Je bedoelt armistice day?quote:

Daar heb ik wel eens een biertje gedronken.quote:Op maandag 11 november 2019 13:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oud bericht, maar toch: https://www.independent.c(...)ary-bar-list-227077/

W'rom?quote:Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Beetje ongepast om vandaag een feestje te vieren.

In goed gezelschap hoop ikquote:Op maandag 11 november 2019 13:21 schreef Kreator het volgende:
[..]
Daar heb ik wel eens een biertje gedronken.

quote:
quote:

https://nl.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Dayquote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom?
Omdat Rival een lekke band had?
Omdat t ook singles dag is?

wel een goede dag voor singles dag. Carnaval helpt menig relatie om zeep.quote:Op maandag 11 november 2019 13:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
W'rom?
Omdat Rival een lekke band had?
Omdat t ook singles dag is?

Deceptiequote:

Ah. Niks ongepasts dus.quote:Op maandag 11 november 2019 13:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Remembrance_Day

quote:Op maandag 11 november 2019 13:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wel een goede dag voor singles dag. Carnaval helpt menig relatie om zeep.

O ja. Sint Maartenquote:Op maandag 11 november 2019 13:25 schreef rival het volgende:
Ik ga niet weer een hele zak snoep halen voor die 3 keer dat de deurbel gaat

Zou wel mogen. Barbecue en vuurwerk.quote:Op maandag 11 november 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah. Niks ongepasts dus.
ALAAF!
We vieren hier toch ook geen f-ing Independance day?

Ben benieuwd of m'n zwager eens niet het snoep van Sint Maarten zelf heeft opgevreten.quote:

Mag ik dan alle Sultan dagen van Malaysia erbij hebben?quote:Op maandag 11 november 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zou wel mogen. Barbecue en vuurwerk.

Volgens mij wordt Sint Maarten maar heel sporadisch gevierd.quote:Op maandag 11 november 2019 13:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ben benieuwd of m'n zwager eens niet het snoep van Sint Maarten zelf heeft opgevreten.

Had laatst op Reddit nog gezeik met iemand uit Singapore: ik vond die kas met de kunstmatige berg echt een van de mooiste plekken waar ik ooit ben geweest. De rest van Singapore vond ik ook geweldig.quote:Op maandag 11 november 2019 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mag ik dan alle Sultan dagen van Malaysie erbij hebben?
En de feestdagen van Singapore?
Die mensen zijn ALTIJD vrij!

Een bbq zou wel lekker zijnquote:Op maandag 11 november 2019 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ah. Niks ongepasts dus.
ALAAF!
We vieren hier toch ook geen f-ing Independance day?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |