quote:Op donderdag 1 september 2005 22:44 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Claaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaautje!
![]()
Hoe gaat 'ie? Hoe bevalt werk?
Ja, maar je staat nog steeds niet in mijn msn-lijst, dus voorlopig ben je nog even zwart.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Vaduz
was mijn solicitatie nog aangekomen?
Jij mag meehelpen als het WK2006 forum komt, nog even wachten dus.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef rubbereend het volgende:
gefeliciteerd Vaduz
was mijn solicitatie nog aangekomen?
Lieve schat .. ik werk inderdaad veel te hard en moet binnenkort nodig eens wat dagen vrij nemen, maar dat ontslag heb ik volkomen gemist! Wat is er gebeurd? (als je het niet erg vind om een korte samenvatting te gevenquote:Op donderdag 1 september 2005 23:04 schreef clauwheee het volgende:
Eilandje:
[..]
![]()
Welk werk?Ik had ja ontslag genomen! Vanmiddag wel solli gehad! Ging goed, nu duimen
Lieverd je werkt te hard!!
2 september![]()
had jij sportmod willen worden:Dquote:Op woensdag 31 augustus 2005 19:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Had ik niet verwacht Pfaf, dat je sportmod zou worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 20:07 schreef methodmich het volgende:
Vaduz wil CUL-mod worden.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik heb m'n msn aangeslingerd nu hoor.
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:05 schreef golfer het volgende:
[..]
Voeg me dan eens toe, zie mijn profiel.
quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Vaduz binnenkort ook blauw. Welk subforum?
die is wel heel gemeen achterafquote:Op woensdag 31 augustus 2005 22:38 schreef golfer het volgende:
[..]
Blauwe eend staat nog niet op het menu.
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:06 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, maar je staat nog steeds niet in mijn msn-lijst, dus voorlopig ben je nog even zwart.
Ja wel doen hoor. Komt zo niet goed!!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:08 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Lieve schat .. ik werk inderdaad veel te hard en moet binnenkort nodig eens wat dagen vrij nemen, maar dat ontslag heb ik volkomen gemist! Wat is er gebeurd? (als je het niet erg vind om een korte samenvatting te geven)
quote:Op donderdag 1 september 2005 23:15 schreef Bluezz het volgende:
Eendje, als die golfert morgen hard wegrent, wil jij dan mijn rollatoreendje worden?
[afbeelding]
Om de pijn te verzachten?
Goed dat je zo rechtlijnig bent! Ik heb ook echt een hekel aan gekonkel, alhoewel ik dat bij het bedrijf waar ik werk ook nog wel eens zie gebeuren.quote:Op donderdag 1 september 2005 23:14 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja wel doen hoor. Komt zo niet goed!!![]()
Nou..euhm..er klopten dingen niet. Ze waren niet eerlijk. Ik werd naar een andere afdeling gezet omdat ze dat beter uitkwam. Gesprekken aangevraagd, bleven vaag. Enzo. Overall ook niet leuk, omgang enzo. Toen ben ik gekapt en lekker verder gaan solliciteren![]()
Maar heb dus weer dingen lopen. En volgende week gaan wij ook op langverwachte vakantie, na drie jaar. Naar DrentheJe moet ergens beginnen!
Noca!quote:Op donderdag 1 september 2005 23:17 schreef Noca het volgende:
Bluezz en golfer! Alvast heeeel veel plezier morgen en geniet ervan!
Ik zal aan jullie denken
Anders vergeet ik het vast te zeggen
Dankjewelquote:Op donderdag 1 september 2005 23:18 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Goed dat je zo rechtlijnig bent! Ik heb ook echt een hekel aan gekonkel, alhoewel ik dat bij het bedrijf waar ik werk ook nog wel eens zie gebeuren.
Ik zal ook wel mijn ogen en oren open houden qua jobs en laten weten als ik iets gezien heb!
quote:Ben nog nooit in Drente op vakantie geweest, maar het belangrijkste is om effe uit de sleur te zijn! En gaat het spreekwoord niet: Wie Drente niet eert, is het buitenland niet weerd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |