Verder, smerig wijf en vreselijke baas.quote:Ze was toen zijn schacht
Een gat.. als in mijnschacht..quote:Op woensdag 6 november 2019 13:16 schreef Karina het volgende:
Ik heb maar 1 vraag, wat een schacht?
[..]
Verder, smerig wijf en vreselijke baas.
Wat is er nou weer smerig aan?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Vreemd dat een vrouw dit zegt over haar, ik sta er zelfs positiever tegenoverquote:Op woensdag 6 november 2019 13:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nieuwkomer in de studentenclub wordt "gekocht" door een ouder lid en moet dan een week slaafje spelen naar de doop toe. Seksuele taken mogen ze niet opdringen, maar als ze het vragen en de schacht stemt in, dan is het natuurlijk jackpot.
Mogen mensen dat ook al niet meer zelf weten?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:17 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Wat is er nou weer smerig aan?
Gaan we slutshamen?
quote:schacht (de ~ (m.), ~en)
eerstejaarsstudent
Bron: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/schacht.
quote:schachtenweek (zn. v.; ~weken)
Activiteit bij studentendoop waarbij de schachten gedurende een week allerlei opdrachten moeten uitvoeren
Bron: http://www.vlaamswoordenboek.be/definities/term/schachtenweek.
Wat smakeloos.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:11 schreef Woodiewoodie het volgende:
Zijn insteek was dus om met een paar man waar ze eens aan heeft zitten lurken kennis te maken met haar en eens met haar man te lachen.
Idd via zijn vader daar geraakt. Voor sommigen is het leven wat makkelijker. Die kunnen eeuwig het kind uithangen en ondertussen goed verdienen. Anderen moeten hard werken voor zo een mensen en ondertussen tijd moeite en geld steken om een vrouw waar 100 andere mannen enkel zaad in hoefden te stekenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:42 schreef herverwijderd het volgende:
Is het een familiebedrijf toevallig? Zou anders niet weten waarom zo'n kleuter als die baas daar een leidinggevende functie heeft.
Praat je altijd zo over vrouwen?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:48 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Idd via zijn vader daar geraakt. Voor sommigen is het leven wat makkelijker. Die kunnen eeuwig het kind uithangen en ondertussen goed verdienen. Anderen moeten hard werken voor zo een mensen en ondertussen tijd moeite en geld steken om een vrouw waar 100 andere mannen enkel zaad in hoefden te steken![]()
Nee, ben vooral wat aan het lollen. Als je gitzwarte humor kan appreciëren, dan kan je daar ook wel wat humor in vinden.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:49 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
Praat je altijd zo over vrouwen?
Het is eerder humor van mannen die hun studententijd nooit zijn uitgegroeid, lekker puberaal dus.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Nee, ben vooral wat aan het lollen. Als je gitzwarte humor kan appreciëren, dan kan je daar ook wel wat humor in vinden.
Dit is niet gitzwart, dit is kinderachtig.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Nee, ben vooral wat aan het lollen. Als je gitzwarte humor kan appreciëren, dan kan je daar ook wel wat humor in vinden.
En waar is zij schuldig aan? Iedereen heeft een verleden.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Het is eerder humor van mannen die hun studententijd nooit zijn uitgegroeid, lekker puberaal dus.
Laten we dus vooral stoppen met dat soort 'oh zo lollige taal' en iets serieuzer in gesprek gaan.
Wat zij in haar jongere jaren heeft gedaan, moet zij vooral weten. Het is absoluut niet volwassen om dat jaren later tegen haar te gebruiken, laat staan lollig om doen. Die baas is dan wat mij betreft dan ook een kneus, omdat hij blijkbaar wil genieten door haar man in een belachelijke situatie te brengen.
Niet dat zij onschuldig is, zij weet wel wat er is afgespeeld en doet er niets aan om haar man te behoeden van een (mogelijke) rotsituatie.
Ervan uitgaande dat zij haar man niets heeft verteld over het verleden, tenminste daar ga ik maar vanuit omdat haar man niet wist waarom iedereen zo aan het lachen was.
Dit is geen humor. Sorry.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Als je straks 13 bent geworden dan schaam je je voor deze teksten manquote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Woodiewoodie het volgende:
[..]
Wat ik zei:quote:Op woensdag 6 november 2019 14:02 schreef Poesje_Mauw77 het volgende:
[..]
En waar is zij schuldig aan? Iedereen heeft een verleden.
Zij brengt haar man in een moeilijke situatie. Ze zitten daar allemaal haar man uit te lachen. Zij kan zo'n situatie voorkomen bijvoorbeeld.quote:Zijn insteek was dus om met een paar man waar ze eens aan heeft zitten lurken kennis te maken met haar en eens met haar man te lachen. Ik vond het wel veel te grof, maar moet eerlijk toegeven dat ik er wel om moest lachen met de awkwardness en die kerel zijn kop die niet wist waarom iedereen elkaar kende en lachte.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |