Zodra Klaver ook zo reageert bij (A)FA en andere aggressieve protestclubjes wordt hij enigszins geloofwaardig. Vooralsnog; selectieve verontwaardiging.quote:Klaver van GroenLinks zegt dat het gaat om "een regelrechte aanval op wie wij als land zijn". "Een pand bestormen met vuurwerk, mensen intimideren, is niet het verdedigen van een Nederlandse traditie", schrijft hij op Twitter. "Stop de haat. Stop het racisme."
Dude, check even wat de vvmu preciee inhoudt. Hint: het is achteraf mogelijk dat wat je zegt strafbaar is, zie "minder, minder" van Wilders. Of geldt voor rechts een andere wet?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:58 schreef Travnik het volgende:
[..]
De antipieten worden tijdens een vreedzame bijeenkomst aangevallen met zwaar geschut.
Ik kan het mij goed voorstellen dat dit traumatisch is.
Dus de VVMO wordt wel geschonden als mensen bang zijn om hun mening te verkondigen.
Zwaar vuurwerk inzetten is poging tot moord.
Inderdaad. Bij zijn antifa vriendjes is Klaver altijd verdacht stil.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:11 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Zodra Klaver ook zo reageert bij (A)FA en andere aggressieve protestclubjes wordt hij enigszins geloofwaardig. Vooralsnog; selectieve verontwaardiging.
Maar ja, dat is politici niet vreemd.
Het 8 uur journaal is het best bekeken dagelijkse programma.quote:
hieruit concludeer ik dan weer, dat je weinig begrip hebt van wat antifa allemaal doet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:20 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Vaak wel, behalve nee: eigenlijk nooit. Aan daadwerkelijk fascistische organisaties durven ze zich helemaal niet met geweld te wagen. Wel richten ze zich op alledaagse conservatieve studenten die voor vrijheid van meningsuiting protesteren.
alle fascistische uitingen. welk geloof of ideologie erachter zit, maakt niet uit.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:14 schreef AchJa het volgende:
[..]
Anti moslim/ islam is ook geen punt dus?
Drugs gebruiken en bier drinken, in kraakpanden!quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hieruit concludeer ik dan weer, dat je weinig begrip hebt van wat antifa allemaal doet.
Antifa gespot.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:43 schreef pokkerdepok het volgende:
[..]
hieruit concludeer ik dan weer, dat je weinig begrip hebt van wat antifa allemaal doet.
Nee joh.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoezo dan , je eigen zwart schminken is racisme tegenwoordig ?
Wat doen ze nu met zwarte, bruine medemensen die zwarte piet willen spelen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:48 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Hoezo dan , je eigen zwart schminken is racisme tegenwoordig ?
Ik heb wat Surinaamse vrienden en een Ghanees , ze zijn allemaal pro piet en zien er niks racistisch in.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
Wat doen ze nu met zwarte, bruine medemensen die zwarte piet willen spelen?
(Serieuze vraag)
Ik kan me een zwarte / bruine vrouw herinneren die verboden werd nog langer voor piet te spelen.
Twee jaar terug geloof ik.
Bizar.
Die geven ze krijtvegenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
(Serieuze vraag)
Ik kan me een zwarte / bruine vrouw herinneren die verboden werd nog langer voor piet te spelen.
Bizar.
Groningen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 20:36 schreef TomLuny het volgende:
Is trouwens al bekend uit welke Den Haag hoek de anti-Kozp terroristen komen ?
[ afbeelding ]
https://www.metronieuws.n(...)etveegpiet-te-spelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 21:03 schreef DrMabuse het volgende:
[..]
(Serieuze vraag)
Bizar.
NEPquote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:05 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik heb wat Surinaamse vrienden en een Ghanees , ze zijn allemaal pro piet en zien er niks racistisch in.
Het is ook maar een kleine groep die vooral uit blanken witten bestaan en een paar deugBNers
Juist ja, alweer 3 jaar geleden.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:08 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
https://www.metronieuws.n(...)etveegpiet-te-spelen
Serieus antwoord.quote:Op zaterdag 9 november 2019 21:03 schreef DrMabuse het volgende:
(Serieuze vraag)
Bizar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |