dan mot je het kopen hequote:Op maandag 11 november 2019 13:39 schreef CherryLips het volgende:
https://www.libris.nl/boe(...)-doen--9789000370764
Willik

Ben ik veilig dan of heb ik bescherming nodig?quote:Op maandag 11 november 2019 13:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wanneer gingen wij nou dat drankje doen in de Eindhovense versie van Yard 32?

Jeetje. Je kan zo'n klein oud smal onschuldig engeltje toch wel aan in je eentje?quote:Op maandag 11 november 2019 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ben ik veilig dan of heb ik bescherming nodig?

quote:Op maandag 11 november 2019 13:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jeetje. Je kan zo'n klein oud smal onschuldig engeltje toch wel aan in je eentje?
Ben jij nou een man?
Overigens doe ik t altijd met bescherming, dus ja graag.

Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee geredenquote:Op maandag 11 november 2019 11:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Thuiskomertjes zijn ook alleen maar daarvoor he. Om thuis te komen. Daarna moet je m meteen vervangen

Alsof ze weten hoe ver je huis isquote:Op maandag 11 november 2019 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee gereden

Ja klopt! Al 2 weken ofzoquote:Op maandag 11 november 2019 13:16 schreef Ang3l het volgende:
@:Debsterr Dat spaansige restaurant wel/niet Ginscal is open volgens mij!

Ach, in die uithoek van jou had die paar honderd kilometer net zo goed de afstand tot huis kunnen zijn.quote:Op maandag 11 november 2019 14:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had er toendertijd toch een paar honderd kilometer mee gereden

Zag t toevallig omdat de GLOW route er langs loopt.quote:

Snap ik. Ik ben eng. En gevaarlijk.quote:

Risicogroep he.quote:Op maandag 11 november 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Snap ik. Ik ben eng. En gevaarlijk.

Wij hebben nog niet echt tijd gehad om het uit te proberen. Maar eens snel doen!quote:Op maandag 11 november 2019 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zag t toevallig omdat de GLOW route er langs loopt.
Ben al ff niet bij de Regenboog geweest, vandaar

Ja!quote:Op maandag 11 november 2019 15:22 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben nog niet echt tijd gehad om het uit te proberen. Maar eens snel doen!

Die heb ik ooit live gezienquote:Op maandag 11 november 2019 14:42 schreef CherryLips het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Sarah is m'n tweelingziel.

Hosti, ben jij het?quote:Op maandag 11 november 2019 15:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die heb ik ooit live gezien

Durven we dat?quote:

Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zittenquote:

Zitten jullie allebei helemaal aan de andere kant van het restaurant.quote:Op maandag 11 november 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zitten

en dan communiceren via deze sc..quote:Op maandag 11 november 2019 16:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zitten jullie allebei helemaal aan de andere kant van het restaurant.

"Hey, jij ook hierquote:Op maandag 11 november 2019 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat we dan los van elkaar op dezelfde tijd en datum reserveren, en dan daar toevallig bij elkaar aan tafel gaan zitten
 "
 "

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |