quote:Op woensdag 13 november 2019 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, geen inspiratie voor de TT, dus laayste opgenoemd wat ik gezien heb![]()
![]()
![]()
Ah, ok. Dan was het net gerepareerd toen ik klikte waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 november 2019 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Whiskers, het linkje deed het eerst niet
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
Er staat kladkakka in de oven![]()
Het is allemaal de schuld van @:Molo
Mijn indruk was ook dat ze vrij klein is. En prachtige krullen heeftquote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Myraela het volgende:
Door de TT ook gekeken.Is G heel klein, of die jonge ouder/langer dan ik dacht? Ik ben nooit zo goed in details onthouden.
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
Er staat kladkakka in de oven![]()
Het is allemaal de schuld van @:Molo
Maar je hebt ons weer gevondenquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:
Ik dacht "wat zijn ze stil!"/.
Pagina 4 stond open. Want al tijden niet gerefresht...
Ja ineens zag ik dat er bij jouw laatste posts iets van "open een nieuw..." stondquote:Op woensdag 13 november 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevonden
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ineens zag ik dat er bij jouw laatste posts iets van "open een nieuw..." stond
Toen deed ik F5quote:
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplaktquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?![]()
Hij staat af te koelen, ik ben heel benieuwdquote:
Vlakbij Utrechtquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?![]()
Zijn die akelig hoge plafonds daar standaard?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij staat af te koelen, ik ben heel benieuwd
Geloof je gelijk, maar hoe vind ik dat terug?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplakt
Een taart met speculaassmaken? En dan allemaal soorten pepernoten erop?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
jongens, ik ben volgende week jarig. Wat voor taart (2 stuks) zal ik bakken? Ik bak eigenlijk altijd een sachertorte, ben wel toe aan een keer wat nieuws...
Ligt eraan wat jij lekker vindt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
jongens, ik ben volgende week jarig. Wat voor taart (2 stuks) zal ik bakken? Ik bak eigenlijk altijd een sachertorte, ben wel toe aan een keer wat nieuws...
Nog eens plakken is makkelijker:quote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je gelijk, maar hoe vind ik dat terug?
Het gaat wel.. met momenten veel pijn, maarja pijnstilling dit datquote:En hoe gaat het met E. vandaag?
zolang er suiker inzit, vrijwel alles....quote:Op woensdag 13 november 2019 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij lekker vindt natuurlijk.
Dank je, maar ff door Google Translate danquote:Op woensdag 13 november 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog eens plakken is makkelijker:
100 g smör
2 st ägg
3 dl strösocker
3 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 1/2 dl vetemjöl
smör till formen
ströbröd till formen
Till servering
florsocker till garnering
2 dl vispgrädde
frukt eller bär
Sätt ugnen på 200°C
Smält smöret i kastrull, låt svalna något.
Vispa ihop ägg och socker (använd inte en elvisp).
Blanda kakao, vaniljsocker och vetemjöl i en bunke och rör ner i äggblandningnen.
Tillsätt det smälta smöret och blanda försiktigt ihop till en jämn smet och häll sedan över smeten i en smörad och bröad springform med löstagbar kant, 24 cm i diameter (för 8 bitar).
Grädda mitt i ugnen i ca 10-15 minuter (öka eller minska tiden vid behov beroende på hur kladdig/seg du vill ha den).
Starta timer
Ta ut kladdkakan och låt svalna.
Sikta florsocker över om så önskas. Servera med vispad grädde, färska jordgubbar eller annan valfri frukt till.
[..]
Het gaat wel.. met momenten veel pijn, maarja pijnstilling dit dat
Neuhhh, ik heb een heel raar huisquote:Op woensdag 13 november 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn die akelig hoge plafonds daar standaard?
Witte chocolade cheesecake met frambozenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mississipi mud piequote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Whatsapp toch? Niet hier?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplakt
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zolang er suiker inzit, vrijwel alles....
zit nu te denken aan een taart met bloedsinaasappels. Al heb ik die nog niet in de winkel gezien (ook niet goed gekeken)...
Lemon merengue pie. En Mississippi mud pie.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Nopequote:Op woensdag 13 november 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je, maar ff door Google Translate dan
Is E. ook niet zo vd pijnstilling?
Stalker alert!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:22 schreef golfer het volgende:
G. hadden we al lang via FB gevonden en uitgecheckt. Mooie krullen inderdaad.
^^quote:
Waarom heeft mijn brein nu het idee dat je dat geluid er hardop bij zit te maken?quote:
Heb je weer op knopjes zitten rammen?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Blues het volgende:
Overigens heb ik maar 3 pagina's per topic.
Oow ik 6, en pagina 7 is 1 post en dan issie vol.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Blues het volgende:
Overigens heb ik maar 3 pagina's per topic.
Yeah babyquote:Op woensdag 13 november 2019 20:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Heb je weer op knopjes zitten rammen?
Alles op eentje, nog makkelijkerquote:Op woensdag 13 november 2019 20:32 schreef Blues het volgende:
[..]
Yeah baby![]()
Ik vind het wel fijn, lekker overzichtelijk dit dat
Geef even een gil wanneer jij dat maaktquote:Op woensdag 13 november 2019 20:19 schreef Muck het volgende:
[..]
Witte chocolade cheesecake met frambozen
Leinquote:Op woensdag 13 november 2019 20:23 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Lemon merengue pie. En Mississippi mud pie.
Ik zit te wachten op de aangesneden crumbshot foto van Mucks kladdkakaquote:Op woensdag 13 november 2019 20:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Geef even een gil wanneer jij dat maakt
Dank, Frantic!quote:Op woensdag 13 november 2019 17:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.omroepzeeland(...)jaren-De-deegventers
Ik dacht eerst dat ze twee kinderen hadquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Blues het volgende:
G op een foto
Hoeveel kopjes kleiner dan jij is ze @:Pee?
Ik bak standaard 1 appeltaart en ga los met de andere. Bakencycopedie uit de kast.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Heel langzaam beter. Bot is genezen. Pezen blijken na pezenecho nog heel (1 konden ze niet echoën omdat ik de benodigde beweging niet kon maken. MRI werd aangeraden maar staat nog even on hold). Maar nog steeds pijn. Nog steeds beroerd slapen daardoor. Nog steeds zwelling. Nog steeds een hoop bewegingen die ik niet kan maken. Maar gelukkig inmiddels ook al een hele hoop wel.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:30 schreef Blues het volgende:
Niks mis met FB zolang je maar in je eigenbubble
blijft
Hoe gaat het nu met je Whisk?
Bloedsinaasappels komen toch pas in januari?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zolang er suiker inzit, vrijwel alles....
zit nu te denken aan een taart met bloedsinaasappels. Al heb ik die nog niet in de winkel gezien (ook niet goed gekeken)...
Mobiel merk je daar helemaal niks vanquote:Op woensdag 13 november 2019 20:34 schreef Blues het volgende:
Ow we zijn weer pieten en sinten zie ik
Dit dacht ik ook.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:42 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik dacht eerst dat ze twee kinderen had
Ik mocht als kind alrijd kiezen wat ik voor fruit op de taart wilde.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]![]()
Ikzelf ben dol op aardbeientaart. Met banketbakkersroom en liefst een knapperige bodem. Maar daar is het nu niet echt het seizoen voor...
En niet onbelangrijk.. ik voed een kind op dat met al dr gaves en gevoeligheden... midden in de maatschappij durft te staan.quote:
Ik naai een jas.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:20 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Ik heb geen zolder.
Wel een baan trouwens.
En ik kan ook mijn eigen was doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wenste de prof van biochemie nog een 'welterusten'![]()
Het flapte er echt zo uit. Die arme man was gisteren teruggekomen uit Canada. Mijn 2 medestudenten stonden echt van "WTF, Daasje
'. De prof begreep het gelukkig meteen en moest lachen. (Ja sorry, ik denk dat ie nog geen 10 jaar ouder is. Dan wordt ik soms wat amicaal
)
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk.. ik voed een kind op dat met al dr gaves en gevoeligheden... midden in de maatschappij durft te staan.
Dat feilloos weet hoe anderen zich voelen en daarop acteert. Gewoon omdat ze dat beter kan dan andere mensen. En ook weet wanneer het genoeg is en het tijd is om weer even bij te laden.
Kan ze gewoon naar buiten en later zelfstandig leven zonder dat ze continu verzorgd hoeft te worden. Zodat op mn oude dag.. ik met een gerust hart mn ogen kan sluiten in de wetenschap dat ze het wel gaat redden.
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Even een snelle jubelpost: De laatste puppyhoektand zit los
Goed gedaanquote:Op woensdag 13 november 2019 21:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En niet onbelangrijk.. ik voed een kind op dat met al dr gaves en gevoeligheden... midden in de maatschappij durft te staan.
Dat feilloos weet hoe anderen zich voelen en daarop acteert. Gewoon omdat ze dat beter kan dan andere mensen. En ook weet wanneer het genoeg is en het tijd is om weer even bij te laden.
Kan ze gewoon naar buiten en later zelfstandig leven zonder dat ze continu verzorgd hoeft te worden. Zodat op mn oude dag.. ik met een gerust hart mn ogen kan sluiten in de wetenschap dat ze het wel gaat redden.
Lange nasleep hè, balen. Sterkte!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heel langzaam beter. Bot is genezen. Pezen blijken na pezenecho nog heel (1 konden ze niet echoën omdat ik de benodigde beweging niet kon maken. MRI werd aangeraden maar staat nog even on hold). Maar nog steeds pijn. Nog steeds beroerd slapen daardoor. Nog steeds zwelling. Nog steeds een hoop bewegingen die ik niet kan maken. Maar gelukkig inmiddels ook al een hele hoop wel.
Maar pijn zal dan wel van littekenweefsel of de spieren afkomen ofzo.
Morgen weer fysio.
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:24 schreef Candaasje het volgende:
Broccoli it is here, met gekruide aardappelschijfjes (uit een zakje) en iets van een 'fish' burger van So Fine.
Simpel, maar prima.![]()
Qua taart: er zijn maar weinig taarten die het bij me winnen van appeltaart![]()
![]()
Vandaag toffe dag. Hepsie de koe viel tegen in het begin, maar oefening baart echt kunst. (Nee geen kalf, dit was geen drachtige koe)
Maar verder lama's hoogstwaarschijnlijk aan een goed thuis geholpen(Ik moest er nog wel even een prof voor bellen. Ik haat bellen... maar in dit soort zaken wel beter dan mailen.)
En daarna heel toffe biochemie lesVoor chemisch gewauwel, zie spoiler:
Interessant gewauwel vind ik !SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wenste de prof van biochemie nog een 'welterusten'![]()
Het flapte er echt zo uit. Die arme man was gisteren teruggekomen uit Canada. Mijn 2 medestudenten stonden echt van "WTF, Daasje
'. De prof begreep het gelukkig meteen en moest lachen. (Ja sorry, ik denk dat ie nog geen 10 jaar ouder is. Dan wordt ik soms wat amicaal
)
Is er dan een soort beleefde hiërarchie waar je je aan moet houden dan of zo?
Dat is nog even afwachten.quote:
Broccoli it is here, met gekruide aardappelschijfjes (uit een zakje) en iets van een 'fish' burger van So Fine.
Simpel, maar prima.![]()
Qua taart: er zijn maar weinig taarten die het bij me winnen van appeltaart![]()
![]()
Vandaag toffe dag. Hepsie de koe viel tegen in het begin, maar oefening baart echt kunst. (Nee geen kalf, dit was geen drachtige koe)
Maar verder lama's hoogstwaarschijnlijk aan een goed thuis geholpen(Ik moest er nog wel even een prof voor bellen. Ik haat bellen... maar in dit soort zaken wel beter dan mailen.)
Waarom enkel de koolhydraatmetabolisme? Dit omdat dit de makkelijkste groep is qua omzetten naar bruikbare energie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wenste de prof van biochemie nog een 'welterusten'![]()
)
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Simpel, maar prima.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En ik wenste de prof van biochemie nog een 'welterusten'![]()
)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
quote:Op woensdag 13 november 2019 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Het is idd onwijs frustrerendquote:
Moest ff zoeken waar dit nu ineens vandaan kwam..blijkbaar gaat t over nieuwetijds kinderen. Wat zijn dat eigenlijk?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:22 schreef golfer het volgende:
G. hadden we al lang via FB gevonden en uitgecheckt. Mooie krullen inderdaad.
35cmquote:Op woensdag 13 november 2019 20:37 schreef Blues het volgende:
G op een foto
Hoeveel kopjes kleiner dan jij is ze @:Pee?
Ah dat zijn spannende en intensieve momenten.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:34 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Dat is nog even afwachten.
Maar gezien ze vandaag het opnam voor “het liefste meisje” van de klas en daarvoor een dame van anderhalve kop groter even verbaal onder handen nam.. heb ik goede hoop.
Over 10 jaar.. kan ik er meer uitspraken over doen. Dan is ze 22... maakt ze echt zelf keuzes..
dan zullen we het merken
Joepiequote:Op woensdag 13 november 2019 21:26 schreef Lonaa het volgende:
Geen ideequote:Op woensdag 13 november 2019 21:38 schreef Blues het volgende:
[..]
Moest ff zoeken waar dit nu ineens vandaan kwam..blijkbaar gaat t over nieuwetijds kinderen. Wat zijn dat eigenlijk?
Lees het nu pas. Wat een ellende, ben je ook nog steeds thuis aan het werk of al weer op locatie?quote:Op woensdag 13 november 2019 21:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is idd onwijs frustrerend
Dank je
Oeh, lekker! Ziet er prima uit.quote:Op woensdag 13 november 2019 21:42 schreef Muck het volgende:
Voor een eerste poging ben ik niet geheel ontevreden![]()
Volgende keer nog iets korter in de oven.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |