abonnement Unibet Coolblue
pi_189784709

pi_189785715
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 12:03 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ja en wie moet de technisch directeur aanstellen? Bovendien stond er bij Ajax een goede basis, terwijl bij ons de scouting en de jeugdopleiding ook op de schop moeten.
Waar Feyenoord naartoe moet is naast het opleiden, het scouten van talent op regionaal niveau. En dat vind je bij Sparta en Excelsior. Iemand als Strootman had b.v. gewoon (ook) bij Feyenoord moeten spelen als tussenstop naar de wereldtop.

Daarom vind ik het ook helemaal niet verkeerd dat men nu naar Fraser kijkt. Die doet het fantastisch bij Sparta.
pi_189785730
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waar Feyenoord naartoe moet is naast het opleiden, het scouten van talent op regionaal niveau. En dat vind je bij Sparta en Excelsior. Iemand als Strootman had b.v. gewoon (ook) bij Feyenoord moeten spelen als tussenstop naar de wereldtop.

Daarom vind ik het ook helemaal niet verkeerd dat men nu naar Fraser kijkt. Die doet het fantastisch bij Sparta.
Strootman en wereldtop in één zin

Dat was wel weer genoeg internet voor vandaag
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_189785783
Waar blijft die OP update? #wanbeleid
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189785922
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waar Feyenoord naartoe moet is naast het opleiden, het scouten van talent op regionaal niveau. En dat vind je bij Sparta en Excelsior. Iemand als Strootman had b.v. gewoon (ook) bij Feyenoord moeten spelen als tussenstop naar de wereldtop.

Daarom vind ik het ook helemaal niet verkeerd dat men nu naar Fraser kijkt. Die doet het fantastisch bij Sparta.
Het is een kip, ei probleem, als je perspectief bied trek je ook juiste talenten aan. Az is mooi voorbeeld, geven talenten in alle rust kans en rammelen zelfs bij ajax aan de poort.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189785995
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Waar Feyenoord naartoe moet is naast het opleiden, het scouten van talent op regionaal niveau. En dat vind je bij Sparta en Excelsior. Iemand als Strootman had b.v. gewoon (ook) bij Feyenoord moeten spelen als tussenstop naar de wereldtop.

Daarom vind ik het ook helemaal niet verkeerd dat men nu naar Fraser kijkt. Die doet het fantastisch bij Sparta.
Het probleem is dat veel talentvolle jeugdspelers niet zo geïnteresseerd zijn als Feyenoord op de deur klopt. Feyenoord is niet meer de club met de ''grote'' naam waarvan iedereen hier nog denkt dat het is. Talentvolle jeugdspelers gaan liever naar AZ, FC Utrecht, Vitesse, etc.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
  maandag 4 november 2019 @ 20:20:19 #7
84244 Scorpie
Abject en infaam!
pi_189786340
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is een kip, ei probleem, als je perspectief bied trek je ook juiste talenten aan. Az is mooi voorbeeld, geven talenten in alle rust kans en rammelen zelfs bij ajax aan de poort.
Yep. De naam Feyenoord is niet meer zo prominent aanwezig !
Op dinsdag 13 augustus schreef Xa1pt:
Neuh, fraude mag best aangepakt worden. Maar dat het de maatschappij meer oplevert of beter is voor de samenleving, is nog maar de vraag.
Op donderdag 25 juni 2015 schreef KoosVogels:
Klopt. Ik ben een racist.
  maandag 4 november 2019 @ 21:29:02 #8
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189787669
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 19:53 schreef De_Kraam het volgende:
Waar blijft die OP update? #wanbeleid
Ja @Oldground, hoe zit dit nou? Gaat niet goed dit #oldgroundexit #werkenvoorjekgeld
Makkelijk tweede.
pi_189787762
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel talentvolle jeugdspelers niet zo geïnteresseerd zijn als Feyenoord op de deur klopt. Feyenoord is niet meer de club met de ''grote'' naam waarvan iedereen hier nog denkt dat het is. Talentvolle jeugdspelers gaan liever naar AZ, FC Utrecht, Vitesse, etc.
En naar Emmen, Volendam, Telstar...
Van alles is weer waardeloos.
  maandag 4 november 2019 @ 21:40:44 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189787897
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Strootman en wereldtop in één zin

Dat was wel weer genoeg internet voor vandaag
:D

Fraser lijkt me trouwens helemaal geen slechte optie. Doet het lekker bij Sparta ook.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 4 november 2019 @ 21:42:49 #11
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189787924
Het zit 'm niet alleen in de talenten zelf, maar vooral in de opleidingsmethodes en het gebrek aan kansen tussen O19 en Feyenoord 1 (door het missen van Jong Feyenoord in de KKD). Er zijn de afgelopen jaren genoeg jeugdteams geweest die in de top meedraaiden, dus het algemene niveau van de talenten zal er wel zijn.

Maar die strijd op Varkenoord waar vorig jaar over bericht werd geeft al aan dat er vanuit de club geen duidelijk jeugdbeleid is en de individuele trainers veel te zeggen hebben. En dat zijn er te veel van de oude stempel, die houden niet van nieuwe trainingsmethoden met meer individuele aandacht per speler.

quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:40 schreef Perrin het volgende:

[..]

:D

Fraser lijkt me trouwens helemaal geen slechte optie. Doet het lekker bij Sparta ook.
Fraser is precies de verkeerde optie
  maandag 4 november 2019 @ 21:45:29 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189787980
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Fraser is precies de verkeerde optie
Waarom?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  maandag 4 november 2019 @ 21:59:53 #13
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189788234
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:45 schreef Perrin het volgende:

[..]

Waarom?
- Feyenoordverleden, dus veel krediet bij de fans, waardoor hij te lang buiten schot zal blijven als het slecht gaat.
- Geen vernieuwende trainer, zal de ploeg op de lange termijn geen ontwikkeling laten doormaken.
- Niet bijzonder goed met talenten, terwijl dat toch de beoogde koers van de club is / zou moeten zijn.

Maar waar ik vooral iets tegen zou hebben is de zelfoverschatting van de huidige clubleiding dat zij de aangewezen personen zouden zijn om de trainer van volgend jaar alvast aan te stellen. Je zou toch iets meer bescheidenheid verwachten als je beseft dat de ex-commercieel directeur en een vooruitgeschoven pion vanuit de RvC het nu voor het zeggen hebben. Zoek gewoon een goede Algemeen Directeur (kan dat Eenhoorn al klaar staat) en laat die de vervolgstappen nemen.

Anders krijg je weer zo'n situatie als met Van Geel die de trainer aanstelt en vervolgens niet meer verantwoordelijk is.
  maandag 4 november 2019 @ 23:01:15 #14
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189789208
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 18:30 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Jij leest over Europese wedstrijden van je ploeg?
nee
  maandag 4 november 2019 @ 23:08:21 #15
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_189789343
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 21:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

- Feyenoordverleden, dus veel krediet bij de fans, waardoor hij te lang buiten schot zal blijven als het slecht gaat.
- Geen vernieuwende trainer, zal de ploeg op de lange termijn geen ontwikkeling laten doormaken.
- Niet bijzonder goed met talenten, terwijl dat toch de beoogde koers van de club is / zou moeten zijn.

Maar waar ik vooral iets tegen zou hebben is de zelfoverschatting van de huidige clubleiding dat zij de aangewezen personen zouden zijn om de trainer van volgend jaar alvast aan te stellen. Je zou toch iets meer bescheidenheid verwachten als je beseft dat de ex-commercieel directeur en een vooruitgeschoven pion vanuit de RvC het nu voor het zeggen hebben. Zoek gewoon een goede Algemeen Directeur (kan dat Eenhoorn al klaar staat) en laat die de vervolgstappen nemen.

Anders krijg je weer zo'n situatie als met Van Geel die de trainer aanstelt en vervolgens niet meer verantwoordelijk is.
Feyenoord moet eens punten gaan halen. Lekker resultaat voetbal. Zoals Dick dat ook uitstekend kan. Fraser lijkt me dan ook een goede optie. Als die jongen dit seizoen met een schuin oog naar Dick kijkt, kan hij volgend jaar met een beetje mazzel voor de titel gaan. Een echt team smeden die compact kan spelen en je bent een heel eind.
  maandag 4 november 2019 @ 23:15:05 #16
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189789454
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 23:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Feyenoord moet eens punten gaan halen. Lekker resultaat voetbal. Zoals Dick dat ook uitstekend kan. Fraser lijkt me dan ook een goede optie. Als die jongen dit seizoen met een schuin oog naar Dick kijkt, kan hij volgend jaar met een beetje mazzel voor de titel gaan. Een echt team smeden die compact kan spelen en je bent een heel eind.
Weet je wie punten halen, trainers als Arne Slot of Erik ten Hag. Die had Feyenoord ook gewoon kunnen halen.

Ik wil een trainer die goed is met jonge spelers en tactisch onderlegd is, dat is toch niet teveel gevraagd voor de 3e club van Nederland? Ondertussen komen ze iedere keer weer aanzetten met oud-spelers die er tactisch niets van snappen en wat brabbelen over mentaliteit in interviews. Ik ben daar echt helemaal klaar mee.

Dick is leuk om de boel te stabiliseren tot het eind van het seizoen, maar resultaattrainers brengen de club op de lange termijn geen steek verder. De denkwijze van de hele club moet anders, dan is Fraser precies de verkeerde keuze.
pi_189789891
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 23:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Feyenoord moet eens punten gaan halen. Lekker resultaat voetbal. Zoals Dick dat ook uitstekend kan. Fraser lijkt me dan ook een goede optie. Als die jongen dit seizoen met een schuin oog naar Dick kijkt, kan hij volgend jaar met een beetje mazzel voor de titel gaan. Een echt team smeden die compact kan spelen en je bent een heel eind.
Staat genoteerd.
pi_189791207
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 23:08 schreef GwaiLow het volgende:

[..]

Feyenoord moet eens punten gaan halen. Lekker resultaat voetbal. Zoals Dick dat ook uitstekend kan. Fraser lijkt me dan ook een goede optie. Als die jongen dit seizoen met een schuin oog naar Dick kijkt, kan hij volgend jaar met een beetje mazzel voor de titel gaan. Een echt team smeden die compact kan spelen en je bent een heel eind.
Dit is een grap, toch?
pi_189791267
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel talentvolle jeugdspelers niet zo geïnteresseerd zijn als Feyenoord op de deur klopt. Feyenoord is niet meer de club met de ''grote'' naam waarvan iedereen hier nog denkt dat het is. Talentvolle jeugdspelers gaan liever naar AZ, FC Utrecht, Vitesse, etc.
Het is ook wel makkelijk om Feyenoord nu te beoordelen wanneer het bizar slecht loopt en AZ wanneer het bizar goed loopt. Zullen we even kijken wat AZ doet wanneer ze de wind wat minder in de zeilen hebben?
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:06:09 #20
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189791516
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 07:20 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Het is ook wel makkelijk om Feyenoord nu te beoordelen wanneer het bizar slecht loopt en AZ wanneer het bizar goed loopt. Zullen we even kijken wat AZ doet wanneer ze de wind wat minder in de zeilen hebben?
Het blijft hoe dan ook een probleem dat jong Feyenoord niet in de KKD speelt.
pi_189791519
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:06 schreef Tarado het volgende:

[..]

Het blijft hoe dan ook een probleem dat jong Feyenoord niet in de KKD speelt.
Vertel eens wat nieuws.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:08:29 #22
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189791531
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:07 schreef Elan het volgende:

[..]

Vertel eens wat nieuws.
:) ik kan er ook niks aan doen, maar dat is wel een belangrijke reden dat als talenten 15+ zijn ze verder kijken of niet komen
pi_189791561
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:08 schreef Tarado het volgende:

[..]

:) ik kan er ook niks aan doen, maar dat is wel een belangrijke reden dat als talenten 15+ zijn ze verder kijken of niet komen
Komt straks wel goed met die O21 competitie.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:15:35 #24
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189791569
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:14 schreef Elan het volgende:

[..]

Komt straks wel goed met die O21 competitie.
die komt niet
pi_189791579
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:20:09 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189791595
quote:
we hebben het hier al over gehad toch? Dat voorstel komt er toch niet doorheen omdat Ajax, PSV, AZ, Utrecht tegen zijn
pi_189791823
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

we hebben het hier al over gehad toch? Dat voorstel komt er toch niet doorheen omdat Ajax, PSV, AZ, Utrecht tegen zijn
Er staat letterlijk dat clubs het zelf mogen bepalen.
blablablabla
pi_189791843
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:20 schreef Tarado het volgende:

[..]

we hebben het hier al over gehad toch? Dat voorstel komt er toch niet doorheen omdat Ajax, PSV, AZ, Utrecht tegen zijn
Competitie gewoon starten en de integriteit van de Eerste Divisie weer herstellen met meer restricties t.b.v. het opstellen van spelers, zijn ze zo om.
Van alles is weer waardeloos.
  dinsdag 5 november 2019 @ 08:54:24 #29
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189791855
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:50 schreef Elan het volgende:

[..]

Er staat letterlijk dat clubs het zelf mogen bepalen.
Er moet toch over gestemd worden, maar goed stel dat het er doorheen komt en die 4 ploegen houden ook nog een team in de KKD dan ben je als Feyenoord toch nog steeds weinig opgeschoten?
pi_189792066
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 08:54 schreef Tarado het volgende:

[..]

Er moet toch over gestemd worden, maar goed stel dat het er doorheen komt en die 4 ploegen houden ook nog een team in de KKD dan ben je als Feyenoord toch nog steeds weinig opgeschoten?
Waar gaat die stemming over, of die competitie er überhaupt komt of over een eerste concept voor die competitie?
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:18:56 #31
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189792098
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:16 schreef Elan het volgende:

[..]

Waar gaat die stemming over, of die competitie er überhaupt komt of over een eerste concept voor die competitie?
of die competitie er komt, tenminste zo lees ik het
pi_189792121
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:18 schreef Tarado het volgende:

[..]

of die competitie er komt, tenminste zo lees ik het
Er staat dat clubs zelf mogen beslissen of ze überhaupt deelnemen, dan hoef je toch niet te stemmen voor een meerderheid aangezien het vrijblijvend is.

Ik las trouwens iets dat Feyenoord via de licentie van Sparta had kunnen instromen in de tweede divisie, had ik liever gezien dan dit.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 09:26:54 #33
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189792158
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Er staat dat clubs zelf mogen beslissen of ze überhaupt deelnemen, dan hoef je toch niet te stemmen voor een meerderheid aangezien het vrijblijvend is.

Ik las trouwens iets dat Feyenoord via de licentie van Sparta had kunnen instromen in de tweede divisie, had ik liever gezien dan dit.
zo werkt het nou eenmaal dat er gestemd moet worden, we gaan het zien, ik dacht dat die stemmingen unaniem moesten zijn maar misschien in dit geval niet.
pi_189794474
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 20:03 schreef Shreyas het volgende:

[..]

Het probleem is dat veel talentvolle jeugdspelers niet zo geïnteresseerd zijn als Feyenoord op de deur klopt. Feyenoord is niet meer de club met de ''grote'' naam waarvan iedereen hier nog denkt dat het is. Talentvolle jeugdspelers gaan liever naar AZ, FC Utrecht, Vitesse, etc.
Als je als talent wilt mislukken moet je naar Feyenoord gaan idd.
  dinsdag 5 november 2019 @ 14:39:52 #35
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189796349
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 09:22 schreef Elan het volgende:

[..]

Er staat dat clubs zelf mogen beslissen of ze überhaupt deelnemen, dan hoef je toch niet te stemmen voor een meerderheid aangezien het vrijblijvend is.

Ik las trouwens iets dat Feyenoord via de licentie van Sparta had kunnen instromen in de tweede divisie, had ik liever gezien dan dit.
Er is aan de andere kant ook weer een reden dat Sparta (zelfs geen enkele club buiten de ploegen met JL-elftal) geen gebruik meer wil maken van die plek in de tweede divisie. Die hele constructie is een complete ramp omdat er geen promotie/degradatie-regeling is.

vGeel had dat trouwens prima gezien. Alleen is ie zo intens debiel geweest om geen gebruik te maken van de situatie, want nu is Feyenoord een van de slachtoffers van deze rampenconstructie.
Makkelijk tweede.
  dinsdag 5 november 2019 @ 15:14:02 #36
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189796715
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Er is aan de andere kant ook weer een reden dat Sparta (zelfs geen enkele club buiten de ploegen met JL-elftal) geen gebruik meer wil maken van die plek in de tweede divisie. Die hele constructie is een complete ramp omdat er geen promotie/degradatie-regeling is.

vGeel had dat trouwens prima gezien. Alleen is ie zo intens debiel geweest om geen gebruik te maken van de situatie, want nu is Feyenoord een van de slachtoffers van deze rampenconstructie.
hij koos voor Kuyt kan ik me herinneren, tenminste zo verwoordde hij dat
pi_189796780
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 14:39 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Er is aan de andere kant ook weer een reden dat Sparta (zelfs geen enkele club buiten de ploegen met JL-elftal) geen gebruik meer wil maken van die plek in de tweede divisie. Die hele constructie is een complete ramp omdat er geen promotie/degradatie-regeling is.

vGeel had dat trouwens prima gezien. Alleen is ie zo intens debiel geweest om geen gebruik te maken van de situatie, want nu is Feyenoord een van de slachtoffers van deze rampenconstructie.
Klopt ja zijn gewoon geen opties meer om die fout recht te zetten anders dan in zetten op die O21 competitie en hopen dat het wat gaat worden.

De KNVB komt ook niet erg sterk voor de dag trouwens met hun wisselvallige beleid.
blablablabla
  dinsdag 5 november 2019 @ 15:18:48 #38
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189796789
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 15:14 schreef Tarado het volgende:

[..]

hij koos voor Kuyt kan ik me herinneren, tenminste zo verwoordde hij dat
Das natuurlijk onzinnig, op hetzelfde moment tekende Kazim Richards ook een contract.
Makkelijk tweede.
pi_189799815
quote:
1s.gif Op maandag 4 november 2019 19:50 schreef Caland het volgende:

[..]

Strootman en wereldtop in één zin

Dat was wel weer genoeg internet voor vandaag
Vergeleken met sparta en feyenoord behoort Roma wel bij een bovenklasse.
pi_189799913
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vergeleken met sparta en feyenoord behoort Roma wel bij een bovenklasse.
strootman > anita > clasie
voor de goede orde
  dinsdag 5 november 2019 @ 18:49:57 #41
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189800609
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:07 schreef Beathoven het volgende:

[..]

Vergeleken met sparta en feyenoord behoort Roma wel bij een bovenklasse.
Dus Feyenoord is een soort van Europese subtop denk ik dan.

Is prima.
Makkelijk tweede.
pi_189807560
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 november 2019 18:49 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Dus Feyenoord is een soort van Europese subtop denk ik dan.

Is prima.
Alles wat in de Europa league ronddobbert is Europese subtop.
pi_189808382
Van alles is weer waardeloos.
pi_189808683
quote:
PowNews, niet gekeken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2019 00:00:26 ]
pi_189808771
Jammer dat mijn Rotterdamse vrienden mij in de steek laten
pi_189809042
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat mijn Rotterdamse vrienden mij in de steek laten
Als het geen PowNed-filmpje was had ik er graag op geklikt, mijn waerde.

Maar ik ga niet iets tegen mijn zin kijken om een ander een plezier te doen.

Feyenoord is al lastig genoeg.


:P

[ Bericht 9% gewijzigd door Erasmus op 06-11-2019 00:24:32 ]
pi_189809221
@Bolasie @Wereldgozer is dit typisch Rotterdams?
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 6 november 2019 @ 00:38:25 #49
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189809231
quote:
al gezien heeft niks met Feyenoord te maken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189809495
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:38 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

al gezien heeft niks met Feyenoord te maken.
Er liep iemand met een feyenoordsjaaltje
  woensdag 6 november 2019 @ 06:31:25 #51
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189811180
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2019 00:05 schreef KingRoland het volgende:
Jammer dat mijn Rotterdamse vrienden mij in de steek laten
Vrienden? Vijanden.
Laffe huichelaar
pi_189812042
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 06:31 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Vrienden? Vijanden.
De feestdagen komen eraan. Kunnen we gewoon samen door 1 deur? :)
  woensdag 6 november 2019 @ 12:07:24 #53
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189814443
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De feestdagen komen eraan. Kunnen we gewoon samen door 1 deur? :)
quote:
6s.gif Op woensdag 6 november 2019 03:26 schreef KingRoland het volgende:

[..]

Het feyenoordtopic zal altijd nummer 1 zijn. veel huilies, gekkies en mongolen in 1 topic.
Opbokken Roland.
pi_189814939
quote:
DIRECTIE KRIJGT VORM

Nog deze week hoopt Feyenoord een nieuwe CFO te benoemen. Deze Chief Financial Officer zal gaan werken naast de nog te benoemen algemeen directeur. Daarmee wordt in feite die baan in tweeën gedeeld, want Jan de Jong had totdat hij in juli opstapte als directeur ook de financiën in zijn pakket.

Daarmee wordt Mark Koevermans in ieder geval verlost van een deel van zijn takenpakket als directeur van Feyenoord. Hoewel er onder supporters grote weerstand is, lijkt het nog een kwestie van tijd voordat zijn interim-status wordt omgezet in een statutaire. Kortom, dan is Koevermans officieel de opvolger van De Jong en zal hij zich gaan bezighouden met de toekomst van de club, waar het ingewikkelde stadiondossier een zeer belangrijke rol speelt. Het is een van de redenen dat Koevermans de job krijgt. Hij kent dat dossier veel beter dan iedere andere kandidaat die van buitenaf zou zijn gekomen. Terwijl Dick Advocaat bezig is Feyenoord sportief naar zijn hand te zetten en op korte termijn resultaten te boeken, hoopt de club snel Frank Arnesen te presenteren. Volgens ingewijden is ook dat slechts nog een kwestie van tijd. Arnesen herstelt van een knie-operatie en wacht op de afwikkeling van zijn ontslag bij Anderlecht.

Zodra dat allemaal is opgelost, kan hij aan de slag bij Feyenoord. Het is de vraag of dat al tijdens de komende window zal zijn, omdat ook Sjaak Troost in de rol van td ad-interim nog een contract heeft. Wellicht dat Arnesen al wel officieel aan de slag gaat, dan samen met Troost.

Overigens onderhoudt Feyenoord al zo lang contact met Arnesen, dat het ondenkbaar is, dat hij niet op de hoogte is gebracht van de wisselingen in de technische staf. De komst van Dick Advocaat, Cor Pot en John de Wolf en het ontslag van Jean-Paul van Gastel, Denny Landzaat en Roy Makaay, is voor de aanstaande technisch directeur dus niet als een volkomen verrassing gekomen. Als Advocaat na dit seizoen stopt, heeft Arnesen zijn handen vrij naar eigen inzicht een compleet nieuwe trainersstaf aan te stellen. Feyenoord is dus op de achtergrond wel degelijk al begonnen aan de sportieve wederopbouw van de club.
bron: Krabby
  woensdag 6 november 2019 @ 12:49:59 #55
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189815106
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 09:04 schreef KingRoland het volgende:

[..]

De feestdagen komen eraan. Kunnen we gewoon samen door 1 deur? :)
Dat is vermoedelijk fysiek onmogelijk, dik zwijn
Laffe huichelaar
pi_189815505
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:49 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Dat is vermoedelijk fysiek onmogelijk, dik zwijn
:D
blablablabla
pi_189815618
Ik word gedemoniseerd
  woensdag 6 november 2019 @ 14:20:49 #58
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189816446
Waar is Sven van Beek nou eigenlijk? Hebben ze hem stilletjes in laten slapen?
Makkelijk tweede.
  woensdag 6 november 2019 @ 15:42:34 #59
288545 PIETR
Facta non Verba
pi_189817527
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 12:37 schreef Maastoren het volgende:

[..]

Dit staat haaks op wat De Telegraaf een paar dagen terug meldde. We zullen zien wie de beste bronnen heeft.
Niets is sterker dan dat ene woord
  woensdag 6 november 2019 @ 15:53:55 #60
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189817753
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 15:42 schreef PIETR het volgende:

[..]

Dit staat haaks op wat De Telegraaf een paar dagen terug meldde. We zullen zien wie de beste bronnen heeft.
ik hoop voor Feyenoord De Telegraaf, tenminste betreffende Koevermans
  woensdag 6 november 2019 @ 16:14:58 #61
2796 Rocket Ride
Na regen komt prijzenregen
pi_189817974
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar is Sven van Beek nou eigenlijk? Hebben ze hem stilletjes in laten slapen?
Begin er nou niet over. We waren hem bijna vergeten.
pi_189818017
De Taap morgen in de basis. Botteghin er niet bij.
pi_189818021
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar is Sven van Beek nou eigenlijk? Hebben ze hem stilletjes in laten slapen?
En dan te bedenken dat we voor dit soort spelers ooit miljoenen konden vangen, tenminste als de geruchten klopte. :s)
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  woensdag 6 november 2019 @ 16:24:17 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189818098
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:18 schreef Grifte het volgende:
De Taap morgen in de basis. Botteghin er niet bij.
Die snap ik niet. Een tweetal van Ié, Senesi en Jan-Arie zal toch centraal achterin staan?
  Moderator woensdag 6 november 2019 @ 16:24:53 #65
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189818107
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Die snap ik niet. Een tweetal van Ié, Senesi en Jan-Arie zal toch centraal achterin staan?
Fer is geschorst. Tapia voor hem. Ié voor Bot.
  woensdag 6 november 2019 @ 16:26:43 #66
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189818137
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:24 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Fer is geschorst. Tapia voor hem. Ié voor Bot.
Ah, dat is logisch inderdaad.

Nog wel spannend of ie voor Senesi of Jan-Arie gaat deze keer.
pi_189818608
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 14:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Waar is Sven van Beek nou eigenlijk? Hebben ze hem stilletjes in laten slapen?
Als hij kennelijk zo slecht is dat hij is opgeborgen in het archief dan ga je je afvragen hoe het mogelijk is dat deze speler zoveel wedstrijden heeft gespeeld in het verleden
pi_189818630
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat we voor dit soort spelers ooit miljoenen konden vangen, tenminste als de geruchten klopte. :s)
Ja het klopte..heeft Van Beek zelf bevestigd. Hij had toen de keuze om niet te spelen tegen AZ maar hij wilde zelf meedoen. Briljante beslissing wel.
pi_189827197
quote:
1s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:26 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ah, dat is logisch inderdaad.

Nog wel spannend of ie voor Senesi of Jan-Arie gaat deze keer.
Niet echt, Ie is rechts enig dus een logischere keuze voor de rcv positie.
Het kan geen kwaad af en toe je mond te houden, zelfs al weet je waarover je het hebt
  donderdag 7 november 2019 @ 08:11:43 #71
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189827502
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 06:53 schreef H.FR het volgende:

[..]

Niet echt, Ie is rechts enig dus een logischere keuze voor de rcv positie.
Lees het nog eens ;)
pi_189827535
quote:
Dit is echt genieten. Feyenoord was toen al helemaal de weg kwijt.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 08:55:42 #73
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189827751
quote:
0s.gif Op woensdag 6 november 2019 16:18 schreef Oostblokkert het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat we voor dit soort spelers ooit miljoenen konden vangen, tenminste als de geruchten klopte. :s)
voor zijn blessure werd hij zelfs de beste verdediger van de eredivise genoemd door de man met de snor op tv.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 7 november 2019 @ 08:55:52 #74
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_189827753
quote:
Destijds waren die uitspraken al net zo debiel als 7 jaar later.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_189828376
2-1 Feyenoord, vanavond.
  donderdag 7 november 2019 @ 10:52:18 #76
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189829136
3-0
  donderdag 7 november 2019 @ 11:04:35 #77
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189829354
quote:
Mjah. Immers vond ik een kutspeler en het blijft bizar dat Ziyech niet gewoon zijn plek kreeg, maar achteraf weet ik niet of het zoveel had uitgemaakt. Als Twente toen niet Ziyech had gekocht met geld wat ze niet hadden (ze hebben gewoon meer salaris geboden dan Feyenoord, punt) was ie toch bij Feyenoord gekomen. Inmiddels zijn we vijf jaar verder en is Ziyech wel een fantastische voetballer maar hij heeft tussendoor ernstig in de clinch gelegen met Twente, het Marokkaans elftal en met Ajax. Ik zie bijna geen situatie voor mij dat Ziyech niet met slaande ruzie uit de Kuip was vertrokken. Dat was gewoon nooit goed gegaan :')

In die plaats kwam Toornstra en dat is achteraf wel een fantastische aankoop gebleken voor ons.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:07:25 #78
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189829399
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 10:52 schreef fetX het volgende:
3-0
Ben het deze keer met je eens :). Heb er een heel goed gevoel over vanavond.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:23:13 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189829687
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Mjah. Immers vond ik een kutspeler en het blijft bizar dat Ziyech niet gewoon zijn plek kreeg, maar achteraf weet ik niet of het zoveel had uitgemaakt. Als Twente toen niet Ziyech had gekocht met geld wat ze niet hadden (ze hebben gewoon meer salaris geboden dan Feyenoord, punt) was ie toch bij Feyenoord gekomen. Inmiddels zijn we vijf jaar verder en is Ziyech wel een fantastische voetballer maar hij heeft tussendoor ernstig in de clinch gelegen met Twente, het Marokkaans elftal en met Ajax. Ik zie bijna geen situatie voor mij dat Ziyech niet met slaande ruzie uit de Kuip was vertrokken. Dat was gewoon nooit goed gegaan :')

In die plaats kwam Toornstra en dat is achteraf wel een fantastische aankoop gebleken voor ons.
Liever een speler die met ruzie verdwijnt maar wel 12 (?) miljoen oplevert, dan Toornstra die nu niets meer waard is.

Bovendien moest Twente hem wel verkopen vanwege hun financiële en sportieve positie. Wij waren toen financieel gezond en het gat met Ajax en PSV was een stuk kleiner. Denk niet dat we hem zo makkelijk hadden laten vertrekken.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:25:31 #80
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189829717
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Liever een speler die met ruzie verdwijnt maar wel 12 (?) miljoen oplevert, dan Toornstra die nu niets meer waard is.

Bovendien moest Twente hem wel verkopen vanwege hun financiële en sportieve positie. Wij waren toen financieel gezond en het gat met Ajax en PSV was een stuk kleiner. Denk niet dat we hem zo makkelijk hadden laten vertrekken.
wanneer was er sprake van Ziyech, in z'n Heerenveen periode toch?
  donderdag 7 november 2019 @ 11:35:10 #81
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189829886
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:25 schreef Tarado het volgende:

[..]

wanneer was er sprake van Ziyech, in z'n Heerenveen periode toch?
Klopt, zou in 2014 naar Feyenoord of Twente gaan. Ging onverwachts naar Twente voor ¤3,5 miljoen terwijl ze dat niet hadden (en daarvoor een boete van ¤10k ofzo kregen :') ).

En toen ging ie in 2016 naar Ajax.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:37:18 #82
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189829920
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt, zou in 2014 naar Feyenoord of Twente gaan. Ging onverwachts naar Twente voor ¤3,5 miljoen terwijl ze dat niet hadden (en daarvoor een boete van ¤10k ofzo kregen :') ).

En toen ging ie in 2016 naar Ajax.
gelukkige samenloop van omstandigheden als je voor Ajax bent tenminste, wat een speler O+
pi_189830031
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:35 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Klopt, zou in 2014 naar Feyenoord of Twente gaan. Ging onverwachts naar Twente voor ¤3,5 miljoen terwijl ze dat niet hadden (en daarvoor een boete van ¤10k ofzo kregen :') ).

En toen ging ie in 2016 naar Ajax.
Ziyech had in 2014 zelf zeer bewust voor FC Twente gekozen. Hij vond de sprong omhoog via FC Twente op dat moment logischer. Bij FC Twente was net Tadic verrtrokken, en kon Ziyech daardoor grote kans maken op zijn basisplaats.

[ Bericht 5% gewijzigd door Idisrom op 07-11-2019 11:56:30 ]
  donderdag 7 november 2019 @ 11:51:14 #84
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189830124
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:37 schreef Tarado het volgende:

[..]

gelukkige samenloop van omstandigheden als je voor Ajax bent tenminste, wat een speler O+
En voor Ziyech natuurlijk, wat een club O+
We have always been at war with Eastasia.
pi_189830203
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:51 schreef -XOR- het volgende:

[..]

En voor Ziyech natuurlijk, wat een club O+
Hier zit wel een kern van waarheid in. Door het hogere niveau en Champions League heeft hij zich kunnen ontwikkelen tot wat hij nu is.

Zelfde geldt voor Tagliafico alleen koos Feyenoord toen voor Haps
  donderdag 7 november 2019 @ 11:58:44 #86
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_189830267
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:55 schreef Craptacular het volgende:

[..]

Hier zit wel een kern van waarheid in. Door het hogere niveau en Champions League heeft hij zich kunnen ontwikkelen tot wat hij nu is.

Zelfde geldt voor Tagliafico alleen koos Feyenoord toen voor Haps
Tuurlijk, en het omgekeerde is nu ook een beetje het probleem van Feijenoord: iedere speler komt in een poel van misere waar je je als individuele speler nauwelijks aan kunt onttrekken. Daarom is het ook zo dom om Senesi, maar bijvoorbeeld ook een Karsdorp, nu al af te schrijven
We have always been at war with Eastasia.
  donderdag 7 november 2019 @ 11:59:00 #87
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189830274
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:45 schreef Idisrom het volgende:

[..]

Ziyech had in 2014 zelf zeer bewust voor FC Twente gekozen. Hij vond de sprong omhoog via FC Twente op dat moment logischer. Bij FC Twente was net Tadic verrtrokken, en kon Ziyech daardoor grote kans maken op zijn basisplaats.
Dat zal allemaal wel, maar die transfer naar Twente had ten eerste om financiële redenen nooit plaats mogen vinden en ten tweede hadden ze 'm bij Feyenoord ook een basisplaats moeten beloven. Dan was ie gewoon naar Feyenoord gegaan.

Maar goed, zo ging het niet.
  donderdag 7 november 2019 @ 12:07:48 #88
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189830400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:59 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat zal allemaal wel, maar die transfer naar Twente had ten eerste om financiële redenen nooit plaats mogen vinden en ten tweede hadden ze 'm bij Feyenoord ook een basisplaats moeten beloven. Dan was ie gewoon naar Feyenoord gegaan.

Maar goed, zo ging het niet.
RuttenGod
  donderdag 7 november 2019 @ 13:14:05 #89
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189831606
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 11:23 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Liever een speler die met ruzie verdwijnt maar wel 12 (?) miljoen oplevert, dan Toornstra die nu niets meer waard is.

Bovendien moest Twente hem wel verkopen vanwege hun financiële en sportieve positie. Wij waren toen financieel gezond en het gat met Ajax en PSV was een stuk kleiner. Denk niet dat we hem zo makkelijk hadden laten vertrekken.
Ik heb oprecht liever Toornstra dan. Die heeft zoveel sportieve waarde opgeleverd (waaronder een belangrijk aandeel bij twee gewonnen hoofdprijzen), en wat denk je dat vGeel met die 12 miljoen had gedaan? Die 35 miljoen die we voor Karsdorp en Kongolo hebben gekregen is nou ook niet bepaald goed besteed.
Makkelijk tweede.
pi_189832530
quote:
0s.gif Op maandag 4 november 2019 19:59 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het is een kip, ei probleem, als je perspectief bied trek je ook juiste talenten aan. Az is mooi voorbeeld, geven talenten in alle rust kans en rammelen zelfs bij ajax aan de poort.
Ja, maar dat weerhoudt AZ talenten er niet van om later in hun prille carriere alsnog de overstap naar Ajax te maken. Zie Rio Hillen, Salah Edinne en Kian Fitz Jim. AZ doet het goed omdat ze scouten in en rondom Amsterdam, wat gewoon een goede voedingsbodem van talent is.De broertjes Timber maakten de overstap naar Ajax oa omdat Feyenoord moeilijk deed over het (bus)vervoer van en naar Utrecht. :')
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 14:42:28 #91
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189832932
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 13:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Ik heb oprecht liever Toornstra dan. Die heeft zoveel sportieve waarde opgeleverd (waaronder een belangrijk aandeel bij twee gewonnen hoofdprijzen), en wat denk je dat vGeel met die 12 miljoen had gedaan? Die 35 miljoen die we voor Karsdorp en Kongolo hebben gekregen is nou ook niet bepaald goed besteed.
Feyenoord moet geen goede spelers kopen, want met het geld dat die spelers opleveren zouden vervolgens alleen slechte spelers worden gekocht.

Cognitieve dissonantie _O_
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 november 2019 @ 14:46:00 #92
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189832980
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Feyenoord moet geen goede spelers kopen, want met het geld dat die spelers opleveren zouden vervolgens alleen slechte spelers worden gekocht.

Cognitieve dissonantie _O_
:D
pi_189832994
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Feyenoord moet geen goede spelers kopen, want met het geld dat die spelers opleveren zouden vervolgens alleen slechte spelers worden gekocht.

Cognitieve dissonantie _O_
_O-
  donderdag 7 november 2019 @ 14:52:40 #94
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189833098
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:42 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Feyenoord moet geen goede spelers kopen, want met het geld dat die spelers opleveren zouden vervolgens alleen slechte spelers worden gekocht.

Cognitieve dissonantie _O_
Das gemeen, mijn punt volledig uit context halen ;(
Makkelijk tweede.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 14:58:55 #95
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189833205
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Das gemeen, mijn punt volledig uit context halen ;(
Sorry, ik ben gewoon niet zo onder de indruk van je copingmechanisme.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:09:27 #96
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189833388
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:58 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Sorry, ik ben gewoon niet zo onder de indruk van je copingmechanisme.
Nee, je verzint zelf een punt om vervolgens grappig te kunnen doen natuurlijk.
Makkelijk tweede.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 15:10:42 #97
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189833415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Nee, je verzint zelf een punt om vervolgens grappig te kunnen doen natuurlijk.
Als ik echt grappig had willen doen had ik wel gepost dat Immers en Toornstra betere spelers zijn voor Feyenoord dan Ziyech.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
pi_189833477
Er zijn ontzettend veel misperen geweest de afgelopen 30/40 jaar bij Feyenoord maar ook als sommige van deze missers (dus inderdaad een Ziyech halen of Jörgensen op het juiste moment verkopen) wel goed waren gevallen had het voor de lange termijn van de club weinig uitgemaakt.

Feyenoord heeft gewoon structureel een hele slechte scouting en een waardeloos aankoopbeleid. 1 keer in de zoveel jaar kan er een selectie met veel routine, (1984, 1993, 1999, 2017) wat nieuw talent en wat aardige clubvoetballers (zoals Van Vossen, John de Wolff, Toornstra, etc.) worden samengesteld die incidenteel een titel kan wegpikken maar dat is het dan ook wel.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2019 15:15:43 ]
  donderdag 7 november 2019 @ 15:17:56 #99
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189833531
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:10 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

Als ik echt grappig had willen doen had ik wel gepost dat Immers en Toornstra betere spelers zijn voor Feyenoord dan Ziyech.
Maar dat zegt ook niemand met die woorden.
Makkelijk tweede.
pi_189833681
Zin in vanavond :) Dat is lang geleden.

3-1
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 15:29:29 #101
198822 crew  Rellende_Rotscholier
Robbertje matten met de wouten
pi_189833698
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:17 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Maar dat zegt ook niemand met die woorden.
In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Het blijft toch een merkwaardige sport hè, dat wielrennen.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:32:54 #102
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189833767
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Sow.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:33:52 #103
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189833785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Ja ok :')
Makkelijk tweede.
pi_189833819
Zin in vanavond. Ben allang blij met een 1 doelpunt verschil winst :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 15:35:45 ]
  donderdag 7 november 2019 @ 15:37:40 #105
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189833854
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Zin in vanavond. Ben allang blij met een 1 doelpunt verschil winst :D
Hoop stiekem op meer, ook met het oog op onderling resultaat. Dan is de kans aanzienlijk dat we bij winst op de Rangers door gaan :D

Maar goed, misschien is dat een te gretige wens na afgelopen weken.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 15:37:49 #106
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189833858
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:35 schreef o.us2.0 het volgende:
Zin in vanavond. Ben allang blij met een 1 doelpunt verschil winst :D
Dat zijn al vrij hoge verwachtingen :')
pi_189833949
Heb er wel vertrouwen in. Die Zwitsers vond ik niet zo indrukwekkend en als we van Porto kunnen winnen dan ook van Young Boys.
pi_189834301
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 14:13 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Ja, maar dat weerhoudt AZ talenten er niet van om later in hun prille carriere alsnog de overstap naar Ajax te maken. Zie Rio Hillen, Salah Edinne en Kian Fitz Jim. AZ doet het goed omdat ze scouten in en rondom Amsterdam, wat gewoon een goede voedingsbodem van talent is.De broertjes Timber maakten de overstap naar Ajax oa omdat Feyenoord moeilijk deed over het (bus)vervoer van en naar Utrecht. :')
Bij Ajax deden ze ook moeilijk over de reiskostenvergoeding van de broertjes de boer ;)
BIj hoge uitzondering was dat mogelijk, anders waren ze naar AZ gegaan :)
Overigens scout AZ redelijk dichtbij Amsterdam omdat het jeugdcomplex in Zaanstad ligt, de middelbare school waarmee ze samenwerken ligt er ook maar 2 kilometer vanaf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189834326
Feyenoord zou eigenlijk een talentenpool op moeten zetten met particuliere investeerders.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189834508
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Bij Ajax deden ze ook moeilijk over de reiskostenvergoeding van de broertjes de boer ;)
BIj hoge uitzondering was dat mogelijk, anders waren ze naar AZ gegaan :)
Overigens scout AZ redelijk dichtbij Amsterdam omdat het jeugdcomplex in Zaanstad ligt, de middelbare school waarmee ze samenwerken ligt er ook maar 2 kilometer vanaf.
Jawel, maar houdt ook clinics in Amsterdam.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189834528
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:25 schreef standaard-viezerik het volgende:

[..]

Jawel, maar houdt ook clinics in Amsterdam.
Uiteraard, overigens zie je tegenwoordig sowieso meer beweging van spelers tussen de opleidingen, in het verleden was dat redelijk ondenkbaar.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_189834557
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:37 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Dat zijn al vrij hoge verwachtingen :')
Niet constant depressief zijn helpt een hoop. Ik durf nu wel optimistisch te zijn.

Er staat een nieuwe trainer die het beter snapt dan Stam, en het kan niet erger dan de afgelopen maanden weken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 16:29:53 ]
pi_189834911
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Niet gelezen.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 17:22:25 #114
198720 crew  Coco
dat vind je leuk hè
pi_189835330
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
What can change the nature of a man?
pi_189835623
Ben klaar voor vanavond _O_
  donderdag 7 november 2019 @ 17:41:56 #116
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_189835703
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Lang geleden dat ik iemand zó viesmad gezien heb lol
Laffe huichelaar
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 17:55:47 #117
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189835937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
wie ben jij dan weer :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189835969
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:26 schreef raptorix het volgende:

[..]

Uiteraard, overigens zie je tegenwoordig sowieso meer beweging van spelers tussen de opleidingen, in het verleden was dat redelijk ondenkbaar.
Het is ook eat or be eaten in dat wereldje.
Die engerd die altijd bij de ingang van de super staat.
pi_189836152
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Wel gelachen hoor.
pi_189836261
Andy van der Meijde die Jaap Stam opzoekt voor RTL.

Stam begint over de groepjes binnen de club, maar Andy vraagt naar het opwachten van de spelersbus. :')

[ Bericht 23% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2019 18:11:18 ]
pi_189836328
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:09 schreef aTypisch het volgende:
Andy van der Meijde die Jaap Stam opzoekt voor RTL.

Stam begint over de groepjes binnen de club, maar Andy vraagt naar het opwachten van de spelersbus. :')
Dit worden vast hele leuke FR12 threads met dito comments.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:14:29 #122
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189836340
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 16:29 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Niet constant depressief zijn helpt een hoop. Ik durf nu wel optimistisch te zijn.

Er staat een nieuwe trainer die het beter snapt dan Stam, en het kan niet erger dan de afgelopen maanden weken.
Oh begrijp me niet verkeerd, ik geloof ook wel in winst. Maar tevreden zijn met winst met 1 doelpunt verschil is niet echt heel snel tevreden zijn :P
  donderdag 7 november 2019 @ 18:16:16 #123
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189836362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:43 schreef Pleun2011 het volgende:
Heb er wel vertrouwen in. Die Zwitsers vond ik niet zo indrukwekkend en als we van Porto kunnen winnen dan ook van Young Boys.
Die Zwitsers waren mokerslecht. Wij maakten twee gigantische blunders waardoor we daar verloren. We moeten ze kunnen hebben vanavond.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:16:21 #124
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189836363
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 17:55 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

wie ben jij dan weer :')
R_R niet kennen :')
pi_189836400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Alle Feyenoorders gelijk mad door dit bericht _O_
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 18:19:19 #126
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189836415
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:18 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Alle Feyenoorders gelijk mad door dit bericht _O_
Maar hij is zelf Feyenoorder.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:19:36 #127
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189836423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:16 schreef fetX het volgende:

[..]

Die Zwitsers waren mokerslecht. Wij maakten twee gigantische blunders waardoor we daar verloren. We moeten ze kunnen hebben vanavond.
Klopt, op eigen veld tegen een rampzalig slecht Feyenoord creëerden ze werkelijk niks. Ze kregen alleen toevallig twee strafschoppen cadeau.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 18:20:17 #128
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189836434
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:16 schreef hhh38 het volgende:

[..]

R_R niet kennen :')
Begrijpend lezen is in ieder geval niet zijn ding.
pi_189836921
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 18:19 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Maar hij is zelf Feyenoorder.
Zijn probleem.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 19:24:02 #130
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189837759
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 15:29 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:

[..]

In een poging de pijn en het verdriet van het mislopen van Ziyech een plaats te geven heb je er in je eigen hoofd een heel verhaal van gemaakt. Een verhaal waar je later zelfs in bent gaan geloven, waardoor je het zonder enige gêne durft te posten. Je kunt je eigen sprookjeswereld natuurlijk best op zo'n manier inrichten dat Toornstra een geweldenaar is en Ziyech een ruziemaker die overal met problemen is vertrokken, maar dat strookt natuurlijk niet met de waarheid in de echte wereld.

Maar goed, als dat jouw manier is om met de zaken om te gaan dan gun ik je dat best. Zoals gezegd, iedereen heeft een ander copingmechanisme. Bij jou mondt dat uit in cognitieve dissonantie. Daar verbaas ik me over, maar dat is verder niet erg. Het valt ook niet mee om voor Feyenoord te zijn, zonder een schild om je heen zou je al snel in een depressie verzanden. Het is denk ik alleen wel goed om af en toe te beseffen dat je in een schijnwereld leeft, om het contact met de realiteit niet volledig uit het oog te verliezen.
Zo dan. HALLO ZEG.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189838194
Vermeer; Karsdorp, Ié, Van der Heijden, Haps; Tapia, Kokcü, Toornstra; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.
pi_189838350
Ayoub enige middelvelder op t bankie.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 19:49:45 #133
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189838438
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:39 schreef Zipportal het volgende:
Vermeer; Karsdorp, Ié, Van der Heijden, Haps; Tapia, Kokcü, Toornstra; Berghuis, Jørgensen, Sinisterra.
3-0
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189838518
Zo dan.. uitverkocht vanavond. Had ik niet verwacht
pi_189838645
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:53 schreef Pleun2011 het volgende:
Zo dan.. uitverkocht vanavond. Had ik niet verwacht
Tuurlijk wel joh. Het hondstrouwe legioen is er in goede en slechte tijden!
pi_189838689
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:57 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Tuurlijk wel joh. Het hondstrouwe legioen is er in goede en slechte tijden!
Nietes
pi_189839013
Baco-Arie vanavond _O_
pi_189839297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ayoub enige middelvelder op t bankie.
Burger geblesseerd?
pi_189839328
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 19:57 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Tuurlijk wel joh. Het hondstrouwe legioen is er in goede en slechte tijden!
Ajacieden weer teleurgesteld.
pi_189839913
Nait Soezn Moar Broezn
pi_189840798
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Gelachen.
Land of the free. Home of the brave.
pi_189840875
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Divje het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is leuk
pi_189840889
Wanneer was de laatste keer dat we scoorden uit een corner?
pi_189840896
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 20:18 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ajacieden weer teleurgesteld.
Waarom zo calimero? Is toch mooi om te zien man :) ^O^
pi_189840977
Karsdorp is ook geen schim meer van wat hij was.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 21:15:12 #146
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189841038
die pass van Tapia net _O_
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189841069
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
die pass van Tapia net _O_
Is Fer blessa?
  donderdag 7 november 2019 @ 21:16:59 #148
22565 asco
Los in deze tent
pi_189841090
Dat was slim.
pi_189841105
JAAAAA HAPSGOD
pi_189841142
JAAAAAAAAAAAAA
pi_189841145
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
pi_189841156
jaaa
pi_189841158
MOUNTAINHOUSE & BITES _O_
pi_189841174
Mijn vriendin: 'Het is de eerste keer dat ik Berghuis zie lachen.'
pi_189841188
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:18 schreef kapiteintje het volgende:
MOUNTAINHOUSE & BITES _O_
lol
pi_189841195
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM
pi_189841198
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:19 schreef kapiteintje het volgende:
Mijn vriendin: 'Het is de eerste keer dat ik Berghuis zie lachen.'
dan moet ze beter kijken
pi_189841199
Met die Karsdorp is toch iets aan de hand, vierde hij nou mee of niet?
pi_189841207
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:20 schreef o.us2.0 het volgende:
KOMEN WIJ UIT ROTTERDAM
nee maar wel er vlakbij!
  donderdag 7 november 2019 @ 21:20:34 #160
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_189841208
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

lol
snapte hem ff niet maar nu wel lol
2000 light years from home
pi_189841211
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:20 schreef aTypisch het volgende:

[..]

nee maar wel er vlakbij!
Je had hem moeten afmaken goffedomme
pi_189841220
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:20 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Je had hem moeten afmaken goffedomme
vind dat geen leuk liedje :)

of hoe het ook mag heten
  donderdag 7 november 2019 @ 21:29:31 #163
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189841391
Optiefuh optiefuh
Makkelijk tweede.
pi_189841640
Optaffen
Abracadabra, tapate guarra!
pi_189841691
aardige kans _O-
pi_189841704
2-0 zou een iets rustiger gevoel geven
  donderdag 7 november 2019 @ 21:47:40 #167
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189841764
Het ziet er niet verkeerd uit wat Dick heeft neergezet.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 21:47:55 #168
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189841766
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:16 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Is Fer blessa?
ja
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 21:48:27 #169
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189841781
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:47 schreef Perrin het volgende:
Het ziet er niet verkeerd uit wat Dick heeft neergezet.
Dick heeft ze in ieder geval duidelijk gemaakt dat ze beter de bal naar voren kunnen rossen als ze er vanachter niet uitkomen. Stuk beter voor m'n hart. _O_

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2019 21:49:11 ]
pi_189841783
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:48 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Geschorst.
Schorsa
pi_189841785
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:47 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

ja
Geschorst toch
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 21:50:01 #173
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189841795
Tapia laat wel weer goeie dingen zien Europese wedstrijden vaak een van de betere.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189841831
Voorzetten, corners en vrije trappen. Nog steeds 10x niks. _O_
pi_189841837
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Tapia laat wel weer goeie dingen zien Europese wedstrijden vaak een van de betere.
Straks weer levensgevaarlijk balletje kwijt op eigen helft dus. _O_
pi_189841848
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:51 schreef Zipportal het volgende:
Voorzetten, corners en vrije trappen. Nog steeds 10x niks. _O_
Hij ging er net toch bijna in?

@aTypisch heeft graag dat je je bij de feiten houdt.

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 07-11-2019 21:53:00 ]
pi_189841871
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij ging er net toch bijna in?

@:aTypisch heeft graag dat je je bij de feiten houdt.
Na een edit een mention zetten, levert geen mention op.

Hier heb je een feitje.

@onlogisch
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 21:56:20 #178
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189841930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:52 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Straks weer levensgevaarlijk balletje kwijt op eigen helft dus. _O_
Dat is zondagmiddag pas ;)
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189841937
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 21:53 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Na een edit een mention zetten, levert geen mention op.

Hier heb je een feitje.

@:onlogisch
@aTypisch kan toch geen mentions ontvangen.
pi_189842210
Wat zijn ze aan het kloten
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 22:13:22 #181
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189842297
Jorgensen doet ook mee hoor ik net.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189842315
Vind het weer behoorlijk slecht allemaal
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:16:48 #183
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842362
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:14 schreef Pleun2011 het volgende:
Vind het weer behoorlijk slecht allemaal
Joh :D Dat Young Boys is me een partij slecht _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189842382
lekker scheids
  donderdag 7 november 2019 @ 22:17:55 #185
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189842390
Scheidsje mee
Makkelijk tweede.
pi_189842424
Dat was geel scheids. Hondelul
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:20:41 #187
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189842448
Het gaat allemaal weer zo traag
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189842509
Zit totaal geen rust in het spel..het is dat die Zwitsers er ook weinig van kunnen
pi_189842540
Jezus wat erger ik me aan dat geklooi.. straf om naar te kijken dit
pi_189842594
Tsja
pi_189842607
Ie ie ie ie ie ie
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:28:45 #192
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842611
:') _O-
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189842642
Dit is net FIFA 20 in de 115e minuut :')
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 22:29:43 #194
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189842653
zuur -O-
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189842671
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Dat was geel scheids. Hondelul
Inderdaad. Kwam Jan-Arie even goed weg daar.
pi_189842717
Erger me dood aan dit tiefus Feyenoord.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:33:21 #197
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189842731
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:32 schreef Pleun2011 het volgende:
Erger me dood aan dit tiefus Feyenoord.
Dit, zo klaar mee
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 7 november 2019 @ 22:33:58 #198
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189842738
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:30 schreef Boussaadia het volgende:

[..]

Inderdaad. Kwam Jan-Arie even goed weg daar.
Waarom ben jij nog steeds niet verbannen?
Makkelijk tweede.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:36:20 #199
362868 crew  Slobeend
of all places
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:39:38 #200
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842825
Kokcü :{ :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 7 november 2019 @ 22:39:46 #201
374132 Wicky15
It Wasn't Me
pi_189842827
Leer toch eens schieten Kokcu.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:40:00 #202
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842835
Een echte grote schiet 'm op zijn minst tussen de palen.

@Scrummie2.0
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189842842
Kokcu domme waardeloze klote Turk.
  donderdag 7 november 2019 @ 22:40:18 #204
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189842843
Wat is die Jorgensen slecht geworden zeg pfff
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189842866
Karsdorp weer met een fantastische voorzet. Ik haat dit team
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 22:42:17 #206
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189842885
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:39 schreef Wicky15 het volgende:
Leer toch eens schieten Kokcu.
dit
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_189842897
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:41 schreef Pleun2011 het volgende:
Karsdorp weer met een fantastische voorzet. Ik haat dit team
Je hoeft niet te kijken eh. Beter gaat het dit seizoen niet worden.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:43:17 #208
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842922
Die 'voorzet' van Kokcü :D _O-

HAHAHA
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_189842930
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:42 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:

[..]

Je hoeft niet te kijken eh. Beter gaat het dit seizoen niet worden.
Ik ga dit ook niet het hele seizoen volhouden. Baggerniveau
  Hardste schreeuwer 2022 donderdag 7 november 2019 @ 22:43:45 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_189842932
geef die gasten geel joh voor tijdrekken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:43:48 #211
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189842934
quote:
10s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:43 schreef onlogisch het volgende:
Die 'voorzet' van Kokcü :D _O-

HAHAHA
Wat een bal joh, dat kan toch niet man :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 7 november 2019 @ 22:43:56 #212
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189842940
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:40 schreef onlogisch het volgende:
Een echte grote schiet 'm op zijn minst tussen de palen.

@:Scrummie2.0
Unban die kerel eens, die was een stuk minder irritant dan een aantal gozers die hier nog mogen posten.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 22:44:20 #213
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_189842947
2x slaande beweging maken van YB en geen rood ???
Ik stijg als een vogel, maar kom never in nesten…!
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:44:28 #214
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189842953
quote:
2s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:43 schreef R-woud93 het volgende:

[..]

Wat een bal joh, dat kan toch niet man :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:44:34 #215
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189842957
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:43 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Unban die kerel eens, die was een stuk minder irritant dan een aantal gozers die hier nog mogen posten.
#ANONIEM
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 7 november 2019 @ 22:46:29 #216
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189842992
Wat kanjerslecht allemaal weer zeg
pi_189843005
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:46 schreef fetX het volgende:
Wat kanjerslecht allemaal weer zeg
Dacht je het allemaal aan stam lag dan
  donderdag 7 november 2019 @ 22:47:17 #218
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189843008
Jorgensen man man man
  donderdag 7 november 2019 @ 22:47:41 #219
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189843016
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:47 schreef Adames het volgende:

[..]

Dacht je het allemaal aan stam lag dan
Voor een deel zeker, ja.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:49:42 #220
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189843067
De Jorg :')
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  donderdag 7 november 2019 @ 22:50:40 #221
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189843099
Ze mogen allemaal de kanjer krijgen
Makkelijk tweede.
pi_189843123
Jorgensen mag van mij ook opdonderen. Alles weg
pi_189843143
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:49 schreef onlogisch het volgende:
De Jorg :')
Beter dan Weghorst @Caland
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_189843146
best moeilijk young boys thuis.....wat een kansloos kut voetbal is dit weer.....
en maar hard juichen als ajax doelpunten tegen krijgt met 9 man
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:52:16 #225
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189843150
#STAMOUT
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_189843152
Welke ‘zieners’ zeiden hier ook alweer dat Jorgensen indien fit wel zijn goals zou maken?
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:52:23 #227
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189843157
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:51 schreef Pleun2011 het volgende:
Jorgensen mag van mij ook opdonderen. Alles weg
#SCHOONSCHIP
#ALLESWEG
#KOEVERMANSOUT
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:53:03 #228
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_189843174
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Welke ‘zieners’ zeiden hier ook alweer dat Jorgensen indien fit wel zijn goals zou maken?
Dezelfde zieners die de Feyenoordverdediging wellicht de beste van de eredivisie vonden????
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 22:54:01 #229
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_189843201
Lol dat zag ik :')
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 7 november 2019 @ 22:54:05 #230
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189843203
Wat een kutelftal.
  donderdag 7 november 2019 @ 22:54:35 #231
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189843213
Welke speler heeft er nu nog wel het niveau wat we nastreven? Vermeer, Haps, Karsdorp, Berghuis en twijfel aan Toornstra. De rest is brandhout. Wat een kut team.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  donderdag 7 november 2019 @ 22:54:45 #232
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_189843215
Opportunismegenot
pi_189843230
Feyenoord is ziek. Terminaal ziek, zo begint het te lijken. Zelfs top-oncoloog Advocaat kan niets met deze tumoren. FEYENOORD, mijn Feyenoord. DOE wat, godverdomme. :'(
pi_189843236
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:52 schreef kapiteintje het volgende:
Welke ‘zieners’ zeiden hier ook alweer dat Jorgensen indien fit wel zijn goals zou maken?
Of dezelfde zieners die riep dat we om Sinineen elftal moesten gaan bouwen?
pi_189843242
quote:
9s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:53 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Dezelfde zieners die de Feyenoordverdediging wellicht de beste van de eredivisie vonden????
Nee dat waren andere mongolen
pi_189843248
vechten tegen degradatie GENOT !!!! *O*
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843259
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:56 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Nee dat waren andere mongolen
supporters bedoel je ?! :B
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843289
Berghuis leert het ook nooit. Had weer met tweede geel van het veld gekund. Ook weer vijf gevaarlijke ballen ingespeeld bij Young Boys. Kokcu zeer matig. Inspeelpasses zo onzuiver.. dat laatste schot van m zegt alles..
pi_189843297
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:52 schreef Predator40 het volgende:
best moeilijk young boys thuis.....wat een kansloos kut voetbal is dit weer.....
en maar hard juichen als ajax doelpunten tegen krijgt met 9 man
CHELSEA ^O^ Tottenham _O_
En wij juichen nog steeds, elke keer dat jullie tyfus-clubje weer eens terecht op z'n bek gaat en heel Nederland 3 dagen loopt te huilen over omgekochte scheidsrechters.
pi_189843315
Jorgensen was echt niet scherp. Een echte spits had sowieso 1 van die kansen in de laatste 10 minuten afgemaakt.

Helaas, het is niets anders. Ben allang tevreden dat we niet op een beschamende manier zijn weggespeeld.

[ Bericht 5% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 22:59:44 ]
pi_189843331
Maar wat een 180 graden kanteling zeg. Eerste helft een heel ander Feyenoord dan de tweede helft. :r
pi_189843339
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:59 schreef o.us2.0 het volgende:
Helaas, het is niets anders.
Nee.
pi_189843340
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:58 schreef Roland010 het volgende:

[..]

CHELSEA ^O^ Tottenham _O_
En wij juichen nog steeds, elke keer dat jullie tyfus-clubje weer eens terecht op z'n bek gaat en heel Nederland 3 dagen loopt te huilen over omgekochte scheidsrechters.
rechter rijtje GENOT
dromen over de CL GENOT
opwachten met de bus GENOT

wie is er nou een TYFUS club ? :D
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843347
En balen van de 1-1, ik geef de hamstring van Ié de schuld ervan. Is gewoon pech en hij had allang die Zwitserneger die hij moest dekken geanticipeerd.


Tot zover mijn column.
pi_189843349
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:55 schreef Roland010 het volgende:
Feyenoord is ziek. Terminaal ziek, zo begint het te lijken. Zelfs top-oncoloog Advocaat kan niets met deze tumoren. FEYENOORD, mijn Feyenoord. DOE wat, godverdomme. :'(
Als Casper van Eijck DE ROTTERDAMSE TOPONCOLOOG _O_ _O_ _O_ Feyenoord al geen succesvolle behandeling geeft is de club definitief kaduuk.
pi_189843352
Die hoerige Portugees hoeven we ook nooit meer terug te zien bij deze.
pi_189843359
Jørgensen niet verkopen, de domste beslissing ooit gemaakt.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_189843365
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:01 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Als Casper van Eijck DE ROTTERDAMSE TOPONCOLOOG _O_ _O_ _O_ Feyenoord al geen succesvolle behandeling geeft is de club definitief kaduuk.
Idd :'( Maak die man algemeen directeur, er is bij ons meer weg te snijden dan bij een opgegeven patiënt.
pi_189843371
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:01 schreef Roland010 het volgende:
Die hoerige Portugees hoeven we ook nooit meer terug te zien bij deze.
wat was er mis mee ????
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
  donderdag 7 november 2019 @ 23:02:44 #250
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_189843373
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:58 schreef Roland010 het volgende:

[..]

CHELSEA ^O^ Tottenham _O_
En wij juichen nog steeds, elke keer dat jullie tyfus-clubje weer eens terecht op z'n bek gaat en heel Nederland 3 dagen loopt te huilen over omgekochte scheidsrechters.
Ik ben inmiddels overleden
  donderdag 7 november 2019 @ 23:03:07 #251
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189843379
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:54 schreef satecl het volgende:
Welke speler heeft er nu nog wel het niveau wat we nastreven? Vermeer, Haps, Karsdorp, Berghuis en twijfel aan Toornstra. De rest is brandhout. Wat een kut team.
Karsdorp bakt er helemaal niets van. Wat is die de laatste paar potten slecht zeg.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 23:03:35 #252
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189843391
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:03 schreef fetX het volgende:

[..]

Karsdorp bakt er helemaal niets van. Wat is die de laatste paar potten slecht zeg.
Vreselijk ja.
pi_189843395
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:02 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Idd :'( Maak die man algemeen directeur, er is bij ons meer weg te snijden dan bij een opgegeven patiënt.
Tijd voor euthanasie en hopen dat reïncarnatie echt een ding is.
pi_189843400
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:54 schreef satecl het volgende:
Welke speler heeft er nu nog wel het niveau wat we nastreven? Vermeer, Haps, Karsdorp, Berghuis en twijfel aan Toornstra. De rest is brandhout. Wat een kut team.
Streven jullie serieus naar het niveau van Vermeer en Karsdorp? _O-
pi_189843404
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 22:54 schreef satecl het volgende:
Welke speler heeft er nu nog wel het niveau wat we nastreven? Vermeer, Haps, Karsdorp, Berghuis en twijfel aan Toornstra. De rest is brandhout. Wat een kut team.
Karsdorp :')
Weer belachelijk slecht. Speelde als een meisje.

Onwaardig voor onze club.
pi_189843409
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:00 schreef Predator40 het volgende:

[..]

rechter rijtje GENOT
dromen over de CL GENOT
opwachten met de bus GENOT

wie is er nou een TYFUS club ? :D
Jullie. Onze club heeft **, jullie zijn een **club.
pi_189843415
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Jullie. Onze club heeft **, jullie zijn een **club.
#viesmad
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843423
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:03 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Streven jullie serieus naar het niveau van Vermeer en Karsdorp? _O-
Karsdorp is vooral de eerste zes minuten goed, voordat de tank leeg is. Bij Feyenoord geven ze alleen om die eerste zes minuten (zie: rode kaart van St Juste vorig jaar)
pi_189843426
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:03 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Tijd voor euthanasie en hopen dat reïncarnatie echt een ding is.
Dit. Ik ben er klaar mee.
En dan elke keer weer zo'n volle Kuip met klappende schapen die 'hopen dat het goedkomt'.
Nee. Gvd, nee, hou op met hopen.
pi_189843431
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Jullie. Onze club heeft **, jullie zijn een **club.
Laat je niet uit de tent lokken goos
Wees geen neuzengenot en hou je taai
pi_189843432
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Jullie. Onze club heeft **, jullie zijn een **club.
Hoho, drie sterren he.
pi_189843441
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef Predator40 het volgende:

[..]

#viesmad
Je kan hem geen ongelijk geven toch?
  donderdag 7 november 2019 @ 23:06:29 #263
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189843448
aardige 1e helft, 2e helft weer vanouds slecht, ze doen maar wat
pi_189843452
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:05 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Laat je niet uit de tent lokken goos
Wees geen neuzengenot en hou je taai
Kun je ze niet gewoon het topic uitflikkeren hier? :{
pi_189843463
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:05 schreef T3hTommay het volgende:

[..]

Hoho, drie sterren he.
Na 1 ster hadden ze de trein al opgemoeten.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:07:12 #266
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_189843464
Mijn zin om naar de Kuip te gaan wordt met de week minder.
pi_189843467
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:05 schreef Ramboetan het volgende:

[..]

Je kan hem geen ongelijk geven toch?
Niemand ontkent het feit dat onze club doodziek is, belachelijk onderpresteert en dat het kut met peren is, toch? Daar draait deze reeks tegenwoordig op.

Die open deur posts komen mij ook de strot uit. :')

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:07:51 ]
pi_189843472
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kun je ze niet gewoon het topic uitflikkeren hier? :{
en jullie ook uit de andere topics ?
dit heet karma kerel :P
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843486
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:07 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Na 1 ster hadden ze de trein al opgemoeten.
pi_189843489
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:07 schreef fetX het volgende:
Mijn zin om naar de Kuip te gaan wordt met de week minder.
Dit. Hoe krijgen die schapen dat nog voor elkaar, ik kan dit niet meer aanzien.
pi_189843505
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:06 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Kun je ze niet gewoon het topic uitflikkeren hier? :{
Ben geen VBL-mod
Kan alleen extreme dingen als tubgirls en goatses als gastmod wegflikkeren.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:09:04 ]
pi_189843509
Advocaat :W
Tevreden zijn :r hoer op.
pi_189843511
Oprecht kunnen jullie boven psv eindigen. Zorg godverdomme wel even om die laatste 2 potjes te winnen, punten zijn hard nodig.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:09:31 #274
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189843518
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Karsdorp :')
Weer belachelijk slecht. Speelde als een meisje.

Onwaardig voor onze club.
Je hebt gelijk. Het is valse hoop. Heb nog steeds het gevoel dat ie 50% fit is. Maar nogmaals: waarschijnlijk valse hoop.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 23:09:33 #275
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189843521
Dick vond Karsdorp heel degelijk spelen.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:10:13 #276
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_189843534
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oprecht kunnen jullie boven psv eindigen. Zorg godverdomme wel even om die laatste 2 potjes te winnen, punten zijn hard nodig.
Natuurlijk niet, gek.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
pi_189843543
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:04 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Karsdorp :')
Weer belachelijk slecht. Speelde als een meisje.

Onwaardig voor onze club.
Pure armoede. Spelers die je hebt verpatst weer terughalen. :')
pi_189843544
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oprecht kunnen jullie boven psv eindigen. Zorg godverdomme wel even om die laatste 2 potjes te winnen, punten zijn hard nodig.
pi_189843546
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:08 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Ben geen VBL-mod
Kan alleen extreme dingen als tubgirls en goatses als gastmod wegflikkeren.
Noem je dat extreme dingen? Dat 020-volk is nog veel erger dan welke p0rn dan ook, zou per definitie al een ban horen te hebben.
pi_189843592
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Noem je dat extreme dingen? Dat 020-volk is nog veel erger dan welke p0rn dan ook, zou per definitie al een ban horen te hebben.
Wow jij bent echt enorm ziedend.
Oh.
pi_189843672
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:09 schreef Slobeend het volgende:
Dick vond Karsdorp heel degelijk spelen.
RTL7 ook net zie ik nu.

Heb de tv maar gelijk uitgezet.

[ Bericht 0% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:18:48 ]
pi_189843730
Jorgensen hadden we gvd aan Newcastle moeten kopen toen het nog kon.

Ipv Senesi hadden we Adolfo Gaich moeten halen ondanks het prijskaartje.

#WANBELEID

[ Bericht 13% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:22:31 ]
  donderdag 7 november 2019 @ 23:22:03 #283
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189843736
Positieve is dat het mij meer deed denken aan het zielloze voetbal onder Gio dan het tactloze onder Stam.
Makkelijk tweede.
  donderdag 7 november 2019 @ 23:23:05 #284
185588 Irritatie100
RATATATATATA!!!!
pi_189843752
Jørgensen :')
Dat schot van Kokcu vanaf randje 16 :')
Die scheidsrechter :')

En dan heb ik verdomme nog een parkeerbon gekregen ook :(

Straks thuis maar snel bier open trekken :7
pi_189843790
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:09 schreef kurk_droog het volgende:
Oprecht kunnen jullie boven psv eindigen. Zorg godverdomme wel even om die laatste 2 potjes te winnen, punten zijn hard nodig.
Gebruik jij coke
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  donderdag 7 november 2019 @ 23:29:57 #286
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189843853
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:25 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Gebruik jij coke
Volgens mij weet je niet wat coke precies is.
Makkelijk tweede.
pi_189843883
Tjsah had niet verwacht dat we ineens de pannen van het dak zouden spelen. Alles moet hij ons van Berghuis komen, de andere 10 hebben nauwelijks creativiteit. Vooral Toornstra en Kökcü brengen aanvallend veel te weinig. Hetzelfde geldt ook voor Larsson en Sinistera. Tel daar de gefrustreerde Jorgenson bij op en je gaat zo’n wedstrijd nooit winnen.

Prima sfeertje vandaag, nog twee potjes en dan maar weer hopen dat we volgend jaar weer Europees spelen.
#12 is not for sale!
pi_189843888
quote:
11s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:10 schreef Roland010 het volgende:

[..]

Noem je dat extreme dingen? Dat 020-volk is nog veel erger dan welke p0rn dan ook, zou per definitie al een ban horen te hebben.
#viesmad
#karma
#tyfusclub
#juicheninajaxtopics
#geendadenmaarwoorden
woensdag 28 oktober 2020 15:54 schreef Kyran het volgende:[/b]
Even screenshot gemaakt van dit moment. Predator en sorry zeggen
pi_189843960
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef Haringkop het volgende:
Tjsah had niet verwacht dat we ineens de pannen van het dak zouden spelen. Alles moet hij ons van Berghuis komen, de andere 10 hebben nauwelijks creativiteit. Vooral Toornstra en Kökcü brengen aanvallend veel te weinig. Hetzelfde geldt ook voor Larsson en Sinistera. Tel daar de gefrustreerde Jorgenson bij op en je gaat zo’n wedstrijd nooit winnen.

Prima sfeertje vandaag, nog twee potjes en dan maar weer hopen dat we volgend jaar weer Europees spelen.
Rangers thuis winnen en hopen dat Young Boys ook gelijkspeelt tegen Porto. Dan is een gelijkspel in Portugal daarna voldoende.

Feyenoord die wint in het Estadio do Dragao zie ik écht niet gebeuren, hoe uit vorm FC Porto nu ook wel niet is.

[ Bericht 3% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:37:55 ]
pi_189844003
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef Haringkop het volgende:
Tjsah had niet verwacht dat we ineens de pannen van het dak zouden spelen. Alles moet hij ons van Berghuis komen, de andere 10 hebben nauwelijks creativiteit. Vooral Toornstra en Kökcü brengen aanvallend veel te weinig. Hetzelfde geldt ook voor Larsson en Sinistera. Tel daar de gefrustreerde Jorgenson bij op en je gaat zo’n wedstrijd nooit winnen.

Prima sfeertje vandaag, nog twee potjes en dan maar weer hopen dat we volgend jaar weer Europees spelen.
de fans van YB zorgden idd voor een lekker sfeertje.
pi_189844027
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

de fans van YB zorgden idd voor een lekker sfeertje.
De tering, moet jij niet gewoon ergens in hoekje gaan zitten huilen?
#12 is not for sale!
pi_189844040
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:36 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Rangers thuis winnen en hopen dat Young Boys ook gelijkspeelt tegen Porto. Dan is een gelijkspel in Portugal daarna voldoende.

Feyenoord die wint in het Estadio do Dragao zie ik écht niet gebeuren, hoe uit vorm FC Porto nu ook wel niet is.
Dan gooien YB en Rangera die laatste pot toch op een akkoordje? Of we moeten Rangers voor blijven in onderling resultaat, maar ik zie het niet gebeuren.
#12 is not for sale!
pi_189844042
Geen 1 kans gecreëerd vanavond :N
  donderdag 7 november 2019 @ 23:42:41 #294
474254 GurneyIsBestOke
Is je voorbij op alle fronten
pi_189844056
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:36 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Rangers thuis winnen en hopen dat Young Boys ook gelijkspeelt tegen Porto. Dan is een gelijkspel in Portugal daarna voldoende.
Niet als Rangers vervolgens wint van Young Boys.

Laten we maar eerst proberen te winnen van Rangers, dan zien we wel verder. Als je zo speelt als vandaag lukt dat ook niet
Makkelijk tweede.
pi_189844068
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:39 schreef PSVCL het volgende:

[..]

de fans van YB zorgden idd voor een lekker sfeertje.
Oké, PSVEredivisie. Want jou PSVEL noemen is op dit moment ook een beetje te veel eer gezien jullie geweldige resultaten. :)

[ Bericht 10% gewijzigd door Erasmus op 07-11-2019 23:45:14 ]
pi_189844092
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:31 schreef Haringkop het volgende:
Tjsah had niet verwacht dat we ineens de pannen van het dak zouden spelen. Alles moet hij ons van Berghuis komen, de andere 10 hebben nauwelijks creativiteit. Vooral Toornstra en Kökcü brengen aanvallend veel te weinig. Hetzelfde geldt ook voor Larsson en Sinistera. Tel daar de gefrustreerde Jorgenson bij op en je gaat zo’n wedstrijd nooit winnen.

Prima sfeertje vandaag, nog twee potjes en dan maar weer hopen dat we volgend jaar weer Europees spelen.
OP het eerste kwartier na vond ik het een dooie boel. Publiek merkte gauw genoeg dat er weinig meer uit te halen viel.
pi_189844121
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:42 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Dan gooien YB en Rangera die laatste pot toch op een akkoordje? Of we moeten Rangers voor blijven in onderling resultaat, maar ik zie het niet gebeuren.
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:

[..]

Niet als Rangers vervolgens wint van Young Boys.

Laten we maar eerst proberen te winnen van Rangers, dan zien we wel verder. Als je zo speelt als vandaag lukt dat ook niet
Het onderlinge resultaat ook nog, kak.

Ik geef het iig op dat we nog gaan overwinteren. Als onze club nog te redden valt zal het waarschijnlijk tijd nodig hebben. Tijd als in: pas na de winterstop kunnen we het pas zien/merken. Dit valt helaas niet te fixen op korte termijn.

Ben allang blij dat ze wat meer controlerend spelen.
  Moderator donderdag 7 november 2019 @ 23:48:00 #298
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_189844132
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:36 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]

Rangers thuis winnen en hopen dat Young Boys ook gelijkspeelt tegen Porto. Dan is een gelijkspel in Portugal daarna voldoende.

Feyenoord die wint in het Estadio do Dragao zie ik écht niet gebeuren, hoe uit vorm FC Porto nu ook wel niet is.
Gelijkspel tussen Young Boys en Porto is het minst gunstig. Maar inderdaad eerst maar eens zorgen dat je met twee doelpunten verschil van Rangers wint.
pi_189844142
quote:
0s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:45 schreef Maastoren het volgende:

[..]

OP het eerste kwartier na vond ik het een dooie boel. Publiek merkte gauw genoeg dat er weinig meer uit te halen viel.
Ik geniet altijd wel van zo’n avondje cup-voetbal. Veel meer spanning, mooie opkomst. 90 minuten een heksenketel hebben wij toch nooit. Daar moet het echt de wedstrijd naar zijn. Kan dit soort avondjes beter verteren dan zo’n suffe zondagmiddag.
#12 is not for sale!
pi_189844151
quote:
1s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:48 schreef Haringkop het volgende:

[..]

Ik geniet altijd wel van zo’n avondje cup-voetbal. Veel meer spanning, mooie opkomst. 90 minuten een heksenketel hebben wij toch nooit. Daar moet het echt de wedstrijd naar zijn. Kan dit soort avondjes beter verteren dan zo’n suffe zondagmiddag.
Het heeft zeker iets extra's. Maakt het nog enigszins de moeite waard om te gaan.
pi_189844176
quote:
14s.gif Op donderdag 7 november 2019 23:47 schreef o.us2.0 het volgende:

[..]


[..]

Het onderlinge resultaat ook nog, kak.

Ik geef het iig op dat we nog gaan overwinteren. Als onze club nog te redden valt zal het waarschijnlijk tijd nodig hebben. Tijd als in: pas na de winterstop kunnen we het pas zien/merken. Dit valt helaas niet te fixen op korte termijn.

Ben allang blij dat ze wat meer controlerend spelen.
Er zal gewoon nooit wat veranderen bij ons. Koevermans directeur, alle pijlen op een nieuw stadion. Hopen op investeerders en een wonder van Brard in de jeugdopleiding.

Ik geloof er allemaal niet in.
#12 is not for sale!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')