Wat is zijn Suriname act?quote:Op maandag 11 november 2019 15:43 schreef DonRaja het volgende:
Gelukkig ben ik alleen onderdeel van @:kingroland 's Big 4 en Suriname acts.
Nope, hij is ook een Suri.quote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Maar Roland is toch gewoon een witte Nederlander?
Surinamer of antiliaanquote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Niet gelezenquote:Op maandag 11 november 2019 14:38 schreef MakkieR het volgende:
Volgens mij is de tijd nu wel rijp om een Europese Competitie te starten met Ajax, barcelona, Real Madrid, Liverpool, Bayern Munchen etc. er in. Haal Ajax dan maar uit de Nederlandse competitie, zodat daar dan in ieder geval de spanning weer terugkomt, want het lijkt nu wel een schotse competitie waarvan je al weet wie er kampioen gaat worden. Glasgow of Celtic.
Hoezo 'gewoon' ?quote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Doe nou niet.quote:
Een Surinaamse Belg die voor Feyenoord is, heel normaal ja....quote:Op maandag 11 november 2019 16:03 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Goed punt. Dus volgens @:rensajacied ben ik niet gewoon...
*blankequote:Op maandag 11 november 2019 15:46 schreef RensAjacied het volgende:
Ik kende ooit een negro die Roland heette en motor reedquote:Op maandag 11 november 2019 16:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doe nou niet.
Straks koopt hij zogenaamd een motor en moeten we dagelijks "vandaag op de motor geweest" berichten lezen hier.
domino's pizzaquote:Op maandag 11 november 2019 17:24 schreef Drizzt het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe macaroni.
ze gaan ook nog een gedeelte dichtgooien (van stadionplein tot haarlemmermeerstation), ik weet alleen niet meer wanneer dat ingaatquote:Op maandag 11 november 2019 17:38 schreef KingRoland het volgende:
@:karina @:tarado wat een hondenweer en Amstelveensweg zit weer bomvol
het zal eens niet
Haarlemmermeerstation probeer ik te vermijden. Wat een gevaarlijke omstandigheden daar. Ik werd daar bijna aangereden. Zelfde niveau als je van Centraal Station richting OBA gaat. Daar heb je ook zo een plek wat heel gevaarlijk is.quote:Op maandag 11 november 2019 17:40 schreef Tarado het volgende:
[..]
ze gaan ook nog een gedeelte dichtgooien (van stadionplein tot haarlemmermeerstation), ik weet alleen niet meer wanneer dat ingaat
Als je maar veilig thuiskomt!quote:Op maandag 11 november 2019 17:42 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Haarlemmermeerstation probeer ik te vermijden. Wat een gevaarlijke omstandigheden daar. Ik werd daar bijna aangereden. Zelfde niveau als je van Centraal Station richting OBA gaat. Daar heb je ook zo een plek wat heel gevaarlijk is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |