Ze kiest voor Anouk.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:32 schreef Dave het volgende:
Ik loop nog wat achter omdat ik vertraagd kijk.
Bij mij kiest ze voor Marco Borsato, maar misschien loop ik ook een pietsje achter.quote:
Harco Sorbato toch?quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:34 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Bij mij kiest ze voor Marco Borsato, maar misschien loop ik ook een pietsje achter.
Oh jeetje. Ik heb echt te lang niks van die scene meegekregen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:30 schreef Dave het volgende:
[..]
Nee de zus van die Botox bimbo Anne Wilson of zo.
Nee dat niet. Het kwam ook ineens rond een uur of vijf in de middag. Raarquote:Op vrijdag 8 november 2019 20:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Meer gelopen dan normaal de laatste tijd, misschien gewoon wat overbelast? Kan behoorlijk vervelend zijn.
Ik heb dat zo nu en dan, van binnenuit beetje in het midden, net onder de bal. Bij mij iig.
Dat lijkt me meer de naam van een slechte coverband.quote:
Ken je Flodderquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:39 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Dat lijkt me meer de naam van een slechte coverband.
De films, wel.quote:
Qua stem?quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:47 schreef Roger_Epiales het volgende:
Deze dame doet me om de een of andere reden denken aan Sara Pascoe.
Toen ze aan het zingen was, uiterlijk vooral.quote:
Ik ook, hier heeft Waylon net z'n wangen gestreeptquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:32 schreef Dave het volgende:
Ik loop nog wat achter omdat ik vertraagd kijk.
Eensquote:Op vrijdag 8 november 2019 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind Chantal dit nu al leuker doen dan tien jaar Wendy.
Oh, ik vind haar tot nu toe nog een beetje een typetje van haarzelf, maar misschien even wennen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 21:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind Chantal dit nu al leuker doen dan tien jaar Wendy.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |