Ja, zou zonde zijn als de boom beschadigdequote:Op dinsdag 5 november 2019 16:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Zeker. Paar maanden geleden een stukje meer naar links ook iemand precies zo de sloot in. Ook pal tussen de bomen door geplopt. Die mazzel hebben ze dan weer wel. Gelukkig.
Nee, ik ben daar ook echt een schijtluis in. Zou het risico voor mezelf én voor anderen gewoon niet durven nemen..quote:Op dinsdag 5 november 2019 17:36 schreef Em31 het volgende:
Ik raak al afgeleid als ik even de temperatuur wil veranderen, laat staan als ik op m’n telefoon ga kijken/een berichtje ga sturen. Snap daar nooit wat van.
Ik heb ooit in een lijnbus gezeten waarvan de chauffeur tijdens het rijden zat te patiencen op zijn iPod. Meteen een klacht over ingediend en excuses gekregen van de vervoerderquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:01 schreef Meke het volgende:
[..]
Nee, ik ben daar ook echt een schijtluis in. Zou het risico voor mezelf én voor anderen gewoon niet durven nemen..
Ik vond het ook ZO STOM. Toen ik net had afgeraden mocht ik niet meer rijden (want geen leerling maar nog geen rijbewijs), dus de rijleraar bracht mij thuis. Ging die eikel zitten appen achter het stuur![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo'n bus heb ik ook wel eens gehad. Zat hands-full te bellenquote:Op dinsdag 5 november 2019 18:03 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb ooit in een lijnbus gezeten waarvan de chauffeur tijdens het rijden zat te patiencen op zijn iPod. Meteen een klacht over ingediend en excuses gekregen van de vervoerder
Welke wordt het?quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Ik ga straks film nummer 1000 kijken.
Gefeliciteerd met de mijlpaal!quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef Guanabana het volgende:
2001: A Space Odyssey.quote:
Oeeh veel plezierquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:05 schreef Guanabana het volgende:
Die heb ik ook niet gezien, maar ik denk ook niet dat het echt een film is die ik met plezier zou kijken. Niet mijn stijlquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:07 schreef Guanabana het volgende:
[..]
2001: A Space Odyssey.
Nooit gezien, vond het wel een goede gelegenheid.
quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:06 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de mijlpaal!Welke gaat het worden?
Thanksquote:
Nee ik moet het ook nog maar zien hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:09 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Die heb ik ook niet gezien, maar ik denk ook niet dat het echt een film is die ik met plezier zou kijken. Niet mijn stijlVeel plezier!
Ik heb echt zóveel 'klassiekers die je gezien móet hebben' niet gezienquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Maar ja, is wel een klassieker die je gezien 'moet' hebben, en op zich hou ik wel van sciencefiction.
De lengte is een van de factoren die me tegenhoudt jaquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Nee ik moet het ook nog maar zien hoorIs ook weer lllllang!
Maar ja, is wel een klassieker die je gezien 'moet' hebben, en op zich hou ik wel van sciencefiction.
Haha ik moet er ook nog wel een aantal hoorquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb echt zóveel 'klassiekers die je gezien móet hebben' niet gezien![]()
Heb bijvoorbeeld ook jaren geleden om die reden de Matrix van vriendinnen gekregen, die ligt nog steeds ongebruikt in de kast![]()
Oh, ik heb film ook als hobby, maar niet pretentieusquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:15 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Haha ik moet er ook nog wel een aantal hoor
Maar af en toe kijk ik er wel bewust eentje, aangezien ik film wel als mijn hobby zieDan kun je het niet alleen bij Marvels houden.
Oh ik wel, ik ben reuze-pretentieus.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Meke het volgende:
[..]
Oh, ik heb film ook als hobby, maar niet pretentieusZou het bij een pubquiz bijvoorbeeld niet als specialiteit durven noemen
Ik heb Fight Club en Grease niet gezien. Dat vind ik prima. Vooral bij Fight Club waren er allemaal mensen die gingen pushen dat ik hem moest zien, en met elke keer extra dat horen kreeg ik er weer wat minder zin in.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:14 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik heb echt zóveel 'klassiekers die je gezien móet hebben' niet gezien![]()
Heb bijvoorbeeld ook jaren geleden om die reden de Matrix van vriendinnen gekregen, die ligt nog steeds ongebruikt in de kast![]()
Ja, daarom zei ik het ookquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik ben reuze-pretentieus.
OMG NEE GA GREASE KIJKEN.quote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Fight Club en Grease niet gezien. Dat vind ik prima. Vooral bij Fight Club waren er allemaal mensen die gingen pushen dat ik hem moest zien, en met elke keer extra dat horen kreeg ik er weer wat minder zin in.
Inmiddels al een tijdje niet gehoord, dus wie weet komt het er ooit van
Oh Fight Club heb ik ook niet gezien, Grease welquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik heb Fight Club en Grease niet gezien. Dat vind ik prima. Vooral bij Fight Club waren er allemaal mensen die gingen pushen dat ik hem moest zien, en met elke keer extra dat horen kreeg ik er weer wat minder zin in.
Inmiddels al een tijdje niet gehoord, dus wie weet komt het er ooit van
quote:
Nee valt reuze mee zoals je zietquote:Op dinsdag 5 november 2019 19:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh ik wel, ik ben reuze-pretentieus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |