Ik zag ze ooit als voorprogramma van Bruce Springsteen. Was dikke prima.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
De Stereophonics ken ik alleen hiervan:
Zijn ze goed?
Stereophonics is een beetje apart... maar wel heel goed.quote:Op woensdag 6 november 2019 11:56 schreef Clubsoda het volgende:
De Stereophonics ken ik alleen hiervan:
Zijn ze goed?
Wat tof!quote:Op woensdag 6 november 2019 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net een drietal Beekspotters voor het tuinhek. Ze vonden het jammer dat ze de beek niet meer konden zien. Heb ze de tuin ingelaten. Ze waren hun Bekenatlas aan het bijwerken en blijkbaar wonen wij aan een bijzonder stuk (er zit een vistrap in). Toch nog iemand blij gemaakt vandaag
https://www.sprengenbeken(...)ke%20Horsthoekerbeek
De trekschuit moest ergens heenquote:Op woensdag 6 november 2019 12:17 schreef Dr_Flash het volgende:
Mooie link ookGaaf om te zien hoe het Veluws Hooggebergte (ahem
) afwatert overal heen. Wel jammer van dat Apeldoorns kanaal natuurlijk.
Een groot deel daarvan hebben we nog en gebruiken we ook nog.quote:
Ik bel ook wel een keer aan bij je, met de smoes dat ik je beek wil zienquote:Op woensdag 6 november 2019 12:19 schreef Anthraxx het volgende:
Het klompenpad wat over de beken loopt is best wel bijzonder. Het laat de hoogte zien van de Veluwe en de beken, zoals je net al noemde. Maar ook dat het eindigt in het uitloopgebied van de IJssel (je loopt dus van hoog naar laag en weer terug). Wat dat betreft is de omgeving hier wel heel bijzonder mooi
Weer eens wat anders dan de Nieuwe Waterwegquote:Op woensdag 6 november 2019 12:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik bel ook wel een keer aan bij je, met de smoes dat ik je beek wil zien![]()
Ook leuk, maar voor mij mag je wel al iets meer rivier zijn. Wat breder, maar wel helder water en zichtbare bodem.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:10 schreef Dr_Flash het volgende:
Kabbelende beekjesWatervalletjes
vistrappen
wat leuk.. ik ontdekte laatst pas wat een spreng isquote:Op woensdag 6 november 2019 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Ik had net een drietal Beekspotters voor het tuinhek. Ze vonden het jammer dat ze de beek niet meer konden zien. Heb ze de tuin ingelaten. Ze waren hun Bekenatlas aan het bijwerken en blijkbaar wonen wij aan een bijzonder stuk (er zit een vistrap in). Toch nog iemand blij gemaakt vandaag
60 euro per dag om te vissen?quote:Op woensdag 6 november 2019 12:33 schreef derLudolf het volgende:
¤60 per dagHeb net voor 2020 de vispas betaald, die kost ¤33
http://rd-idrija.si/wordpress/de/info/cenik/
Ja en dan mag je nog niks meenemen ook. Dan moet je een tientje extra lappenquote:
Dure visquote:Op woensdag 6 november 2019 12:36 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ja en dan mag je nog niks meenemen ook. Dan moet je een tientje extra lappen
Lol ja. Scheelt werk ja. En zo lekker vind ik forel nou ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 12:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Dure vis. Kan je beter naar de visboer.
In die vijvers is niks aan joh.quote:Op woensdag 6 november 2019 12:39 schreef Anthraxx het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan forel vissen? Ze hebben hier ook een forellen vijver. Of is dat gewoon een makkelijk te houden vis?
Beekspottersquote:Op woensdag 6 november 2019 12:05 schreef Anthraxx het volgende:
Die leggen sluipende beken en verleggende beddingen opnieuw vast, wist je dat niet?quote:
Daar heb ik wel eens in gelegenquote:Op woensdag 6 november 2019 12:57 schreef Uhmmpie het volgende:
De sprengbeek bij beekhuizen..
sowieso heel mooi gebied om eens een wandeling te maken.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hehequote:
Je hebt overal spotters voor. Zo kwam ik op Flickr een keer iemand tegen die alle hoogspanningslijnen/masten in beeld bracht. Het soort mast enzovoorts.quote:
Dat deed ik vanochtend ook nogquote:Op woensdag 6 november 2019 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt overal spotters voor. Zo kwam ik op Flickr een keer iemand tegen die alle hoogspanningslijnen/masten in beeld bracht. Het soort mast enzovoorts.
En in Man bijd Hont een keer iemand die stationsbordjes fotografeerde
Ja dat heb ik ook van horen zeggen. Bewijs is daar nooit voor gevondenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:07 schreef derLudolf het volgende:
Ik keek net op die kaart uit de link van Anthraxx en ik woon ook in een sprenggebied blijkt. Vlak bij mijn huis is een Heemtuin en daar hebben ze een beek naar boven gehaald. En vervolgens zijn in de wijk meerdere beken naar boven gehaald.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:05 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hehe
Ik was er nog nooit geweest tot een week of 3-4 geleden.
Toen gingen we daar een paddestoelenwandeling doen. Maar de beste man wist ook vanalles over de beekjes en de hoe en waarom dat gebied er uit ziet zoals het eruit ziet.
Was erg leuk.
Hij staat nog op mijn netvlies.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:08 schreef Dr_Flash het volgende:
Ja dat heb ik ook van horen zeggen. Bewijs is daar nooit voor gevonden
quote:Op woensdag 6 november 2019 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je hebt overal spotters voor. Zo kwam ik op Flickr een keer iemand tegen die alle hoogspanningslijnen/masten in beeld bracht. Het soort mast enzovoorts.
En in Man bijd Hont een keer iemand die stationsbordjes fotografeerde![]()
Leuk dat je dan meteen weer wat leert over je eigen buurtquote:Op woensdag 6 november 2019 13:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik keek net op die kaart uit de link van Anthraxx en ik woon ook in een sprenggebied blijkt. Vlak bij mijn huis is een Heemtuin en daar hebben ze een beek naar boven gehaald. En vervolgens zijn in de wijk meerdere beken naar boven gehaald.
Onder R'dam liggen er een aantal; ik kan me niet 1-2-3 herinneren welke URL dit op te vinden is.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Leuk dat je dan meteen weer wat leert over je eigen buurt
Zo loopt door mijn wijk een ondergrondse rivier...
maar heb dat nog niet online kunnen dubbelchecken.
Heb er wel van gedronken... 1 van mijn oude buren heeft dat als watervoorziening in huis ipv “echt leidingwater”.
RWS is daar weleens monsters komen nemen want die waren er niet van overtuigd dat dat drinkbaar water is... maar moesten toch toegeven dat er niks mis mee was.
Mja ik ook niet dusquote:Op woensdag 6 november 2019 13:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Onder R'dam liggen er een aantal; ik kan me niet 1-2-3 herinneren welke URL dit op te vinden is.
Die was zijn tijd vooruit en heeft zijn veestapel opgegeven voor een molen.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:45 schreef derLudolf het volgende:
Over beken gesproken. Kwam laatst over de Mittelradde. Nu is die beek zelf niet zo bijzonder, maar dit bouwwerk vond ik wel een fotootje waard.
[ afbeelding ]
Duitsers hč, lopen voorop in hernieuwbare energie.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die was zijn tijd vooruit en heeft zijn veestapel opgegeven voor een molen.
Of gecombineerd... lijkt wel hooi opslag daar onder.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:47 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Die was zijn tijd vooruit en heeft zijn veestapel opgegeven voor een molen.
Daaronder ligt de PFAS stapelquote:Op woensdag 6 november 2019 13:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of gecombineerd... lijkt wel hooi opslag daar onder.
Sluipende beken!?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:00 schreef fietsie het volgende:
[..]
Die leggen sluipende beken en verleggende beddingen opnieuw vast, wist je dat niet?
Als je die ene rechtopstaande balk wegtikt klapt dat hele gebouw in elkaar.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:45 schreef derLudolf het volgende:
Over beken gesproken. Kwam laatst over de Mittelradde. Nu is die beek zelf niet zo bijzonder, maar dit bouwwerk vond ik wel een fotootje waard.
[ afbeelding ]
Ben je serieus?quote:Op woensdag 6 november 2019 13:48 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Of gecombineerd... lijkt wel hooi opslag daar onder.
Mooie foto.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Eigen put is fantastisch. Ouders hadden dat ook en daar is menige vierkante meter tuin mee beregend.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben een waterput in de serre. We moeten ooit nog eens kijken of we daar iets mee kunnen. Gezien de waterrekening van dit jaar moeten we zeker iets aan gratis water voor de moestuin gaan doen. Een pomp in de sloot kan ook en ik ben voorzichtig rond aan het kijken naar een regenton.
Dankje. Dit is een van de foto's die ik nog wel eens wil gaan afdrukken.quote:
Een regenton is zo leeg. Ik zou een pomp in de sloot gooienquote:Op woensdag 6 november 2019 13:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
of we daar iets mee kunnen. Gezien de waterrekening van dit jaar moeten we zeker iets aan gratis water voor de moestuin gaan doen. Een pomp in de sloot kan ook en ik ben voorzichtig rond aan het kijken naar een re
Ze verdienen geen zak daar dus kan me niet voorstellen dat dat bedrag ook voor hen geldtquote:Op woensdag 6 november 2019 12:38 schreef derLudolf het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het voor een local ook zo duur is. Slovenië is dan wel altijd het rijkste land van Joegoslavië geweest en het is een modern land, maar dat is niet op te brengen ja...
Dat regenwater moet toch ergens blijven, dan kunnen we het beter gebruiken.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:55 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een regenton is zo leeg. Ik zou een pomp in de sloot gooien![]()
Uit een sloot heb je vaak meer capaciteit dan uit een bron. En zoals gezegd als je pech hebt, roest.
Dorpels, een keer eentje van aan de deur gehad. Blijkbaar had ons huis een heel bijzondere en hij vroeg of hij ook van binnen uit het huis een foto mocht makenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:07 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen zak wil ik niet zeggen, maar in elk geval fors minder dan wij.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ze verdienen geen zak daar dus kan me niet voorstellen dat dat bedrag ook voor hen geldt
Gaaf!quote:Op woensdag 6 november 2019 13:39 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Leuk dat je dan meteen weer wat leert over je eigen buurt
Zo loopt door mijn wijk een ondergrondse rivier...
maar heb dat nog niet online kunnen dubbelchecken.
Heb er wel van gedronken... 1 van mijn oude buren heeft dat als watervoorziening in huis ipv “echt leidingwater”.
RWS is daar weleens monsters komen nemen want die waren er niet van overtuigd dat dat drinkbaar water is... maar moesten toch toegeven dat er niks mis mee was.
Klopt, maar een pomp doet 3m3/uquote:Op woensdag 6 november 2019 13:57 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Dat regenwater moet toch ergens blijven, dan kunnen we het beter gebruiken.
Anyway, we zien wel hoe dat verloopt. Ik ga gezellig theeleuten bij een vriendin.
Oeh dat is wel tof! En er is een Wassertretbeckenquote:Op woensdag 6 november 2019 13:59 schreef derLudolf het volgende:
Oh, voor wie het wil weten, de rivier waar de beek -waaraan die molen staat- in uitmond heeft iets bijzonders.
https://www.google.nl/map(...).2029187!4d8.2552627
Waarbij de Hase in de Ems uitmond en de Else in de Weser. Ergo, twee verschillende stroomgebieden
Verdiensten liggen daar echt laag hoor, zeker in verhouding met wat het algemene dagelijkse leven kost daar.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:59 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen zak wil ik niet zeggen, maar in elk geval fors minder dan wij.
Wel jammer van die rotzooi rond dat gebouw. Vervuilt ook je foto flinkquote:Op woensdag 6 november 2019 13:45 schreef derLudolf het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht al dat jij dit soort wetenswaardigheden wel zou kunnen waarderenquote:Op woensdag 6 november 2019 14:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oeh dat is wel tof! En er is een Wassertretbecken![]()
Daar moeten we heen
Elke gek heeft z'n gebrek.quote:Op woensdag 6 november 2019 13:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Dorpels, een keer eentje van aan de deur gehad. Blijkbaar had ons huis een heel bijzondere en hij vroeg of hij ook van binnen uit het huis een foto mocht maken
Wat een cray cray was dat joh, heel fototoestel vol met foto's van dorpels
quote:Op woensdag 6 november 2019 14:08 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elke gek heeft z'n gebrek.
Bij een maat van me hebben ze een keer de hele tegelvloer gefotografeerd.
Nu woont die in een kasteel en in hotel "La mčre poullard" in Mont Saint-Michel hebben ze precies zo'n vloer die opgeknapt moest worden.
Bij hun staat ligt die in een hal, liggen er kleden overheen en staat de ruimte vol zooi. Dus wij liepen dat restaurant met hem binnen, "ja kijk, dit is dus die mooie vloer in het kasteel die je niet kunt zien"
quote:Op woensdag 6 november 2019 14:11 schreef Molo het volgende:
[..]![]()
Ik kende ooit iemand die gepromoveerd is op putdeksels in Parijs
Tot op heden vind ik het wel meevallen. Wat is het probleem dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd dat Teams kut met peren is
Man man man
Ik zou alles gemaild krijgen maar zit nu weer nieuw groepslid bij en die wist dat nog niet
Onoverzichtelijk, schaalt niet lekker mee en niet intuītieve workflowquote:Op woensdag 6 november 2019 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tot op heden vind ik het wel meevallen. Wat is het probleem dan?
Inpasbaarheid in een begrotingquote:Op woensdag 6 november 2019 14:25 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Tot op heden vind ik het wel meevallen. Wat is het probleem dan?
quote:Op woensdag 6 november 2019 14:05 schreef Molo het volgende:
Had ik al gezegd dat Teams kut met peren is
Man man man
Ik zou alles gemaild krijgen maar zit nu weer nieuw groepslid bij en die wist dat nog niet
Jullie hebben nog geluk met jullie fancy Teams en Microsoft shit. Ook al werkt het niet. Of half. Of half niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar inderdaad, ik vind het ook vliegende apenaids.
De Office editors doen het niet, je kunt maar op 1 plek tegelijk zijn, OVERAL kanalen voor, Gewoon oprotte met die onzin.
Dat kan ik zonder teams ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Maar inderdaad, ik vind het ook vliegende apenaids.
De Office editors doen het niet, je kunt maar op 1 plek tegelijk zijn, OVERAL kanalen voor, Gewoon oprotte met die onzin.
OneNotequote:Op woensdag 6 november 2019 14:58 schreef Zilverberk het volgende:
Wat is een fijne manier om digitaal je to do lijstjes bij te houden?
Mijn aantekeningenboekje is te chaotisch, blijkt.
hmm ik ben recent overtuigd van todoist...quote:Op woensdag 6 november 2019 14:58 schreef Zilverberk het volgende:
Je moet je voorstellen dat je teruggaat naar een webbrowser zonder tabs.quote:
Gebruik ik Word voor. Al jaren. Gaat primaquote:Op woensdag 6 november 2019 14:58 schreef Zilverberk het volgende:
Ik laat het altijd staan als een soort dagboek. Ook om nogeens dingen terug te zoeken. Zo werk ik op mijn wrk al 4 jaar. Ben er ooit opeens mee begonnen en het beviel instantly. Nooit meer mee gestopt. is nu bijna 800 pagina's. Soms ook hyperlinks naar nuttige info ertussen. Screenshots. Foto's van een borrel. Plaatjes van een zonnetje als ik weer wat positieve energie nodig heb. En overzicht in wat je allemaal moet doen en al gedaan hebt.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:06 schreef Zilverberk het volgende:
Krijg ik dan wel te zien hoeveel ik al heb afgestreept?![]()
Een to do lijst met afgehandelde zaken geeft voldoening, dat wil ik niet kwijt. Reset rond middernacht is prima.
quote:Op woensdag 6 november 2019 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je moet je voorstellen dat je teruggaat naar een webbrowser zonder tabs.
PROBEER het je je voor te stellen. Als dat niet lukt: Gebruik Teams.
Al jullie argumenten zijn invalide in vergelijking met Lotus Notes.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik vond ook Lotus Notes een prettig pakket om mee te werkenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al jullie argumenten zijn invalide in vergelijking met Lotus Notes.
Dat ken ik nietquote:Op woensdag 6 november 2019 15:14 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Al jullie argumenten zijn invalide in vergelijking met Lotus Notes.
OneNote is idd geweldigquote:Op woensdag 6 november 2019 15:23 schreef Vork het volgende:
Ik gebruikte dus papier en Word voor al m'n aantekeningen op werk. Dat heb ik 4 weken volgehouden. Vanochtend alles wat nog van belang was in OneNote gekieperd. Veel handiger. Kan nogsteeds lekker rommelig allerlei zut ergens inplempen, maar nu ook alles weer terugvinden.
Ja Google Keep dus ook. Is wel een voorwaarde voor mijquote:Op woensdag 6 november 2019 15:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
OneNote is idd geweldigEn ook terug te vinden op mijn mobiel
De koek en cake dichtheid bij de overheid is toch wat minder dan in het bedrijfslevenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:34 schreef Vork het volgende:
Ik doe haast geen werkdingen meer op m'n mobiel, twee appgroepen (hoofdzakelijk voor file- en koek- of cakemeldingen) en that's it.
Laptop dicht, werk klaar.
Ik ben altijd jaloers als F. thuis komt en zegt 'we hadden taart vandaag' en dat gebeurt echt met regelmaatquote:Op woensdag 6 november 2019 15:42 schreef Isabeau het volgende:
Koek- of cakemeldingen op je mobiel klinkt wel geweldigWil ik ook!
Ik snap m nietquote:Op woensdag 6 november 2019 15:37 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
De koek en cake dichtheid bij de overheid is toch wat minder dan in het bedrijfsleven
Ze komen ze gewoon brengen?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:42 schreef fietsie het volgende:
Ik heb nog nooit koek- of cake-meldingen gehad via de mobiel op het werk...
Nee ze weten dat ze me moeten overslaanquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 15:44 schreef Molo het volgende:
Oh zo
Heb ik eigenlijk nooit. Velen fitfreaks hier
Bij ons wordt gebak gedumpt en dan staat de koelkast weer vol. Winkeltje dumpt ook bij ons al het gebak wat morgen over de datum is.Of hele dozen marsen of snickers omdat het nog een paar dagen verkocht mag worden.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:44 schreef Molo het volgende:
Oh zo
Heb ik eigenlijk nooit. Velen fitfreaks hier
Hoezo?quote:
Gadverquote:Op woensdag 6 november 2019 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons wordt gebak gedumpt en dan staat de koelkast weer vol. Winkeltje dumpt ook bij ons al het gebak wat morgen over de datum is.Of hele dozen marsen of snickers omdat het nog een paar dagen verkocht mag worden.
Gebak in koelkast standaard zonder datum, dus ik raak het alleen aan als mijn collega zegt 'Vandaag gebak in de koelkast gezet' want voor je het weet staat het er al 10 dagen.
Mooi grijs-gewaxt houten plankje met "In deze koelkast schrijven we de datum op onze dozen" en een stift erbij?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:46 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Bij ons wordt gebak gedumpt en dan staat de koelkast weer vol. Winkeltje dumpt ook bij ons al het gebak wat morgen over de datum is.Of hele dozen marsen of snickers omdat het nog een paar dagen verkocht mag worden.
Gebak in koelkast standaard zonder datum, dus ik raak het alleen aan als mijn collega zegt 'Vandaag gebak in de koelkast gezet' want voor je het weet staat het er al 10 dagen.
Nee, want ze hebben zelf dat gebak niet meegenomen. Dat komt van een afdeling of uit een kantoor in de buurt waar ze geen koelkast hebben of dus uit het winkeltje. Dat laatste staat er meestal op een schoteltje, onafgedekt, zonder doos dusquote:Op woensdag 6 november 2019 15:47 schreef Molo het volgende:
Gadver![]()
En natuurlijk niemand die verantwoordelijk is voor het opruimen, zure slagroom![]()
Steeds geler en harder te wordenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, want ze hebben zelf dat gebak niet meegenomen. Dat komt van een afdeling of uit een kantoor in de buurt waar ze geen koelkast hebben of dus uit het winkeltje. Dat laatste staat er meestal op een schoteltje, onafgedekt, zonder doos dus
Groenquote:Op woensdag 6 november 2019 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja welverdorie Danny en consorten!! Al jullie mooi blauwe woorden tonen zich niet in mijn leesveldenWeer het woord k o e l k a s t weg gevallen.
Ben ik nog kleurenblind ookquote:
Welicht iets met een firewall die een host blokkeert?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:49 schreef Isabeau het volgende:
Ja welverdorie Danny en consorten!! Al jullie mooi blauwe woorden tonen zich niet in mijn leesveldenWeer het woord k o e l k a s t weg gevallen.
1 | https://prf.hn/click/camref:1100l35hX/pubref:topiccbt/destination:https%3A%2F%2Fcoolblue.nl%2Fkoelkasten |
Geen idee!quote:Op woensdag 6 november 2019 15:51 schreef fietsie het volgende:
Welicht iets met een firewall die een host blokkeert?
https://prf.hn/click/camr(...)blue.nl%2Fkoelkasten
Je bent secretaresse toch?quote:
Opgezogen met de Dyson?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik heb vanmorgen een nest jonge vogeltjes gezien. Test.
Heb je een jonge vogeltjes gezien ja?quote:Op woensdag 6 november 2019 15:51 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Geen idee!
Ik heb vanmorgen een nest jonge vogeltjes gezien. Test.
Ik heet Bloes en rommel maar wat anquote:Op woensdag 6 november 2019 15:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Je bent secretaresse toch?![]()
Of heet jouw functie anders? Poliassistente?
Dus jullie zien de woorden ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef fietsie het volgende:
Heb je een jonge vogeltjes gezien ja?
Wat is het en wat doet hetquote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef golfer het volgende:
Kom er ook net achter dan OneNote ook in ons pakket zit. Nog nooit gebruikt.:
Nee ik typte dit met de handquote:Op woensdag 6 november 2019 15:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dus jullie zien de woorden ook niet
zuchtquote:
https://products.office.com/nl-nl/onenote/digital-note-taking-appquote:
wordt geblockt hierquote:Op woensdag 6 november 2019 15:55 schreef golfer het volgende:
[..]
https://products.office.com/nl-nl/onenote/digital-note-taking-app
Zit dus in ons office-pakket.
Teams is een produkt... rechtstreeks uit de hel.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Toch een soort van bullet journal dus.quote:Op woensdag 6 november 2019 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat het altijd staan als een soort dagboek. Ook om nogeens dingen terug te zoeken. Zo werk ik op mijn wrk al 4 jaar. Ben er ooit opeens mee begonnen en het beviel instantly. Nooit meer mee gestopt. is nu bijna 800 pagina's. Soms ook hyperlinks naar nuttige info ertussen. Screenshots. Foto's van een borrel. Plaatjes van een zonnetje als ik weer wat positieve energie nodig heb. En overzicht in wat je allemaal moet doen en al gedaan hebt.
Maar goed, voor mij werkt het. Voor jou misschien niet
Absoluutquote:Op woensdag 6 november 2019 16:17 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Toch een soort van bullet journal dus.
Maar dan digitaal
Wat? is het BRUIKBAAR onder Linux? Dan ga ik toch even bij Linux kijkenquote:Op woensdag 6 november 2019 16:16 schreef Uhmmpie het volgende:
Teams is een produkt... rechtstreeks uit de hel.
Nu ook bruikbaar onder linux!
Hoezo OOK BRUIKBAAR onder linux?
Ik wil mn skype for business terug.
Dat klinkt goed!quote:Op woensdag 6 november 2019 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik laat het altijd staan als een soort dagboek. Ook om nogeens dingen terug te zoeken. Zo werk ik op mijn wrk al 4 jaar. Ben er ooit opeens mee begonnen en het beviel instantly. Nooit meer mee gestopt. is nu bijna 800 pagina's. Soms ook hyperlinks naar nuttige info ertussen. Screenshots. Foto's van een borrel. Plaatjes van een zonnetje als ik weer wat positieve energie nodig heb. En overzicht in wat je allemaal moet doen en al gedaan hebt.
Maar goed, voor mij werkt het. Voor jou misschien niet
Nee cloudflare. een boertje tussen fok en internetquote:Op woensdag 6 november 2019 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Was FOK! kapot of zo? Hier een uur lang niks en active topics bestaat uit 1 topic.
Kapotstukquote:Op woensdag 6 november 2019 17:56 schreef Isabeau het volgende:
Was FOK! kapot of zo? Hier een uur lang niks en active topics bestaat uit 1 topic.
Waarschijnlijk niet. Je moet nog steeds alles zelf doenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:01 schreef Zilverberk het volgende:
Ik heb mijn taken in outlook gezet. Kijken of dat werkt.
Ah, er zijn dus -meerdere- appgroepenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
FOK! leeft weer![]()
*uit appgroep gaat*
Dit niet wetenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:11 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ah, er zijn dus -meerdere- appgroepen
Whehheequote:Op woensdag 6 november 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
FOK! leeft weer![]()
*uit appgroep gaat*
* Blues heeft ook de groep verlatenquote:Op woensdag 6 november 2019 18:10 schreef Cat-astrophe het volgende:
FOK! leeft weer![]()
*uit appgroep gaat*
2 is ook een groepquote:
Klinkt goedquote:Op woensdag 6 november 2019 18:26 schreef Blues het volgende:
De zuurkool van Uitgekookt.nl was ook erg lekker. Knapperige zuurkool, goeie puree en smakelijk geruld gehakt. Had voor mij iets meer jus bij gemogen.
Een 8.
Zonder outcrowd geen incrowd.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 18:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet. Je moet nog steeds alles zelf doen
quote:Op woensdag 6 november 2019 18:42 schreef golfer het volgende:
Mijn maaltijd met garnalen een citroennoedels van uitgekookt.nl viel mij tegen. Nauwelijks smaak aan en vol met 'soepgroentes'. Heb het met ketjap en veel sambal nog geprobeerd een beetje op smaak te krijgen, maar niet voor herhaling vatbaar.
Weet nog wel dat ik jouw vroeger op MSN hadquote:Op woensdag 6 november 2019 18:26 schreef Blues het volgende:
[..]
* Blues heeft ook de groep verlaten
Klinkt matigquote:Op woensdag 6 november 2019 18:42 schreef golfer het volgende:
Mijn maaltijd met garnalen een citroennoedels van uitgekookt.nl viel mij tegen. Nauwelijks smaak aan en vol met 'soepgroentes'. Heb het met ketjap en veel sambal nog geprobeerd een beetje op smaak te krijgen, maar niet voor herhaling vatbaar.
wan toe trie?quote:
Kreeg net een push melding idd. Ben benieuwd wat er aan de hand is. Hopelijk geen nare dingen gebeurd,quote:Op woensdag 6 november 2019 19:38 schreef derLudolf het volgende:
Hulpdiensten massaal, naar Schiphol. Grip 3
Verdachte situatie aan boord aldus iemand van de KMar.
Er is nog niks gebeurd volgens mijquote:Op woensdag 6 november 2019 19:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Kreeg net een push melding idd. Ben benieuwd wat er aan de hand is. Hopelijk geen nare dingen gebeurd,
Ik zie het ja, het zou mogelijk om een Boeing 737 gaan....ik lees op de Twitters ook "Station #Utrecht Centraal wordt ontruimd. Onbekend waarom en of er een relatie met #Schiphol is."quote:Op woensdag 6 november 2019 19:48 schreef borisz het volgende:
(poging tot) kaping ergens bij de D-gates aldus Twittert....
Wat?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer een stalbezettingMen was er al bang voor dat dit vandaag weer zou gaan plaatsvinden.
Ow, matig. En zet ook echt nul zoden aan de dijk. Sterker nog, brengt alleen maar achteruitgang voor hun activistische standpuntenquote:
Gratis ambachtelijk nekschotjequote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef derLudolf het volgende:
Oh weer een stalbezettingMen was er al bang voor dat dit vandaag weer zou gaan plaatsvinden.
Waar? Alle NL activisten staan in Den Bosch bij de rechtbank zover ik weet?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:52 schreef derLudolf het volgende:
Vlieg ik over twee weken meequote:Op woensdag 6 november 2019 19:56 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
D pier is dat niet waar easyJet enzo staat?
RIP aan de nabestaandenquote:Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlieg ik over twee weken mee
Komt wel dichtbij zo
(Too soon?)
Jij gaat met de auto.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef fietsie het volgende:
Ik ben morgen in de Jaarbeurs.
Komt wel dichtbij zo, als er nu wat gaande is op CS
Correctie D pier is Transavia, KLM enzo. Is het toch weer wat verder weg. Ik was even in de war.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Vlieg ik over twee weken mee
Komt wel dichtbij zo
(Too soon?)
Elstweg in Beers.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Waar? Alle NL activisten staan in Den Bosch bij de rechtbank zover ik weet?
Daar vlieg ik over ruim een half jaar meequote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Correctie D pier is Transavia, KLM enzo. Is het toch weer wat verder weg. Ik was even in de war.
Ja, alleen maar gewassen medereizigers.quote:
Ik in Juni ook. Wat een ellende.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Daar vlieg ik over ruim een half jaar mee![]()
Gaat niet meer goedkomen ookquote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik in Juni ook. Wat een ellende.
Jup, en dieren red je er ook niet mee.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:56 schreef Molo het volgende:
[..]
Ow, matig. En zet ook echt nul zoden aan de dijk. Sterker nog, brengt alleen maar achteruitgang voor hun activistische standpunten
Ja, maar wie bezet het dan precies? Ik heb er echt niks over gehoord, en ik weet van vrijwel alle Nl activisten dat die vandaag of bij Westfort stonden (legaal) , of bij of in de rechtbank in den Bosch waren. Als ze al wat gingen doen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Elstweg in Beers.
Lijkt me een varkenshouderij.
quote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Mocht je tijdens de reis niet bruut overlijden, waar ga je dan naartoe?
Die Schweizerische Eidgenossenschaftquote:Op woensdag 6 november 2019 19:58 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
RIP aan de nabestaanden
Phew!quote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Correctie D pier is Transavia, KLM enzo. Is het toch weer wat verder weg. Ik was even in de war.
Loos alarm lees ik netquote:Op woensdag 6 november 2019 20:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ja, maar wie bezet het dan precies? Ik heb er echt niks over gehoord, en ik weet van vrijwel alle Nl activisten dat die vandaag of bij Westfort stonden (legaal) , of bij of in de rechtbank in den Bosch waren. Als ze al wat gingen doen.
Dus er blijven er wat weinig over lijkt me?
Wat voor rechtzaak?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:01 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Jup, en dieren red je er ook niet mee.
Er zijn deze week al instructies rond gegaan om hoe om te gaan in zo'n situatie. Ivm met de rechtzaak werd al verwacht dat deze week (of sterker nog, vandaag) een bezetting plaats zou gaan vinden.
twitter:ProRail twitterde op woensdag 06-11-2019 om 20:04:49Op Utrecht Centraal is een handbrandmelder ingedrukt door een nog onbekend persoon, waardoor een ontruiming in gang is gezet. We spreken hier van loos alarm. reageer retweet
De eeuwige jachtveldenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En daar is elke activist in Nederland heen? Oh wowquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Stalbezetting Boxtel. Die rechtszaak was vandaag.
Ik ook. Nou ja, dat er tegenover. We kunnen zwaaienquote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef fietsie het volgende:
Ik ben morgen in de Jaarbeurs.
Komt wel dichtbij zo, als er nu wat gaande is op CS
Ik niet. Maar ik zou daar ook wel kunnen liggenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:06 schreef Molo het volgende:
[..]
De eeuwige jachtvelden![]()
De grond is daar waar ik begraven word nog jaren heel zuur![]()
(Wie herkent de referentie?)
Mooie gelegenheid om goed te filmen en identificeren, en documenteren, voor de nabije toekomst.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
En daar is elke activist in Nederland heen? Oh wow
Klein groepje dusquote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
Diep... heel diep....quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, niet elke. Stuk of 100 waren er als steun, en een stuk of 45 die berecht werden (uit NL maar ook uit andere landen dacht ik).quote:Op woensdag 6 november 2019 20:07 schreef Molo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om goed te filmen en identificeren, en documenteren, voor de nabije toekomst.
quote:
Dat is allang gedaan hoor. Infiltranten zijn geen ongekend iets binnen onze groepen (ook binnen de vreedzame).quote:Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mooie gelegenheid om goed te filmen en identificeren, en documenteren, voor de nabije toekomst.
De wattedewatschaft?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:03 schreef Molo het volgende:
[..]
Die Schweizerische Eidgenossenschaft
Een afscheidingsbeweging, net als je in de kerk hebt?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, niet elke. Stuk of 100 waren er als steun, en een stuk of 45 die berecht werden (uit NL maar ook uit andere landen dacht ik).
Maar ik weet wel ongeveer wie er waren, en wie er in IJsselstein bij Westfort waren. Neem nog een aantal mensen die geen vrij konden krijgen (of zoals ik in België zitten) , en dan heb je de groep activisten in NL wel.
En dan is de groep die een stalbezetting zouden doen, ook maar een klein deel van al die activisten. Dus ik vroeg me af wie dat dan in godsnaam zouden moeten zijn.
In het buitenland is geen argument, bij de vorige actie waren 59 van de 64 buitenlands.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Nee, niet elke. Stuk of 100 waren er als steun, en een stuk of 45 die berecht werden (uit NL maar ook uit andere landen dacht ik).
Maar ik weet wel ongeveer wie er waren, en wie er in IJsselstein bij Westfort waren. Neem nog een aantal mensen die geen vrij konden krijgen (of zoals ik in België zitten) , en dan heb je de groep activisten in NL wel.
En dan is de groep die een stalbezetting zouden doen, ook maar een klein deel van al die activisten. Dus ik vroeg me af wie dat dan in godsnaam zouden moeten zijn.
Iedereen is verdacht met een plaksnor?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:11 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Dat is allang gedaan hoor. Infiltranten zijn geen ongekend iets binnen onze groepen (ook binnen de vreedzame).
Mijn naam is ook overal bekend, wees gerust
Buitenlanders, oftewel, drugsgebruikers!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het buitenland is geen argument, bij de vorige actie waren 59 van de 64 buitenlands.
Nah, niet echt. Niet elke activist is het eens met de stalbezetting, maar ook niet elke activist die het er wel mee eens is (of niet tegen is) zal meedoen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Een afscheidingsbeweging, net als je in de kerk hebt?
Die staan vandaag voor de rechter. In elk geval grotendeels.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
In het buitenland is geen argument, bij de vorige actie waren 59 van de 64 buitenlands.
De komende twee jaar zullen ze hun niet veroordeelde vriendjes het wel laten doen, want ze hebben 2 jaar proeftijd. Ze moeten nu ¤300 betalen en als ze binnen 2 jaar hetzelfde weer doen en veroordeeld worden hebben ze twee weken kost en inwoning.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:10 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hans Teeuwen toch?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Buitenlanders, oftewel, drugsgebruikers!
Iedereen die veganist/activist is, is verdacht ja. Dat is geen geheim.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:13 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Iedereen is verdacht met een plaksnor?
Echt waarquote:Op woensdag 6 november 2019 19:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Weet nog wel dat ik jouw vroeger op MSN had
Daar word jij wel blij vanquote:
En wie vergoedt de geleden schade, de gemaakte kosten van de eigenaar van de stal en alle instanties? Die 300 is neem ik aan het bedrag per maand wat ze gaan betalen de komende jaren?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De komende twee jaar zullen ze hun niet veroordeelde vriendjes het wel laten doen, want ze hebben 2 jaar proeftijd. Ze moeten nu ¤300 betalen en als ze binnen 2 jaar hetzelfde weer doen en veroordeeld worden hebben ze twee weken kost en inwoning.
De BAKKER staat 's ochtends vroeg op.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Buitenlanders, oftewel, drugsgebruikers!
Yesquote:
Absoluutquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De BAKKER staat 's ochtends vroeg op.
Om broodjes te bakken.
Voor de mensen.
De SLAGER op zijn beurt.
Maakt lekkere stukjes vlees!
Zodat wij des avonds.
Lekkere stukjes vlees kunnen eten.
Alsmede de JUS.
Die daaruit gewonnen wordt![]()
Tja, maar ga nou niet ontkennen dat er andersom geen infiltratie plaats vind.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:15 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Iedereen die veganist/activist is, is verdacht ja. Dat is geen geheim.
Ook als je zelf geen illegale acties doet, proberen ze wel te achterhalen wie er connectief heeft. En wie er makkelijk benaderbaar is.
Jij en ikquote:Op woensdag 6 november 2019 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wie vergoedt de geleden schade, de gemaakte kosten van de eigenaar van de stal en alle instanties? Die 300 is neem ik aan het bedrag per maand wat ze gaan betalen de komende jaren?
Veganisten in dienst van het OM?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, maar ga nou niet ontkennen dat er andersom geen infiltratie plaats vind.
Ik denk dat je je daarin echt vergist. Dit zijn grotendeels mensen die gerust alles opgeven omdat ze het moreel zo verkeerd vinden wat er gebeurt.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De komende twee jaar zullen ze hun niet veroordeelde vriendjes het wel laten doen, want ze hebben 2 jaar proeftijd. Ze moeten nu ¤300 betalen en als ze binnen 2 jaar hetzelfde weer doen en veroordeeld worden hebben ze twee weken kost en inwoning.
Die meest recente show van hem op Netflix trok ik echt nietquote:
Waar gaat dit over?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
De BAKKER staat 's ochtends vroeg op.
Om broodjes te bakken.
Voor de mensen.
De SLAGER op zijn beurt.
Maakt lekkere stukjes vlees!
Zodat wij des avonds.
Lekkere stukjes vlees kunnen eten.
Alsmede de JUS.
Die daaruit gewonnen wordt![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom er echt nooit meer vanaf als het ooit over een bakkr of een slager gaatquote:
Doe ik ook niet. Natuurlijk is dat er. Hoe maken ze anders opnames in stallen en slachthuizen? Dat is toch geen geheim?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Tja, maar ga nou niet ontkennen dat er andersom geen infiltratie plaats vind.
Nee, dat die in de agrarische sector op bepaalde manieren proberen te infiltreren.quote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Waar gaat dit over?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Ook mét een actie waarvoor je celstraf krijgt bereik je niks qua verandering. Ja, de negatieve kant opquote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik denk dat je je daarin echt vergist. Dit zijn grotendeels mensen die gerust alles opgeven omdat ze het moreel zo verkeerd vinden wat er gebeurt.
Ik vind het moreel net zo verkeerd, maar ik denk dat ik een ander pad moet bewandelen. Maar als ik het idee zou krijgen dat ik op deze manier niks kan veranderen... dan zouden 2 weken cel mij ook niet per se afschrikken. (Even los van welke soort acties en wat ik daar precies van vind, ik heb het puur over iets doen met het risico op celstraf) Ik hoop alleen oprecht dat ik het dus anders kan bewerkstelligen.
Heerlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik kom er echt nooit meer vanaf als het ooit over een bakkr of een slager gaat
Oja, voor beroepswerklozen maakt dat niks uit. Als je een baan hebt enzo zit je niet op een celstraf en strafblad te wachtenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:20 schreef Candaasje het volgende:
Ik denk dat je je daarin echt vergist. Dit zijn grotendeels mensen die gerust alles opgeven omdat ze het moreel zo verkeerd vinden wat er gebeurt.
Ik heb vanmiddag regel 34 uitgelegd aan mijn manager nav een associatie, en hij is daarin net zoals ikquote:Op woensdag 6 november 2019 20:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja!![]()
Associative mind is fuller mind
Zullen we dan de rekening van de varkenshouderij ook wel even verrekenen? De varkenshouderij levert zo'n 2,7 miljard euro op, en kost ons Nederlanders zo'n 4 miljard euro.quote:
Ja en nee. Ik denk niet dat het de ideale weg is. Dus ik probeer het anders. Maar civil disobedience heeft in het verleden toch wel wat teweeg gebracht. En celstraf is soms de prijs die betaald moet worden. In Duitsland zijn stalbezetters vrij gesproken omdat het morele doel de middelen rechtvaardigde, werd toen geoordeeld.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Ook mét een actie waarvoor je celstraf krijgt bereik je niks qua verandering. Ja, de negatieve kant op
"Maatschappelijke kosten" Kosten zijn wat anders dan uitgaven. Die kosten zullen met rekenmethoden van het RIVM zijn bepaald?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:31 schreef Candaasje het volgende:
Zullen we dan de rekening van de varkenshouderij ook wel even verrekenen? De varkenshouderij levert zo'n 2,7 miljard euro op, en kost ons Nederlanders zo'n 4 miljard euro.
Een deel van de activisten heeft inderdaad geen baan, of bijvoorbeeld part time. Dat maakt het inderdaad eenvoudiger zulke acties te voeren.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oja, voor beroepswerklozen maakt dat niks uit. Als je een baan hebt enzo zit je niet op een celstraf en strafblad te wachten
En ja die heb je binnen elke groep activisten, geen aanval richting jouw club.
Dat kost mij zelfs mijn baanquote:Op woensdag 6 november 2019 20:27 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oja, voor beroepswerklozen maakt dat niks uit. Als je een baan hebt enzo zit je niet op een celstraf en strafblad te wachten
En ja die heb je binnen elke groep activisten, geen aanval richting jouw club.
Ik zou mijn eerstvolgende VOG verlenging ook niet halen dan nee.quote:
Oef, gelukkig!quote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mogelijke vliegtuigkaping pusht de nos net door. Passagiers en crew veilig van boord.
Klinkt dan alsof iemand de aluminium buis alleen nog gekaapt heeft?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Mogelijke vliegtuigkaping pusht de nos net door. Passagiers en crew veilig van boord.
Of de kapers hebben nu een slechte avondje met de DSI bij de deurquote:Op woensdag 6 november 2019 20:41 schreef fietsie het volgende:
[..]
Klinkt dan alsof iemand de aluminium buis alleen nog gekaapt heeft?
Als ze het faalhazencircus van het OM onnodig maken met een mooie Call of Duty actie krijgen ze hopelijk een bonusquote:Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Of de kapers hebben nu een slechte avondje met de DSI bij de deur
Besef je ook dat het leven gaat over meer dan dieren?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
PvdD stemmer hier. Ik vind dat er heel heel veel moet veranderen en dat de situatie die er nu is onhoudbaar is en vreselijk voor de dieren. Maar ik sta niet achter de stal bezettingen.
Wat zijn wij dan, aliens?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besef je ook dat het leven gaat over meer dan dieren?
Zeker te weten. Waar hoor je mij zeggen dat dat niet zo is dan? Is dat echt de enige conclusie die je trekt uit het feit dat ik PVdD stem?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Besef je ook dat het leven gaat over meer dan dieren?
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 6 november 2019 20:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
PvdD stemmer hier. Ik vind dat er heel heel veel moet veranderen en dat de situatie die er nu is onhoudbaar is en vreselijk voor de dieren. Maar ik sta niet achter de stal bezettingen.
Moet dat ding verlengd worden?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik zou mijn eerstvolgende VOG verlenging ook niet halen dan nee.
Zal wel per organisatie verschillen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Moet dat ding verlengd worden?Ik dacht dat ik dat maar 1 keer hoefde aan te vragen.
quote:
Ik moet iedere 2 jaar en op verzoek een nieuwe (kunnen) opvragen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Moet dat ding verlengd worden?Ik dacht dat ik dat maar 1 keer hoefde aan te vragen.
quote:
Wauw, zo'n stekeligheid. Het is niet ALLEMAAL mijn schuld he.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Zeker te weten. Waar hoor je mij zeggen dat dat niet zo is dan? Is dat echt de enige conclusie die je trekt uit het feit dat ik PVdD stem?
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ik moet iedere 2 jaar en op verzoek een nieuwe (kunnen) opvragen.
Want hoe wij andere dieren - individuen met gevoel, emoties, mogelijkheid tot lijden - behandelen is niet belangrijk?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wauw, zo'n stekeligheid. Het is niet ALLEMAAL mijn schuld he.
Ik ben op zich wel voor het bestaan van de PvdD hoorIk bedoel, HOE echt HOE goed moet het gaat in een land dat er überhaupt zoiets kan bestaan als een politieke Partij voor de Dieren? Dan zijn blijkbaar alle belangrijkere problemen dus opgelost
Wauw, ik vind dat wat
Ik ben het met Flash eens. Zo'n party kan alleen bestaan alleen in rijke landen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Want hoe wij andere dieren - individuen met gevoel, emoties, mogelijkheid tot lijden - behandelen is niet belangrijk?
Wow...
Mjah ik kan bij alles van iedereen. Ik vind het wel logisch.quote:
Ongeveer al mijn proffen en docenten zijn proefdieronderzoekers. Maar een groot deel streeft wel naar volledige vervanging van proefdieronderzoek. Of in elk geval zoveel mogelijk.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Zilverberk het volgende:
De meeste proefdieronderzoekers zijn inderdaad leuke, vriendelijke mensen.
Ik deed liever onderzoek met mensen, die bijten niet.![]()
En je hoeft er geen extra certificaat/vergunning voor te behalen. En je krijgt ook makkelijker toestemming vooraf. En je hebt hels veel minder administratie.
Ja als je wilt KUN je het totaal zwart-wit zienquote:Op woensdag 6 november 2019 20:57 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Want hoe wij andere dieren - individuen met gevoel, emoties, mogelijkheid tot lijden - behandelen is niet belangrijk?
Wow...
Daar ben ik het wel mee eens. Maar niet omdat het geen belangrijk probleem zou zijn.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:58 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Ik ben het met Flash eens. Zo'n party kan alleen bestaan alleen in rijke landen.
PvdD gaat toch echt vooral over mensen. Wat doen die? Wat voor economische activiteiten worden gestimuleerd, welke verboden? Streven we naar meer, meer, meer geld, auto's, asfalt of naar meer, meer, meer open ruimte, fietspaden, vogeltjes?quote:Op woensdag 6 november 2019 20:56 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
[..]
Wauw, zo'n stekeligheid. Het is niet ALLEMAAL mijn schuld he.
Ik ben op zich wel voor het bestaan van de PvdD hoorIk bedoel, HOE echt HOE goed moet het gaat in een land dat er überhaupt zoiets kan bestaan als een politieke Partij voor de Dieren? Dan zijn blijkbaar alle belangrijkere problemen dus opgelost
Wauw, ik vind dat wat
Daar gaat 'europa' over en die ambtelijke molens zijn traaaaaaaag.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:59 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ongeveer al mijn proffen en docenten zijn proefdieronderzoekers. Maar een groot deel streeft wel naar volledige vervanging van proefdieronderzoek. Of in elk geval zoveel mogelijk.
Dat vind ik wel fijn en hoopgevend.
Overigens vind ik het prima om meer te betalen (de reele kosten waar je het eerder over had) voor het (weinige) vlees dat ik eet.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daar ben ik het wel mee eens. Maar niet omdat het geen belangrijk probleem zou zijn.
Dat we andere belangrijke problemen hebben opgelost (op afgeschoven, maar das een andere discussie) doet er niks aan af dat het leven van een ander individu van een andere diersoort ook belangrijk is.
Ik denk niet dat ik degene ben die het zwart/wit ziet eigenlijk. Ik denk dat ik het vrij breed zie; ik hecht aan heel veel leven heel veel waarde. Ik trek wat minder harde lijnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja als je wilt KUN je het totaal zwart-wit zien![]()
Waarom is dat precies? Oprechte vraag hoor.quote:Maar het leed van een alleenstaande ouder die van een bijstandsuitkering nauwelijks haar kinderen kan voeden, schat ik IETS hoger in dan het leed van 10.000 varkens in een stal die een kwart kleiner is dan "de norm" ja. Varkens hebben hun eigen plaats in de voedselketen. Leuk als ze een fijn leven hebben voordat ze de frikandellenmolen in gaan, maar anders maar niet.
Dit was slechts de strafzaak. De civielrechtelijkezaak zal er nog achteraankomen. Kan het plukken beginnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:16 schreef fietsie het volgende:
[..]
En wie vergoedt de geleden schade, de gemaakte kosten van de eigenaar van de stal en alle instanties? Die 300 is neem ik aan het bedrag per maand wat ze gaan betalen de komende jaren?
Hoe bedoel je dat dat niet kan? Je kan toch duurder, beter 'geproduceerd' kopen of goedkoper, slechter 'geproduceerd' vlees? Of zie ik dat niet goed?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:06 schreef Zilverberk het volgende:
[..]
Overigens vind ik het prima om meer te betalen (de reele kosten waar je het eerder over had) voor het (weinige) vlees dat ik eet.
Maar dat kan nergens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |