Het blijft dus max 11 op 45. Halsema is ook geen moment 'in gevaar' geweest.quote:Op woensdag 3 juni 2020 16:20 schreef borisz het volgende:
Met de kennis van nu zeg ik: Raad zal heel kritisch zijn, maar dat ze nog wel het vertrouwen krijgt van de raad. Forum, VVD, CDA, Oudjes = 11 op 45.
Rest zie ik op dit moment geen motie van wantrouwen steunen. Maar ja als ze het debat verprutst dan kan het anders worden natuurlijk... Of wellicht trekt ze zelf alsnog conclusies...
Utreg heeft een interimmer.quote:Op maandag 1 juni 2020 22:51 schreef Ole het volgende:
Ik denk dat Amsterdam heel snel een andere burgemeester heeft!
tjeemig 2005 alweer..quote:Op donderdag 18 juni 2020 13:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg heeft een interimmer.
En hoi
Ik kwam even langs om te vertellen dat ik net dat o zo leuke FOK! trouwboek dat voor ons gemaakt is voor 2 sept 2005, door @:SCH met veel users van hier weer eens doorgebladerd heb. En wat is dat leuk
Maar wat veel mensen posten niet meer!
2005 alweer, het jaar dat Axel geboren werd, nu is hij net zo lang en bijdehand als ik, en zijn stem gaat ook al mijn kant opquote:Op donderdag 18 juni 2020 13:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Utreg heeft een interimmer.
En hoi
Ik kwam even langs om te vertellen dat ik net dat o zo leuke FOK! trouwboek dat voor ons gemaakt is voor 2 sept 2005, door @:SCH met veel users van hier weer eens doorgebladerd heb. En wat is dat leuk
Maar wat veel mensen posten niet meer!
Even in mijn geheugen graven? Dat was C. van DylanDog?quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:05 schreef Da_Sandman het volgende:
En dan werd de eerste mascotte van de week ook al 17. 17!
VBL / [Hools] Het VBL-Café #891 - 2 september, daar was iets meequote:Op donderdag 18 juni 2020 17:09 schreef Ole het volgende:
tjeemig 2005 alweer..
Tja jammer dat er minder gepost wordt. Maar zo af en toe is er even een opleving
Yup!quote:Op donderdag 18 juni 2020 22:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even in mijn geheugen graven? Dat was C. van DylanDog?
En toen zat ik een uur oude topics door te bladerenquote:Op donderdag 18 juni 2020 23:30 schreef golfer het volgende:
[..]
VBL / [Hools] Het VBL-Café #891 - 2 september, daar was iets mee
ik weet nog dat we in de pub met zijn alle aardig gedronken hebben en de nodige hapjes op hadden en iets meer dan 10 euro de man moesten afrekenenquote:Op vrijdag 19 juni 2020 09:46 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
En toen zat ik een uur oude topics door te bladeren.
Kwam de jubileummeet van januari 2008 tegen en kan me daar belabberd weinig van herinneren wat volgens mij genoeg zegt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:25 schreef Blues het volgende:
Zoals beloofd @:Againzender en @:Bos81Wel jammer dat de print toen niet in kleur was. Het was namelijk een blauw fietsslot..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
Nooit geweten, is lastig te zien wat het is/wasquote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:37 schreef Bos81 het volgende:
Wel jammer dat de print toen niet in kleur was. Het was namelijk een blauw fietsslot..
quote:Op zaterdag 20 juni 2020 21:25 schreef Blues het volgende:
Zoals beloofd @:Againzender en @:Bos81SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk!
En dat op de dag dat dat Axels broertje alweer 10 is geworden
[b]Op maandag 6 september 2010 00:28 schreef tong80 het volgende:[/b]
GVD Wat moet jij een trotse vader zijn :)
:P
Grote mannen alweer zekerquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:32 schreef Againzender het volgende:
[..]Leuk!
En dat op de dag dat dat Axels broertje alweer 10 is geworden
Ja, ze worden grootquote:Op zaterdag 20 juni 2020 22:45 schreef Blues het volgende:
[..]
Grote mannen alweer zeker
Hoe gaat het met jou/jullie?
Wel lekker rustig! Niet zo een kippenhok.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
Ja, ze worden groot
Het gaat steeds beter hier. Al werd het mij tijdens dat thuiswerken/thuisschool/allesthuis wel teveel uiteindelijk. Gelukkig ben ik daar snel weer uit geklommen, ik mag nu ook weer naar kantoor van mijn werkgever, dat leek ze beter voor mij, gewoon als afwisseling. En ik moet zeggen, dat helpt enorm. Wel raar om in dat grote kantoor te zitten met maar een handjevol collega's
Woont ie niet meer in Zaltbommel?quote:
Tijdelijk nietquote:
Ja dat zal best.quote:Op zaterdag 20 juni 2020 23:03 schreef Againzender het volgende:
Ja, ze worden groot
Het gaat steeds beter hier. Al werd het mij tijdens dat thuiswerken/thuisschool/allesthuis wel teveel uiteindelijk. Gelukkig ben ik daar snel weer uit geklommen, ik mag nu ook weer naar kantoor van mijn werkgever, dat leek ze beter voor mij, gewoon als afwisseling. En ik moet zeggen, dat helpt enorm. Wel raar om in dat grote kantoor te zitten met maar een handjevol collega's
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |