Dat he'j mooi emoaken. Mooie foto trouwensquote:Op woensdag 13 november 2019 16:49 schreef golfer het volgende:
Wat staat er nu weer op het menu?
[ afbeelding ]
Heerlijk!quote:Op woensdag 13 november 2019 16:49 schreef golfer het volgende:
Wat staat er nu weer op het menu?
[ afbeelding ]
Lekker uit de tuinquote:Op woensdag 13 november 2019 19:08 schreef Muck het volgende:
[..]
Heerlijk!
Ik heb zaterdag bij mijn ouders boerenkool gegeten, uit eigen tuin![]()
![]()
OT: gekookte aardappelen, spinazie en een gehaktbal
Was de vorst er wel al overheen gegaan?quote:Op woensdag 13 november 2019 19:08 schreef Muck het volgende:
Ik heb zaterdag bij mijn ouders boerenkool gegeten, uit eigen tuin![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
quote:Op woensdag 13 november 2019 23:12 schreef golfer het volgende:
[..]
Was de vorst er wel al overheen gegaan?
Nee, niet deze:Hehe, nee, Willem blijft van onze kool afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn ouders hebben al een paar jaar een ander ras boerenkool die al vroeg van het land kan.
Zo staat mijn ouwe vadertje niet in de kou in de tuin en is alles lekker op tijd de vriezer in gewerkt
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
Dit zou ik willen eten.quote:Op vrijdag 15 november 2019 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gnocchi, champignons, tijm, spek, geitenkaas.
Lekkerquote:Op vrijdag 15 november 2019 17:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
Gnocchi, champignons, tijm, spek, geitenkaas.
Viel mij erg mee. Natuurlijk maak ik hem zelf lekkerder, maar voor een keertje ging het wel.quote:
Is dat een berenklauw (zonder ui)quote:Op vrijdag 15 november 2019 19:04 schreef Sicstus het volgende:
Geen winterkost, maar wel weekendkost:
[ afbeelding ]
Mensen die warm eten tussen de middagquote:Op zaterdag 16 november 2019 12:46 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zojuist bloemkool en krieltjes gegeten met bratwurst van de vegetarische slager.
Het was behoorlijk lekker.Vooral dankzij de kruiden over de krieltjes en de jus.
Alleen als vriendin avonddienst heeft.quote:Op zaterdag 16 november 2019 13:05 schreef Sicstus het volgende:
[..]
Mensen die warm eten tussen de middag
Was het te eten?quote:Op zaterdag 16 november 2019 19:43 schreef Uhmmpie het volgende:
Hm wij aten zuurkool met wordt bij de hema.
Ja hoor... vind het altijd verrassend eetbaar bij de hema. De boerenkool ook.quote:Op zondag 17 november 2019 03:20 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Was het te eten?
Net bij de Mc geweest en 2 McKroketten in m'n mik gestopt.
Nu hopelijk slapen met m'n volle buik
Jij zit weer lekker in n hotelquote:Op zondag 17 november 2019 11:20 schreef uniekhoorn het volgende:
Scrabbled eggs, verse verschillende soorten brood, rosbief, kaas, goede ham, kaas, cakejes, klein worstenbroodje, verse jus enzo.
Daar kan ik de hele dag op teren. Vanavond maar iets met weinig calorieën en veel groente
Jup hier ookquote:
Dat klopt, gistermiddag alweer thuis.quote:Op zondag 17 november 2019 11:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Jij zit weer lekker in n hotel![]()
Vnv groente is goed, weinig calorieën hoeft niet toch? Wat je had is denk ontbijt en lunch
Prima gezond avondeten zegquote:Op maandag 18 november 2019 10:56 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Dat klopt, gistermiddag alweer thuis.
Sperziebonen, rijst met zelfgemaakte satesaus, gevulde rode paprika gevuld met tauge uit de airfryer.
Net op: boterham rosbief, beschuit kaas en een zacht gekookt eitje
Hier ook champignonsoepquote:Op maandag 18 november 2019 12:30 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Prima gezond avondeten zeg![]()
Hoop dat je hebt genoten van je hotelovernachting.
Lunchtijd! Champignonsoep en 3 Vitalu crackers met Pain d'Ardenne.
Voor straks nog 2 kiwi's.
Aparte combo...was het wel lekker?quote:Op zondag 17 november 2019 20:10 schreef stokj het volgende:
Bami moet bloemkool en brocolli en tempeh en pittige aardappeltjes erop en een kop thee.
Eer ik er ben, is het vast al opquote:Op maandag 18 november 2019 17:13 schreef golfer het volgende:
Straks: Librije gehaktballen, jus met shiitakes, gebakken aardappeltjes en een salade van jonge bladsla.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |