SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
βπ¦ππ£πππ πΌππ€π π, π’π¦ππ£πππ π€ πππ©πππππ π€...
Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
Lille ook lekker aan 't ballen.[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]![]()
Genieten dit. Alleen veltman lekker in de kleedkamer laten.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?quote:Exponentiλle deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.![]()
![]()
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Dan gaat het helemaal goedkomen.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?![]()
Gelijkspel is beter daar bij winst van Ajax vandaag. In dat geval kan Ajax alleen niet overwinteren als Ajax dikker dan 0-3 verliest van Valencia en de rest van de uitslagen ook ongunstig zijn.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Als wij dit winnen en lille wint, dan is het toch haast onmogelijk om niet te overwinteren?![]()
Alleen wie zet je er dan voor in de plaats? Schuurs maakte op mij nou ook nog niet echt een onfeilbare indruk.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:57 schreef Zeroku het volgende:
Genieten dit. Alleen veltman lekker in de kleedkamer laten.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Officieel nog een punt nodig dan, denk ik, maar dan moet het wel raar lopen om niet te overwinteren ja, zeker omdat je normaal gesproken tegen alle 3 een beter onderling resultaat hebt.quote:Op dinsdag 5 november 2019 21:58 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nee dan ben je er toch gewoon?quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Officieel nog een punt nodig dan, denk ik, maar dan moet het wel raar lopen om niet te overwinteren ja, zeker omdat je normaal gesproken tegen alle 3 een beter onderling resultaat hebt.Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Oh ja, inderdaadquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Twee keer winst van Valencia en twee keer winst van Lille en je bent uitgeschakeld.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten![]()
Buiten het penalty moment wederom een prima wedstrijd van VeltmanAls je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ook wel onwennig denk ik op deze positie.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik de enige die Donny al weken 1 van de mindere vind?Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
KOEKOEK[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
Koekoekquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:10 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ook wel onwennig denk ik op deze positie.![]()
quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ben ik de enige die Donny al weken 1 van de mindere vind?
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?![]()
Hopaaaamuisstil in Londen.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het zit niet tegen vandaag. Dat mag ook wel gezegd worden.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:12 schreef RipCity het volgende:
Als PSV-fan ben ik jaloers op Ajax.
Respect!
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Nu even een minuut of 10 geen goal tegen en dan is het wel binnen.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Al de hele poulefase niet. Maar dat dwing je ook af.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:13 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het zit niet tegen vandaag. Dat mag ook wel gezegd worden.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ik denk iedere keer weer dat het op gaat houden, maar wat is deze ploeg Europees toch gruwelijk scherp voorin. Kan het nog steeds niet geloven soms
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Beetje onwerkelijk wel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Gewoon Chelsea in eigen huis vernederenAnd what rough beast, its hour come round at last,
Dat was de halve finale van vorig jaar ook. Maar het lijkt er op dat dat geen incident was.quote:Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Al twee seizoenen mee met de Europese top. Begint langzaamaan op iets structureels te lijken.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:13 schreef TAV74 het volgende:
Ik denk iedere keer weer dat het op gaat houden, maar wat is deze ploeg Europees toch gruwelijk scherp voorin. Kan het nog steeds niet geloven somsOp zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Viezerik heeft er verstand van.quote:And what rough beast, its hour come round at last,
Als Ten Hag zou blνjven welquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:15 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Al twee seizoenen mee met de Europese top. Begint langzaamaan op iets structureels te lijken.![]()
Nee, volgens Johan kan iedere koekenbakker trainer worden van Ajax en nog steeds hetzelfde resultaat boekenquote:"You can call me Susan if it makes you happy"![]()
Hudson-Odoi in Amsterdam ιιn vd uitblinkers, waarom hij nu niet in de basis stond is mij een raadsel.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Tja, het is verdedigend nog niet eens heel slecht vandaag, maar als Veltman geen veilig tikkie breed of terug kan geven dan wordt het vaak penibel.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een grafbal van Veltman jezusVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan ramt ie de bal maar naar vorenquote:Op dinsdag 5 november 2019 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, het is verdedigend nog niet eens heel slecht vandaag, maar als Veltman geen veilig tikkie breed of terug kan geven dan wordt het vaak penibel.
Davinson heeft laten zien hoe het moet![]()
Ja je hebt hem niet voor de opbouw.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, het is verdedigend nog niet eens heel slecht vandaag, maar als Veltman geen veilig tikkie breed of terug kan geven dan wordt het vaak penibel.And what rough beast, its hour come round at last,
Die snapt er dan ook geen reet van. Het is niet voor niets eeuwen geleden dat Nederlandse clubs er echt stonden in Europa. Dat is zeker kwaliteit van de spelers, maar daar heeft de trainer ook echt een stevige hand in.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:16 schreef TLC het volgende:
[..]
Nee, volgens Johan kan iedere koekenbakker trainer worden van Ajax en nog steeds hetzelfde resultaat boeken"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Klopt. Het wordt ook deze keer weer niet goed in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:20 schreef Vriezzer het volgende:
En dit was dus wel degelijk buitenspel.Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.![]()
Beetje verdacht..quote:Op dinsdag 5 november 2019 22:22 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Klopt. Het wordt ook deze keer weer niet goed in beeld gebracht.![]()
Veltman is echt slecht en Ajax speelt Ten Hagbal: lange ballen en geen drukzettenDie engerd die altijd bij de ingang van de super staat.![]()
Gaat toch nog mis dit
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Holy shit. Dit gaat zo nog mis. Alle hens aan dek.And what rough beast, its hour come round at last,
Twee rode kaarten in een minuut en een penal tegenSteun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok![]()
Gewoon twee keer rood. Manmanman"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Veltman wat een eikel ook.And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
Forum Opties Forumhop: Hop naar: