SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Aflevering 7
De Mol - Jolien
De Winnaar - Christian
De Verliezer - Bart
De Afvaller - AlinaIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Die is er al uit schatquote:Op zaterdag 18 april 2020 17:05 schreef Rockfire het volgende:
Aflevering 07
De Mol - Jolien
De Winnaar - Bart
De Verliezer - Christian
De Afvaller - Dorien
Alina zit er toch nog in?quote:
SPOILER: Vorige afleveringenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aflevering 8
De Mol - Jolien
De Winnaar - Alina
De Verliezer - BartIk keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
Tja, de pool aan deugen.quote:Op maandag 13 april 2020 13:59 schreef Joosie200 het volgende:
Aflevering 7
De Mol - Bart
De Winnaar - Christian
De Verliezer - Alina
De Afvaller - Jolien
Haal deze maar door.quote:Op zondag 19 april 2020 23:23 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tja, de pool aan deugen.
Bon tijd voor een nieuwe.
Aflevering 8
De Mol - Jolien
De Winnaar - Bart
De Verliezer - Alina
Goedzo, welkom terug bij het winnende teamquote:Op zondag 26 april 2020 08:00 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Haal deze maar door.
Alles of niets
Aflevering 8
De Mol - Bart
Winnaar - Jolien
Verliezer - Alina
quote:Op zondag 26 april 2020 17:19 schreef Moira het volgende:
[..]
Goedzo, welkom terug bij het winnende team
Oh dat vind ik leuk!quote:Op dinsdag 28 april 2020 00:05 schreef jcdragon het volgende:
Ommekot![]()
![]()
![]()
Dit had ik niet verwacht. Elke week had ik geen of weinig punten. Maar toch wel blij dat ik uiteindelijk de Mol, Winnaar en Verliezer goed heb.![]()
Ik hoef het bordspel niet. Dus @:Bartjebart mag het hebben. Ik ga wel voor de eer natuurlijk. Dit was namelijk een fantastisch seizoen.![]()
"Deelnemen is belangrijker dan winnen." Bonuspunten als jullie dit herkennen![]()
En thnx Rockfire voor het bijhouden van de punten.
Ja super jammer. Die winnaar en verliezer hebben me genektquote:Op maandag 27 april 2020 23:05 schreef Rockfire het volgende:
Nog even een eervolle vermelding voor @:Yesse die vanaf aflevering 4 door had dat Alina de mol was
Dan had je gewonnenquote:Op maandag 27 april 2020 23:57 schreef Bartjebart het volgende:
Edit: oh ik heb telkens Bart als verliezer gehadWat was er gebeurd als ik het in week 4 niet vergeten was in te vullen?
Niet!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |