abonnement Unibet Coolblue
pi_189939774
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:35 schreef Ang3l het volgende:
Joh, echt?
Wist ik niet. Ben je nog nooit op t forum tegengekomen! :o #sarcasm
Kan me anders niet herinneren dit recentelijk nog benoemd te hebben. En zeker niet in HOMO.

#stalker exposed :o
pi_189940207
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:35 schreef Moofasah het volgende:

[..]

De rollen van blanke personages worden door Disney tegenwoordig voortdurend aan zwarte acteurs gegeven. Terwijl dat omgekeerd niet wordt gedaan.

Vervolgens wordt door SJW gedaan alsof het niets uitmaakt, maar als Aladdin gespeeld werd door een blonde man met blauwe ogen schreeuwden diezelfde mensen moord en brand.

Een goed verhaal komt met geloofwaardigheid, en negroïde types in die tijd en setting maken het verhaal totaal ongeloofwaardig en daarmee ronduit slecht.
Juist het voelt forced. "Kijk ons eens negers rollen geven" en het past totaal niet met het tijdsbeeld. Wat mij betreft wordt er gewoon divers gecast waar het logisch is. Gaan ze zo ook jazz artiesten in films laten spelen door blanken? :')
pi_189940228
Er zat een mexicaanse acteur in bij de tafel scene die voorheen in Narco's een koelbloedige moordenaar speelde. Ik vond het contrast om hem ineens zo te zien vrij grappig
pi_189940586
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:

[..]

Nee...nee

Als je volledig onbekend met de personages, kan dit niet. Nick Fury wordt namelijk geïntroduceerd in Iron Man 1 en 2. Het einde van Captain America: The First Avenger raakt kant nog wel als je niet weet wie Nick Fury is. Ik kan dat niet beoordelen hier maar om het niet complex te maken is het antwoord altijd: release order!

Geldt ook voor Star Wars btw.
Ok als je volledig onbekend bent dan snap ik dat. Ik had een rewatch voor ogen.

Star Wars voor nieuwe kijkers machette order zonder 1 te skippen of release order waarbij in beide gevallen solo en rogue one optioneel zijn. Bij een rewatch die twee invoegen op de plek waar ze chronologisch horen.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
  donderdag 14 november 2019 @ 16:55:11 #105
273461 AlwaysHappy
You've Been Gilmored!
pi_189940621
Wat ik erg irritant vind is dat je telkens opnieuw in moet loggen bij Samsung app. Bij Netflix hoeft dat niet. En 4K wordt nog steeds niet ondersteund bij Samsung? Krijg alleen maar HD te zien, terwijl ik elders hoorde dat dat gefixt was inmiddels.
Nintendo Switch: SW-1156-9327-1516 | Xbox Series X: Alwayshappyz | Photographer: D750, 24mm, 50mm, 85mm | TV Shows: Gilmore Girls, Grey's Anatomy, His Dark Materials, Veronica Mars, Fringe, The Good Wife, The Crown & More.
pi_189940690
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat ik erg irritant vind is dat je telkens opnieuw in moet loggen bij Samsung app. Bij Netflix hoeft dat niet. En 4K wordt nog steeds niet ondersteund bij Samsung? Krijg alleen maar HD te zien, terwijl ik elders hoorde dat dat gefixt was inmiddels.
Alleen HD: https://help.disneyplus.c(...)4010a24eb8c11a4bcb99
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  donderdag 14 november 2019 @ 17:36:51 #107
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189941198
quote:
7s.gif Op donderdag 14 november 2019 09:22 schreef Aether het volgende:

[..]

Ja, afl. 1 seizoen 3. Ik vind dit soort censuur een slechte zaak.
Zeker. Alsof je een stukje geschiedenis verstopt waardoor het niet meer waar zou zijn. Een melding dat iets gedateerde beelden toont kan ik me voorstellen, maar een aflevering of scene verwijderen vind ik niet okay.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189941829
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 09:19 schreef vencodark het volgende:

[..]

Wut. :')

Ik hoorde trouwens op de radio dat er 1 aflevering ontbreekt van The Simpsons.
Namelijk die waarin Michael Jackson speelt. Vanwege de controverse rondom het vermeende kindermisbruik, willen de makers van The Simpsons deze aflevering niet meer tonen.
waarvan hij overigens is vrijgesproken. Maarja de PC politie heeft veel macht. het is trouwens een tamelijk briljante aflevering ook.
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 14 november 2019 @ 18:29:45 #109
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189941870
Nou afgelopen week voor het eerst de Star Wars trilogie gezien. Gister ook Avengers Endgame gezien. Niet verkeerd.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Public Relations / Redactie Film donderdag 14 november 2019 @ 19:37:36 #110
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_189943008
quote:
19s.gif Op donderdag 14 november 2019 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Zeker. Alsof je een stukje geschiedenis verstopt waardoor het niet meer waar zou zijn. Een melding dat iets gedateerde beelden toont kan ik me voorstellen, maar een aflevering of scene verwijderen vind ik niet okay.
Bij de oude animatieklassiekers als Dumbo wordt ook een melding weergegeven. Lijkt me voldoende.
pi_189944620
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:52 schreef Karstman het volgende:
Star Wars voor nieuwe kijkers machette order zonder 1 te skippen of release order waarbij in beide gevallen solo en rogue one optioneel zijn. Bij een rewatch die twee invoegen op de plek waar ze chronologisch horen.
ik zou release order pakken als je helemaal niets van Star wars weet. want anders wordt de belangrijkste onthulling van de orginele trilogie voor je gespoiled.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 14 november 2019 @ 21:13:49 #112
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189944636
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:12 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ik zou release order pakken
Dit. Altijd dit. Voor elke filmserie. Ik snap niet dat dit uberhaupt een vraag is...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189944731
quote:
19s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:13 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Dit. Altijd dit. Voor elke filmserie. Ik snap niet dat dit uberhaupt een vraag is...
Nouja bij star wars is het natuurlijk niet een heel erg rare vraag. Weinig film series die bij deel 4 beginnen :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_189944737
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 18:29 schreef VeX- het volgende:
Nou afgelopen week voor het eerst de Star Wars trilogie gezien
De oude films? Wat vond je er van?
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:18:55 #115
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189944758
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Nouja bij star wars is het natuurlijk niet een heel erg rare vraag. Weinig film series die bij deel 4 beginnen :P
Bij MCU speelt Cpt Marvel ook ver in het verleden. Maar als je die als eerste gaat kijken is het echt minder boeiend.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189945022
quote:
19s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Bij MCU speelt Cpt Marvel ook ver in het verleden. Maar als je die als eerste gaat kijken is het echt minder boeiend.
Ja dat is natuurlijk niet het zelfde als een star wars die daadwerkelijk nummer 4 is de title heeft
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:34:48 #117
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_189945072
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Ja dat is natuurlijk niet het zelfde als een star wars die daadwerkelijk nummer 4 is de title heeft
Die IV is pas later toegevoegd toch? In 1947 toen de game in de bios draaide was het gewoon Star Wars.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_189945356
quote:
19s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:34 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Die IV is pas later toegevoegd toch? In 1947 toen de game in de bios draaide was het gewoon Star Wars.
Dat klopt. Maar dat weet je niet als je het nu voor het eerst wilt gaat kijken. Dus dan is de vraag of je bij 1 moet beginnen niet zo gek :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  donderdag 14 november 2019 @ 21:48:26 #119
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_189945383
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]

De oude films? Wat vond je er van?
Ja. Ik vond het wel knap gemaakt en geschreven, zeker voor die tijd. Omdat de serie zo oud was kende ik heel veel spoilers helaas al, maar daar kon ik me wel overheen zetten. Zeker vermakelijk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
  Redactie Frontpage donderdag 14 november 2019 @ 21:48:43 #120
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_189945390
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 16:55 schreef AlwaysHappy het volgende:
Wat ik erg irritant vind is dat je telkens opnieuw in moet loggen bij Samsung app. Bij Netflix hoeft dat niet. En 4K wordt nog steeds niet ondersteund bij Samsung? Krijg alleen maar HD te zien, terwijl ik elders hoorde dat dat gefixt was inmiddels.
Dat telkens inloggen is kut idd. Account staat op het mailadres van mijn vrouw, en dat telt 30 karakters ofzo :') En nee, geen toetsenbord bij de tv
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  donderdag 14 november 2019 @ 22:56:08 #121
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_189946975
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Poepz0r het volgende:
Nog steeds houd Disney+ niet bij waar je gebleven bent met een serie 8)7
Door de onverwachte drukte dinsdag, zijn er nog wat problemen met de app, daarom is het "verder kijken" even verdwenen, maar Disney heeft gezegd ermee bezig te zijn
pi_189948846
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 10:20 schreef Moofasah het volgende:

[..]

Als het bij een paar was gebleven (wat ik net zo goed al onzin vind gezien de tijd) had ik hem nog wel verder gekeken. Maar het leek hier wel alsof de witte mens volledig was uitgeroeid.

Het begon met Darling/Lieverd.

Maar toen kwamen achter elkaar aan de trein conducteur, de man met de krant, de schreeuwende vrouw , de winkelier, voorbijgangers... de een naar de ander was zwart en het bleef maar doorgaan.

Het voelde zo opdringerig allemaal. Toen was ik er wel echt klaar mee.

Zeker na de aankondiging dat ze de Kleine Zeemeermin gaan black washen, om daarmee mijn favoriete Disney prinses te verkloten.

Het lijkt wel een misdaad om blank te zijn tegenwoordig.

Oh en los daarvan vond ik de animatie nogal neppig ogen.
Ik ben werkelijk geen moment bezig geweest met de huidskleur of afkomst van de personages.

Ik zat gewoon een (kinder)film te kijken en was vooral teleurgesteld dat Lady niet zo verfijnd eruit zag zoals in het origineel en dat Vagebond niet zo stoer was. Jock en Snuffel vond ik iets beter gelukt en de setting verder voelde ouderwets Disney-achtig aan. De muziek en liedjes, de vogeltjes die je tussen de scenes zag, happy feeling etc.

Wanneer je als volwassene naar een kinderfilm zit te kijken en deze uitzet vanwege te veel donkere mensen (of te weinig blanke mensen) en je druk maakt om mogelijke 'cinematische uitroeiing van de blanke mens' dan is dat vrij fantasieloos en verzuurd en ik vraag mij af of je dan wel onder de doelgroep valt waarvoor de film gemaakt is.
pi_189949642
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 21:12 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]

ik zou release order pakken als je helemaal niets van Star wars weet. want anders wordt de belangrijkste onthulling van de orginele trilogie voor je gespoiled.
Dat is ondervangen in de Machette order, daar komen 2 en 3 als flashback/backstory tussen 5 en 6 in. Dan heb je de onthulling gehad, krijg je backstory en dan een mooi slot van het hele spul.
"A push and a rush and the land we stand on is ours" - Turrican
Whiskyplankje
pi_189951291
Iemand enig idee of de overige seizoenen van Agents of Shield er nog bij komen?
  Moderator vrijdag 15 november 2019 @ 11:33:33 #125
9859 crew  Karina
Woman
pi_189951984
Zijn er meer mensen die last hebben van lag/buffering? Ik dacht dat het aan mijn tv lag (ietwat oud model), maar bij bijvoorbeeld RTL XL heb ik er geen last van en dat werkt ook via een app op mijn tv.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')