quote:Op donderdag 14 november 2024 16:32 schreef Sally het volgende:
[..]![]()
wat jij maar gezellig noemt.
Edit:
oh ja. Feedback.
*ahum*
Nuja dit dus... Meestal is het prima te behappen alleen en ik moet gelukkig niet non stop werken als een beestquote:Op donderdag 14 november 2024 16:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Alleen onze Lenny![]()
Eigenlijk valt het met dat rumoerige in dit gedeelte wel mee: er zijn van die momenten dat er ineens van alles gebeurt![]()
En @:Coolguy grijpt ook wel in als er dingen spelen.
Jij bent onze TOPmodquote:Op donderdag 14 november 2024 16:43 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Nuja dit dus... Meestal is het prima te behappen alleen en ik moet gelukkig niet non stop werken als een beest![]()
En klopt dat Coolguy mee loert met mij
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:00 schreef Sally het volgende:
Dit was trouwens wel een uitzonderlijk (idiote) user... Die heeft topics gekickt, en overal en nergens op het forum topics geopend. Die uiteindelijk ook weer op andere subfora zijn beland![]()
![]()
Mods all over FOK! mee druk geweest
Echt.
Zucht.quote:Op donderdag 14 november 2024 17:07 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]
Ik ben hier vanuit een ander topic gekomen. Zou je wraak willen nemen door een fwb met mij te beginnen? Ik ben een lieve man van 30 en ik doe precies wat jij wilt. Ik betaal ook voor uiteten gaan, de bioscoop e.d.
Ik meen het voor 100%
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
quote:Op donderdag 14 november 2024 17:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Zucht.
@:Lenny77 - zeg er eens wat van. Dit is toch het Feedbacktopic?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beetje humor - met een hint om aan Lenny te zien hoe gestoord die mafkees wel niet was.
Yeah yeahquote:Op donderdag 14 november 2024 17:11 schreef CommissarisMissionaris het volgende:
[..]![]()
Beetje humor - met een hint om aan Lenny te zien hoe gestoord die mafkees wel niet was.
quote:Op donderdag 14 november 2024 17:22 schreef Lenny77 het volgende:
@:Sally
Anders begin je gewoon een fwb met mij. Ik ben een grumpy old hag, werk teveel, ben altijd moe en mijn huis is een zooi.
Oja etentjes betaal ik ook niet
quote:Op dinsdag 12 november 2024 19:44 schreef Sally het volgende:
[..]
<knip>
Nee, ik ben niet op zoek.
<knip>
"Mis" is een groot woord, hoor....quote:
Dat staat in het overzichtquote:Op vrijdag 15 november 2024 00:27 schreef Sally het volgende:
[..]
"Mis" is een groot woord, hoor....
Er staan wat dingen in die niet (meer) kloppen, en er ontbreekt (imHo) iets wat bij veel FB-topics in andere subfora wel staat: wie de mod(s) is/zijn.
Ik kom als ik op die link klik bij MyAT terecht.quote:Op vrijdag 15 november 2024 09:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat staat in het overzicht
https://forum.fok.nl/
Ah okay, maar het is te zien op het algemene overzicht , daar staan de namen van alle modjes per forumgedeeltequote:Op vrijdag 15 november 2024 09:52 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik kom als ik op die link klik bij MyAT terecht.
Dus dan zie ik het niet....
Nee, is niets voor GC.quote:
LIF dan?quote:Op woensdag 14 mei 2025 19:15 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?
Het lijkt mij idd geen GC?
Over stijfjes en maten van peners onder de douche??quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |