Onschendbaarheid.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Van_Poppel het volgende:
Wat mij betreft wordt DENK aangeklaagd voor smaad.
Iedereenquote:Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke idioot zet daar steeds systeembeheerders?
Die naam is verboden hier.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Bocaj het volgende:
@:Oscar is er zeker niet gezien de TT.....
oscar natuurlijkquote:Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Coco. het volgende:
[..]
Welke idioot zet daar steeds systeembeheerders?
Al moeten er wel grenzen zijn, alleen wie bepaalt die, tot nu toe is dat de wet/huisregels in de kamer. Dit is simpelweg een kwestie van de voorzitter, maar ook die is vrij beperkt. Ingewikkelde kwestie.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:11 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hoor het nu...dan moet je ze maar op een andere manier proberen te pakken.
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:14 schreef monkyyy het volgende:
"Ik zou kunnen zeggen dat het een flapdrol is, maar dat zeg ik niet"
Eens.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
DENK is een hele enge partij. Hoerenpartij
Iedereen die werkt is volgens Ozturk een moordenaar, komt heeeel toevallig uit dat zijn achterban niet werkt.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie wel eens een moord gepleegd?
~monkyyy
Op talloze muggen.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:15 schreef Zipportal het volgende:
Hebben jullie wel eens een moord gepleegd?
~monkyyy
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:14 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon een muur metselen. @:jancees
Mijn hele bumper zit er met de zomer vol meequote:
Ik martel ze psychologisch.quote:
Afsluitdijk!?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn hele bumper zit er met de zomer vol mee
Daar is het helemaal erg, gelukkig rij ik daar niet vaakquote:
Volvo-EDquote:Op donderdag 7 november 2019 23:18 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Mijn hele bumper zit er met de zomer vol mee
Kalm aan Kim.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:20 schreef superniger het volgende:
2. Kutkinderen in een heropvoedingskamp plaatsen.
Code: 7500.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:20 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb nog wel schokkendere verhalen gehoord over interne behandelcentra waar ouders medewerkers thuis opzoeken
Jeugdzorg komt niet zomaar de hoek om kijkenquote:Op donderdag 7 november 2019 23:22 schreef Coco. het volgende:
Maar op fok is het gros negatief over jeugdzorg.
Donnie.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:23 schreef Coco. het volgende:
Komt er zo ook het verplicht boekje verkopen item?
Deporterenquote:Op donderdag 7 november 2019 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Gewoon de doodstraf weer invoeren.
Goed ideequote:Op donderdag 7 november 2019 23:23 schreef Bocaj het volgende:
Ik heb een beetje het idee dat het geen jaren 50 meer is in Nederland!
Or don't stick your dick in crazy.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Als je niet voor kinderen kan zorgen moet je lekker met condoom neuken
Het gaat toch om de ouders nuquote:Op donderdag 7 november 2019 23:24 schreef Bocaj het volgende:
Het ligt toch aan de ouders dat die kinderen zo zijn? Ja sorry hoor!
Waarom komt dat niet op tafel?
Dat is toch helemaal niet lekker manquote:Op donderdag 7 november 2019 23:24 schreef RensAjacied het volgende:
Als je niet voor kinderen kan zorgen moet je lekker met condoom neuken
Doe ik ook niet hoor amigoquote:Op donderdag 7 november 2019 23:25 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Dat is toch helemaal niet lekker man
Met Margot Frank liep het ook slecht af.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:28 schreef Oostblokkert het volgende:
Je dochter Margot noemen is al een mishandeling op zichzelf.
Alleenstaande moeders en import.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een reden waarom het de spuigaten uitloopt?
Ik bedoel maar.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:29 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Met Margot Frank liep het ook slecht af.
Decentralisatie.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:28 schreef Bocaj het volgende:
Is er al een reden waarom het de spuigaten uitloopt?
VVD beleid dus.quote:
@Asjemenou_ 40 cm. Telt dat ook als netjes?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:32 schreef monkyyy het volgende:
Remco netjes gekleed inclusief manchetknopen
46cm, 8 pond hierquote:Op donderdag 7 november 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:asjemenou_ 40 cm. Telt dat ook als netjes?
Die gast is ook als half-Zweeds. Albino.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:33 schreef Oostblokkert het volgende:
Binnenstebuiten gedraaide bounty ala Donnie.
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:33 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die gast is ook als half-Pools. Albino.
ik ken nog één partij die nog enger isquote:Op donderdag 7 november 2019 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
DENK is een hele enge partij. Hoerenpartij
GL?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ken nog één partij die nog enger is
je zou denken.. die bestaat niet?
jawel!
rara
Nouquote:Op donderdag 7 november 2019 23:38 schreef -Chakotay- het volgende:
[..]
ik ken nog één partij die nog enger is
je zou denken.. die bestaat niet?
jawel!
rara
WE WETEN HET NIET.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk wordt hij niet binnenkort vergiftigd
Ja, komt wel erg dichtbij zoquote:
quote:
Dat een of andere dame hem aanvliegt en gif op zijn gezicht smeert ofzo.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:40 schreef monkyyy het volgende:
Hopelijk wordt hij niet binnenkort vergiftigd
Heb jij geen foto van Rutte aan de muur dan?quote:Op donderdag 7 november 2019 23:44 schreef monkyyy het volgende:
Iedere Noord-Koreaan moet een foto van de grote leider aan de muur in huis hebben hangen. Feitje tussendoor.
Ik heb een Rutte body-pillow.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef Oostblokkert het volgende:
[..]
Heb jij geen foto van Rutte aan de muur dan?
Hij gelooft helaas zelf ook in dat sprookje rondom zijn persoontje.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef svann het volgende:
De grote leider moet afvallen als hij lang wil leven.
Ik zou zeggen aardig.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
@:asjemenou_ 40 cm. Telt dat ook als netjes?
In N-Korea heeft hij de Eenhoorn gevangen.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij gelooft helaas zelf ook in dat sprookje rondom zijn persoontje.
Ik heb een Rutte pocketpussy, vergt wel wat fantasie.quote:
Rip Yasser Ferasquote:Op donderdag 7 november 2019 23:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n Kim zou even een maandje de sceptar in Nederland moeten zwaaien. Meteen verlost van het Marokkanen probleem.
Hij gelooft dat hij zelf een eenhoorn is.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
In N-Korea heeft hij de Eenhoorn gevangen.
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet altijd denken aan dat filmpje van die gasten die om Kim zijn auto liepen, waar René van der Gijp zo stuk om ging.
Margot zware wallen, zo hebben we allemaal wat.quote:
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlands nieuws heeft.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Gelukkig, een luchtig slot op de late avond.
En niet eens de grenzen van Noord-Korea haalt.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlandnieuws heeft.![]()
Allemaal SAD.
Nogal een verschil.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Cuba, N-K, China.... allemaal communistisch!
Daarom lees ik alleen http://www.pyongyangtimes.com.kp/ om goed op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen in de wereld.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlandnieuws heeft.![]()
Allemaal SAD.
das ook het bereiken van een kookpunt toch?quote:
Donald Scloszkiequote:
Vooral die foto met z'n oma, de tering heyquote:Op donderdag 7 november 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
huh wat?
lijkt die gast nou op een meisje?
Scatman Johnquote:Op donderdag 7 november 2019 23:56 schreef -Chakotay- het volgende:
die gast rapt uit zichzelf
beetje stotteren en je rapt
+1
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:57 schreef BlackNero het volgende:
Donald had profdarter kunnen worden.
Als die gooit zoals die praat.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:57 schreef BlackNero het volgende:
Donald had profdarter kunnen worden.
quote:
had/heb ik altijd bij jort kelderquote:Op donderdag 7 november 2019 23:58 schreef FlippingCoin het volgende:
Kan die GODVERDOMME niet normaal praten
Lekkerste hap die er is manquote:
Hoe z'n carriere ook gaat op het moment, hij doet er wel alles aan om in vorm te blijven voor het darten.quote:Op vrijdag 8 november 2019 00:00 schreef BlackNero het volgende:
[ [url=https://cdn01.pijpermedia.nl/H10MPu4Ns8bN5aZXyq2LLu8cWdg=/667x375/smart/https://cdn.indicium.nu/s(...)6c649.jpg]afbeelding[/url] ]
Dat zeker, hooooi.quote:Op vrijdag 8 november 2019 00:03 schreef svann het volgende:
Gezapig einde, maar interessante uitzending.
Tot morgen.
https://www.ad.nl/video/a(...)britt-dekker~p111523quote:Op vrijdag 8 november 2019 22:54 schreef Van_Poppel het volgende:
Britt gaat weer haar dom blondje typetje spelen.
#TeamAngelaquote:Op vrijdag 8 november 2019 22:59 schreef superniger het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/video/a(...)britt-dekker~p111523
Precies.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:09 schreef svann het volgende:
Goed idee de vleesexport reduceren.
Wel netjes uitkopen. De boeren zijn terecht al die wisselvallige wetgeving zat.
quote:
Een moslima over de boeren.... LOL!quote:Ook te gast is politiek redacteur Lamyae Aharouay van NRC.
Een politiek redacteur over politieke plannen.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:14 schreef Bocaj het volgende:
Een moslima over de boeren.... LOL!
Pauw is aan het provoceren!
Nee, speel voornamelijk singleplayer RPG.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:16 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n hippe Fortnite streamer die 6 uur per dag op Twitch zit?
Een religieuze hoofddoek hoort niet thuis in Nederland!quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:16 schreef svann het volgende:
[..]
Een politiek redacteur over politieke plannen.
Provocerend hoor.
Ik zie die hoofddoek nauwelijks.quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:20 schreef Bocaj het volgende:
Een religieuze hoofddoek hoort niet thuis in Nederland!
quote:Op vrijdag 8 november 2019 23:23 schreef svann het volgende:
Vooral een open vriendelijk gezicht dat wat zinnigs te vertellen heeft over politiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |