kas met een kunstmatige berg?quote:Op maandag 11 november 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst op Reddit nog gezeik met iemand uit Singapore: ik vond die kas met de kunstmatige berg echt een van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest. De rest van Singapore vond ik ook geweldig.
Hij: Dan ben je zeker niet vaak op reis want ik vind er geen zak aan.
Ja duh, ik vind Amsterdam ook een stinkende beerput, maar als je ergens regelmatig komt, verliest het uiteraard z'n charme. Ik hoef er ook niet te wonen.

In Utrecht had ik ze met Halloween en Sint Maarten aan de deur. Bij m'n ouders en m'n zus komen ze ook beide dagen aan de deur. Gewoon bedelen om snoep met een lantaarns of een zaklampquote:Op maandag 11 november 2019 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij wordt Sint Maarten maar heel sporadisch gevierd.
In mijn geboortedorp wel. In t dorp ernaast niet.
En in Eindhoven volgens mij ook niet echt.
 Maar wat als je er niet aan meedoet of geen zin hebt? Is het niet zo dat als je de buitenlamp uit hebt, dat je dan niet meedoet?
 Maar wat als je er niet aan meedoet of geen zin hebt? Is het niet zo dat als je de buitenlamp uit hebt, dat je dan niet meedoet? 

Godfuckingdamnitquote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Jij. Shirtloos. Leren schort. Biefstuk.
I'm in!

Amstequote:Op maandag 11 november 2019 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Had laatst op Reddit nog gezeik met iemand uit Singapore: ik vond die kas met de kunstmatige berg echt een van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest. De rest van Singapore vond ik ook geweldig.
Hij: Dan ben je zeker niet vaak op reis want ik vind er geen zak aan.
Ja duh, ik vind Amsterdam ook een stinkende beerput, maar als je ergens regelmatig komt, verliest het uiteraard z'n charme. Ik hoef er ook niet te wonen.
 dam.
 dam.

Wordt alleen maar beter.quote:Op maandag 11 november 2019 13:33 schreef Barbusse het volgende:
Moet je wel waarschuwen, Ang3ltje. Ik ontdekte vanochtend een grijze bortshaar

Ja, wij hadden t ook vanuit school.quote:Op maandag 11 november 2019 13:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
In Utrecht had ik ze met Halloween en Sint Maarten aan de deur. Bij m'n ouders en m'n zus komen ze ook beide dagen aan de deur. Gewoon bedelen om snoep met een lantaarns of een zaklampMaar wat als je er niet aan meedoet of geen zin hebt? Is het niet zo dat als je de buitenlamp uit hebt, dat je dan niet meedoet?
Vroegah (oma vertelt) werd Sint Maarten vanuit school georganiseerd en gingen we in groepjes met zelfgemaakte lantaarns bij mensen langs met wie dat was afgesproken. En dan kreeg je rozijntjes of een mandarijntje.

Ok. Next!quote:Op maandag 11 november 2019 13:33 schreef Barbusse het volgende:

Zo'n papieren lantaarntje met een waxinelichtje erin. Ging er altijd wel eentje in de fik.quote:Op maandag 11 november 2019 13:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, wij hadden t ook vanuit school.
En dan met lantaarns of met suikerbieten/koolraap a la halloween met zo'n gezicht er in.

Maak hem niet nog wilder.quote:Op maandag 11 november 2019 13:33 schreef Barbusse het volgende:

tegenwoordig gaat er een led theelichtje in. Anders is het natuurlijk niet veilig genoeg.quote:Op maandag 11 november 2019 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo'n papieren lantaarntje met een waxinelichtje erin. Ging er altijd wel eentje in de fik.

Het grijs worden gaat prima tot nu toe moet ik zeggenquote:
 Niet op m'n hoofd, maar wel in m'n baard
 Niet op m'n hoofd, maar wel in m'n baard   

Jezus hou op.quote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het grijs worden gaat prima tot nu toe moet ik zeggenNiet op m'n hoofd, maar wel in m'n baard

Lampion knutselen om een glazen pot is teveel gevraagd zeker.quote:Op maandag 11 november 2019 13:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tegenwoordig gaat er een led theelichtje in. Anders is het natuurlijk niet veilig genoeg.

Best complimenteus hoor, weten dat iemand een fapje op je machtquote:

Ja. Je denkt ook meteen "hoe zou t op z'n zak zijn?, toch?quote:

There is a limit.quote:

Okquote:

Dies glad geschorenquote:Op maandag 11 november 2019 13:37 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Je denkt ook meteen "hoe zou t op z'n zak zijn?, toch?

Wanneer gingen wij nou dat drankje doen in de Eindhovense versie van Yard 32?quote:

dan mot je het kopen hequote:Op maandag 11 november 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.libris.nl/boe(...)-doen--9789000370764
Willik

Ben ik veilig dan of heb ik bescherming nodig?quote:Op maandag 11 november 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou dat drankje doen in de Eindhovense versie van Yard 32?

Jeetje. Je kan zo'n klein oud smal onschuldig engeltje toch wel aan in je eentje?quote:Op maandag 11 november 2019 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik veilig dan of heb ik bescherming nodig?

quote:Op maandag 11 november 2019 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeetje. Je kan zo'n klein oud smal onschuldig engeltje toch wel aan in je eentje?
Ben jij nou een man?
Overigens doe ik t altijd met bescherming, dus ja graag.

Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee geredenquote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thuiskomertjes zijn ook alleen maar daarvoor he. Om thuis te komen. Daarna moet je m meteen vervangen

Alsof ze weten hoe ver je huis isquote:Op maandag 11 november 2019 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee gereden

Ja klopt! Al 2 weken ofzoquote:Op maandag 11 november 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
@:Debsterr Dat spaansige restaurant wel/niet Ginscal is open volgens mij!

Ach, in die uithoek van jou had die paar honderd kilometer net zo goed de afstand tot huis kunnen zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee gereden

Zag t toevallig omdat de GLOW route er langs loopt.quote:

Snap ik. Ik ben eng. En gevaarlijk.quote:

Risicogroep he.quote:Op maandag 11 november 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben eng. En gevaarlijk.

Wij hebben nog niet echt tijd gehad om het uit te proberen. Maar eens snel doen!quote:Op maandag 11 november 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zag t toevallig omdat de GLOW route er langs loopt.
Ben al ff niet bij de Regenboog geweest, vandaar

Ja!quote:Op maandag 11 november 2019 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet echt tijd gehad om het uit te proberen. Maar eens snel doen!

Die heb ik ooit live gezienquote:Op maandag 11 november 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Sarah is m'n tweelingziel.

Hosti, ben jij het?quote:Op maandag 11 november 2019 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ooit live gezien

Durven we dat?quote:

Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zittenquote:

Zitten jullie allebei helemaal aan de andere kant van het restaurant.quote:Op maandag 11 november 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zitten

en dan communiceren via deze sc..quote:Op maandag 11 november 2019 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten jullie allebei helemaal aan de andere kant van het restaurant.

"Hey, jij ook hierquote:Op maandag 11 november 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zitten
 "
 "

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |