Melding van een kaping. Wat ze verder aan mogelijkheden hebben om de situatie te analyseren gaan ze niet met ons delen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Ze gingen aan boord op basis van?
Ze stonden nog bij de gate, dan zit je (met een draad) verbonden met de lui op de grond. Als je radio dan stuk is dan zet je je transponder niet eens aan maar doe je gewoon je mond open (of desnoods eerst het raam).quote:Op woensdag 6 november 2019 21:09 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Als dat zo is dan is een foutje maken als de radio stuk was niet heel vreemd toch? Scheelt maar 1 cijfer
Waldemar Torenstra, sowieso. Met Carice als stewardessquote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef Pleun2011 het volgende:
Binnenkort verfilmd. Wie de piloot speelt is nog niet bekend. Rijk de Gooyer kunnen we helaas niet meer benaderen
Nee;quote:Op woensdag 6 november 2019 21:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Boze piloot die het niet eens was met de overname door Iberia en op deze manier wraak nemen op de maatschappij?
Is gewoon openbare infoquote:Op woensdag 6 november 2019 21:07 schreef HetDonkertAan het volgende:
Ook handig dat ze overal vermelden dat de daadwerkelijke transpondercode voor kapingen 7500 is.... Zie het bij de volgende serieuze kaping al gebeuren dat de piloot begint te toetsen en dat er bij de 7 al een kaper neerknikkend achter staat.
Dit lijkt me nog steeds de enige logische verklaring. Als je vlak voor vertrek bent zit je echt wel met de vluchtleiding e.d. te kletsen, dus dan kom je daar wel snel achter.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:04 schreef TheRacingElf het volgende:
Boze piloot die het niet eens was met de overname door Iberia en op deze manier wraak nemen op de maatschappij?
Aah bedankt! Ik zat ook maar wat te denken.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ze stonden nog bij de gate, dan zit je (met een draad) verbonden met de lui op de grond. Als je radio dan stuk is dan zet je je transponder niet eens aan maar doe je gewoon je mond open (of desnoods eerst het raam).
Ik heb nog altijd het idee dat er gewoon iemand stom is geweest bij het teruglezen van zijn IFR clearance en toen de verkeerde code intikte.
Dan krijgt ie een claim aan zijn broek die ie van zijn levensdagen niet terug kan betalen lijkt me.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef speknek het volgende:
[..]
Dit lijkt me nog steeds de enige logische verklaring. Als je vlak voor vertrek bent zit je echt wel met de vluchtleiding e.d. te kletsen, dus dan kom je daar wel snel achter.
Auwtch.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:12 schreef MissHobje het volgende:
[..]
En dat slaat als een lul op een baksteen ☹
Andersom doet meer pijn.quote:
Precies, je weet het ook niet. Je valt natuurlijk niet met geweld binnen op basis van de melding.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:10 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Melding van een kaping. Wat ze verder aan mogelijkheden hebben om de situatie te analyseren gaan ze niet met ons delen.
Dat betaalt het bedrijf natuurlijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Dan krijgt ie een claim aan zijn broek die ie van zijn levensdagen niet terug kan betalen lijkt me.
Nou, dat betwijfel ik.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Dat betaalt het bedrijf natuurlijk.
Twitter vooral.. Fok daarnaquote:Op woensdag 6 november 2019 21:08 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Ik kijk altijd meteen op FOK! als er iets happenings is 😊
Dat kan toch gewoon niet waar zijn he😂quote:Op woensdag 6 november 2019 21:13 schreef TheRacingElf het volgende:
"Een bron meldt aan De Telegraaf dat de gezagvoerder ’aan een stagiair wilde uitleggen wat alle codes betekenen’. Vervolgens werd ’per ongeluk daadwerkelijk op de knop ’send’ gedrukt’.
https://www.telegraaf.nl/(...)d-vliegtuig-schiphol
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |