Mooi is ze hequote:
wtfquote:Op woensdag 6 november 2019 04:21 schreef I het volgende:
[..]
Heb je de naam van die afbeelding wel gezien?
Hoe durven zequote:
Zo jong zijn we hier nou ook weer niet hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 04:21 schreef chufi het volgende:
vroeger zeker .. heb nog een LP!!! Weetje wat dat is?
Dat zeg je wel maar welke afbeelding dan?quote:Op woensdag 6 november 2019 04:23 schreef I het volgende:
[..]
Zo jong zijn we hier nou ook weer niet hoor.
Jawel, met een wat nettere titelquote:Op woensdag 6 november 2019 04:24 schreef I het volgende:
Maar Fok-it had het niet over die dame uit jouw YouTube-linkje, maar over de dame uit de OP, die er nu niet meer in staat.
quote:
quote:
Ja dan blijft het vaagquote:Op woensdag 6 november 2019 04:24 schreef I het volgende:
Maar Fok-it had het niet over die dame uit jouw YouTube-linkje, maar over de dame uit de OP, die er nu niet meer in staat.
Volgens mij kwam die foto van The Fappening ofzoquote:Op woensdag 6 november 2019 04:25 schreef I het volgende:
[..]
[..]
Ik hoverde over die foto en zag opeens 'cums' staan.Toen moest ik de rest wel even lezen.
Zou heel goed kunnen.quote:Op woensdag 6 november 2019 04:26 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Volgens mij kwam die foto van The Fappening ofzo
quote:Op woensdag 6 november 2019 04:27 schreef I het volgende:
[..]
Zou heel goed kunnen.Daar zijn ze niet zo vies van dat soort titels.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
quote:Op woensdag 6 november 2019 04:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dag dagquote:Op woensdag 6 november 2019 04:30 schreef I het volgende:
't is hier ook wel bedtijd inmiddels ja. Trustee
Flipsje!!quote:
Ben je op middelbare schoolquote:Op woensdag 6 november 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
Oef, honger en dit gaat nog een uur door voordat er pauze is...
een bepaalde haagse bot zou nu al lang aan de lunch bezig zijn..quote:Op woensdag 6 november 2019 11:27 schreef naatje_1 het volgende:
Oef, honger en dit gaat nog een uur door voordat er pauze is...
quote:Op woensdag 6 november 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
een bepaalde haagse bot zou nu al lang aan de lunch bezig zijn..
Echt schandalig dusquote:Op woensdag 6 november 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee hoor. mensen uit vlees en bloed eten tussen 12 en 1quote:
Ja, erg goed en uitstekend.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:08 schreef I het volgende:
[..]
Hoe maakt u het, deze grijze woensdagmiddag?
Lekker man. Het geld moet weer rollen hoor ik wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, erg goed en uitstekend.
Ik heb een dagje vrij genomen en ik ga straks langs de garage om iets aan mijn auto te laten repareren. Spannende dingen.
En jij?
Namenquote:Op woensdag 6 november 2019 16:15 schreef Tjacka het volgende:
wow ik zie dat we een aanval hebben gehad van de bejaarden sc
Is toch alleen maar slechtquote:Op woensdag 6 november 2019 16:25 schreef Tjacka het volgende:
[..]
moet toch een beetje wat er aan de hand is
Ripquote:Op woensdag 6 november 2019 11:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Mijn auto is gemaakt.quote:Op woensdag 6 november 2019 14:22 schreef I het volgende:
[..]
Lekker man. Het geld moet weer rollen hoor ik wel.
Rustig dagje hier. Zo even AdWords campagnes opzetten voor de buren, en verder met zelfstudie.
Hallo papoeatjequote:
Stelde ook niks voor dan. Goed geregeld.quote:Op woensdag 6 november 2019 18:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Mijn auto is gemaakt.
30 euro maar
Ik kreeg het gevoel dat je hier een beetje over inzat, dus bij deze.
Dat klopt, als ik enigszins handig was had ik het zelf gedaan.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:19 schreef I het volgende:
[..]
Stelde ook niks voor dan. Goed geregeld.
Lampje vervangen?quote:Op woensdag 6 november 2019 19:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat klopt, als ik enigszins handig was had ik het zelf gedaan.
Heb zelf ook wel 'ns een poging gedaan m'n lamp voor los te krijgen, maar al die shit zit tegenwoordig zo vakkundig dichtgeklikt en dichtgeschroefd.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja achter kan ik wel zelf, maar voor niet hoor
Ja dat had ik ook. Die klootzakken doen het gewoon bewust om later weer 30 euro te verdienen.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:29 schreef I het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel 'ns een poging gedaan m'n lamp voor los te krijgen, maar al die shit zit tegenwoordig zo vakkundig dichtgeklikt en dichtgeschroefd.Niet te doen. Ben bang dat ik die meuk eerder sloop dan dat ik er iets mee fix.
Klootzakken, allemaal!quote:Op woensdag 6 november 2019 19:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook. Die klootzakken doen het gewoon bewust om later weer 30 euro te verdienen.
Hufters zijn het!!
ach ach achquote:Op woensdag 6 november 2019 19:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja.
Nou ja achter kan ik wel zelf, maar voor niet hoor
Ach ach ach!quote:Op woensdag 6 november 2019 19:29 schreef I het volgende:
[..]
Heb zelf ook wel 'ns een poging gedaan m'n lamp voor los te krijgen, maar al die shit zit tegenwoordig zo vakkundig dichtgeklikt en dichtgeschroefd.Niet te doen. Ben bang dat ik die meuk eerder sloop dan dat ik er iets mee fix.
Nee ik dronk koffie tussen de huisvrouwen.quote:Op woensdag 6 november 2019 19:59 schreef murp het volgende:
Sta je er dan ook bij? Kijken hoe hij dat lampje vervangt?
Hoe kijkt die monteur naar jou?
Je 'naam'quote:Op woensdag 6 november 2019 20:17 schreef I het volgende:
Ik kan mezelf niet mycroften. Mijn naam is te kort.
Zoveel onduidelijkheid.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:28 schreef Amarantha het volgende:
Spannend hoor wat er nou op schiphol aan de hand is.
Hopelijk houden ze er rekening mee dat ik niet zo laat naar bed wilquote:
quote:Op woensdag 6 november 2019 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze er rekening mee dat ik niet zo laat naar bed wil
In België en Italië zou er ook wat mis zijn las ik op luchthavens? Klinkt niet best danquote:
Kan nog wel even duren, gok ik zo.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:30 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Hopelijk houden ze er rekening mee dat ik niet zo laat naar bed wil
Ook goed.quote:
In België was er anthrax aangetroffen in een trein ofzoquote:Op woensdag 6 november 2019 20:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
In België en Italië zou er ook wat mis zijn las ik op luchthavens? Klinkt niet best dan
Ik ook ja. Kon echt niet meer slapen toenquote:Op woensdag 6 november 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ook goed.
Tijdens die aanslagen in Parijs heb ik hem ook nachtje doorgetrokken
Toen was ik al wel aanslagmoequote:Op woensdag 6 november 2019 20:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ook goed.
Tijdens die aanslagen in Parijs heb ik hem ook nachtje doorgetrokken
9/11 was ik net iets te jong om er zo mee bezig te zijn als nu.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:35 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Toen was ik al wel aanslagmoe
9/11 heb ik dagen aan tv gekluisterd gezeten
9/11 en moord op Pim hebben mij wel gevormdquote:Op woensdag 6 november 2019 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
9/11 was ik net iets te jong om er zo mee bezig te zijn als nu.
Als je jong bent ej je ziet zoiets als 9/11 op tv is het veel te surrealistisch voor jequote:Op woensdag 6 november 2019 20:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
9/11 was ik net iets te jong om er zo mee bezig te zijn als nu.
Oh dat had ik niet.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Als je jong bent ej je ziet zoiets als 9/11 op tv is het veel te surrealistisch voor je
Had je ooit wat ergens gezien op tv dan? :pquote:
Voor de grap op de alarmknop drukken. Beetje passagiers trollenquote:
Speelde wietkwekerijtje met haar Barbie's. En vervolgens hielden ze ayahuasca theekransjes.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:42 schreef Mortaxx het volgende:
Ama was meer bezig met wiet op die leeftijd
Dat was dus wel waarom er in Utrecht een melding wasquote:Op woensdag 6 november 2019 20:45 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Voor de grap op de alarmknop drukken. Beetje passagiers trollen
Ja heel apart. Gebeurt best vaak daar.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef I het volgende:
[..]
Dat was dus wel waarom er in Utrecht een melding was
In Utrecht? Heb net wel de alarmkamer gebeld voor opgesloten collega's in Utrecht.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:46 schreef I het volgende:
[..]
Dat was dus wel waarom er in Utrecht een melding was
Sta je op 800 camera's, succes met je afbetalingsregeling voor de rest van je leven.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:48 schreef Chia het volgende:
Binnenkort maar weer eens een tas achterlaten op het station.
Als je met een mes het gemeentehuis binnen kan stormen om de burgemeester te djoeken en vervolgens een schadevergoeding krijgt wegens een hardhandige arrestatie kom je daar ook wel mee wegquote:Op woensdag 6 november 2019 20:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sta je op 800 camera's, succes met je afbetalingsregeling voor de rest van je leven.
Rechtse popu praatjes.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je met een mes het gemeentehuis binnen kan stormen om de burgemeester te djoeken en vervolgens een schadevergoeding krijgt wegens een hardhandige arrestatie kom je daar ook wel mee weg
Ik kan toch in de war raken door een lage bloedsuikerspiegel? Heb ook weleens iets in de trein laten liggen per ongeluk.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:51 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Als je met een mes het gemeentehuis binnen kan stormen om de burgemeester te djoeken en vervolgens een schadevergoeding krijgt wegens een hardhandige arrestatie kom je daar ook wel mee weg
Is ook een optie, heb je de komende twintig jaar een driehoeksmeting op je mobieltje meelopen.quote:Op woensdag 6 november 2019 20:53 schreef Chia het volgende:
[..]
Ik kan toch in de war raken door een lage bloedsuikerspiegel? Heb ook weleens iets in de trein laten liggen per ongeluk.
Wat?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
snap echt niet dat ze die kerk niet gewoon platgooien
er is toch een woningnood in Nederland? bouw er dan een flatje op of zo
Of gewoon in een voormalige kerk gaan wonen, lekker schijten, neuken, zuipen en brassen op stand.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:11 schreef wietparkiet het volgende:
snap echt niet dat ze die kerk niet gewoon platgooien
er is toch een woningnood in Nederland? bouw er dan een flatje op of zo
Heh?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:14 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat stukje dat uitstraling postte over dat men toch die kerk niet plat wil
Lekker man. Breekt zo lekker de week.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja net ff uit eten geweest met mijn zusje en die ouwe
lekker biertjes zuipen
Pics van je zusjequote:Op woensdag 6 november 2019 21:16 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ja net ff uit eten geweest met mijn zusje en die ouwe
lekker biertjes zuipen
Dat bestaat nietquote:
Belgiequote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef I het volgende:
Er is ook een grote brand bij een windmolen in Maastricht, ook een GRIP melding.
MAAR DAAR HOOR JE NIEMAND OVER!
Te ver van mijn bedquote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef I het volgende:
Er is ook een grote brand bij een windmolen in Maastricht, ook een GRIP melding.
MAAR DAAR HOOR JE NIEMAND OVER!
Ah, verrassing dus. Wat nou als 't zo'n gore vreetschuur wordt?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:19 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
weet niet grootouders kiezen restaurant
ik hoef alleen maar op te dagen
Lekker manquote:
prima toch, ben niet zo'n moeilijke eterquote:Op woensdag 6 november 2019 21:20 schreef I het volgende:
[..]
Ah, verrassing dus. Wat nou als 't zo'n gore vreetschuur wordt?
Je hebt het wel om Limburg he. Niet teveel verwachtenquote:Op woensdag 6 november 2019 21:21 schreef I het volgende:
Ah het is een brand áán de Windmolen. Dat is blijkbaar een straat.
Debielen daar.
[ afbeelding ]
True true.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je hebt het wel om Limburg he. Niet teveel verwachten
Ik ben I en ik eet teveelquote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef I het volgende:
Bestaat 'febofiel' wel? Ik ken wel wat mensen die voor die titel in aanmerking komen.
Ik nomineer Amarantha.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef I het volgende:
Bestaat 'febofiel' wel? Ik ken wel wat mensen die voor die titel in aanmerking komen.
@Fok-itquote:Op woensdag 6 november 2019 21:23 schreef I het volgende:
Dit is projectie ouwe papzakquote:
Dat wel manquote:
5 a 6 kilo en in totaal dit jaar 13 kilo ofzo. Maar ben er eerlijk gezegd niet mee bezig.quote:
Sow, lekker man.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 a 6 kilo en in totaal dit jaar 13 kilo ofzo. Maar ben er eerlijk gezegd niet mee bezig.Ben het gewoon kwijt ineens.
Maar ik heb niet het idee dat ik echt dunner ben geworden ofzo.quote:
Kom er echt nooit meer.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat wel manblijft lekkerste fastfood
Je zult toch wel iets anders doen lijkt me?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
5 a 6 kilo en in totaal dit jaar 13 kilo ofzo. Maar ben er eerlijk gezegd niet mee bezig.Ben het gewoon kwijt ineens.
Ja dat kan al schelen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef Amarantha het volgende:
Maar ik beweeg wel echt veel meer nu, woonde eerst in centrum en had alles vieslui naast mijn huis en nu moet ik overal heen lopen en fietsen als ik iets wil.
Ja meer bewegen, veel fietsen.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Je zult toch wel iets anders doen lijkt me?
Ik ben tijdens studie dik geworden door drank en patat.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:31 schreef I het volgende:
Ik ben wel flink aangekomen. Ik geef prednison de schuld.
Straks herken ik je niet meer terug maat.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
20+ kg afgelopen 5 maanden
Get on my lvl fggts
Wow dat is wel netjesquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
Get on my lvl fggts
Ben daar wel bang voorquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Straks herken ik je niet meer terug maat.
Mannen met baardquote:Op woensdag 6 november 2019 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben daar wel bang voor
Heb ook al weken niet geschoren
Ja je moet het wel beetje bijhouden.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:38 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Zie er beetje uit als zwerrie
Als ik dat doe ben ik doodquote:Op woensdag 6 november 2019 21:35 schreef wietparkiet het volgende:
Get on my lvl fggts
Kan snel alle kanten opgaan ja. Bij mij is er nu een behoorlijk stijgende lijn. Al zie ik het na m'n kuur wel weer flink dalen. Is soms helaas even niet anders.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben tijdens studie dik geworden door drank en patat.
Daarna iets dunner (geld op, lol), maar daarna weer smerig dik door anti-depressiva. Dat was echt een fucking drama.
Ik heb al maanden een steeds dikkere baard. Heb weddenschap met leerling, en hij heeft nog geen voldoende gehaald,quote:
Picsquote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb al maanden een steeds dikkere baard. Heb weddenschap met leerling, en hij heeft nog geen voldoende gehaald,
Zal morgenochtend na douchen even picca sturen.quote:
Is het omdat je niet meer in een keuken werkt?quote:Op woensdag 6 november 2019 21:36 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
Ben daar wel bang voor
Heb ook al weken niet geschoren
Ja, soms moet het maar even.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:39 schreef I het volgende:
[..]
Kan snel alle kanten opgaan ja. Bij mij is er nu een behoorlijk stijgende lijn. Al zie ik het na m'n kuur wel weer flink dalen. Is soms helaas even niet anders.
Wat is dat voor holbewoner danquote:
Wowquote:Op woensdag 6 november 2019 21:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Wat is dat voor holbewoner dan
Bij mij werkt de knappe versie van hem, beetje saaie man maar zijn uiterlijk maakt die saaiheid een klein tikje goed.quote:
Denk dat hij in bed niet heel saai is eerlijk gezegdquote:Op woensdag 6 november 2019 21:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij mij werkt de knappe versie van hem, beetje saaie man maar zijn uiterlijk maakt die saaiheid een klein tikje goed.
Jawel, uiteraard krijg ik de juiste info mee als bedrijfsouwehoer van sommige dames en het is niet bestquote:Op woensdag 6 november 2019 21:57 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat hij in bed niet heel saai is eerlijk gezegd
Oh dacht dat je het over Jason hadquote:Op woensdag 6 november 2019 21:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jawel, uiteraard krijg ik de juiste info mee als bedrijfsouwehoer van sommige dames en het is niet best
Die ken ik niet persoonlijkquote:Op woensdag 6 november 2019 21:59 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh dacht dat je het over Jason had
Jij kent toch iedereen persoonlijkquote:
Da's hier dus op het moment wel echt een issue. Ik vreet echt alles veel te snel op. Had ik maanden geleden nog geen last van, maar de cravings zijn gewoon veel te groot nu. Komt wel weer goed, maar t is vrij matig zeg maar.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, soms moet het maar even.
Ik merk wel dat ik steeds makkelijker vettigheid laat staan. Vroeger moest het allemaal in een dag op, nu kan ik het steeds beter verspreiden over meerdere dagen.
Die meuk zou ook verwijderd moeten worden, mja, hč.quote:Op woensdag 6 november 2019 21:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
Fotoboek is echt verwarrend.
Anoniem reageert bij Anoniem, de laatste update is van Anoniem
Mensen die op anoniem gaan moeten sowieso wegblijvenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:03 schreef I het volgende:
[..]
Die meuk zou ook verwijderd moeten worden, mja, hč.
Cryptisch gezegd is het niet te hopen voor hem dat ik hem ooit persoonlijk leer kennenquote:Op woensdag 6 november 2019 22:00 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jij kent toch iedereen persoonlijk
Komt weer goed als je weer in the running bent.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:02 schreef I het volgende:
[..]
Da's hier dus op het moment wel echt een issue. Ik vreet echt alles veel te snel op. Had ik maanden geleden nog geen last van, maar de cravings zijn gewoon veel te groot nu. Komt wel weer goed, maar t is vrij matig zeg maar.
Chips obviouslyquote:
Spannend zegquote:Op woensdag 6 november 2019 22:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Cryptisch gezegd is het niet te hopen voor hem dat ik hem ooit persoonlijk leer kennen
Nou, ik mis er wel een aantal.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Mensen die op anoniem gaan moeten sowieso wegblijven
Daar ga ik wel van uit.quote:Op woensdag 6 november 2019 22:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Komt weer goed als je weer in the running bent.
Ik had wel gehoopt op een avondje lekker genieten van speculaties. Maar helaas.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:03 schreef Tjacka het volgende:
Dacht heel even dat we hier Franse taferelen zouden krijgen, maar het was vals alarm natuurlijk
Ik word altijd een beetje bang van zulke berichten.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:03 schreef I het volgende:
[..]
Ik had wel gehoopt op een avondje lekker genieten van speculaties. Maar helaas.
Gelukkig viel het allemaal wel weer reuze mee.
Ja dat ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:04 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Meeste users zijn toch wel weer terug.
Is Scrummie ook alweer gesignaleerd?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Maar een lompehork bijvoorbeeld was wel een aardige gast.
Oh ja dat zeker, maar dat was dan ook een West-Fries.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja dat ook.
Maar een lompehork bijvoorbeeld was wel een aardige gast.
Nee.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Scrummie ook alweer gesignaleerd?
Hoop dat die mono wel weg blijft.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is Scrummie ook alweer gesignaleerd?
Het komt wel opeens dichtbij zo hč. Mja, dreigingsniveau in Nederland staat ook niet voor niets 4 op schaal van 5.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:05 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje bang van zulke berichten.
En Paxcon mis ik ook.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:07 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Oh ja dat zeker, maar dat was dan ook een West-Fries.
Oh die ken ik niet zo goed. Wat heeft tie je aangedaan?quote:
Zou je mij missen?quote:Op woensdag 6 november 2019 23:10 schreef Fok-it het volgende:
Nee ik vind het allemaal wel prima. Maar users die nooit wat boeiends te zeggen hebben zal ik missen als kiespijn
Niks, maar een grote act.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Oh die ken ik niet zo goed. Wat heeft tie je aangedaan?
Absoluut. Wij gaan al langer terug. Ik weet nog dat jij en Stijn mij hartelijk hebben verwelkomt in Vbl jaren geleden.quote:
Pax liet mij echt twijfelen over mijn geaardheid.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
En Paxcon mis ik ook.
Met z'n schattige snoetje
En dan zo hoog opgeven over Flopland lolquote:
Ja nu je het zegt. Wij gaan way backquote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Absoluut. Wij gaan al langer terug. Ik weet nog dat jij en Stijn mij hartelijk hebben verwelkomt in Vbl jaren geleden.
Mij ook, Tjacka.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Pax liet mij echt twijfelen over mijn geaardheid.
@KingRolandquote:Op woensdag 6 november 2019 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dan zo hoog opgeven over Flopland lol
Oh ja je had vandaag nog niet interessant gedaan met je vorige account.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:13 schreef I het volgende:
Niemand mist mijn oude account nog, daar ben ik wel tevreden mee eigenlijk.
Nog een keer en we dwingen je de naam ervan te zeggenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:13 schreef I het volgende:
Niemand mist mijn oude account nog, daar ben ik wel tevreden mee eigenlijk.
quote:Op woensdag 6 november 2019 23:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja je had vandaag nog niet interessant gedaan met je vorige account.
Doe je lekker zo net op de valreep.
KAPPA KNOFFOquote:
Niks boeiends aan hoor.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nog een keer en we dwingen je de naam ervan te zeggen
Straks ben je toto en heb je niet last van je ogen maar van je reet ofzoquote:
Godver. Daar gaat m'n geheim.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks ben je toto en heb je niet last van je ogen maar van je reet ofzo
Totoquote:Op woensdag 6 november 2019 23:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Straks ben je toto en heb je niet last van je ogen maar van je reet ofzo
Hahah die vriendin is ook helemaal koekoek. Ben bedreigd door haar op facebookquote:
Verrassendquote:Op woensdag 6 november 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah die vriendin is ook helemaal koekoek. Ben bedreigd door haar op facebook
Waarom zoek je altijd ruziequote:Op woensdag 6 november 2019 23:18 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Hahah die vriendin is ook helemaal koekoek. Ben bedreigd door haar op facebook
Ik ben een lieverdquote:
En deel het even met ons @GGMMquote:Op woensdag 6 november 2019 23:20 schreef I het volgende:
[..]
Doe gewoon een kloonscan joh, stel je niet aan.
Benno Baksteen Godquote:Doordat een piloot van Air Europa woensdagavond per ongeluk een melding verstuurde van unlawful interference (onrechtmatige inmenging) vanuit de cockpit, was het urenlang onrustig op Schiphol. Volgens luchtvaartdeskundige Benno Baksteen kan een dergelijke fout "makkelijk" worden gemaakt.
Eensquote:Op woensdag 6 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die een oud account hebben en dit willen verbergen hebben iets vreselijks gedaan op dat account.
Onjuist.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
Stelling: mensen die een oud account hebben en dit willen verbergen hebben iets vreselijks gedaan op dat account.
Stiekem ben ik @Het_huptquote:Op woensdag 6 november 2019 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Dussssss I wat heb je te verbergen voor ons?
I gaf denk ik net al een hint door de naam Benno op te hemelenquote:Op woensdag 6 november 2019 23:22 schreef Amarantha het volgende:
Dussssss I wat heb je te verbergen voor ons?
:squote:Op woensdag 6 november 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
I gaf denk ik net al een hint door de naam Benno op te hemelen
Hahaha shitquote:Op woensdag 6 november 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Terecht wel.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar krijgt @:murp altijd een harde plasser van
Leukequote:Op woensdag 6 november 2019 23:24 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Eensquote:Op woensdag 6 november 2019 23:21 schreef GGMM het volgende:
Ik leer om een beter mens te zijnquote:
Dag maatquote:
Waar postte jij vroeger vooral dan?quote:
Hier.quote:Op woensdag 6 november 2019 23:28 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Waar postte jij vroeger vooral dan?
Ben niet zoveel meer op whatsapp eigenlijkquote:
meer van @Piovanquote:Op woensdag 6 november 2019 23:25 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Daar krijgt @:murp altijd een harde plasser van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |