Kun je hier alsjeblieft mee kappen?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Geen seksuele vrijheid voor vrouwen dus.
Dat is gelijk het andere uiterste. Maar iemand die dagelijks in het zaad zwemt vind jij aantrekkelijk?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
... klinkt als verkrachting.. maar dat terzijde.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef Woodiewoodie het volgende:
Ze was toen zijn schacht en heeft hem toen die schachtenweek lang elke dag gepijpt.
Witte ridder gespot.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Volgens mij niet de hele club elke dag, maar gewoon door de weken heen.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke dag de hele studentenvereniging pijpen vind ik smerig ja.
Dan nog. Lijkt me wat overdreven hoorquote:Op woensdag 6 november 2019 19:33 schreef Solid-Snake het volgende:
[..]
Volgens mij niet de hele club elke dag, maar gewoon door de weken heen.
Ja ik vind het zelf ook smerig.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:04 schreef Karina het volgende:
[..]
Dan nog. Lijkt me wat overdreven hoor
Vrouwen mogen doen wat ze willen. En wij mogen daarvan vinden wat we willen. Niet iedereen zit te wachten op een gekkie wat zich al door 50+ man heeft laten uitwonen. Succes ermee.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:40 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Ik kan maar aan twee woorden denken: Grow. Up.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef Woodiewoodie het volgende:
Een van mijn vrienden uit mijn oud studentenclub is nu baas van een bedrijf en heeft me eens mee uitgenodigd naar een after work drink van zijn zaak, wat ik al wat raar vond. Blijkbaar is een van zijn werknemers net getrouwd met een dame die bij ons in de studentenclub zat. Ze was toen zijn schacht en heeft hem toen die schachtenweek lang elke dag gepijpt. Achteraf heeft ze bijna iedere jongen van de club op zn minst wel een keertje afgezogen. Mij dus op een zatte gelukkige avond ook een keer. Knap meisje, niet al te slank maar mooi gezichtje en veel tattoos.
Zijn insteek was dus om met een paar man waar ze eens aan heeft zitten lurken kennis te maken met haar en eens met haar man te lachen. Ik vond het wel veel te grof, maar moet eerlijk toegeven dat ik er wel om moest lachen met de awkwardness en die kerel zijn kop die niet wist waarom iedereen elkaar kende en lachte.
Ik kan me niet voorstellen hoe ik nog op mijn werk zou durven toekomen. Hoe zouden jullie ermee omgaan als je vrouw iets met je baas heeft gehad?
Ach...quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Vrouwen mogen doen wat ze willen. En wij mogen daarvan vinden wat we willen. Niet iedereen zit te wachten op een gekkie wat zich al door 50+ man heeft laten uitwonen. Succes ermee.
Lijkt mij inderdaad ook vervelend dat dat verleden tijd is en het nu vooral een laag pitje is.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:23 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Bah. Dit is echt wel mijn angst ook. Dat je er achter komt dat je chick een gigantische slet was.
Vooral onzekere mannen hebben daar een probleem mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Vrouwen mogen doen wat ze willen. En wij mogen daarvan vinden wat we willen. Niet iedereen zit te wachten op een gekkie wat zich al door 50+ man heeft laten uitwonen. Succes ermee.
Deze onzin hoor je altijd als t hier over gaat. Dat als je geen (voormalig) slet wil, je dan onzeker bentquote:Op woensdag 6 november 2019 22:08 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Vooral onzekere mannen hebben daar een probleem mee.
Wat iemand in het verleden heeft uitgespookt vind ik niet zo interessant. Het gaat om de persoon zoals ze nu is.
Is 50 nu echt zoveel? Misschien als iemand 18 jaar is, maar stel je bent 35, 20 jaar seksueel actief, dan is het nog maar 2,5 mannen per jaar. Is dat losbandig? Vind ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:27 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Deze onzin hoor je altijd als t hier over gaat. Dat als je geen (voormalig) slet wil, je dan onzeker benten dat het verleden er niet toe doet. Geestig.
Iemands verleden is deel van wie die persoon (nu) is. Geeft een goede indicatie van waar ze toe in staat zijn.
Als iemand het nodig vond om met tientallen verschillende mensen seks te hebben, zegt dat iets over zijn/haar persoonlijkheid. Verleden verschmeden. Net alsof iemand zo totaal verandert dat ze voor 0% nog de persoon zijn die die dingen deed.
Voor mij zegt het dat ze seks en liefde los hebben gekoppeld - zo iemand wil ik geen relatie mee. Ik kan dat zelf namelijk niet, zomaar seks hebben met iemand waar ik geen connectie mee heb. En ik wil iemand die dezelfde houding tov seks heeft als ik. En dan kan t nog zo lang in t verleden zijn, zo iemand is gewoon te anders van mij.
Ik ga ook niet chillen met een voormalig moordenaar. Zal wel dat hij veranderd is, niet meer de persoon die hij toen was, ik vind t te riskant, dus laat maar. Zelfde met voormalig sletjes. Laat maar. Is t risico niet waard. En we zijn (zoals ik al zei) toch te anders.
werkt daar nog steedsquote:Op woensdag 6 november 2019 14:25 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En hopelijk een betere baan bij een professionele werkgever.
Op woensdag 6 november 2019 14:26 schreef zarGon het volgende:
Niet de hele vereniging elkedag. Enkel die kerel tijdens die week dagelijks. De rest van de vereniging heeft ze toch net iets meer tijd voor nodig gehad.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Elke dag de hele studentenvereniging pijpen vind ik smerig ja.
je hebt mn punt behoorlijk gemist, dus laat maar.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Is 50 nu echt zoveel? Misschien als iemand 18 jaar is, maar stel je bent 35, 20 jaar seksueel actief, dan is het nog maar 2,5 mannen per jaar. Is dat losbandig? Vind ik niet.
En dat het verleden je vormt is wel waar, maar je kan weldegelijk veranderen. Ik ken genoeg voorbeelden van meiden die toen ze jong waren bij wijze van spreken ‘lopende bandwerk’ deden en die nu heel burgerlijk en monogaam zijn (of zelfs gewoon een paar jaar droog staan). Zijn ze niet echt leuker van geworden vaak, maar goed, dat is mijn mening.
Ieder zijn voorkeur verder. Maar net als jij vrouwen die met tientallen mannen het bed gedeeld hebben ‘sletterig’ mag vinden, mag ik toch zeker vinden dat mannen die daar een probleem mee hebben kennelijk seksueel bekrompen en/of onzeker zijn (en aangezien ik denk dat bekrompenheid vanuit onzekerheid komt... voila).
(en het vergelijk met een moordenaar vind ik gewoon heel dom)
Helemaal mee eens dat neuken voor iedereen is dus ook voor vrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:17 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
Wat is er nou weer smerig aan?
Gaan we slutshamen?
Maar zelf zo'n studententijd, lekker vrii seks hebben, dat had je wel gewild toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Deze werkgever en de mannen die hieraan meededen deden dat net zo goed he?quote:Op woensdag 6 november 2019 22:27 schreef TheGentleman het volgende:
[..]
Deze onzin hoor je altijd als t hier over gaat. Dat als je geen (voormalig) slet wil, je dan onzeker benten dat het verleden er niet toe doet. Geestig.
Iemands verleden is deel van wie die persoon (nu) is. Geeft een goede indicatie van waar ze toe in staat zijn.
Als iemand het nodig vond om met tientallen verschillende mensen seks te hebben, zegt dat iets over zijn/haar persoonlijkheid. Verleden verschmeden. Net alsof iemand zo totaal verandert dat ze voor 0% nog de persoon zijn die die dingen deed.
Voor mij zegt het dat ze seks en liefde los hebben gekoppeld - zo iemand wil ik geen relatie mee. Ik kan dat zelf namelijk niet, zomaar seks hebben met iemand waar ik geen connectie mee heb. En ik wil iemand die dezelfde houding tov seks heeft als ik. En dan kan t nog zo lang in t verleden zijn, zo iemand is gewoon te anders van mij.
Ik ga ook niet chillen met een voormalig moordenaar. Zal wel dat hij veranderd is, niet meer de persoon die hij toen was, ik vind t te riskant, dus laat maar. Zelfde met voormalig sletjes. Laat maar. Is t risico niet waard. En we zijn (zoals ik al zei) toch te anders.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |