abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 10 november 2019 @ 20:08:41 #251
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_189884773
En aangezien blijkbaar toch geen enkele gelovige echt geïnteresseerd is in zijn of haar eigen heilige Geschriften, want niemand leest deze daadwerkelijk, kan je religie wel afschaffen.

Scheelt een hoop geëtter.
pi_189885583
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 19:53 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat is heel leuk voor die meerderheid. Het is echter net zo zinnig als willen dat we hier net zoveel zonuren krijgen als in Griekenland.
Wat een idiote vergelijking. Dit slaat nergens op wat je hier zegt.

On topic dan maar weer;

Ruud_Koop_mans twitterde op zondag 10-11-2019 om 14:07:53 „De islam normaliseer je niet door gebruik te maken van luidsprekers. De islam normaliseer je door de harten en hoofden van de Nederlandse samenleving voor je te winnen .... door maatschappelijke en politieke signalen serieus te nemen en waar nodig een pas op de plaats te maken.“ https://t.co/5OeIKcO1mm reageer retweet
  zondag 10 november 2019 @ 20:59:46 #253
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_189886112
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 19:13 schreef ems. het volgende:

[..]

Gelukkig ben ik daar, in tegenstelling tot religieuzen, te fatsoenlijk voor. En dat staat nog los van de verderfelijke boodschap die het geloof met zich meebrengt.
Je houden aan de wet is fatsoen. Rekening houden met de buurt is fatsoen.
Dit, dus.
pi_189886584
quote:
14s.gif Op zondag 10 november 2019 20:59 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze houden nou niet bepaald rekening met de buurt :')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_189886730
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 20:37 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat een idiote vergelijking. Dit slaat nergens op wat je hier zegt.
Natuurlijk wel, je kunt van alles vinden en willen, maar haalbaar is dit niet.
pi_189887611
quote:

[..]

Rekening houden met de buurt is fatsoen.
Zo blijkt :D
Conscience do cost.
pi_189887711
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 21:27 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Natuurlijk wel, je kunt van alles vinden en willen, maar haalbaar is dit niet.
Wat is niet haalbaar?
  zondag 10 november 2019 @ 22:29:15 #258
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_189888006
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 22:08 schreef ems. het volgende:

[..]

Zo blijkt :D
Ja, ze hebben overleg gehad met de buurt en hebben aangegeven zich te houden aan de geluidsnormen van de wet. Dan handel je heel netjes.
Dit, dus.
pi_189889208
quote:
4s.gif Op zondag 10 november 2019 22:14 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Wat is niet haalbaar?
Dat de islam verdwijnt.
pi_189889215
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 23:49 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Dat de islam verdwijnt.
Iedereen kan dromen toch?
pi_189889220
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 23:50 schreef MadJackthePirate het volgende:

[..]

Iedereen kan dromen toch?
Ja, zoals ik al zei: je mag natuurlijk ook dromen over een Nederland met net zoveel zonuren als in Griekenland.
pi_189889371
quote:

[..]

Dat de islam verdwijnt.
Dat is niet mijn punt hier.

Mijn punt is dat de meeste mensen hier de islam niet zo tof vinden, zachtjes uitgedrukt. En met opdring acties zoals dit, waar de islam zich continu schuldig aan maakt, zal dat er niet beter op worden.

Er zal alleen maar meer weerstand ontstaan, en dit zal dan ook alleen maar voor meer polarisering zorgen.
pi_189889905
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ja, ze hebben overleg gehad met de buurt en hebben aangegeven zich te houden aan de geluidsnormen van de wet. Dan handel je heel netjes.
Ze hebben GEEN overleg gehad met de buurt - ze hebben de buurt meegedeeld dat ze dit gingen doen ongeacht wat de buurt er van vindt. Dat is niet hetzelfde.

Maar als dat minispeakertje echt alles is hoor je het toch niet op een paar meter afstand en valt het reuze mee.
pi_189889908
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2019 22:29 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ik hoop dat je buren krijgt die geluidsoverlast veroorzaken binnen de grenzen van de wet, kan je verklappen dat is heel erg veel overlast.
I don’t have “trust issues” I have “I’ve seen this before and I know how it ends” issues.
  maandag 11 november 2019 @ 06:12:32 #265
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189889929
quote:

[..]

Dat de islam verdwijnt.
Natuurlijk is dat wel haalbaar. Waarom zou het niet haalbaar zijn?
pi_189890468
Wanneer begint het nu? Zo lang kan het toch niet duren om een kabeltje te repareren.
pi_189891396
Blijft een mooie actie dit.

Volgende keer doorverbinden dan wel een nog véél krachtigere installatie ernaast zetten en het gekrijs van Sasha Grey op vol volume op de speakers ^O^
pi_189891574
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 08:28 schreef L_auteur het volgende:
Wanneer begint het nu? Zo lang kan het toch niet duren om een kabeltje te repareren.
Kan iemand daar niet een Raspberry Pi tussen zetten die bij gejank op de ingang automagisch xhamster gekreun op de uitgang zet?
pi_189891604
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 10:29 schreef CarbonC het volgende:

[..]

Kan iemand daar niet een Raspberry Pi tussen zetten die bij gejank op de ingang automagisch xhamster gekreun op de uitgang zet?
Dat zou teveel een vertrouwd gevoel geven.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
pi_189891677
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 10:30 schreef Hathor het volgende:

[..]

Dat zou teveel een vertrouwd gevoel geven.
:D :')
  maandag 11 november 2019 @ 13:47:25 #271
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189894032
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 08:28 schreef L_auteur het volgende:
Vrijdag weer wss
  maandag 11 november 2019 @ 15:28:29 #272
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189894878
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 november 2019 17:49 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Oneens. Ook daar zie je een teruggang en radicalisering. Het is wellicht niet zo hysterisch en fysiek gewelddadig maar over de hele wereld worden de rechten van met name vrouwen en homoseksuelen steeds weer en steeds verder op losse schroeven gezet en ingeperkt als het aan met name de katholieke kerk ligt. Dat is misschien niet zo schokkend als trucks op de boulevard van Nice maar niet minder ingrijpend in de samenleving.
[..]

Nee dat is misschien niet raar maar dat wil niet zeggen dat er daarop vrijheden worden aangepast.
[..]

Nee, dat is geen optie omdat de Arabische taal een speciale status heeft in de islam. Of die terecht is is een tweede, maar feit is dat moslims hun gebeden opzeggen in het Arabisch en de oproep tot het gebed in het Arabisch hoort (met uitzondering van een periode in Turkije, lijkt me geen lichtend voorbeeld qua mensenrechten en godsdienstvrijheid).
Het is al erg genoeg dat (een klein deel) van de Christenen in voornamelijk de biblebelt nog steeds vrij conservatief is jah, maar ik vraag me af waar je vandaan haalt dat Christenen weer een teruggang vertonen en radicaliseren. Heb je daar een bron van of zuig je wat uit je duim?

Zoals je aan mijn naam kunt zien heb ik sowieso weinig met het geloof, maar figuren als jij kunnen van mij helemaal de boom in. Het is GEEN vrijheid van religie om anderen lastig te vallen met je gejengel.

En ja kerkklokken doen dat ook en mogen van mij daar ook mee ophouden, maar voor mij is er wel een verschil tussen kerklokken die niet scanderen dat jouw god de grootste en enige is, en dat gejengel van de imam of omroeper die dat wel doet.

Ik hoop echt dat jij nog een keer tot inzicht komt dat die zieke ideologie van jou er alleen is om jou en anderen klein te houden en dat je een keer gaat nadenken en het juk van je af gooit, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren vrees ik. Gelukkig heeft Nederland zich grotendeels ontworsteld aan het juk van het Christendom, een nieuw zuil van een nog veel kuttere ideologie hebben we hier niet nodig, opbokken met die kanker voor de samenleving! :r
  maandag 11 november 2019 @ 15:37:33 #273
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189894980
quote:

[..]

En laat dat nou precies zijn wat ze NIET gedaan hebben. :') Wij gaan met jullie praten, maar het staat al wel vast wat we gaan doen. Als je dat rekening houden met de buurt vindt ben jij al net zo'n aso als el forkani.

RealistAtheïst: *Zet vuurkorf tegen schutting aan van buitendam en alle rook waait zijn tuin/huis in.
Ik ga er even met je over praten, maar ik steek de vuurkorf wel gewoon weer aan hoor! 8)7
  maandag 11 november 2019 @ 16:08:03 #274
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189895368
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:28 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Het is al erg genoeg dat (een klein deel) van de Christenen in voornamelijk de biblebelt nog steeds vrij conservatief is jah, maar ik vraag me af waar je vandaan haalt dat Christenen weer een teruggang vertonen en radicaliseren. Heb je daar een bron van of zuig je wat uit je duim?
Ja hoor, kijk bijvoorbeeld naar wat er is gebeurd met de abortuswetgeving in Midden-Amerika onder druk van de katholieke kerk. In sommige landen daar is het zelfs verboden om een vrouw te redden bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In El Salvador eindigen vrouwen in de cel bij een miskraam als er het vermoeden is dat dit opgewekt was. In Oeganda is de wetgeving voor homoseksuelen aangescherpt door de christelijke lobby tot de doodstraf aan toe als het aan een hoop politici ligt.
quote:
Zoals je aan mijn naam kunt zien heb ik sowieso weinig met het geloof, maar figuren als jij kunnen van mij helemaal de boom in. Het is GEEN vrijheid van religie om anderen lastig te vallen met je gejengel.
Nou ja, figuren zoals jij die niet vertrouwen op het toetsen van de APV bij gebedsoproepen kunnen van mij de boom in. Het draait om wat we met zijn allen hebben afgesproken, niet alleen om wat jij wenst te horen.
quote:
En ja kerkklokken doen dat ook en mogen van mij daar ook mee ophouden, maar voor mij is er wel een verschil tussen kerklokken die niet scanderen dat jouw god de grootste en enige is, en dat gejengel van de imam of omroeper die dat wel doet.

Ik hoop echt dat jij nog een keer tot inzicht komt dat die zieke ideologie van jou er alleen is om jou en anderen klein te houden en dat je een keer gaat nadenken en het juk van je af gooit, maar dat zal wel nooit gaan gebeuren vrees ik. Gelukkig heeft Nederland zich grotendeels ontworsteld aan het juk van het Christendom, een nieuw zuil van een nog veel kuttere ideologie hebben we hier niet nodig, opbokken met die kanker voor de samenleving! :r
U gaat er zeker vanuit dat ik moslim ben omdat ik de eerste regel van een Wikipedia-artikel over bavianen in het Arabisch in mijn ondertitel heb?

Wat mij betreft blijven de gelovigen zich lekker bezighouden met hun geloof in alle vrijheid als ik er als satanist maar geen last van heb.
  maandag 11 november 2019 @ 16:23:11 #275
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189895538
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:08 schreef Qarrad het volgende:

[..]

Ja hoor, kijk bijvoorbeeld naar wat er is gebeurd met de abortuswetgeving in Midden-Amerika onder druk van de katholieke kerk. In sommige landen daar is het zelfs verboden om een vrouw te redden bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. In El Salvador eindigen vrouwen in de cel bij een miskraam als er het vermoeden is dat dit opgewekt was. In Oeganda is de wetgeving voor homoseksuelen aangescherpt door de christelijke lobby tot de doodstraf aan toe als het aan een hoop politici ligt.
[..]

Joh, dit is in die landen nooit anders geweest

Nou ja, figuren zoals jij die niet vertrouwen op het toetsen van de APV bij gebedsoproepen kunnen van mij de boom in. Het draait om wat we met zijn allen hebben afgesproken, niet alleen om wat jij wenst te horen.
[..]

Voor mij houdt godsdienstvrijheid op bij overlast veroorzaken bij anderen, en dat heeft wat mij betreft niks te maken met een AVP (maar van mij mag een rechter hier zich zeker over buigen ja) maar met goed fatsoen, iets wat in het algemeen maar zeker bij aanhangers van de islam ver te zoeken is.

U gaat er zeker vanuit dat ik moslim ben omdat ik de eerste regel van een Wikipedia-artikel over bavianen in het Arabisch in mijn ondertitel heb?

Ik ga er van uit dat jij moslim bent omdat ik jou in elk topic moslims/islam in bescherming zie nemen, dan trek ik mijn conclusies ja.

Wat mij betreft blijven de gelovigen zich lekker bezighouden met hun geloof in alle vrijheid als ik er als satanist maar geen last van heb.

Wie hou je nou voor de gek dan? Jezelf? :')
  maandag 11 november 2019 @ 16:39:10 #276
28033 Pek
je moet wat
pi_189895702
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:47 schreef YuckFou het volgende:
Die hele "geluidsinstallatie" bestaat dus kennelijk uit 1 zielig speakertje wat ergens langs de rand van het dak hangt . :')
Wat mij het meest opvalt is dat het iemand dus moeiteloos is gelukt om 's nachts het dak op te klimmen en dat kabeltje door te knippen waardoor er nu weer ophef is...
[ afbeelding ]

Overigens vind ik persoonlijk dat zowel oud Hollands klokgelui als niet Hollands azaan gejengel beide per direct verboden&afgeschaft mogen worden, je roept je volgelingen maar op per whatsapp, ik heb geen behoefte aan je religieuze gezeik, niet 5 keer per dag, en niet op zondag ochtend }:|
Daar moeten dan wel camerabeelden van zijn, die moskee wordt 360° bewaakt :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 11 november 2019 @ 17:04:13 #277
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189895979
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:23 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Moeilijk he, quotes splitsen? :')

1) Nee hoor, dat is veranderd de afgelopen jaren en niet ten goede. De abortuswetgeving in El Salvador bijvoorbeeld stamt pas uit 1998/1999.
2) Een APV is een prima instrument om het met elkaar uit te houden ongeacht wat iedereen onder goed fatsoen of belediging vindt vallen.
3) Islam is voor mij niet heilig maar is ook geen etiket dat meteen leidt tot een gevolgtrekking over iemand. Moslims zijn gewoon mensen die je op hun daden moet beoordelen. Misschien moet je eens beter zoeken wat ik vind, zoals in topics over IS-ers met een terugkeerwens.
4) De enige die het waard is om me over druk te maken wat dat betreft zijn mijzelf en de mijnen.
  maandag 11 november 2019 @ 17:16:25 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189896112
Zeven jaar geleden (2012) was het dus precies dezelfde discussie en in 2019 doen ze het nu dus dagelijks.

pi_189897744
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt hier.

Mijn punt is dat de meeste mensen hier de islam niet zo tof vinden, zachtjes uitgedrukt. En met opdring acties zoals dit, waar de islam zich continu schuldig aan maakt, zal dat er niet beter op worden.

Er zal alleen maar meer weerstand ontstaan, en dit zal dan ook alleen maar voor meer polarisering zorgen.
Waar jij handenwrijvend aan denkt, over droomt en ook zo je bijdrage aan levert. Well done.
pi_189897870
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 06:12 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel haalbaar. Waarom zou het niet haalbaar zijn?
Als je genoeg boreale broeders optrommelt die alles wat we de afgelopen decennia hebben opgebouwd gewelddadig de deur uit gooit wellicht. Dat scenario gaat 'm alleen nooit worden, plus dat dat je daarmee nog wat radicaler toont dan de gemiddelde salafist. Niet dat dat nu zo verrassend is, maar als je verwordt tot wat je zegt te bestrijden lijkt me dat toch reden genoeg om jezelf eens flink achter de oren te krabben.
pi_189897949
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar jij handenwrijvend aan denkt, over droomt en ook zo je bijdrage aan levert. Well done.
Vandaag nog:

quote:
Dreigbrief bezorgd bij moskee in Zeist: persoon aan galg met tekst ‘islam’
https://www.ad.nl/utrecht(...)ekst-islam~a195b6e8/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189897965
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vandaag nog:
[..]

En wat is precies je punt?
pi_189897979
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat is precies je punt?
Geen punt.
Geef gewoon aan dat er meer mensen zijn die hier blijkbaar genoegen uit halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189897991
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik noteer geen inhoudelijke reactie van jou.

Gr gr "kankeridioot".
pi_189898019
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen punt.
Geef gewoon aan dat er meer mensen zijn die hier blijkbaar genoegen uit halen.
Errr, ok.
pi_189898076
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 19:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik noteer geen inhoudelijke reactie van jou.

Gr gr "kankeridioot".
Tja, je kunt jezelf natuurlijk opwerpen als zogenaamd nobel iemand die slechts waarschuwt en signaleert, maar dat is niet de positie die je inneemt.
pi_189898180
Waarvan akte.
pi_189898185
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, je kunt jezelf natuurlijk opwerpen als zogenaamd nobel iemand die slechts waarschuwt en signaleert, maar dat is niet de positie die je inneemt.
Vind jij.

Jij vind ook dat ik een racistische en xenofobe kankeridioot ben.

Tot zover wat "jij vind".

Ik noteer dat je niet verder komt dan persoonlijke aanvallen.

Ik ben benieuwd of mijn volgende reactie is "ik noteer dat je je weer verlaagd tot ordinair schelden".
pi_189898286
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 19:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vind jij.

Jij vind ook dat ik een racistische en xenofobe kankeridioot ben.

Tot zover wat "jij vind".

Ik noteer dat je niet verder komt dan persoonlijke aanvallen.

Ik ben benieuwd of mijn volgende reactie is "ik noteer dat je je weer verlaagd tot ordinair schelden".
Een zekere mate van hypocrisie in je standpunten danwel posts aanwijzen lijkt me nou niet per se op de man spelen, maar als je je daar achter wil verschuilen moet je dat vooral doen natuurlijk.
pi_189899342
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een zekere mate van hypocrisie in je standpunten danwel posts aanwijzen lijkt me nou niet per se op de man spelen, maar als je je daar achter wil verschuilen moet je dat vooral doen natuurlijk.
Dan had je nu een paar posts aan moeten wijzen, waar ik dan weer op kan reageren.

Nu blijft het wederom bij slap bewerend gelul zonder inhoud, waar niemand wat mee zou kunnen.
  maandag 11 november 2019 @ 21:09:09 #291
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189899794
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je genoeg boreale broeders optrommelt die alles wat we de afgelopen decennia hebben opgebouwd gewelddadig de deur uit gooit wellicht. Dat scenario gaat 'm alleen nooit worden, plus dat dat je daarmee nog wat radicaler toont dan de gemiddelde salafist. Niet dat dat nu zo verrassend is, maar als je verwordt tot wat je zegt te bestrijden lijkt me dat toch reden genoeg om jezelf eens flink achter de oren te krabben.
Alles wat we opgebouwd hebben :') ? Moskeeën, een achterlijke welkomstcultuur en achterstandwijken bedoel je! :') Nederlanders moeten zich eens achter de oren krabben dat ze het zover hebben laten komen.
pi_189905397
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

En laat dat nou precies zijn wat ze NIET gedaan hebben. :') Wij gaan met jullie praten, maar het staat al wel vast wat we gaan doen. Als je dat rekening houden met de buurt vindt ben jij al net zo'n aso als el forkani.

RealistAtheïst: *Zet vuurkorf tegen schutting aan van buitendam en alle rook waait zijn tuin/huis in.
Ik ga er even met je over praten, maar ik steek de vuurkorf wel gewoon weer aan hoor! 8)7
Ze hebben het recht om dit te doen en ze houden zich aan de geluidsnormen. Wat zijn dan je verwachtingen?
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:44:56 #293
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze hebben het recht om dit te doen en ze houden zich aan de geluidsnormen. Wat zijn dan je verwachtingen?
Dat is dan ook niet waarom het om gaat, jij had het over fatsoen. Er is niks fatsoenlijks aan dingen gewoon gaan doen en dan zeggen dat je er over gaat praten maar wel aangeven dat je het gewoon nog steeds gaat/blijft doen. Mijn voorbeeld over de vuurkorf is duidelijk genoeg toch? Is ook niet verboden, maar wel weinig fatsoenlijk.
pi_189905442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:44 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet waarom het om gaat, jij had het over fatsoen. Er is niks fatsoenlijks aan dingen gewoon gaan doen en dan zeggen dat je er over gaat praten maar wel aangeven dat je het gewoon nog steeds gaat/blijft doen. Mijn voorbeeld over de vuurkorf is duidelijk genoeg toch? Is ook niet verboden, maar wel weinig fatsoenlijk.
Oke, dan zijn we er toch? De moskee doet niets verkeerd, handelt naar de wet en daarmee houden ze in mijn ogen rekening met de buurt. Enige wat er van je wordt gevraagd is dat je je aan de wet houdt. En daar is in dit geval dus sprake van.
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:52:14 #295
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oke, dan zijn we er toch? De moskee doet niets verkeerd, handelt naar de wet en daarmee houden ze in mijn ogen rekening met de buurt. Enige wat er van je wordt gevraagd is dat je je aan de wet houdt. En daar is in dit geval dus sprake van.
Ja doei, er is de wet en er is fatsoen dat is NIET hetzelfde, en nu heb je het steeds over de wet, terwijl je het net nog over fatsoen had. Ik verwijs je NOG een keer naar mijn voorbeeld van de vuurkorf. Fatsoen is NIET hetzelfde als de wet. Ik zeg ook nergens dat het niet mag, ik reageerde alleen op jouw uitspraak dat het fatsoenlijk gegaan was, dat is gewoon aantoonbaar niet zo als je zegt we gaan praten maar we drukken ons voornemen er hoe dan ook gewoon door. Als je dat niet snapt en/of ontkent dan is deze discussie nu wel klaar voor mij.
pi_189905529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:52 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ja doei, er is de wet en er is fatsoen dat is NIET hetzelfde, en nu heb je het steeds over de wet, terwijl je het net nog over fatsoen had. Ik verwijs je NOG een keer naar mijn voorbeeld van de vuurkorf. Fatsoen is NIET hetzelfde als de wet. Ik zeg ook nergens dat het niet mag, ik reageerde alleen op jouw uitspraak dat het fatsoenlijk gegaan was, dat is gewoon aantoonbaar niet zo als je zegt we gaan praten maar we drukken ons voornemen er hoe dan ook gewoon door. Als je dat niet snapt en/of ontkent dan is deze discussie nu wel klaar voor mij.
Wat ik al zei; in mijn ogen ben je fatsoenlijk bezig als je met kwesties als deze gewoon netjes de wet volgt. Die zijn zodanig opgesteld dat je zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Dus je houden aan de wet is wel degelijk een vorm van fatsoenlijk gedrag.
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:59:26 #297
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905568
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat ik al zei; in mijn ogen ben je fatsoenlijk bezig als je met kwesties als deze gewoon netjes de wet volgt. Die zijn zodanig opgesteld dat je zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Dus je houden aan de wet is wel degelijk een vorm van fatsoenlijk gedrag.
Ok bij deze is de discussie dus inderdaad gesloten, ik hoop dat er een buurman zo "fatsoenlijk" is om elke dag dat de wind richting jouw huis blaast een vuurkorf tegen je schutting aan te zetten. :W
pi_189905587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:59 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ok bij deze is de discussie dus inderdaad gesloten, ik hoop dat er een buurman zo "fatsoenlijk" is om elke dag dat de wind richting jouw huis blaast een vuurkorf tegen je schutting aan te zetten. :W
:D één op één vergelijkbaar ja. :W
Dit, dus.
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:53:51 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189951444
Het is vrijdag......
pi_189953628
Helaas. Hij werkte vandaag.

En niet het lullige speakertje van de foto. Draging ong. 200 meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')