Hou dat lekker voor je zelf johquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:38 schreef Pumpalov het volgende:
Veel te warm, lijkt wel zomer![]()
24 graden en volle bak zon
Heeft ook wel iets weg van een visquote:
Precies. Ik ben net blij dat we hier lekker koel en nat weer hebbenquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor je zelf joh
Jij ook.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Precies. Ik ben net blij dat we hier lekker koel en nat weer hebben
Leg eens een stukje ananananas op je tong?quote:
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:47 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar weer in bed liggen, het wordt niks meer vandaag
quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:47 schreef Karzai het volgende:
ik ga maar weer in bed liggen, het wordt niks meer vandaag
Jij begrijpt het.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
ja, met dit weer ga ik niet naar buiten
Hier schijnt een flets zonnetje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:50 schreef Karzai het volgende:
ja, met dit weer ga ik niet naar buiten
Hier volle bak zon,quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hier schijnt een flets zonnetje.
Ruilen?quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hou dat lekker voor je zelf joh
Als je avocado’s eet en hoogsensitief bent.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wanneer behoor je bij die groep?:P
Ja scheelt vaak 22 graden, ik spring zo op mijn kameel naar een terrasje.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het zonnige, bourgondische zuiden. Bij @:TaMieke in Limburg is het ook altijd tropisch.
Oh nou dan ben ik er geen een.quote:Op zaterdag 9 november 2019 10:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je avocado’s eet en hoogsensitief bent.
Sowieso, want ik ben erquote:Op zaterdag 9 november 2019 10:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In het zonnige, bourgondische zuiden. Bij @:TaMieke in Limburg is het ook altijd tropisch.
Nu doen dan want ik zit in t-shirt op het terras en kan het de mensen niet aandoen nog meer uit te trekkenquote:
Je laatste poging om met een bootje te ontsnappen uit Limburg is ook weer mislukt?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:01 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Sowieso, want ik ben er
Maar vandaag valt t tegen volgens mij.
Je pa woont in Lapland?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:03 schreef Pumpalov het volgende:
Warmste plek van Europa zie ik net
En bij m'n pa is het -10. De duivel schiit altijd op dezelfde hoop
Op een bootje zou ik niet aanraden, heb ik ook al vaak genoeg geprobeerdquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je laatste poging om met een bootje te ontsnappen uit Limburg is ook weer mislukt?
Vermomd als student lukte het beterquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Op een bootje zou ik niet aanraden, heb ik ook al vaak genoeg geprobeerd
En op je harde G oefenen is ook zeker een prequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vermomd als student lukte het beter
Daar heeft @TaMieke wel moeite meequote:Op zaterdag 9 november 2019 11:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En op je harde G oefenen is ook zeker een pre
Dan gewoon de 'schattige Limbo' act rockenquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Daar heeft @:TaMieke wel moeite mee
Kon ze nou maar vlaai bakken, maarquote:Op zaterdag 9 november 2019 11:14 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan gewoon de 'schattige Limbo' act rocken
Hoe weet je dat @TaMieke geen vlaai kan bakken?quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kon ze nou maar vlaai bakken, maar
Da’s de eerste vraag die ik stel aan Limburgers.quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:18 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Hoe weet je dat @:Tamieke geen vlaai kan bakken?
Terecht wel!quote:Op zaterdag 9 november 2019 11:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Da’s de eerste vraag die ik stel aan Limburgers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |