abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 november 2019 @ 16:39:10 #276
28033 Pek
je moet wat
pi_189895702
quote:
7s.gif Op zondag 10 november 2019 12:47 schreef YuckFou het volgende:
Die hele "geluidsinstallatie" bestaat dus kennelijk uit 1 zielig speakertje wat ergens langs de rand van het dak hangt . :')
Wat mij het meest opvalt is dat het iemand dus moeiteloos is gelukt om 's nachts het dak op te klimmen en dat kabeltje door te knippen waardoor er nu weer ophef is...
[ afbeelding ]

Overigens vind ik persoonlijk dat zowel oud Hollands klokgelui als niet Hollands azaan gejengel beide per direct verboden&afgeschaft mogen worden, je roept je volgelingen maar op per whatsapp, ik heb geen behoefte aan je religieuze gezeik, niet 5 keer per dag, en niet op zondag ochtend }:|
Daar moeten dan wel camerabeelden van zijn, die moskee wordt 360° bewaakt :Y
The difference between the three Abrahamic religions:
- Christianity mumbling to the ceiling,
- Judaism mumbling to the wall,
- Islam mumbling to the floor.
  maandag 11 november 2019 @ 17:04:13 #277
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_189895979
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 16:23 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Moeilijk he, quotes splitsen? :')

1) Nee hoor, dat is veranderd de afgelopen jaren en niet ten goede. De abortuswetgeving in El Salvador bijvoorbeeld stamt pas uit 1998/1999.
2) Een APV is een prima instrument om het met elkaar uit te houden ongeacht wat iedereen onder goed fatsoen of belediging vindt vallen.
3) Islam is voor mij niet heilig maar is ook geen etiket dat meteen leidt tot een gevolgtrekking over iemand. Moslims zijn gewoon mensen die je op hun daden moet beoordelen. Misschien moet je eens beter zoeken wat ik vind, zoals in topics over IS-ers met een terugkeerwens.
4) De enige die het waard is om me over druk te maken wat dat betreft zijn mijzelf en de mijnen.
  maandag 11 november 2019 @ 17:16:25 #278
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189896112
Zeven jaar geleden (2012) was het dus precies dezelfde discussie en in 2019 doen ze het nu dus dagelijks.

pi_189897744
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 00:10 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Dat is niet mijn punt hier.

Mijn punt is dat de meeste mensen hier de islam niet zo tof vinden, zachtjes uitgedrukt. En met opdring acties zoals dit, waar de islam zich continu schuldig aan maakt, zal dat er niet beter op worden.

Er zal alleen maar meer weerstand ontstaan, en dit zal dan ook alleen maar voor meer polarisering zorgen.
Waar jij handenwrijvend aan denkt, over droomt en ook zo je bijdrage aan levert. Well done.
pi_189897870
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 06:12 schreef Eendenkooi het volgende:

[..]

Natuurlijk is dat wel haalbaar. Waarom zou het niet haalbaar zijn?
Als je genoeg boreale broeders optrommelt die alles wat we de afgelopen decennia hebben opgebouwd gewelddadig de deur uit gooit wellicht. Dat scenario gaat 'm alleen nooit worden, plus dat dat je daarmee nog wat radicaler toont dan de gemiddelde salafist. Niet dat dat nu zo verrassend is, maar als je verwordt tot wat je zegt te bestrijden lijkt me dat toch reden genoeg om jezelf eens flink achter de oren te krabben.
pi_189897949
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Waar jij handenwrijvend aan denkt, over droomt en ook zo je bijdrage aan levert. Well done.
Vandaag nog:

quote:
Dreigbrief bezorgd bij moskee in Zeist: persoon aan galg met tekst ‘islam’
https://www.ad.nl/utrecht(...)ekst-islam~a195b6e8/
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189897965
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:19 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Vandaag nog:
[..]

En wat is precies je punt?
pi_189897979
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:20 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

En wat is precies je punt?
Geen punt.
Geef gewoon aan dat er meer mensen zijn die hier blijkbaar genoegen uit halen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_189897991
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:06 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Ik noteer geen inhoudelijke reactie van jou.

Gr gr "kankeridioot".
pi_189898019
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 19:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]

Geen punt.
Geef gewoon aan dat er meer mensen zijn die hier blijkbaar genoegen uit halen.
Errr, ok.
pi_189898076
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 19:22 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Ik noteer geen inhoudelijke reactie van jou.

Gr gr "kankeridioot".
Tja, je kunt jezelf natuurlijk opwerpen als zogenaamd nobel iemand die slechts waarschuwt en signaleert, maar dat is niet de positie die je inneemt.
pi_189898180
Waarvan akte.
pi_189898185
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:26 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Tja, je kunt jezelf natuurlijk opwerpen als zogenaamd nobel iemand die slechts waarschuwt en signaleert, maar dat is niet de positie die je inneemt.
Vind jij.

Jij vind ook dat ik een racistische en xenofobe kankeridioot ben.

Tot zover wat "jij vind".

Ik noteer dat je niet verder komt dan persoonlijke aanvallen.

Ik ben benieuwd of mijn volgende reactie is "ik noteer dat je je weer verlaagd tot ordinair schelden".
pi_189898286
quote:
4s.gif Op maandag 11 november 2019 19:33 schreef SpaceOddity het volgende:

[..]

Vind jij.

Jij vind ook dat ik een racistische en xenofobe kankeridioot ben.

Tot zover wat "jij vind".

Ik noteer dat je niet verder komt dan persoonlijke aanvallen.

Ik ben benieuwd of mijn volgende reactie is "ik noteer dat je je weer verlaagd tot ordinair schelden".
Een zekere mate van hypocrisie in je standpunten danwel posts aanwijzen lijkt me nou niet per se op de man spelen, maar als je je daar achter wil verschuilen moet je dat vooral doen natuurlijk.
pi_189899342
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:39 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Een zekere mate van hypocrisie in je standpunten danwel posts aanwijzen lijkt me nou niet per se op de man spelen, maar als je je daar achter wil verschuilen moet je dat vooral doen natuurlijk.
Dan had je nu een paar posts aan moeten wijzen, waar ik dan weer op kan reageren.

Nu blijft het wederom bij slap bewerend gelul zonder inhoud, waar niemand wat mee zou kunnen.
  maandag 11 november 2019 @ 21:09:09 #291
484383 Eendenkooi
homeopathisch onverdund
pi_189899794
quote:
7s.gif Op maandag 11 november 2019 19:14 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Als je genoeg boreale broeders optrommelt die alles wat we de afgelopen decennia hebben opgebouwd gewelddadig de deur uit gooit wellicht. Dat scenario gaat 'm alleen nooit worden, plus dat dat je daarmee nog wat radicaler toont dan de gemiddelde salafist. Niet dat dat nu zo verrassend is, maar als je verwordt tot wat je zegt te bestrijden lijkt me dat toch reden genoeg om jezelf eens flink achter de oren te krabben.
Alles wat we opgebouwd hebben :') ? Moskeeën, een achterlijke welkomstcultuur en achterstandwijken bedoel je! :') Nederlanders moeten zich eens achter de oren krabben dat ze het zover hebben laten komen.
pi_189905397
quote:
0s.gif Op maandag 11 november 2019 15:37 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

En laat dat nou precies zijn wat ze NIET gedaan hebben. :') Wij gaan met jullie praten, maar het staat al wel vast wat we gaan doen. Als je dat rekening houden met de buurt vindt ben jij al net zo'n aso als el forkani.

RealistAtheïst: *Zet vuurkorf tegen schutting aan van buitendam en alle rook waait zijn tuin/huis in.
Ik ga er even met je over praten, maar ik steek de vuurkorf wel gewoon weer aan hoor! 8)7
Ze hebben het recht om dit te doen en ze houden zich aan de geluidsnormen. Wat zijn dan je verwachtingen?
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:44:56 #293
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905432
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:39 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Ze hebben het recht om dit te doen en ze houden zich aan de geluidsnormen. Wat zijn dan je verwachtingen?
Dat is dan ook niet waarom het om gaat, jij had het over fatsoen. Er is niks fatsoenlijks aan dingen gewoon gaan doen en dan zeggen dat je er over gaat praten maar wel aangeven dat je het gewoon nog steeds gaat/blijft doen. Mijn voorbeeld over de vuurkorf is duidelijk genoeg toch? Is ook niet verboden, maar wel weinig fatsoenlijk.
pi_189905442
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:44 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Dat is dan ook niet waarom het om gaat, jij had het over fatsoen. Er is niks fatsoenlijks aan dingen gewoon gaan doen en dan zeggen dat je er over gaat praten maar wel aangeven dat je het gewoon nog steeds gaat/blijft doen. Mijn voorbeeld over de vuurkorf is duidelijk genoeg toch? Is ook niet verboden, maar wel weinig fatsoenlijk.
Oke, dan zijn we er toch? De moskee doet niets verkeerd, handelt naar de wet en daarmee houden ze in mijn ogen rekening met de buurt. Enige wat er van je wordt gevraagd is dat je je aan de wet houdt. En daar is in dit geval dus sprake van.
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:52:14 #295
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905482
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:47 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Oke, dan zijn we er toch? De moskee doet niets verkeerd, handelt naar de wet en daarmee houden ze in mijn ogen rekening met de buurt. Enige wat er van je wordt gevraagd is dat je je aan de wet houdt. En daar is in dit geval dus sprake van.
Ja doei, er is de wet en er is fatsoen dat is NIET hetzelfde, en nu heb je het steeds over de wet, terwijl je het net nog over fatsoen had. Ik verwijs je NOG een keer naar mijn voorbeeld van de vuurkorf. Fatsoen is NIET hetzelfde als de wet. Ik zeg ook nergens dat het niet mag, ik reageerde alleen op jouw uitspraak dat het fatsoenlijk gegaan was, dat is gewoon aantoonbaar niet zo als je zegt we gaan praten maar we drukken ons voornemen er hoe dan ook gewoon door. Als je dat niet snapt en/of ontkent dan is deze discussie nu wel klaar voor mij.
pi_189905529
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:52 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ja doei, er is de wet en er is fatsoen dat is NIET hetzelfde, en nu heb je het steeds over de wet, terwijl je het net nog over fatsoen had. Ik verwijs je NOG een keer naar mijn voorbeeld van de vuurkorf. Fatsoen is NIET hetzelfde als de wet. Ik zeg ook nergens dat het niet mag, ik reageerde alleen op jouw uitspraak dat het fatsoenlijk gegaan was, dat is gewoon aantoonbaar niet zo als je zegt we gaan praten maar we drukken ons voornemen er hoe dan ook gewoon door. Als je dat niet snapt en/of ontkent dan is deze discussie nu wel klaar voor mij.
Wat ik al zei; in mijn ogen ben je fatsoenlijk bezig als je met kwesties als deze gewoon netjes de wet volgt. Die zijn zodanig opgesteld dat je zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Dus je houden aan de wet is wel degelijk een vorm van fatsoenlijk gedrag.
Dit, dus.
  dinsdag 12 november 2019 @ 10:59:26 #297
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189905568
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:56 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Wat ik al zei; in mijn ogen ben je fatsoenlijk bezig als je met kwesties als deze gewoon netjes de wet volgt. Die zijn zodanig opgesteld dat je zo min mogelijk overlast veroorzaakt. Dus je houden aan de wet is wel degelijk een vorm van fatsoenlijk gedrag.
Ok bij deze is de discussie dus inderdaad gesloten, ik hoop dat er een buurman zo "fatsoenlijk" is om elke dag dat de wind richting jouw huis blaast een vuurkorf tegen je schutting aan te zetten. :W
pi_189905587
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 10:59 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Ok bij deze is de discussie dus inderdaad gesloten, ik hoop dat er een buurman zo "fatsoenlijk" is om elke dag dat de wind richting jouw huis blaast een vuurkorf tegen je schutting aan te zetten. :W
:D één op één vergelijkbaar ja. :W
Dit, dus.
  vrijdag 15 november 2019 @ 10:53:51 #299
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_189951444
Het is vrijdag......
pi_189953628
Helaas. Hij werkte vandaag.

En niet het lullige speakertje van de foto. Draging ong. 200 meter.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')