Met naamketting wtfquote:Op zondag 10 november 2019 18:47 schreef Andromache het volgende:
Dan gaan ze maar met de billen bloot hoor. Dat gekoketteer op Insta al de afgelopen maanden...
Dat...En als je alles in een RL soap gooit, tja..dan roep je het ook wel een tikje over jezelf af...dan wordt het wel lastig om je nog op privacy te beroepenquote:Op zondag 10 november 2019 18:46 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, dat is idd het nadeel van BNer zijn en vooral zelf zo met je relatiestatus te pronken.
Ik hoef sowieso geen BNer te worden, maar zelfs indien dat... dan nog heb ik geen behoefte om de hele tijd te gillen over mn relatiestatus zoals Andre wel deedquote:Op zondag 10 november 2019 18:46 schreef Maharski het volgende:
[..]
Ik ga nog liever dood dan ooit in die positie terecht te komen
dat was dus gewoon een uitnodigingsdingetje voor zijn concert.quote:
Ja me neusquote:Op zondag 10 november 2019 18:49 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik hoef sowieso geen BNer te worden, maar zelfs indien dat... dan nog heb ik geen behoefte om de hele tijd te gillen over mn relatiestatus zoals Andre wel deed
[..]
dat was dus gewoon een uitnodigingsdingetje voor zijn concert.
Ik geloof eigenlijk dat verhaal niet van " jaaaaaaa, die ketting was een uitnodiging"quote:
nouja dan zou vivian dus ook liegen dat zij hem ook heeftquote:
Kan wel dat Vivian um heeft, maar die hou je dan toch niet een paar dagen aan?quote:Op zondag 10 november 2019 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja dan zou vivian dus ook liegen dat zij hem ook heeft
Ok ik weet niet eens wie vivian is maar ik ben ook niet zo erg op de hoogte. Excuseerquote:Op zondag 10 november 2019 18:50 schreef Nizno het volgende:
[..]
nouja dan zou vivian dus ook liegen dat zij hem ook heeft
Idd. Zag je dat besmuikte lachje van hem nadat hij zei dat ze heel veel van elkaar houden bla bla. Die ouwe cougar moest moeite doen om haar gezicht in de plooi te houden.quote:Op zondag 10 november 2019 18:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
Nou, als ik zo dat terugblik zie van afgelopen augustus met dré en Bridget aan die desk, dan zie je gewoon dat er tussen die twee meer speelt. Echt zonder twijfel.
ligt er aan hoe graag je wilt laten zien dat jij die speciale uitnodiging hebt gehadquote:Op zondag 10 november 2019 18:51 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Kan wel dat Vivian um heeft, maar die hou je dan toch niet een paar dagen aan?
was net op rtl boulevard... ik nam aan dat dit hele topic daar naar gekeken had.quote:Op zondag 10 november 2019 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Ok ik weet niet eens wie vivian is maar ik ben ook niet zo erg op de hoogte. Excuseer
Die bleven er alleen niet mee lopen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:50 schreef Chia het volgende:
[..]
Diverse andere bezoekers kregen dat ook.
Pfffff ben net thuisquote:Op zondag 10 november 2019 18:52 schreef Nizno het volgende:
[..]
was net op rtl boulevard... ik nam aan dat dit hele topic daar naar gekeken had.
Ja, en dan extra benadruken " dit was in augustus, maar in augustus hadden ze dus nog niks?"quote:Op zondag 10 november 2019 18:51 schreef kleinvogelijn het volgende:
[..]
Idd. Zag je dat besmuikte lachje van hem nadat hij zei dat ze heel veel van elkaar houden bla bla. Die ouwe cougar moest moeite doen om haar gezicht in de plooi te houden.
ik vermoed dat dat de bijnaam is geworden van Dréquote:Op zondag 10 november 2019 18:54 schreef D. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het ‘lulgate’ heet?
Hij liegt echt slecht.quote:
wat een genotsfilmpje met de kennis van nuquote:
maar zeker weten doe je het ook niet?quote:Op zondag 10 november 2019 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik vermoed dat dat de bijnaam is geworden van Dré
Ik weet niet waar dit over gaatquote:Op zondag 10 november 2019 18:59 schreef Cyanide- het volgende:
Wat ik me vooral heel erg afvraag...
Wat vindt @:GGMM hier van? Is René #TeamMo of #TeamDreget?
Dat was gisteren de werktitel.quote:Op zondag 10 november 2019 18:54 schreef D. het volgende:
Kan iemand mij vertellen waarom het ‘lulgate’ heet?
Ik was nog niet in het topic toen dat in de TT werd gezetquote:
André Hazes (jr) is weg bij z'n veel oudere vrouw Monique, en heeft dan binnen no-time wat met de nog oudere Bridget Maasland. Dat doet sommigen vermoeden dat dat al langer aan de gang wasquote:Op zondag 10 november 2019 18:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet waar dit over gaat
Praat me even in 2 zinnen bij dan
Ahquote:Op zondag 10 november 2019 19:02 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
André Hazes (jr) is weg bij z'n veel oudere vrouw Monique, en heeft dan binnen no-time wat met de nog oudere Bridget Maasland. Dat doet sommigen vermoeden dat dat al langer aan de gang was
En zij hield haar mond. Als ik Nikkie was had ik gemeld dat ze het elders moesten zoeken, al was het maar uit respect voor haar vent en kinderen. Maar dat deed ze niet.quote:Op zondag 10 november 2019 18:59 schreef letmehearyouscream het volgende:
Reageren op de Instagram van haar zoontje gaat nog veel verder natuurlijk maar snap sowieso de urgentie niet om op zulke dingen te reageren bij een BN'er. Hier lullen vind ik heerlijk maar mensen hebben echt het idee dat de betreffende BN'er moet weten dat hoe het volk erover denkt. Laatste post van Mo bijna 24K reacties
En voordat het (ijs)konijn Bridget uit de hoge hoed kwam, gingen mensen als reageren bij Nikkie. "Als jij het bent, ben je echt een hoer".
Zou die Monique zich niet te pletter lachen.quote:Op zondag 10 november 2019 19:03 schreef VEM2012 het volgende:
Het is wel wat. Heb je een ventje die 16 jaar jonger is, word je na 5 jaar verlaten voor een oudere vrouw!
Dat vermoed ik ook, want je zet voor een relatie van 1 week toch niet heel Nederland op zijn kop?quote:Op zondag 10 november 2019 19:02 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
André Hazes (jr) is weg bij z'n veel oudere vrouw Monique, en heeft dan binnen no-time wat met de nog oudere Bridget Maasland. Dat doet sommigen vermoeden dat dat al langer aan de gang was
Dat denk ik niet.quote:Op zondag 10 november 2019 19:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Zou die Monique zich niet te pletter lachen.
Nou ja normaliter ben je 'voor' het ene kamp, in dit geval de ex Monique, of 'voor' het andere kamp, nl Dre & Bridget.quote:Op zondag 10 november 2019 19:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik weet niet wat die teams zijn.
Niet echt een hele duidelijke uitleg dus.
Neverending opstapjes, ook in Hazesland.quote:Op zondag 10 november 2019 19:03 schreef IriYe het volgende:
[..]
En zij hield haar mond. Als ik Nikkie was had ik gemeld dat ze het elders moesten zoeken, al was het maar uit respect voor haar vent en kinderen. Maar dat deed ze niet.
Ook een goede tactiek misschien, achteraf.. Ze zitten allemaal in elkaars reet verstrengeld lijkt het wel. Wat een slangenkuil.
Door het bericht van MO over een andere vrouw is dit natuurlijk mrt snelheid naar buiten gekomen....quote:Op zondag 10 november 2019 19:04 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat vermoed ik ook, want je zet voor een relatie van 1 week toch niet heel nederland op zijn kop?
Bij wijze van spreken.
Waarom niet? Als je word ingeruild door een 20 jarige bimbo is het zuur, maar dit is een oudere speknek met een rot kop.quote:
@ChipsZak. kan het ons vast vertellenquote:Op zondag 10 november 2019 19:00 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik was nog niet in het topic toen dat in de TT werd gezet
Jahaaa. Maar net bij RTL Boulevard zeggen ze dat ze 1 week een relatie hebben.quote:Op zondag 10 november 2019 19:07 schreef Dazalbest het volgende:
[..]
Door het bericht van MO over een andere vrouw is dit natuurlijk mrt snelheid naar buiten gekomen....
Oh ja sorry ik snap het nu.quote:Op zondag 10 november 2019 19:06 schreef Cyanide- het volgende:
[..]
Nou ja normaliter ben je 'voor' het ene kamp, in dit geval de ex Monique, of 'voor' het andere kamp, nl Dre & Bridget.
Historisch gezien wordt dat in SHO aangeduid met #Team...
@:yvonne; waarom leg ik dit uit? Kan dit aan de inwerkdocumentatie voor nieuwe FA's worden toegevoegd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |