quote:Op woensdag 13 november 2019 19:19 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sorry, geen inspiratie voor de TT, dus laayste opgenoemd wat ik gezien heb![]()
![]()
![]()
Ah, ok. Dan was het net gerepareerd toen ik klikte waarschijnlijkquote:Op woensdag 13 november 2019 19:22 schreef Lonaa het volgende:
Whiskers, het linkje deed het eerst niet
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
Er staat kladkakka in de oven![]()
Het is allemaal de schuld van @:Molo
Mijn indruk was ook dat ze vrij klein is. En prachtige krullen heeftquote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Myraela het volgende:
Door de TT ook gekeken.Is G heel klein, of die jonge ouder/langer dan ik dacht? Ik ben nooit zo goed in details onthouden.
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:20 schreef Muck het volgende:
Er staat kladkakka in de oven![]()
Het is allemaal de schuld van @:Molo
Maar je hebt ons weer gevondenquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef fietsie het volgende:
Ik dacht "wat zijn ze stil!"/.
Pagina 4 stond open. Want al tijden niet gerefresht...
Ja ineens zag ik dat er bij jouw laatste posts iets van "open een nieuw..." stondquote:Op woensdag 13 november 2019 19:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar je hebt ons weer gevonden
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:33 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja ineens zag ik dat er bij jouw laatste posts iets van "open een nieuw..." stond
Toen deed ik F5quote:
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplaktquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?![]()
Hij staat af te koelen, ik ben heel benieuwdquote:
Vlakbij Utrechtquote:Op woensdag 13 november 2019 19:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik wil dat wel eens proeven. Waar woon jij tegenwoordig?![]()
Zijn die akelig hoge plafonds daar standaard?quote:
quote:Op woensdag 13 november 2019 19:58 schreef Muck het volgende:
[..]
Hij staat af te koelen, ik ben heel benieuwd
Geloof je gelijk, maar hoe vind ik dat terug?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplakt
Een taart met speculaassmaken? En dan allemaal soorten pepernoten erop?quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
jongens, ik ben volgende week jarig. Wat voor taart (2 stuks) zal ik bakken? Ik bak eigenlijk altijd een sachertorte, ben wel toe aan een keer wat nieuws...
Ligt eraan wat jij lekker vindt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
jongens, ik ben volgende week jarig. Wat voor taart (2 stuks) zal ik bakken? Ik bak eigenlijk altijd een sachertorte, ben wel toe aan een keer wat nieuws...
Nog eens plakken is makkelijker:quote:Op woensdag 13 november 2019 20:07 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geloof je gelijk, maar hoe vind ik dat terug?
Het gaat wel.. met momenten veel pijn, maarja pijnstilling dit datquote:En hoe gaat het met E. vandaag?
zolang er suiker inzit, vrijwel alles....quote:Op woensdag 13 november 2019 20:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat jij lekker vindt natuurlijk.
Dank je, maar ff door Google Translate danquote:Op woensdag 13 november 2019 20:10 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nog eens plakken is makkelijker:
100 g smör
2 st ägg
3 dl strösocker
3 msk kakao
2 tsk vaniljsocker
1 1/2 dl vetemjöl
smör till formen
ströbröd till formen
Till servering
florsocker till garnering
2 dl vispgrädde
frukt eller bär
Sätt ugnen på 200°C
Smält smöret i kastrull, låt svalna något.
Vispa ihop ägg och socker (använd inte en elvisp).
Blanda kakao, vaniljsocker och vetemjöl i en bunke och rör ner i äggblandningnen.
Tillsätt det smälta smöret och blanda försiktigt ihop till en jämn smet och häll sedan över smeten i en smörad och bröad springform med löstagbar kant, 24 cm i diameter (för 8 bitar).
Grädda mitt i ugnen i ca 10-15 minuter (öka eller minska tiden vid behov beroende på hur kladdig/seg du vill ha den).
Starta timer
Ta ut kladdkakan och låt svalna.
Sikta florsocker över om så önskas. Servera med vispad grädde, färska jordgubbar eller annan valfri frukt till.
[..]
Het gaat wel.. met momenten veel pijn, maarja pijnstilling dit dat
Neuhhh, ik heb een heel raar huisquote:Op woensdag 13 november 2019 20:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Zijn die akelig hoge plafonds daar standaard?
Witte chocolade cheesecake met frambozenquote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Mississipi mud piequote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Whatsapp toch? Niet hier?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:46 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Heb T recept van E. Een paar topics terug geplakt
quote:Op woensdag 13 november 2019 20:11 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
zolang er suiker inzit, vrijwel alles....
zit nu te denken aan een taart met bloedsinaasappels. Al heb ik die nog niet in de winkel gezien (ook niet goed gekeken)...
Lemon merengue pie. En Mississippi mud pie.quote:Op woensdag 13 november 2019 20:02 schreef Jagärtrut het volgende:
Nopequote:Op woensdag 13 november 2019 20:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dank je, maar ff door Google Translate dan
Is E. ook niet zo vd pijnstilling?
Stalker alert!quote:Op woensdag 13 november 2019 20:22 schreef golfer het volgende:
G. hadden we al lang via FB gevonden en uitgecheckt. Mooie krullen inderdaad.
^^quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |