In N-Korea heeft hij de Eenhoorn gevangen.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef BlackNero het volgende:
[..]
Hij gelooft helaas zelf ook in dat sprookje rondom zijn persoontje.
Ik heb een Rutte pocketpussy, vergt wel wat fantasie.quote:
Rip Yasser Ferasquote:Op donderdag 7 november 2019 23:48 schreef Oostblokkert het volgende:
Zo'n Kim zou even een maandje de sceptar in Nederland moeten zwaaien. Meteen verlost van het Marokkanen probleem.
Hij gelooft dat hij zelf een eenhoorn is.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:46 schreef Zipportal het volgende:
In N-Korea heeft hij de Eenhoorn gevangen.
quote:Op donderdag 7 november 2019 23:47 schreef RensAjacied het volgende:
Ik moet altijd denken aan dat filmpje van die gasten die om Kim zijn auto liepen, waar René van der Gijp zo stuk om ging.
Margot zware wallen, zo hebben we allemaal wat.quote:
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlands nieuws heeft.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:51 schreef svann het volgende:
Gelukkig, een luchtig slot op de late avond.
En niet eens de grenzen van Noord-Korea haalt.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlandnieuws heeft.![]()
Allemaal SAD.
Nogal een verschil.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:50 schreef Bocaj het volgende:
Cuba, N-K, China.... allemaal communistisch!
Daarom lees ik alleen http://www.pyongyangtimes.com.kp/ om goed op de hoogte te blijven van het reilen en zeilen in de wereld.quote:Op donderdag 7 november 2019 23:52 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Straks nog het linksche NOS Journaal, wat alleen buitenlandnieuws heeft.![]()
Allemaal SAD.
das ook het bereiken van een kookpunt toch?quote:
Donald Scloszkiequote:
Vooral die foto met z'n oma, de tering heyquote:Op donderdag 7 november 2019 23:54 schreef -Chakotay- het volgende:
huh wat?
lijkt die gast nou op een meisje?
Scatman Johnquote:Op donderdag 7 november 2019 23:56 schreef -Chakotay- het volgende:
die gast rapt uit zichzelf
beetje stotteren en je rapt
+1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |