Hou dat lekker voor je zelf johquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:38 schreef Pumpalov het volgende:
Veel te warm, lijkt wel zomer![]()
24 graden en volle bak zon
Heeft ook wel iets weg van een visquote:
Precies. Ik ben net blij dat we hier lekker koel en nat weer hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor je zelf joh
Jij ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Ik ben net blij dat we hier lekker koel en nat weer hebben
Leg eens een stukje ananananas op je tong?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:47 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar weer in bed liggen, het wordt niks meer vandaag
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:47 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar weer in bed liggen, het wordt niks meer vandaag
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
ja, met dit weer ga ik niet naar buiten
Hier schijnt een flets zonnetje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
ja, met dit weer ga ik niet naar buiten
Hier volle bak zon,quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier schijnt een flets zonnetje.
Ruilen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor je zelf joh
Als je avocado’s eet en hoogsensitief bent.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer behoor je bij die groep?:P
Ja scheelt vaak 22 graden, ik spring zo op mijn kameel naar een terrasje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het zonnige, bourgondische zuiden. Bij @:TaMieke in Limburg is het ook altijd tropisch.
Oh nou dan ben ik er geen een.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je avocado’s eet en hoogsensitief bent.
Sowieso, want ik ben erquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het zonnige, bourgondische zuiden. Bij @:TaMieke in Limburg is het ook altijd tropisch.
Nu doen dan want ik zit in t-shirt op het terras en kan het de mensen niet aandoen nog meer uit te trekkenquote:
Je laatste poging om met een bootje te ontsnappen uit Limburg is ook weer mislukt?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso, want ik ben er
Maar vandaag valt t tegen volgens mij.
Je pa woont in Lapland?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:03 schreef Pumpalov het volgende:
Warmste plek van Europa zie ik net
En bij m'n pa is het -10. De duivel schiit altijd op dezelfde hoop
Op een bootje zou ik niet aanraden, heb ik ook al vaak genoeg geprobeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laatste poging om met een bootje te ontsnappen uit Limburg is ook weer mislukt?
Vermomd als student lukte het beterquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een bootje zou ik niet aanraden, heb ik ook al vaak genoeg geprobeerd
En op je harde G oefenen is ook zeker een prequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermomd als student lukte het beter
Daar heeft @TaMieke wel moeite meequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En op je harde G oefenen is ook zeker een pre
Dan gewoon de 'schattige Limbo' act rockenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft @:TaMieke wel moeite mee
Kon ze nou maar vlaai bakken, maarquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon de 'schattige Limbo' act rocken
Hoe weet je dat @TaMieke geen vlaai kan bakken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ze nou maar vlaai bakken, maar
Da’s de eerste vraag die ik stel aan Limburgers.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat @:Tamieke geen vlaai kan bakken?
Terecht wel!quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s de eerste vraag die ik stel aan Limburgers.
Jep. Runt daar een resort en verkoopt kaasquote:
Coolquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Jep. Runt daar een resort en verkoopt kaas
Heb daar ook lang gewoond en nog steeds de plek waar ik me over een jaar of 10 definitief zie wonen.
Ja, dat lijkt mij ook een geweldige plekquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Heb daar ook lang gewoond en nog steeds de plek waar ik me over een jaar of 10 definitief zie wonen.
Laplandquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:24 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Ik heb nooit een poging gedaanquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laatste poging om met een bootje te ontsnappen uit Limburg is ook weer mislukt?
Weet je hoe lelijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft @:TaMieke wel moeite mee
Weet ie niet.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat @:Tamieke geen vlaai kan bakken?
Mooi wel, ik heb dat compleet andersom. Harde G en rollende R boven zachte Gquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb nooit een poging gedaan
[..]
Weet je hoe lelijknooit dat ik met een harde G ga praten en een rollende R.
[..]
Weet ie niet.
@:budapestenaar Kom mn taart maar proeven over 2 weken
Snap ik wel. Tis denk ik ook wat je gewend bentquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Mooi wel, ik heb dat compleet andersom. Harde G en rollende R boven zachte G
Moet jouw vriend uit de zachte G contreien gaan komen? Je was single toch?
Rabbits relatie kan zo stuk hoorquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:20 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Snap ik wel. Tis denk ik ook wat je gewend bent
Ik ben single ja.
Het is niet zo zeer de zachte G maar wel de afstand waar ik dan over zou vallen.
Het beste zou zijn als ie gewoon Limburgs praat, maar die hoop heb ik opgegeven.
Meer van de gestimuleerde G?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef bitterbal het volgende:
K ben niet zo van de zachte g bij mannen
Maar die woont in Delft. Das ook best ver weg.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbits relatie kan zo stuk hoor![]()
Zachte G en harde L![]()
Maar idd, net wat je gewend bent. Limburgs zou ik overigens beter kunnen hendelen dan Gronings, Fries of Drenths
Over een tijdje issie echt wel weer gewoon in Limburg wonend gok ikquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar die woont in Delft. Das ook best ver weg.
Maar kan een poging wagen![]()
Mn ex woont nu in Friesland. Hij typt zelfs Fries somsschandalig gewoon
:P
Ik ga direct even dm'enquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:31 schreef Molo het volgende:
[..]
Over een tijdje issie echt wel weer gewoon in Limburg wonend gok ik
Vet cashend en alles![]()
En wow, wat is Fries typen?De taal? Van 't ken nèt enzo?
Wauw. Gewoon wauwquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:38 schreef Molo het volgende:
Nieuw pareltje van Dennis![]()
R&P / Een nette oplossing vinden.
Oh de horror, zulke uitsprakenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga direct even dm'en![]()
Bij woorden de E weg laten. dus dan wordt het lat'n zeg maar.
ik weet niet of dat een goed voorbeeld is.
Godver.quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:38 schreef Molo het volgende:
Ben benieuwd wanneer het boek erover uit komtquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Die dennis is gewoon een trol joh. Volgt ergens een gare soap en doet dan net alsof het zijn leven is,
Ik niet :pquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:11 schreef Molo het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer het boek erover uit komt
O nee, dit kan toch niet echt zijn?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:38 schreef Molo het volgende:
Je moet een taart niet twee weken in de oven laten staanquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb nooit een poging gedaan
[..]
Weet je hoe lelijknooit dat ik met een harde G ga praten en een rollende R.
[..]
Weet ie niet.
@:budapestenaar Kom mn taart maar proeven over 2 weken
Welke van de 45 relaties bedoel je nu?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:27 schreef Molo het volgende:
[..]
Rabbits relatie kan zo stuk hoor![]()
Zachte G en harde L![]()
Maar idd, net wat je gewend bent. Limburgs zou ik overigens beter kunnen hendelen dan Gronings, Fries of Drenths
Ik vind het vaak al super irritant als Limburgs in het Limburgs berichten tikken, dan moet ik soms nog 3 keer iets lezen voor ik begrijp wat ze bedoelenquote:Op zaterdag 9 november 2019 12:29 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar die woont in Delft. Das ook best ver weg.
Maar kan een poging wagen![]()
Mn ex woont nu in Friesland. Hij typt zelfs Fries somsschandalig gewoon
:P
Sowieso wel, of dat wijf van hem is zwaar aan de medicatiequote:Op zaterdag 9 november 2019 12:55 schreef bitterbal het volgende:
Die dennis is gewoon een trol joh. Volgt ergens een gare soap en doet dan net alsof het zijn leven is,
Ik geloof er niet zoveel vanquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sowieso wel, of dat wijf van hem is zwaar aan de medicatie
Dan ben je bij mij wel aan het goede adres. Hoe is het vandaag met iedereen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Moet jij niet bier drinken met je opblaaspop?quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:44 schreef MCH het volgende:
[..]
Dan ben je bij mij wel aan het goede adres. Hoe is het vandaag met iedereen?
Ben sinds half 11 aan de pimpel, heb zelfs Brabantse vrienden gemaaktquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet jij niet bier drinken met je opblaaspop?
Hoe is het weer?quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef MCH het volgende:
[..]
Ben sinds half 11 aan de pimpel, heb zelfs Brabantse vrienden gemaakt
quote:Op zaterdag 9 november 2019 12:23 schreef bitterbal het volgende:
Ja sorryquote:
Hoezo opblaaspopquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:46 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Moet jij niet bier drinken met je opblaaspop?
Tja, ik kom nu eenmaal uit de regio EHV. Zie ook geen noodzaak een ander accent aan te leren. Ben best trots op mijn brabo-accent.quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:49 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja sorryAls er dan een accent moet dan liever subtiel plat amsterdams of rotterdams
Haags hoor ik misschien niet meer
Heb je je opblaaspop in de kast gestopt voor het weekend?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heb je je opblaaspop in de kast gestopt voor het weekend?
Zzzaai, dan maar met je paarse plasticjoekel aan de gangquote:
Nee ik ga morgen spelen met particles.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:00 schreef MCH het volgende:
[..]
Zzzaai, dan maar met je paarse plasticjoekel aan de gang
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:06 schreef bitterbal het volgende:
En trek in sushi maar das weer zon fortuin.
Dan heb je meestal wel gelijk genoeg voor 2 personen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:16 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja bestellen iets van 25 euro ofzo.
Ja heb denk ik 1 gevonden met zalm voor 22 euro ofzo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je meestal wel gelijk genoeg voor 2 personen.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb denk ik 1 gevonden met zalm voor 22 euro ofzo.
Lekkah!quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja heb denk ik 1 gevonden met zalm voor 22 euro ofzo.
Dan is het nog steeds lekkerquote:
+1quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:34 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja ik zou echt elke dag sushi kunnen eten
Ja okquote:Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Welke van de 45 relaties bedoel je nu?
Nee met mijn opblaaspop.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zit je aan het bier met CE?
noob!quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:27 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik vind het vaak al super irritant als Limburgs in het Limburgs berichten tikken, dan moet ik soms nog 3 keer iets lezen voor ik begrijp wat ze bedoelen
Zonne grote vuurbal jonguh! BAM!quote:Op zaterdag 9 november 2019 13:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Tja, ik kom nu eenmaal uit de regio EHV. Zie ook geen noodzaak een ander accent aan te leren. Ben best trots op mijn brabo-accent.
Die Amerikanen zijn helemaal trots dat ze in de capital of the United States of Europe zijn joh.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:56 schreef MCH het volgende:
Al die Amerikanen hier die niet weten wat ze drinken maar wel op de hypetrain zijn gesprongen
quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zonne grote vuurbal jonguh! BAM!sorry, vind mezelf grappig.
Okéquote:
Ik ken mensen die hetzelfde woord op verschillende manieren tikken en dat vind ik zo irritant. Zo veel makkelijker en duidelijker als je gewoon in NL tikt.quote:Op zaterdag 9 november 2019 14:55 schreef TaMieke het volgende:
[..]
noob!
ik doe alleen geen hoedjes en dakjes en streepjes zoals het hoort. ik type gewoon zoals ik het uitspreek
Maar met dat half duits van jullie is dat ook niet te doen.
Heb je een voorbeeld?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ken mensen die hetzelfde woord op verschillende manieren tikken en dat vind ik zo irritant. Zo veel makkelijker en duidelijker als je gewoon in NL tikt.
Zoals veurummer. Dat heb ik ook als vuureummer, veureumer, veurumer voorbij zien komen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:09 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Heb je een voorbeeld?
Als het allemaal mensen zijn met verschillende dialecten, dan snap ik het. Anders wordt het wel ingewikkeld ja.
Ken dat hele woord niet?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals veurummer. Dat heb ik ook als vuureummer, veureumer, veurumer voorbij zien komen.
En het zijn wel dialecten die lichterlijk van elkaar afwijken, maar te weinig om praktische problemen te geven.
Ik ga onze OR raadplegen!quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Oké![]()
Maar bij deze is het dus uit Molo!
Ik ken t hele woord nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zoals veurummer. Dat heb ik ook als vuureummer, veureumer, veurumer voorbij zien komen.
En het zijn wel dialecten die lichterlijk van elkaar afwijken, maar te weinig om praktische problemen te geven.
Kirchroajjjjquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:11 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik zat op school met mensen uit Kerkrade. Die dat uitspraken als Kierkraaij of zo. Van dat dialect werd ik schijtziek.
Maar van ene Molo moest ik alle relaties verbrekenquote:
Van het duits fur immer afgeleid?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik denk dat het voor altijd betekent.
Jep, het betekend voor altijd. En dit is nog een makkelijk voorbeeld. Word problematischer als je het gaat hebben over 'sjottelsplak' (betekend: keukendoek) en zulke dingenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:13 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ken t hele woord niet![]()
![]()
Ik zou het vertalen als " voor altijd" maar geen idee of ik dan goed zit
Proficiat! Je hebt een kersenvlaai gewonnenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
dat heb ik als niet-Limbo toch even goed vertaald.
Oh jaquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Maar van ene Molo moest ik alle relaties verbreken
Zelfde taalroots als ‘für immer’ of ‘voor immer’quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Van het duits fur immer afgeleid?
Eind conclusie, het is een dom woordquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:16 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Jep, het betekend voor altijd. En dit is nog een makkelijk voorbeeld. Word problematischer als je het gaat hebben over 'sjottelsplak' (betekend: keukendoek) en zulke dingen
Ik had het al voorgezegd. jij speelt valsquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef Budapestenaar het volgende:
dat heb ik als niet-Limbo toch even goed vertaald.
Oehquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:17 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Proficiat! Je hebt een kersenvlaai gewonnen
Dat had ik nog niet gelezenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eind conclusie, het is een dom woord
Hier zou het gewoon "veur altied" zijn. Vele male handiger
En sjottelslet moet je gewoon niet gebruiken in text.
[..]
Ik had het al voorgezegd. jij speelt vals
Gewoon iedereen in NL verplicht écht Limburgs te leren op school, velen malen makkelijkerquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:18 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Eind conclusie, het is een dom woord
Hier zou het gewoon "veur altied" zijn. Vele male handiger
En sjottelslet moet je gewoon niet gebruiken in text.
[..]
Ik had het al voorgezegd. jij speelt vals
Vlaai is saai om te bakken. Die maakt de bakker welquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oeh@:TaMieke begin maar vast met bakken.
quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon iedereen in NL verplicht écht Limburgs te leren op school, velen malen makkelijker
Wat ben jij nou voor Limlander?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Vlaai is saai om te bakken. Die maakt de bakker wel
Ik wil cheesecake maken. Of red velvet ofzo
Maar was is echt limburgs dan? Want dat half Duits van jullie telt ook nietquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon iedereen in NL verplicht écht Limburgs te leren op school, velen malen makkelijker
Ik ga toch geen ruitjes vlaai maken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor Limlander?
Goed punt. Gewoon ieder zijn eigen limburgs laten praten en gewoon typen in ABN om verwarring te voorkomen.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Maar was is echt limburgs dan? Want dat half Duits van jullie telt ook niet
Een ummer bij ons (of in de regio iig) is een emmer
Nou vooruit dan...quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:22 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik ga toch geen ruitjes vlaai maken?
kan de bakker zoveel beter
Je bent teveel export gewordenquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Goed punt. Gewoon ieder zijn eigen limburgs laten praten en gewoon typen in ABN om verwarring te voorkomen.
Ja meeste tijd in rijswijk. Heb het niet daar vandaan. Denk dat dat later is gekomen. Ik vind zelf van niet maar mensen niet uit Den Haag horen het wel.quote:
Mag ik mijn LB paspoort wel nog houden?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je bent teveel export gewordenNiet meer te redden.
R.I.P.
Grijswijkquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meeste tijd in rijswijk. Heb het niet daar vandaan. Denk dat dat later is gekomen. Ik vind zelf van niet maar mensen niet uit Den Haag horen het wel.
Leuk accent welquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja meeste tijd in rijswijk. Heb het niet daar vandaan. Denk dat dat later is gekomen. Ik vind zelf van niet maar mensen niet uit Den Haag horen het wel.
Voor de bezoekjes. Anders worden je ouders boosquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mag ik mijn LB paspoort wel nog houden?
Gelukkigquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Voor de bezoekjes. Anders worden je ouders boos
Vloaijquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hoe spreek jij vlaai op zijn Limburgs uit?
Lekker! Ik heb mijn auto schoongemaakt van binnen, boodschappen gedaan, een was gedraaid en met de buren gekletst.quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:47 schreef Karzai het volgende:
relaxed dagje nog een beetje gedut, voetbal kijken
Moet zo nog even de straat op om mijn voer te halen
Surinaams?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:49 schreef Karzai het volgende:
kan het ook laten bezorgen maar dan is het drie of vier euro duurder, en het is niet zover weg
Zelfde pakket?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:51 schreef Karzai het volgende:
En mijn vader krijgt vandaag ook zijn bierpakket
quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:52 schreef Karzai het volgende:
ja toch, erwtensoep is ook lekker, roggebrood en katenspek erbij?
Gewoon vlaaiquote:Op zaterdag 9 november 2019 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Hoe spreek jij vlaai op zijn Limburgs uit?
Soort radler of wat?quote:Op zaterdag 9 november 2019 15:54 schreef Karzai het volgende:
gister een lekker biertje met grapefruit, apart maar wel lekker
Zweeds natuurlijkquote:
Kreun je ook op z'n Limburgs?quote:Op zaterdag 9 november 2019 16:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Tuurlijk zeg ik haije.
Maar vloaj heb ik nog nooit gesnapt. Ken ook niemand die het zo zegt
Gezellig beest.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:03 schreef Pumpalov het volgende:
Hond weer ontsnapt en me gevolgd naar de pub
Zo plat is mijn accent volgens mij niet. Tenminste niet in de New Kids stijl danquote:Op zaterdag 9 november 2019 14:57 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zonne grote vuurbal jonguh! BAM!sorry, vind mezelf grappig.
Een fijne tocht gewenst dan.quote:Op zaterdag 9 november 2019 17:29 schreef Karzai het volgende:
ik ga es effe lopen, want straks begint de topper liverpool-man city
Dan moet het eten wel binnen zijn
Neu nie veulquote:Op zaterdag 9 november 2019 17:26 schreef Karzai het volgende:
Hedde gij vondoag nog wah gedaan boske?
En?quote:Op zaterdag 9 november 2019 18:00 schreef Karzai het volgende:
leicester-arsenal kan ook een leuke wedstrijd worden
Even voor context, was dit betaald door het bedrijf of door jezelf?quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:41 schreef bitterbal het volgende:
Zo kinderachtig dit..
K had een vaas met bloemen op een stoel in een hoekje ik de gang gezet. Collega kijkt niet en loopt er lomp tegen op. Vaas kapot
Krijgen we een rant in de Whatsapp groep dus k zeg van dat er genoeg ruimte was om langs te lopen en dat het een ongelukje was. Nou mocht niet in discussie dit dat en nu gaat ze het van onze fooi afhalen
Vaas lives matter! Altijd! zitruimte voor vazen die slecht ter been zijn!!!quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:41 schreef bitterbal het volgende:
Zo kinderachtig dit..
K had een vaas met bloemen op een stoel in een hoekje ik de gang gezet. Collega kijkt niet en loopt er lomp tegen op. Vaas kapot
Krijgen we een rant in de Whatsapp groep dus k zeg van dat er genoeg ruimte was om langs te lopen en dat het een ongelukje was. Nou mocht niet in discussie dit dat en nu gaat ze het van onze fooi afhalen
Ja door bedrijf natuurlijk maar het is niet alsof we dat expres omgooien. Die collega was iets aa het invullen tijdens het lopen en heeft het niet gezienquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even voor context, was dit betaald door het bedrijf of door jezelf?
Die vaas en bijbehorend bloemstuk voor de duidelijkheid.
Er staat niet zo vaak een vaas op een stoel.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja door bedrijf natuurlijk maar het is niet alsof we dat expres omgooien. Die collega was iets aa het invullen tijdens het lopen en heeft het niet gezien
Doet er niet toe. Gebeuren wel vaker dingen niet en dan gaat dat ook niet mis :pquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:56 schreef scrupuleus het volgende:
[..]
Er staat niet zo vaak een vaas op een stoel.
In dat geval is het inderdaad kinderachtig om het uit de fooienpot te pakken.quote:Op zaterdag 9 november 2019 22:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja door bedrijf natuurlijk maar het is niet alsof we dat expres omgooien. Die collega was iets aa het invullen tijdens het lopen en heeft het niet gezien
Okquote:Op zaterdag 9 november 2019 22:59 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Doet er niet toe. Gebeuren wel vaker dingen niet en dan gaat dat ook niet mis :p
Ja vind k zo sneu als werkgevers dat doenquote:Op zaterdag 9 november 2019 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
In dat geval is het inderdaad kinderachtig om het uit de fooienpot te pakken.
Geeft ook wel iets aan over de interne sfeer, maar sneu is het sowieso.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja vind k zo sneu als werkgevers dat doen
Verlies gelijk het respect voor iemand zo.quote:Op zaterdag 9 november 2019 23:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geeft ook wel iets aan over de interne sfeer, maar sneu is het sowieso.
quote:Op zondag 10 november 2019 01:08 schreef goldfinger1963 het volgende:
[ afbeelding ] Top 100 voor reeks "Koffie slowchat" van 09-11-2019
nr / aantal posts / gebruiker
01 53 bitterbal
02 52 Budapestenaar
03 26 Molo
04 25 Karzai
04 25 DerRabbit
06 19 TaMieke
07 15 MCH
07 15 Pumpalov
09 12 UitStraling
10 11 Koen66
11 09 scrupuleus
12 08 Muck
13 04 goldfinger1963
13 04 Bos81
15 03 clixplicity
16 02 DaMart
16 02 IJsdraakje
18 01 liesje1979
18 01 van_Lamehuizen
klik hier voor meer stats
quote:Op zondag 10 november 2019 11:06 schreef UitStraling het volgende:
Ultiem geluksmomentje, denken dat je koffie op is en dan nog een vol doosje vinden
Rondfriemelen?quote:Op zondag 10 november 2019 11:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zon, koffie, huisbroek, weekend, rondfriemelen, stoofpotje op het fornuis, muziekje aan
= wat plantjes verpotten, wasje draaien, met de kat spelen, boekhouding checken, huiskamerdansen om die koffie, schilderijtje zoeken dit dat.quote:
Oke. Taghilina.quote:Op zondag 10 november 2019 11:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
= wat plantjes verpotten, wasje draaien, met de kat spelen, boekhouding checken, huiskamerdansen om die koffie, schilderijtje zoeken dit dat.
Klopt, ik heb een goed ontwikkeld vrouwelijk kantje, is extreem prettig voor het andere geslacht, heb ik me laten vertellen.quote:
Wat voor schilderijtjes ga je 'zoeken' ?quote:Op zondag 10 november 2019 11:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klopt, ik heb een goed ontwikkeld vrouwelijk kantje, is extreem prettig voor het andere geslacht, heb ik me laten vertellen.
Zit nu hier ergens, https://displate.com/browse-collectionsquote:Op zondag 10 november 2019 11:28 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat voor schilderijtjes ga je 'zoeken' ?
Wat is je stijl?quote:Op zondag 10 november 2019 11:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit nu hier ergens, https://displate.com/browse-collections
Tja lastig, meeste vind ik kitsch en heb wel 10.000 dingen die me boeien, iets minimalistisch denk ik.quote:
Heb je al dingen van displate? Er hoeft geen lijst omheen toch?quote:Op zondag 10 november 2019 11:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tja lastig, meeste vind ik kitsch en heb wel 10.000 dingen die me boeien, iets minimalistisch denk ik.
Nee geen lijst, ik heb drie dingen van displate hangen in de slaapkamer nu maar wil die vervangen en wil er ook drie ergens anders neerhangen maar die hangen dan publiek in een restaurant.quote:Op zondag 10 november 2019 11:37 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb je al dingen van displate? Er hoeft geen lijst omheen toch?
Ah okequote:Op zondag 10 november 2019 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee geen lijst, ik heb drie dingen van displate hangen in de slaapkamer nu maar wil die vervangen en wil er ook drie ergens anders neerhangen maar die hangen dan publiek in een restaurant.
Is simpelweg niet te doen door het aanbodquote:Op zondag 10 november 2019 11:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ah okeJa ik heb er al zo vaak gekeken. En ze hebben zo fucking veel keus dat k niet kan kiezen en de site maar weg klik
Vind het wel mooie dingen
Nee het is serieus teveelquote:Op zondag 10 november 2019 11:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is simpelweg niet te doen door het aanbod
Ja supersimpel.quote:Op zondag 10 november 2019 11:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee het is serieus teveel![]()
Zijn ze makkelijk op te hangen?
Sterkte, is echt geen beginnen aan door de hoeveelheidquote:Op zondag 10 november 2019 11:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zal binnenkort nog een poging wagen dan :p
Nee heb denk ik al 20 pogingen gedaan :pquote:Op zondag 10 november 2019 11:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sterkte, is echt geen beginnen aan door de hoeveelheid
Ok ik ga je helpen, noem eens drie hobby's van je, ik bedoel wat vind je boeiend en waar liggen je interesses?quote:Op zondag 10 november 2019 11:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee heb denk ik al 20 pogingen gedaan :p
Bitterballen, palmbomen en eten.quote:Op zondag 10 november 2019 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ok ik ga je helpen, noem eens drie hobby's van je, ik bedoel wat vind je boeiend en waar liggen je interesses?
quote:Op zondag 10 november 2019 11:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Bitterballen, palmbomen en eten.
Popart geeft 8590 hitsquote:Op zondag 10 november 2019 11:55 schreef bitterbal het volgende:
Vind popart wel tof. Abstract ook en kleur,
Heeft wel wat, kleurig.quote:Op zondag 10 november 2019 11:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Of bv zoiets als dit
https://displate.com/displate/218674
Ik heb dat al met kaas in de supermarkt.quote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ik heb het zelfde met tattoo's. Daarom heb ik ze niet
Het leven is te ingewikkeld he.quote:Op zondag 10 november 2019 12:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat al met kaas in de supermarkt.
Aansteller ook.quote:Op zondag 10 november 2019 13:47 schreef MCH het volgende:
Ik leef ook weer, wat voelde ik me belabberd van de hele dag zuipen gisteren.
Wel mooie note heb je er weer bij. Blij dat ik daar heb aan mogen bijdragenquote:Op zondag 10 november 2019 13:49 schreef MCH het volgende:
[..]
Als je onze leeftijd hebt kan je gewoon weinig meer hebben
Ik moest wel, er stonden allemaal dingen op de kaart die je maar 1 of 2x per jaar kan bestellenquote:
Wat een debiele discussie ook weer daar, gelukkig ben ik vrienden geworden met @GGMMquote:Op zondag 10 november 2019 13:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wel mooie note heb je er weer bij. Blij dat ik daar heb aan mogen bijdragen
Klopt, en vrienden ban ik niet. Dat is mijn regel.quote:Op zondag 10 november 2019 13:55 schreef MCH het volgende:
gelukkig ben ik vrienden geworden met @:ggmm
Wijn.,quote:Op zondag 10 november 2019 13:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pak net een zondagmiddagwijntje omdat ik me zo vrolijk en goed voel gek.
quote:Op zondag 10 november 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en vrienden ban ik niet. Dat is mijn regel.
Wil je vrienden worden?quote:Op zondag 10 november 2019 13:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, en vrienden ban ik niet. Dat is mijn regel.
Miswijn... Speciaal voor de zondagquote:
Geef je wel een keer een spoedcursus, kotsbakje en afveegdoekje erbij.quote:Op zondag 10 november 2019 14:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja probeer het echt heel vaak maar het is niet te doen.
Heb ik al geprobeerd. Geen feestquote:Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geef je wel een keer een spoedcursus, kotsbakje en afveegdoekje erbij.
quote:Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd. Geen feest![]()
Enige wat ik redelijk naar binnen wist te werken was een verdejo.
Hoe kun je het dan verkopenquote:Op zondag 10 november 2019 14:02 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Heb ik al geprobeerd. Geen feest![]()
Enige wat ik redelijk naar binnen wist te werken was een verdejo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |