Nouja, ik zou er best wel een kunstje op kunnen. Niet dat hij zo belachelijk knap is, maar hij heeft wel wat vind ik.quote:Op zondag 10 november 2019 18:15 schreef soapie het volgende:
[..]
Kan me ook niet voorstellen dat je met Ruud de Wild in bed wil liggen....
Ik snap ook wel wat je erin zou kunnen zien.quote:Op zondag 10 november 2019 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er best wel een kunstje op kunnen. Niet dat hij zo belachelijk knap is, maar hij heeft wel wat vind ik.
Klopt. Aan de andere kant leren ze gelijk hoe de wereld in elkaar steekt op vooral 'social' media.quote:Op zondag 10 november 2019 18:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker heel triest. Kinderen zijn meestal de dupe..
Ik ook, Ik val ook niet zo op van die "boy-band" mannen.quote:Op zondag 10 november 2019 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Nouja, ik zou er best wel een kunstje op kunnen. Niet dat hij zo belachelijk knap is, maar hij heeft wel wat vind ik.
Ze kunnen toch van tevoren zien aankomen wat voor een shit-storm er na zo een nieuws komt?quote:Op zondag 10 november 2019 18:22 schreef IriYe het volgende:
[..]
Klopt. Aan de andere kant leren ze gelijk hoe de wereld in elkaar steekt op vooral 'social' media.
Ik denk ook dat dit nog wel een staartje gaat krijgen. En terecht.
Hij ziet er uit alsof hij stinkt.quote:Op zondag 10 november 2019 18:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Hij draagt vast Acqua Di Parma Signature of the Sun. Dan ruik je die zweetoksels niet.quote:
De enige boy band man op wie ik een compleet Cirque du Soleil zou kunnen loslaten is Robbie Williams. Verder zijn het ook totaal mijn types niet en val ik vooral voor karakter en humor en lekker benen in een goedzittende jeans, en handen, armen, een lach, en en etc etc. Ik sta al veel te lang droog dat ik zelfs...NEE geen Dré!quote:Op zondag 10 november 2019 18:23 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik ook, Ik val ook niet zo op van die "boy-band" mannen.
Ik snap ook niet dat al die vrouwen zo van hun stoel af glibberen door Dre.quote:Op zondag 10 november 2019 18:30 schreef IriYe het volgende:
[..]
De enige boy band man op wie ik een compleet Cirque du Soleil zou kunnen loslaten is Robbie Williams. Verder zijn het ook totaal mijn types niet en val ik vooral voor karakter en humor en lekker benen in een goedzittende jeans, en handen, armen, een lach, en en etc etc. Ik sta al veel te lang droog dat ik zelfs...NEE geen Dré!
Een vlotte babbel helpt.quote:Op zondag 10 november 2019 18:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik snap ook niet dat al die vrouwen zo van hun stoel af glibberen door Dre.
Niet blond genoeg.quote:Op zondag 10 november 2019 18:30 schreef roos94 het volgende:
Olcay houdt niet van seks dus dat is geen optie voor ons Dre
Als je jong en onzeker bent. Zelf krijg ik de kriebels van vlotte babbels. Er zit vaak iets narcistisch in en daar ben ik allergisch voor.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |