Staat er nog iets op de planning?
Oh? Waar lees je dat? Daar ben ik wel in geīnteresseerd natuurlijk!quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:30 schreef Isabeau het volgende:
MemoWat heb jij toch altijd toffe tripjes
Staat er nog iets op de planning?
Dat lijken me ook allemaal toffe tripjes hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:31 schreef Memento-Mori het volgende:
Euhm niet echt zoiets, alleen paar dagen London voor concert , paar dagen Duitsland voor Europapark en dan in mei festival in Berlijn.
Feestboek gok ik zo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh? Waar lees je dat? Daar ben ik wel in geīnteresseerd natuurlijk!
Oh okee, ik zat aal in TRV te kijkenquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Feestboek gok ik zo.
@:isabeau lost evenings, festival van Frank Turner, dat dit jaar in Boston en de voorgaande twee jaren in Londen was.
haha nee, ooit gedaan en toen zei photobucket doei en nu is dat topic waardeloosquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:39 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okee, ik zat aal in TRV te kijken
Ik zat net op wish en heb haarfrutsels besteld. Die heb ik echt nodig hoor. Echt, ik kan niet zonder.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:40 schreef minilot het volgende:
Aaaaargh @ Etsy!
[ afbeelding ]
Kraftwerkvingerpoppetjes! Zo niet nodig, maar aaaaa must.. not.. order![]()
Zelf maken? Of is dat geen optie? (moet er niet aan denken)quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:40 schreef minilot het volgende:
Aaaaargh @ Etsy!
[ afbeelding ]
Kraftwerkvingerpoppetjes! Zo niet nodig, maar aaaaa must.. not.. order![]()
Piiiiic.quote:Op vrijdag 15 november 2019 14:41 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik zat net op wish en heb haarfrutsels besteld. Die heb ik echt nodig hoor. Echt, ik kan niet zonder.
Photobucket jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
haha nee, ooit gedaan en toen zei photobucket doei en nu is dat topic waardeloos
Ja van gratis naar heel erg duur iig jaquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Photobucket jaWat was het ook weer? 400 dollar per jaar om bij je eigen foto's te kunnen?
Aangezien ik dit weekend in het zuidelijkste stukje Nederland zit waar we van God en iedereen verlaten zitten, goed planquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:00 schreef FranticDJ het volgende:
https://www.ladbible.com/(...)his-weekend-20191115
Wordt weer vallende sterren kijken dit weekend
oh gefeliciteerd @:Vork!
Ah! het mooiste deel van het land?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangezien ik dit weekend in het zuidelijkste stukje Nederland zit waar we van God en iedereen verlaten zitten, goed plan![]()
Thanks voor de tip!
Volgens een fokvriend die er vandaan komt is er geen kut te belevenquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ah! het mooiste deel van het land?
Zeeland is natuurlijk het mooiste deelquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens een fokvriend die er vandaan komt is er geen kut te beleven
Ik ga het meemaken
Vind zelf de Veluwe het mooiste stukje Nederland
Nee manquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:07 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zeeland is natuurlijk het mooiste deel
De Veluwe is prachtig ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Volgens een fokvriend die er vandaan komt is er geen kut te beleven
Ik ga het meemaken
Vind zelf de Veluwe het mooiste stukje Nederland
Power metal wordt toch al vergeleken met sprookjes Metalquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:09 schreef Molo het volgende:
[..]
Nee man![]()
En dit is zuid Limburg
Mooi trouwens, Koos zet net Halloween op in de auto, vraagt Miep of dit de nieuwe muziek is van Frozen 2![]()
Elk dorp heeft een kroeg. En een kerk.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:11 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
De Veluwe is prachtig ja.
Al vind ik het onhandig dat de kroegen zo ver uit elkaar zitten.
Jammer dat de kaartjes voor Maiden volgend jaar een debiele prijs hebben (vanaf 88,59quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:12 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Power metal wordt toch al vergeleken met sprookjes Metal
Vaals?quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:05 schreef Molo het volgende:
[..]
Aangezien ik dit weekend in het zuidelijkste stukje Nederland zit waar we van God en iedereen verlaten zitten, goed plan![]()
Thanks voor de tip!
Nee, was uitverkocht. Wilde er wel heen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Jammer dat de kaartjes voor Maiden volgend jaar een debiele prijs hebben (vanaf 88,59![]()
![]()
). Want daar zou ik eigenlijk ook wel heen willen
Over sprookjes metal gesproken![]()
Of Ayreon ofzo, ook zo zangerig waxig. Daar was jij heen toch?
Dat kende ik nog niet. Eens in de gaten houdenquote:Op vrijdag 15 november 2019 13:33 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik heb vorig jaar dus gemist.
Agja volgend jaar weer een kans.
Mocht je dat soort dingen als de zonnebloemen leuk vinden niet je misschien eens kijken naar China lights.
Bummer! Was tof hoorde ik van een vriend van mequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:19 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Nee, was uitverkocht. Wilde er wel heen.
Maiden ga ik waarschijnlijk wel heen
Ontwikkelingslandquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Brr. Het land waar alles als een vraag klinkt.
Jullie hebben ons Blof gegeven, dat is toch iets ergerquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Brr. Het land waar alles als een vraag klinkt.
Ben blij dat ik de hele Zoutelande horror niet mee heb gekregenquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:24 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Jullie hebben ons Blof gegeven, dat is toch iets erger
Dat snap ik. Weert is niet echt om de hoek. Vorig jaar in Arnhem was wat dichterbij (voor mijquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Bummer! Was tof hoorde ik van een vriend van me
En vet, altijd leuk. Vind die prijs op een werkdag en op die afstand net even een boel too much...
En de tien jaren ervoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:24 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ben blij dat ik de hele Zoutelande horror niet mee heb gekregen
Ja ik zit ook nog een beetje te dubben hoe we dat nou weer in moeten plannen. Maar het lijkt mij wel leuk icm een dagje dierentuin.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Dat kende ik nog niet. Eens in de gaten houdenook al hebben we in de tijd al heel veel plannen.
Ik heb weer kaarten voorquote:
Dan had je mazzel. Waren binnen 8 minuten uitverkochtquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik heb weer kaarten voor
Dit jaar geen Rowen Heze in het voorprogramma, helaas. Wat wel is, is niet blijven hangen dus heeft weinig indruk gemaakt.
Ja, het is ook wel echt iets wat we allebei leuk vinden.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:28 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik zit ook nog een beetje te dubben hoe we dat nou weer in moeten plannen. Maar het lijkt mij wel leuk icm een dagje dierentuin.
Zeeuwse gloriequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:41 schreef derLudolf het volgende:
In het voorprogramma staan.
DI-RECT, Danny Vera en Slim Chance met Geraint Watkins.
De eerste twee heb. Ik van gehoord, maar geen idee welke nummers van ze zijn, die andere twee zegt me echt niks.
Stond afgelopen zomer verbaasd van hoe goed Danny Vera is. Kon ook echt een goed sfeertje neer zetten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:41 schreef derLudolf het volgende:
In het voorprogramma staan.
DI-RECT, Danny Vera en Slim Chance met Geraint Watkins.
De eerste twee heb. Ik van gehoord, maar geen idee welke nummers van ze zijn, die andere twee zegt me echt niks.
quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dan had je mazzel. Waren binnen 8 minuten uitverkocht
Met baard.quote:Op vrijdag 15 november 2019 15:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt als een merk van mosselen
Nou, wie weet gaan we het zien. Als ie echt zo goed is, dan komt ie misschien wel aan het eind van het voorprogrammaquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond afgelopen zomer verbaasd van hoe goed Danny Vera is. Kon ook echt een goed sfeertje neer zetten.
Dat is Zeeland's Roemquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat klinkt als een merk van mosselen
Met oppas erbij regelen en beide hele dag vrij nemen vind ik het sowieso teveel gedoequote:Op vrijdag 15 november 2019 15:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dat snap ik. Weert is niet echt om de hoek. Vorig jaar in Arnhem was wat dichterbij (voor mij)
Maar ik neem gewoon vrij. Ik werk toch al teveel volgens mijn laatste personeelsgesprek
Ik noem een Racoonquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ach. Alles beter dan rowen heze
of Normaal![]()
Ik vind dat zo'n kweelquote:Op vrijdag 15 november 2019 15:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Stond afgelopen zomer verbaasd van hoe goed Danny Vera is. Kon ook echt een goed sfeertje neer zetten.
Waar komt die vandaan eigenlijk? Waarmee ik niet bedoel dat zij pa uit Italië komt.quote:
Phantom of the Operaquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:25 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben eindelijk eens naar die Beste Zangersliedjes van Floor Jansen aan het luisteren. Welke vond iedereen nou zo geweldig?
Ik vind Danny net zo'n naam als dat jij Yvonne vind.quote:
Jij hebt een veel beter idee. Ik schakel even over. Ik ben wel toe aan een oppepper.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:25 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Phantom of the Opera
Hier gaat het ook lekker holldands
De kinderen hebben wel namen die niet op mijn lijstje stonden zeg maarquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind Danny net zo'n naam als dat jij Yvonne vind.Danny, Yvonne, ik zie een verband. Hoe zullen iteejer en Knorretje in het echt heten?
Djordy en Destiny?
Ik heb meegedeeld dat als E. weer zwanger wordt, het kind Wickie gaat heten..quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:30 schreef Molo het volgende:
[..]
De kinderen hebben wel namen die niet op mijn lijstje stonden zeg maar
Daar zijn bluetooth speakers of een koptelefoon voor uitgevondenquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:35 schreef Lucky_Strike het volgende:
Laptopspeakers is het toch niet helemaal met meer dan een achtergrondmuziekje.
Breuls staat gewoon op LinkedIn, moest ik wel om lachen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Itjeejer heeft niet zo'n naam iig. En Breuls ook niet btw.
Moet jij wel je baard flink laten staan (of nepbaard opplakken) als papa zijndequote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb meegedeeld dat als E. weer zwanger wordt, het kind Wickie gaat heten..
Die doet daar echt niet moeilijk over inderdaad. Ik heb mijn LinkedIn hiermee maar niet uitgebreid.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:35 schreef Molo het volgende:
[..]
Breuls staat gewoon op LinkedIn, moest ik wel om lachen.
Als je FOK! Intypt in LinkedIn, hoeveel je nog vindt![]()
Onze bluetoothespeaker heeft de laatste verbouwing niet overleefd. We moeten echt eens een nieuwe. Al een jaar ofzo.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:35 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Daar zijn bluetooth speakers of een koptelefoon voor uitgevonden
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik heb meegedeeld dat als E. weer zwanger wordt, het kind Wickie gaat heten..
Vooral dat vrouwspersoon moet d'r mond houdenquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Onze bluetoothespeaker heeft de laatste verbouwing niet overleefd. We moeten echt eens een nieuwe. Al een jaar ofzo.
Ik vind het eerste stuk van Paul @ Defqon niet heel briljant trouwens.
Was koud en rustig.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Nog goede zaken gedaan vanmiddag?
Ik vind het wel tof dat er een dames MC is. Ze doet minder aan nutteloos gelul dan de meeste van haar collega's. Maar het uitzondering van Joe moeten ze die lui afschaffen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:40 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Vooral dat vrouwspersoon moet d'r mond houdenhij heeft betere sets gedraaid
Outsiders op X-Qlusive Holland was wel OK.
oh? nog niet gezien.. zag laatst wel dat Pieter Post weer een revival heeft.. Maar nog steeds geen echte animatieserie.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:38 schreef derLudolf het volgende:
[..]![]()
Da's tegenwoordig een animatieserie
Alles is tegenwoordig animatiequote:Op vrijdag 15 november 2019 16:41 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh? nog niet gezien.. zag laatst wel dat Pieter Post weer een revival heeft.. Maar nog steeds geen echte animatieserie.
Dan weet je het ja.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:44 schreef Molo het volgende:
De 4G is inmiddels ver te zoeken
Middle of nowhere
Die had ik net ook aan. Maar is me toch te modern met die ellenlange nutteloze samples tussendoor. 3 x bas en 30 seconden geen bas is echt onacceptabel. Ik moet er zo in de sportschool ook weer aan geloven.quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:53 schreef FranticDJ het volgende:
Bohwe gaan nog ff verder
Naja E. wordt zo wakker... gauw ff met de honden lopen
Dit uitzicht momenteel is ook wel een aanwijzing trouwensquote:
Amishquote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit uitzicht momenteel is ook wel een aanwijzing trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Prins (Carnaval) Ferdinand zit vast wel anderen warm te houden met z'n vieze poepjes..quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:01 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Het is 3° hier hč
Wat moet je dan in een frigging huifkar
Peerfiguur?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Ok, muppet moet echt een jas want koud, maar ze heeft onmogelijke maten
Teckelfiguur.quote:
quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Teckelfiguur.Blijkbaar is normale gesproken de ruglengte korter dan de omtrek van de borst.
Dus ik vind jasjes met goede ruglengte (50 cm) maar dan moet de borstomtrek 60 of meer zijn. Die van Dora is 48
Kreeft is altijd goed!quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:11 schreef uniekhoorn het volgende:
en ik ben in Alkmaar.. maar vanavond kreeft, maakt het goed.
Ik vind je jas leuk Mini.
Houtje touwtje jasquote:Op vrijdag 15 november 2019 14:13 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja. Een supersaaie omdat ik het zoeken beu was. De joekel van een capuchon vind ik er wel oké aan
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit uitzicht momenteel is ook wel een aanwijzing trouwens![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Oh-oh. Die maakte gewoon zelf haar jasjes, voor de naakthondjes.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Teckelfiguur.Blijkbaar is normale gesproken de ruglengte korter dan de omtrek van de borst.
Dus ik vind jasjes met goede ruglengte (50 cm) maar dan moet de borstomtrek 60 of meer zijn. Die van Dora is 48
quote:Op vrijdag 15 november 2019 16:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik vind Danny net zo'n naam als dat jij Yvonne vind.Danny, Yvonne, ik zie een verband. Hoe zullen iteejer en Knorretje in het echt heten?
Djordy en Destiny?
quote:Say hello I intellection a lot to write or not.
But still decideddecided. I wish to find a person of dreams. Maybe it's you?
My name is Elena, I am from Russian Federation I am forty five years old. And how old are you? If it is not a enigma.
Which girlfriendare you vested interest in? What do you do?
Possibly you ask a question me? I will be joyous to answer you. Don???t no notice my message, please. Suddenly we are created for each other.
I look forward to your response.
That's the spiritquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik ben de wil om te sporten een beetje kwijt ineens. Ik ga toch maar.
Kun je niet zelf iets maken?quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:01 schreef Lonaa het volgende:
Ok, muppet moet echt een jas want koud, maar ze heeft onmogelijke maten
Zoek een naar een patroon (ga ik ook doen) en dan kan ik misschien wel iets maken (met behulp van mijn zeer creatieve naailerares)quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:07 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Mooi. Stil.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik zocht een email voor het bevestigen van het opzeggen van een tijdschrift, maar ik kon het zo niet vinden. Zat in de spamfolder. Het was een welkomsemail voor betreffend tijdschriftKlantenservicefail.
Dit pareltje zag ik ook in de spamfolder:
[..]
Ohquote:Op vrijdag 15 november 2019 18:28 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Zoek een naar een patroon (ga ik ook doen) en dan kan ik misschien wel iets maken (met behulp van mijn zeer creatieve naailerares)
Misschien is het makkelijkst om het jasje van sally te gebruiken en over te tekenen met extra (of minder) voor Dora. (Puinzakken van de action zijn daar handig voor). Alles erbij/erop schrijven wat erbij moet (strikken enzo) en de soort stof die nodig isquote:
Ik ga eerst even kijken of Sally's jasje inmiddels niet gewoon past.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijkst om het jasje van sally te gebruiken en over te tekenen met extra (of minder) voor Dora. (Puinzakken van de action zijn daar handig voor). Alles erbij/erop schrijven wat erbij moet (strikken enzo) en de soort stof die nodig is
Ergens klopt de zin niet. Weet alleen niet waar precies.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:30 schreef Dr_Flash het volgende:
Net even een eerste solve gedaan op de 9x9. Ongeveer precies een uur. Morgen maar eens met de timer erbij
Het zijn drie zinnen, gerekend van hoofdletter tot punt.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:58 schreef z80 het volgende:
[..]
Ergens klopt de zin niet. Weet alleen niet waar precies.
Ik moest lachenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Zilverberk het volgende:
Kind had een feestje. Manlief schonk voor het eten een zeeeeer zuinig aperitief. Toen ik protesteerde, vond ie dat ik nog toonbaar moest zijn bij het ophalen.
Had ie geen gelijk dan?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Zilverberk het volgende:
Kind had een feestje. Manlief schonk voor het eten een zeeeeer zuinig aperitief. Toen ik protesteerde, vond ie dat ik nog toonbaar moest zijn bij het ophalen.
Jij raakt “ontoonbaar” door een borrel?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Zilverberk het volgende:
strikken! Vooral. Veel. Strikken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 18:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Misschien is het makkelijkst om het jasje van sally te gebruiken en over te tekenen met extra (of minder) voor Dora. (Puinzakken van de action zijn daar handig voor). Alles erbij/erop schrijven wat erbij moet (strikken enzo) en de soort stof die nodig is
Nee.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:24 schreef fietsie het volgende:
[..]
strikken! Vooral. Veel. Strikken.
Oeh Zilver kom je ook naar de Hengelo meet?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij raakt “ontoonbaar” door een borrel?
Man suggereert dus zoiets.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:23 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jij raakt “ontoonbaar” door een borrel?
Ik weet nog niet.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh Zilver kom je ook naar de Hengelo meet?
Hoe eh, omvangrijk is jouw borrelglas?quote:
Standaardglasquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hoe eh, omvangrijk is jouw borrelglas?
quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:31 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Standaardglas
Al ben ik wel wat kleiner dan gemiddeld én niet echt gewend aan drinken én al redelijk uitbundig van nature.
quote:1) Behoorlijk 2) Netjes 3) Onbetwistbaar 4) Ooglijk 5) Ostensief 6) Presentabel 7) Vertoonbaar
Gevonden op https://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/Toonbaar/1
Je ben niet heel goed in kiezenquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:41 schreef Dr_Flash het volgende:
Inmiddels tijd voor maaltijd nummer 3 van Uitgekookt. Macaroni Bolognese met gehakt en groenten. Volgens mij wordt het gehakt al begrepen onder de definitie "Bolognese" maar okee. Het smaakte in elk geval niet naar macaroni, niet naar gehakt en niet naar bolognese. Wel naar gestoofde prei. Te weinig, te duur, bweh. 3/10
[ afbeelding ]
Nee ik moet wel zeggen, ik was al bij de 4 voordat ik de helft van de kaart gezien hadquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Je ben niet heel goed in kiezenBij golfer & Blues' keuzes dacht ik: oh, dat ziet er lekker uit! Dat had ik bij jouw keuzes helemaal niet.
ja dat is kaas. Zaten wat schilfers overheen.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Is dat wittige kaas?
T ziet er niet echt heel erg lekker uit
En ik snap ook dat de prei hier overheerstquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
ja dat is kaas. Zaten wat schilfers overheen.
Sorryquote:
Hij is net opquote:
Ja, precies.quote:
Even voor de duidelijkheid: B&J is ijs. Dat is Koud. Kan je niet beter gewoon warme thee drinken.quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:55 schreef Lonaa het volgende:
Ja, precies.
Ik zou eigenlijk vanavond de stad in, maar holy hell koud en meh. Boodschappen doen is ook koud en meh, dus ik overweeg iets te bestellen via thuisbezorgd en B&J te laten meekomen. Maar ik heb al gegeten.![]()
Ze zijn niet erg dominant hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ziet eruit als de hel in vier delen.
Oke ik heb eigenljk gewoon zin in chocolaquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Even voor de duidelijkheid: B&J is ijs. Dat is Koud. Kan je niet beter gewoon warme thee drinken.
Warme chocolademelkquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:59 schreef Lonaa het volgende:
Oke ik heb eigenljk gewoon zin in chocola
Ik hou wel van puzzels (van die dingen met 500 stukjes) maar niet van kubussen of andere 3D-puzzels. Is dat raar?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ze zijn niet erg dominant hoorAls je niet wilt, dan kan dat gewoon
nee hoorquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:00 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik hou wel van puzzels (van die dingen met 500 stukjes) maar niet van kubussen of andere 3D-puzzels. Is dat raar?
Dat dus. Ik word er nu al agressief vanquote:Op vrijdag 15 november 2019 19:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ziet eruit als de hel in vier delen.
Da’s wel leukquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:02 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Puzzels![]()
Ben er met een bezig van 1000 stukjes. Eigenlijk moet hij vanavond af want heb vanaf maandag avond mijn eettafel nodig en na vanavond ben ik tot zondag avond niet meer thuis...
Dat lijkt me niet de bedoelingquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik word er nu al agressief van
quote:
Gelukkig zijn deze van ome Fles, die heeft een 42-delige set.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:03 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik word er nu al agressief van
43 inmiddels, de 9x9 is vandaag pas afgeleverdquote:Op vrijdag 15 november 2019 20:04 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Gelukkig zijn deze van ome Fles, die heeft een 42-delige set.
Ja heb er voor de kerst nog een liggen..quote:
Is zoiets wel lekker? Nooit geprobeerd. Heb altijd wel cacao in huis.quote:
Ik vertel je dat over 3 minuten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:11 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Is zoiets wel lekker? Nooit geprobeerd. Heb altijd wel cacao in huis.
quote:
Hoe oud/jong is het jonge berkje?quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:09 schreef Zilverberk het volgende:
Kind had een feestje. Manlief schonk voor het eten een zeeeeer zuinig aperitief.
Dat varieert dus tussen 4 en 12 jaar.quote:
quote:
En wat ga je over een uurtje of anderhalf eten?quote:
Worst.quote:Op vrijdag 15 november 2019 20:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En wat ga je over een uurtje of anderhalf eten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |