Jippie, ik ben geen nazi. Hoe precies frame ik mijn 'vijanden'?quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:51 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Nee hoor... jij bent geen nazi, wel naar extreemrechts neigend inclusief slachtofferrol en je vijanden framen
Nou ja zo leuk is Sinterklaas ook niet😬.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:19 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dat is ook mijn ervaring.
O.a. een collega van me is getrouwd met een echt zwarte Afrikaanse vrouw.
Altijd Sinterklaas met Zwarte Piet gevierd met hun (nu volwassen) kinderen.
En bij de intochten van Sinterklaas in Den Haag, waar altijd (hele mooie) Zwarte Pieten meeliepen stonden ook altijd vele bruine en zwarte bewoners mee te juichen en te zwaaien.
Was altijd heel gezellig, nooit een probleem.
Laat ik wel duidelijk zijn : racisme en discriminatie bestaan wel degelijk en zo ook bij elk mens, van elke kleur in elke cultuur.
En dat zal eeuwig zo blijven, het is een lelijk fenomeen maar het gaat nooit weg, dat ontkennen is zinloos.
Maar hierin slaat het kleine groepje echt totaal in door.
En tja, dan krijg je het fenomeen : randdebiel reageert op randdebiel.
Dat zullen we nu vaker gaan meemaken.
Dit (kinder) feest moet en zal kapot en daar gaan beide kampen snel voor zorgen.
Zonde en jammer.
ik zal je onzinnige filmpje maar even negeren...quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:47 schreef TomLuny het volgende:
[..]
.. and those who do not play by the rules will find themselves quickly and viciously ostracised, regardless of who they are and how many oppression boxes they tick.
The entire filosophy and purpose of the left is mindless destruction.
It will always have a target and will turn on it's own without notice to satisfy its destructive purpose.
Its main target of course is the destruction of the West.
Everything must always change, even when it is without reason or logic.
Because it is by constant change and shifting of boundaries that the left destabilizes societies.
vanaf minuut 5
Mij maakt het allemaal geen pepernoot uit trouwens want ik heb geen schoorsteen meer.
De aanname dat het hele kinderfeestje wel racistisch moet zijn omdat er een zwarte clown rondloopt staat mij echter niet aan en er zit, minstens deels, een dubbele agenda achter om dat af te breken.
lol...die pro-piet knokploeg is daar de oorzaak van, met hun nazi gedrag. en daarvoor de enorme racistische backlash tegen KOZP. KOZP verdient zo langzamerhand een lintje, om hoe ze deze onderstromen weten bloot te leggen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:57 schreef Montagui het volgende:
[..]
Eerst waren we mensen die een feest vierden met een racistisch karakter. Daarna werden we zelf racisten die een racistisch feest vierden. En vanaf dit jaar zijn we ook nazi's.
Dehumaniseer je tegenstander.
Duidelijk een glijdende schaal en een opmaat richting verantwoord gebruik van geweld volgens de opvattingen van extreem links.
hear hearquote:Op zondag 10 november 2019 00:37 schreef papert het volgende:
Pro Pieten zijn zeker geen nazi's. De strategie die de meeste mensen die anti zwarte Piet zijn toepassen is hun stem laten horen. Daar wordt geen geweld gebruikt.
Door enkele pro Pieten is dat wel gedaan, natuurlijk zijn dit uitzonderingen.
Als samenleving zouden we geweld tegen vreedzame activisten altijd moeten veroordelen, ook als we het totaal niet met die activisten eens zijn.
Daar is helemaal niks links of rechts aan.
Nee. Er is jarenlang geen pro-piet knokploeg (jouw woorden) geweest totdat KOZP de stakes omhoog gooide omdat ze nauwelijks iets bereikten. (Op media en NTR na, niet in 'den lande'). Zie mijn eerdere post over 'racistisch karakter tot nazi'. Waar jij maar al te graag op inhaakt.quote:Op zondag 10 november 2019 00:41 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
lol...die pro-piet knokploeg is daar de oorzaak van, met hun nazi gedrag.
Racisme bestaat, is er altijd al geweest. Zie ook KOZP met hun witte mensen mogen niets zeggen en moeten achteraan staan. En die racisten steun jij?quote:en daarvoor de enorme racistische backlash tegen KOZP. KOZP verdient zo langzamerhand een lintje, om hoe ze deze onderstromen weten bloot te leggen.
Helemaal eens. KOZP en Pegida mogen hun mening uiten en hun demonstratierecht moet gefaciliteerd worden.quote:Op zondag 10 november 2019 00:37 schreef papert het volgende:
Pro Pieten zijn zeker geen nazi's. De strategie die de meeste mensen die anti zwarte Piet zijn toepassen is hun stem laten horen. Daar wordt geen geweld gebruikt.
Door enkele pro Pieten is dat wel gedaan, natuurlijk zijn dit uitzonderingen.
Als samenleving zouden we geweld tegen vreedzame activisten altijd moeten veroordelen, ook als we het totaal niet met die activisten eens zijn.
Daar is helemaal niks links of rechts aan.
Hoeft ook niet. Wil je het wel weten dan leggen we het uit zonder oordelen.quote:Op zondag 10 november 2019 01:19 schreef FireFox1 het volgende:
Ik krijg zo'n idee dat dit "feest" gewoon aan niemand meer valt uit te leggen.
Erg laf. Je mag best opkomen voor iets waar je in geloofd. Of dat nou samen zijn/verbintenis van regio/regionale 'ons' (traditie) is of zoveel mogelijke verdeeldheid (pseudo-inclusiviteit) is moet je zelf weten.quote:Afschaffen, begraven en er nooit meer over hebben. Dan alleen maar kerstfeest ofzo. Zolang het duurt.
https://www.hartvannederl(...)-sinterklaasintocht/quote:Lees ook: Geen Zwarte Piet tijdens landelijke intocht in Apeldoorn, gemeente wint kort geding
Naar aanleiding hiervan vroeg Wat Vindt Nederland of het terecht is dat er geen Zwarte Piet te zien is bij de landelijke Sinterklaasintocht. Maar liefst 93 procent van de ondervraagden vindt dit niet terecht.
quote:
Hij is dus een buitenlandse vreemdeling die op tradities gestelde blanke Nederlanders uitmaakt voor racist. Ik zeg dus: ROT OP naar het land waar je vandaan komt!quote:Jerry Afriyie (1981, Bechem (Ghana)) is een Nederlands rapper, dichter en activist. Afriyie is de oprichter en voerman van Kick Out Zwarte Piet.
Afriyie is geboren in Ghana in het dorp Bechem afkomstig uit een Ashanti-familie.[1] Zijn moeder was zestien, zijn vader negentien jaar toen hij geboren werd. Zijn vader vertrok een jaar na zijn geboorte naar Nederland en deels werd hij bij tantes en zijn oma opgevoed.[2] Toen hij 11 jaar was kwam hij samen met zijn broer naar zijn vader in Nederland.
https://www.ad.nl/den-haa(...)aat-voorop~a2e50901/quote:Vervolging voor ‘opruiende tweet’ John van Zweden weinig kansrijk: ‘vrijheid van meningsuiting staat voorop’
Te allen tijde.quote:Op zondag 10 november 2019 02:17 schreef Montagui het volgende:
Zou KOZP een rechtszaak willen beginnen dan zullen ze dit ten allen tijde verliezen. Vvmu en in het verlengde vrijheid van expressie is heilig..
Iedereen met een breder denkvermogen weet dat het Sinterklaasfeest helemaal niks met racisme te maken heeft. En geen kind in Nederland, België of Curaçao groeit op met het idee dat het Sinterklaasfeest gebaseerd is op slavernij of onderdrukking van de zwarte medemens. Geen enkel (redelijk moderne) versjes, verhalen, films, liedje etc etc van het Sinterklaasfeest linkt naar slavernij.quote:Op zondag 10 november 2019 01:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Hoeft ook niet. Wil je het wel weten dan leggen we het uit zonder oordelen.
[..]
Erg laf. Je mag best opkomen voor iets waar je in geloofd. Of dat nou samen zijn/verbintenis van regio/regionale 'ons' (traditie) is of zoveel mogelijke verdeeldheid (pseudo-inclusiviteit) is moet je zelf weten.
Eens. Gozer mag dankbaar zijn dat ie uberhaupt in Nederland mag wonen in plaats van in een hutje zonder stromend water. En wat doet ie? Hij kotst op de traditie van zijn gastland. Kan allemaal blijkbaar.quote:Op zondag 10 november 2019 01:57 schreef NoPicNic het volgende:
[..]
[..]
Hij is dus een buitenlandse vreemdeling die op tradities gestelde blanke Nederlanders uitmaakt voor racist. Ik zeg dus: ROT OP naar het land waar je vandaan komt!
De stam van Afriyie is berucht om zijn slavenhandel. Met dat "hutje zonder stromend water" zal het dus wel meevallen.quote:Op zondag 10 november 2019 04:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Gozer mag dankbaar zijn dat ie uberhaupt in Nederland mag wonen in plaats van in een hutje zonder stromend water. En wat doet ie? Hij kotst op de traditie van zijn gastland. Kan allemaal blijkbaar.
Dat is nog erger dan. Die hypocriete zwarten zijn het fanatiekst. Ook laatst die Surinamer die college gaf over kolonialisme waarvan de broer vermoord was door Bouterse. Ben even zn naam kwijt. Als er een land racistisch is is het wel Suriname. Dochter heeft in Nederland studie gevolgd enz en gaat gastland dan vertellen dat ze alles fout doen en racistisch zijn. Gewoon oprotten. Weg als het niet bevalt.quote:Op zondag 10 november 2019 05:17 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De stam van Afriyie is berucht om zijn slavenhandel. Met dat "hutje zonder stromend water" zal het dus wel meevallen.
Sterker nog, zo’n figuur krijgt white helpers en useful idiots zover mee te doenquote:Op zondag 10 november 2019 04:13 schreef Scarface88 het volgende:
[..]
Eens. Gozer mag dankbaar zijn dat ie uberhaupt in Nederland mag wonen in plaats van in een hutje zonder stromend water. En wat doet ie? Hij kotst op de traditie van zijn gastland. Kan allemaal blijkbaar.
U heeft het over de (Anti)FA protesten tegen de G20?quote:Op zondag 10 november 2019 07:44 schreef Twentsche_Ros het volgende:
Ruiten ingooien op 9 november bij mensen waar je het niet mee eens bent.
Logisch toch.....
Dat is in de geschiedenis wel vaker gebeurd.
Waar maken we ons druk om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |